Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Motoare noi pe Duster
Last Updated: Jun 02 2019 20:13, Started by
ergon
, Oct 02 2018 10:53
·
0
#39
Posted 02 October 2018 - 18:14
Ford4, on 02 octombrie 2018 - 12:13, said:
Țin să te contrazic fiindcă am lucrat în domeniu. La început am avut Hillux și când ne-au adus Dustere le-am privit cu scepticism. Spre sfârșit nu mai luam Hillux-urile decât în cazuri speciale de genul când aveam de carat antene sau alte echipamente mari. La cate hârtoape pline de noroi au înghițit Dusterele am rămas surprinși de rezistența lor. Foloseam NP doar la drumurile cu bolovanis mare, acolo conta cel mai mult cutia de transfer pe care Duster n`o are. Pe noroaie se comporta Duster mai bine ca cele mari. Au fost si extrem de fiabile, toate 1.5Dci Edited by Dany_Darke, 03 October 2018 - 17:18. |
#40
Posted 02 October 2018 - 18:30
Operatorii se duc la plimbare.
Subcontractantii se duc la munca in echipe cu masina plina de oameni si materiale... p.s. si da retelele connex si dialog a fost construite cu daci papuc si tractoare cu remorca. La offroad nu conteaza motorul ci reductorul si diferentialele. Dusterul are diferentiale electrice. Edited by arg, 02 October 2018 - 18:33. |
#41
Posted 02 October 2018 - 18:55
#42
Posted 02 October 2018 - 19:22
La cat costa si la ce consum o sa aiba, nu e de buget. Cred ca o sa consume ceva.
|
#44
Posted 02 October 2018 - 20:39
#45
Posted 02 October 2018 - 20:52
Pololica, on 02 octombrie 2018 - 11:51, said:
Nu ma leg de puterea dezvoltata, ci de marimea motorului care nu stiu cat de potent e la ce ar trebui sa poata masina. Si un motor de 1L urca la deal, pe asfalt, cu o tona caroseria si 2-300 kg pasageri, dar nu depaseste viteza 1-a si la 15km/ora chiar are viteza. Cand faci o masina mare (1.3 tone, sau cat are in prezent) mi se pare ca e cam subdimensionata partea mecanica. Nu stiu cate rezerve o sa aiba (si cand apesi la fund pedala si vezi ca nu urci cu mai mult de a doua si pasageri, ce te faci?). E cam aceeasi chestie cu calculatoarele (si laptop-urile) care au FreeDos doar sa vezi ca pornesc si ca executa ceva. Eu nu stiu cum faci tu astfel de calcule, dar iti dau un exemplu ca posesor de Logan 2 0.9 tce cu 3 cilindri, pe transalpina, serpentine si panta foarte mare, 5 persoane in masina + 5 trolere in portbagaj + bartbagaj exterior pe masina am schimbat a 2-a doar de vreo 3-4 ori toata urcarea cand ma forta cel din fata sa incetinesc si pierdeam din viteza, altfel nu aveam nevoie de mai mult de a 3-a si nu am urcat cu 15 km la ora, ba din contra, CB imi indica medie de 45 km /h (doar urcare). si consum de 8 la urcare si 3 la coborare. (frana motor). Estimativ greutate 1050 masina + 5 pasageri (370 km) + bagaje ( 100 kg cred cu tot cu cel de deasupra) + 50 kg benzina (am facut plinul inainte) = 1570 kg si nu am simtit ca motorul gafaie, masina e din 2013. Acum revenind la Duster, la 150 cp zboara pe acelasi drum...mai ales daca e doar soferul in masina. Edited by kreeper, 02 October 2018 - 20:58. |
#46
Posted 02 October 2018 - 21:08
Ion_Bumbu, on 02 octombrie 2018 - 18:14, said:
Pe noroaie se comporta Duster mai bine ca cele mari. Total de acord. N-am trecut și asta deoarece am considerat că poate a fost o impresie de-a mea personală. Dar deci nu doar mi s-au părut ! Edited by Ford4, 02 October 2018 - 21:09. |
|
#47
Posted 02 October 2018 - 21:51
Nu, aveam 2 colegi care au trecut ambii pe Dustere, comentariul lor a fost:
de cind mergem cu astea am uitat sa mergem pe jos! |
#48
Posted 02 October 2018 - 22:18
Diferentialele alea electronice ajuta dar trebuie sa le cunoasteti limitele, ca altfel nici cu taf-ul nu va scot aia de acolo.
Chiar sunt curios ce carati cu dusterele... Cat despre L200, e mai batran decat papucul dar nu ajunsesera pe la noi. Edited by arg, 02 October 2018 - 22:44. |
#49
Posted 02 October 2018 - 22:42
Ford4, on 02 octombrie 2018 - 21:08, said:
Total de acord. N-am trecut și asta deoarece am considerat că poate a fost o impresie de-a mea personală. Dar deci nu doar mi s-au părut ! Nu, deloc. E decent in offroad. |
#50
Posted 02 October 2018 - 23:06
arg, on 02 octombrie 2018 - 22:18, said:
Diferentialele alea electronice ... Domnule, daca nu te pricepi nu mai obosi si pe altii. Pentru cultura tehnica a dumneavoastra nu exista diferentiale electronice pe Duster. Simularea de "diferential electronic" este doar la masinile cu propulsie electrica. La Duster nu este cazul de asaceva, ambele diferentiale sint libere, nici macar LSD nu`s, aveti un link sa va documentati. Cu Duster-ul poti transporta, ca nu`i caruta sa cari cu ea, inclusiv un generator de 5KVA si restul de scule. Masina este incapatoare ca nu mergi cu familia la munte, mergi la lucru cu maximum un coleg. Deci pina la urma care din operatori aveau L200?? |
#51
Posted 02 October 2018 - 23:11
Uite ce zice wikipedia (actuala revista urzica):
"o comandă 4Ś4 intuitivă, cu 3 moduri, împrumutată de la Qashqai; cele trei opțiuni ale comenzii 4Ś4 sunt: „Auto”, când repartizarea cuplului între puntea față și puntea spate se face automat, în funcție de condițiile de aderență. În caz de pierdere de motricitate sau în condiții de aderență precară, o parte din cuplu este transferat punții spate. Această distribuție este asigurată de un dispozitiv de cuplare electromagnetic de origine Nissan; „Lock”, atunci când conducătorul blochează electronic transmisia 4Ś4. În acest mod, controlul motor și al sistemului de frânare sunt de asemenea adaptate unei utilizări 4Ś4. Acest mod este rezervat traversărilor dificile și drumurilor neamenajate (suprafețe accidentate, noroi, nisip); „4Ś2”, când transmisia este blocată pe 2 roți. Acest mod se pretează drumurilor uscate ce au aderență și permite optimizarea consumului de carburant și a emisiilor de CO2." |
|
#52
Posted 02 October 2018 - 23:26
Domnule, de ce ne obosesti? acela este un cuplaj cu comanda electromagnetica, in nici un caz nu este diferential electronic!
Te rog citeste acel link, este mult mai bine documentat decit Wiki. Si nu in ultimul rind, am mers cu masina aia, nu vad ce relevanta are balada aia, totul este descris asa cum trebuie aici: http://www.e-automob...-integrala.html |
#53
Posted 02 October 2018 - 23:35
Ca sa distribuie forta de tractiune stanga-dreapta si fata-spate se foloseste de senzorii abs. E o jucarie electronica, face fata cu brio cand masina e in miscare, problema e la plecatul de pe loc din pozitii dificiele. Am vazut cateva "prajite" pe motivul asta.
Edited by arg, 02 October 2018 - 23:44. |
#54
Posted 02 October 2018 - 23:47
Domnule, derapam necontrolat.
Deja am facut prea multe 8-uri. Sa lasam colegii sa discute despre motorizarile de drujba puse si pe asta. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users