Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata

Am nevoie de poze cu un curcubeu
 Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3
 Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...
 Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?

polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare
 

anvelope all season

- - - - -
  • Please log in to reply
83 replies to this topic

#19
richi_e

richi_e

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,924
  • Înscris: 02.02.2007
grija mare la DOT!
Am cumparat de curand anvelope, si doar unele erau fabricate in 2018, in plus, am vazut ca aveau chiar si cu DOT 2016!
la reducere, adevarat, dar deja vechi de 2 ani!

#20
Serafim606

Serafim606

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,702
  • Înscris: 25.11.2014
Eu mă gândesc să îmi pun pe spate all season și să schimb doar pe fata în funcție de sezon. Mă gândesc că iarna ar fi ceva mai bine ținând cont că am tracțiunea pe fata.

#21
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,994
  • Înscris: 07.11.2006

View Postcilibiu, on 02 octombrie 2018 - 13:04, said:


Tata face putin km, maxim 5000 km anual si pe distante mici. Posted Image

Nu stiu daca sa ma bazez pe acele cifre...Posted Image

Daca face putini kilometri inseamna ca iarna circula foarte putin spre deloc in situatia cand sunt drumurile inzapezite sau cu gheata.In acest caz se mai justifica acele all-season?Mai bine ii cumperi de vara ceva cinstit si asta e.
Acele cifre?Bazeza-te,cum sa nu,fii capitalist european cu drepturi.Sa-mi spui si mie daca se incadreaza anvelopele in acele cifre,ca sa stim o treaba.
Eu zic ca alea-s inventate ca sa mai poata trage capitalistii un rand de piei in plus.Nici un utilizator de gume de astea smechere,cu procente si coeficienti,nu-si va da seama niciodata de veridicitatea lor.Da' da bine la ego.si la placebo.

#22
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,141
  • Înscris: 19.09.2005

View PostSerafim606, on 02 octombrie 2018 - 13:31, said:

Eu mă gândesc să îmi pun pe spate all season și să schimb doar pe fata în funcție de sezon. Mă gândesc că iarna ar fi ceva mai bine ținând cont că am tracțiunea pe fata.
cele mai bune se pun pe spate, indiferent de tractiune. explicatia e ca esp-ul te ajuta franad pe cate o roata din spate.

View Postrichi_e, on 02 octombrie 2018 - 13:29, said:

grija mare la DOT!
...
pe astia din magazine ii cred in stare sa-ti dea 4 dot-uri diferite... si ca an si ca fabrica.

Edited by arg, 02 October 2018 - 13:40.


#23
cilibiu

cilibiu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,812
  • Înscris: 29.11.2008

View Postadisz, on 02 octombrie 2018 - 13:32, said:


Daca face putini kilometri inseamna ca iarna circula foarte putin spre deloc in situatia cand sunt drumurile inzapezite sau cu gheata.In acest caz se mai justifica acele all-season?Mai bine ii cumperi de vara ceva cinstit si asta e.
Acele cifre?Bazeza-te,cum sa nu,fii capitalist european cu drepturi.Sa-mi spui si mie daca se incadreaza anvelopele in acele cifre,ca sa stim o treaba.
Eu zic ca alea-s inventate ca sa mai poata trage capitalistii un rand de piei in plus.Nici un utilizator de gume de astea smechere,cu procente si coeficienti,nu-si va da seama niciodata de veridicitatea lor.Da' da bine la ego.si la placebo.

Nu merge.
La asta m-am gandit initial.
Chiar daca este spre deloc, cine stie cand are nevoie de un drum nu stiu pe unde si nu poate sa plece.
Initial ma gandisem sa le pastreze pe cele actuale pentru iarna si sa iau unele de vara dar este nasol cu caratul lor, depozitarea lor, etc.
Alea sunt ideale si daca este putina zapada pe jos si are nevoie sa faca un drum de 30 km sa poate sa se duca cu masina. :)

#24
Serafim606

Serafim606

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,702
  • Înscris: 25.11.2014

View Postarg, on 02 octombrie 2018 - 13:42, said:


cele mai bune se pun pe spate, indiferent de tractiune. explicatia e ca esp-ul te ajuta franad pe cate o roata din spate.


pe astia din magazine ii cred in stare sa-ti dea 4 dot-uri diferite... si ca an si ca fabrica.
E fara esp.

#25
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,141
  • Înscris: 19.09.2005
te descurci cu o supravirare?

#26
LuvRaluK

LuvRaluK

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,578
  • Înscris: 27.09.2006
Din cate stiu, indiferent ca ai sau nu ESP, recomandat e sa ai cauciucurile mai bune pe spate chiar daca ai tractiune fata, ideea fiind ca daca pe spate ai cauciucuri mai proaste ai sanse sa pierzi aderenta (deoarece masina e usoara pe spate, n-are greutatea de pe puntea fata) => supravirare (pe care o corectezi mai greu).

#27
stalker2142

stalker2142

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,695
  • Înscris: 29.10.2017

View Postadisz, on 02 octombrie 2018 - 13:32, said:

Daca face putini kilometri inseamna ca iarna circula foarte putin spre deloc in situatia cand sunt drumurile inzapezite sau cu gheata.In acest caz se mai justifica acele all-season?Mai bine ii cumperi de vara ceva cinstit si asta e.

Iarna -7 grade, asfaltul uscat ..nu sunt precipitatii, anvelopa de vara se intareste si derapeaza...anvelopa allseason = win
sau te prinde ninsoarea pe undeva cu alea de vara

#28
RoD1

RoD1

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 557
  • Înscris: 11.05.2008
Eu am Falken 200 de un an, aproape 15 mii km. Mi se par foarte ok, doar ca s-au uzat deja vizibil pe fata.

#29
c6t9

c6t9

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,941
  • Înscris: 20.01.2004
În momentul de față există 2 abordări allseason pentru că Michelin a creat o nouă abordare.

Cele vechi erau anvelope de iarnă, gândite să meargă cumva și vara. De fapt nu chiar vara, că erau execrabile vara, dar la noi nu se putea altfel.

Acum versiunile noi adoptate de mai mulți producători (unii renunțând chiar definitiv la versiunile anterioare), sunt anvelope în esență de vară, capabile pe zăpadă să aplice princiul de funcționare al anvelopelor de iarnă.

Înțeleg că toate astea noi ar fi prea scumpe și e mai abordabil un set clasic. Nexen N Blue 4 Season pare o alegere solidă.

#30
JurasikMan

JurasikMan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,289
  • Înscris: 30.10.2006
Realitatea este ca mixurile astea cu "all weather " si "all seasons" nu-s facute pentru tari cu clima Romaniei . Te poti descurca cu ele dar la caldura mare sunt proaste si la frig , zapada , gheata si polei sunt slabute . Daca mergi putin , scad si riscurile. Oricum , nu pleci la drum intr-o iarna cu -30 de grade si  viscol cu "all seasons " decat daca esti inconstient. Nici cu gume de iarna dedicate nu ai garantii dar cu orice alta specificatie de anvelope este un risc foarte mare . Pe vara ...daca mergi domol si nu fortezi la curbe ca sa nu risti dejantare sunt OK , nu exista mari pericole .
Anvelopele universale sunt inventate pentru tari cu un anume anotimp dominant si unul mai bland ca manifestari . Eu vorbesc ca Brasovean. Daca pun altceva decat gume de iarna dedicate , nici nu ajung acasa 2/3 din iarna . Stau intr-o zona inalta a orasului si deszapezirea este ca in orice oras politizata ..adica se iau banii si nu se intervine , asa ca , daca nu ma bazez pe anvelope , sunt sanse mari sa nu pot pleca sau sa nu ma pot intoarce acasa. Ok , daca as locui in Galati sau Giurgiu ..unde zapada este o chestie exotica , probabil ca nu ar merita sa-mi cumpar anvelope dedicate.

#31
Reactor2015

Reactor2015

    ReMember

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,692
  • Înscris: 06.01.2015
Nu zi de Galati cand vorbesti de zapada ;)
De obicei iernile sunt foarte aspre.

#32
Serafim606

Serafim606

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,702
  • Înscris: 25.11.2014

View Postarg, on 02 octombrie 2018 - 14:14, said:

te descurci cu o supravirare?

Da.

#33
Wotan

Wotan

    Io n-am cerut sa ma nasc argyelean. Amu, am avut noroc...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,730
  • Înscris: 01.10.2002

View Postcilibiu, on 02 octombrie 2018 - 12:30, said:

Eu m-am oprit la urmatoarele:

1. Falken AS210 195/65R15
2. BARUM QUARTARIS 5 195/65R15 91H

Eu am Falken AS200 185/65/R15 de cativa an si sunt multumit. Am urcat si pana la Carnic sau prin defileul Jietului spre Obarsia Lotrului pe zapada, drum in panta, si n-am avut probleme. Uzura e si ea decenta, mai am jumate din profil, dupa vreo 30.000-40.000 km. Succesorulsau, AS210, ar trebui sa fie si mai bun.

#34
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017

View Postcilibiu, on 02 octombrie 2018 - 12:30, said:

Nu sunt adeptul acestor anvelope dar pentru tatal meu sunt ideale.
El nu prea circula iarna dar cand are nevoie este bine sa poata sa scoata masina si sa se duca linistit la tara.
Cele vechi au ajuns la limita si vreau sa i le fac cadou.
Ma puteti ajuta cu ceva sfaturi?
Vreau sa coste in jur de 200 lei/anvelopa.

Eu m-am oprit la urmatoarele:

1. Falken AS210 195/65R15
2. BARUM QUARTARIS 5 195/65R15 91H

Alta recomandare?
Eu as merge pe prima varianta. Posted Image
https://www.compari....erea-produsului

View PostMagicwisewolf, on 02 octombrie 2018 - 12:44, said:

Nexen Nblue 4 Season 195/65R15 - in jur de 200 de lei / bucata. Detin, vorbesc in cunostinta de cauza.

Ideea e sa te uiti dupa unele care sa aiba clasa B la coeficient de franare pe umed. La clasa consum, nu prea conteaza ca e e C, E, F, e o diferenta de ordinul a maxim 200-300 ml de combustibil intre ele la 100 Km.
Vrei sa zici 10-15 mililitri !

#35
Reactor2015

Reactor2015

    ReMember

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,692
  • Înscris: 06.01.2015
Baxoane iar te bagi in seama cu ce nu intelegi tu.
Uita-te pe un tabel cu clasificarile alea in functie de indicele acordat si dupa aia vino si exprima-te.
Doar incurci lumea aiurea.

#36
cilibiu

cilibiu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,812
  • Înscris: 29.11.2008
Cred ca o sa raman la Falken AS210 195/65R15. Posted Image

Mi se par excelente pret/calitate/performante.

PS: nu folosit pana acum asa ceva si intrebarea mea este urmatoarea: poate sa circule iarna cu ele, legal, nu? Sunt inscriptionate si pentru iarna? :)

Edited by cilibiu, 02 October 2018 - 17:07.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate