Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
anvelope all season
Last Updated: Nov 09 2021 17:10, Started by
cilibiu
, Oct 02 2018 12:30
·
0
#19
Posted 02 October 2018 - 13:29
grija mare la DOT!
Am cumparat de curand anvelope, si doar unele erau fabricate in 2018, in plus, am vazut ca aveau chiar si cu DOT 2016! la reducere, adevarat, dar deja vechi de 2 ani! |
#20
Posted 02 October 2018 - 13:31
Eu mă gândesc să îmi pun pe spate all season și să schimb doar pe fata în funcție de sezon. Mă gândesc că iarna ar fi ceva mai bine ținând cont că am tracțiunea pe fata.
|
#21
Posted 02 October 2018 - 13:32
cilibiu, on 02 octombrie 2018 - 13:04, said: Tata face putin km, maxim 5000 km anual si pe distante mici. Nu stiu daca sa ma bazez pe acele cifre... Daca face putini kilometri inseamna ca iarna circula foarte putin spre deloc in situatia cand sunt drumurile inzapezite sau cu gheata.In acest caz se mai justifica acele all-season?Mai bine ii cumperi de vara ceva cinstit si asta e. Acele cifre?Bazeza-te,cum sa nu,fii capitalist european cu drepturi.Sa-mi spui si mie daca se incadreaza anvelopele in acele cifre,ca sa stim o treaba. Eu zic ca alea-s inventate ca sa mai poata trage capitalistii un rand de piei in plus.Nici un utilizator de gume de astea smechere,cu procente si coeficienti,nu-si va da seama niciodata de veridicitatea lor.Da' da bine la ego.si la placebo. |
#22
Posted 02 October 2018 - 13:42
Serafim606, on 02 octombrie 2018 - 13:31, said:
Eu mă gândesc să îmi pun pe spate all season și să schimb doar pe fata în funcție de sezon. Mă gândesc că iarna ar fi ceva mai bine ținând cont că am tracțiunea pe fata. richi_e, on 02 octombrie 2018 - 13:29, said:
grija mare la DOT! ... Edited by arg, 02 October 2018 - 13:40. |
#23
Posted 02 October 2018 - 13:58
adisz, on 02 octombrie 2018 - 13:32, said: Daca face putini kilometri inseamna ca iarna circula foarte putin spre deloc in situatia cand sunt drumurile inzapezite sau cu gheata.In acest caz se mai justifica acele all-season?Mai bine ii cumperi de vara ceva cinstit si asta e. Acele cifre?Bazeza-te,cum sa nu,fii capitalist european cu drepturi.Sa-mi spui si mie daca se incadreaza anvelopele in acele cifre,ca sa stim o treaba. Eu zic ca alea-s inventate ca sa mai poata trage capitalistii un rand de piei in plus.Nici un utilizator de gume de astea smechere,cu procente si coeficienti,nu-si va da seama niciodata de veridicitatea lor.Da' da bine la ego.si la placebo. Nu merge. La asta m-am gandit initial. Chiar daca este spre deloc, cine stie cand are nevoie de un drum nu stiu pe unde si nu poate sa plece. Initial ma gandisem sa le pastreze pe cele actuale pentru iarna si sa iau unele de vara dar este nasol cu caratul lor, depozitarea lor, etc. Alea sunt ideale si daca este putina zapada pe jos si are nevoie sa faca un drum de 30 km sa poate sa se duca cu masina. |
#24
Posted 02 October 2018 - 14:05
#26
Posted 02 October 2018 - 14:14
Din cate stiu, indiferent ca ai sau nu ESP, recomandat e sa ai cauciucurile mai bune pe spate chiar daca ai tractiune fata, ideea fiind ca daca pe spate ai cauciucuri mai proaste ai sanse sa pierzi aderenta (deoarece masina e usoara pe spate, n-are greutatea de pe puntea fata) => supravirare (pe care o corectezi mai greu).
|
#27
Posted 02 October 2018 - 14:38
adisz, on 02 octombrie 2018 - 13:32, said:
Daca face putini kilometri inseamna ca iarna circula foarte putin spre deloc in situatia cand sunt drumurile inzapezite sau cu gheata.In acest caz se mai justifica acele all-season?Mai bine ii cumperi de vara ceva cinstit si asta e. Iarna -7 grade, asfaltul uscat ..nu sunt precipitatii, anvelopa de vara se intareste si derapeaza...anvelopa allseason = win sau te prinde ninsoarea pe undeva cu alea de vara |
#28
Posted 02 October 2018 - 14:54
Eu am Falken 200 de un an, aproape 15 mii km. Mi se par foarte ok, doar ca s-au uzat deja vizibil pe fata.
|
|
#29
Posted 02 October 2018 - 14:57
În momentul de față există 2 abordări allseason pentru că Michelin a creat o nouă abordare.
Cele vechi erau anvelope de iarnă, gândite să meargă cumva și vara. De fapt nu chiar vara, că erau execrabile vara, dar la noi nu se putea altfel. Acum versiunile noi adoptate de mai mulți producători (unii renunțând chiar definitiv la versiunile anterioare), sunt anvelope în esență de vară, capabile pe zăpadă să aplice princiul de funcționare al anvelopelor de iarnă. Înțeleg că toate astea noi ar fi prea scumpe și e mai abordabil un set clasic. Nexen N Blue 4 Season pare o alegere solidă. |
#30
Posted 02 October 2018 - 15:13
Realitatea este ca mixurile astea cu "all weather " si "all seasons" nu-s facute pentru tari cu clima Romaniei . Te poti descurca cu ele dar la caldura mare sunt proaste si la frig , zapada , gheata si polei sunt slabute . Daca mergi putin , scad si riscurile. Oricum , nu pleci la drum intr-o iarna cu -30 de grade si viscol cu "all seasons " decat daca esti inconstient. Nici cu gume de iarna dedicate nu ai garantii dar cu orice alta specificatie de anvelope este un risc foarte mare . Pe vara ...daca mergi domol si nu fortezi la curbe ca sa nu risti dejantare sunt OK , nu exista mari pericole .
Anvelopele universale sunt inventate pentru tari cu un anume anotimp dominant si unul mai bland ca manifestari . Eu vorbesc ca Brasovean. Daca pun altceva decat gume de iarna dedicate , nici nu ajung acasa 2/3 din iarna . Stau intr-o zona inalta a orasului si deszapezirea este ca in orice oras politizata ..adica se iau banii si nu se intervine , asa ca , daca nu ma bazez pe anvelope , sunt sanse mari sa nu pot pleca sau sa nu ma pot intoarce acasa. Ok , daca as locui in Galati sau Giurgiu ..unde zapada este o chestie exotica , probabil ca nu ar merita sa-mi cumpar anvelope dedicate. |
#31
Posted 02 October 2018 - 15:33
Nu zi de Galati cand vorbesti de zapada
De obicei iernile sunt foarte aspre. |
#32
Posted 02 October 2018 - 15:37
#33
Posted 02 October 2018 - 15:51
cilibiu, on 02 octombrie 2018 - 12:30, said:
Eu m-am oprit la urmatoarele: 1. Falken AS210 195/65R15 2. BARUM QUARTARIS 5 195/65R15 91H |
|
#34
Posted 02 October 2018 - 15:58
cilibiu, on 02 octombrie 2018 - 12:30, said:
Nu sunt adeptul acestor anvelope dar pentru tatal meu sunt ideale. El nu prea circula iarna dar cand are nevoie este bine sa poata sa scoata masina si sa se duca linistit la tara. Cele vechi au ajuns la limita si vreau sa i le fac cadou. Ma puteti ajuta cu ceva sfaturi? Vreau sa coste in jur de 200 lei/anvelopa. Eu m-am oprit la urmatoarele: 1. Falken AS210 195/65R15 2. BARUM QUARTARIS 5 195/65R15 91H Alta recomandare? Eu as merge pe prima varianta. Magicwisewolf, on 02 octombrie 2018 - 12:44, said:
Nexen Nblue 4 Season 195/65R15 - in jur de 200 de lei / bucata. Detin, vorbesc in cunostinta de cauza. Ideea e sa te uiti dupa unele care sa aiba clasa B la coeficient de franare pe umed. La clasa consum, nu prea conteaza ca e e C, E, F, e o diferenta de ordinul a maxim |
#35
Posted 02 October 2018 - 16:26
Baxoane iar te bagi in seama cu ce nu intelegi tu.
Uita-te pe un tabel cu clasificarile alea in functie de indicele acordat si dupa aia vino si exprima-te. Doar incurci lumea aiurea. |
#36
Posted 02 October 2018 - 17:01
Cred ca o sa raman la Falken AS210 195/65R15.
Mi se par excelente pret/calitate/performante. PS: nu folosit pana acum asa ceva si intrebarea mea este urmatoarea: poate sa circule iarna cu ele, legal, nu? Sunt inscriptionate si pentru iarna? Edited by cilibiu, 02 October 2018 - 17:07. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users