Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Alt "Utilizator nou" pe T...

ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata
 Am nevoie de poze cu un curcubeu

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura
 Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici
 Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?

polita RCA ONLINE
 

Motoare noi pe Duster

- - - - -
  • Please log in to reply
88 replies to this topic

#19
dreaQ

dreaQ

    I'm too old for this shit

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,382
  • Înscris: 02.06.2005
Un prieten de-al meu si-a luat luna trecuta unul cu cutie automata si tot felul de acarete pe ea (camera, scaune iuncalzite, unghi mort etc) 21.000 euro. Ba da-o dracu de dacie ca nu mai e de buget. Sau poti spune ca e gip de buget :D

#20
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,278
  • Înscris: 16.08.2016

View Postdan1980_25, on 02 octombrie 2018 - 11:33, said:

Daca ar fi si fiabile motoarele astea...
Ca daca cedeaza dupa 5 ani e cam aiurea.
Nu prea am incredere in injectia directa la benzina+ turbina dar hei... traim in era consumismului.
Nu stiu cum e la Renault dar VW si-au cam dat cu genunchii in OO in ceea ce priveste motoarele pe benzina cu injectie directa- supraalimentate.
Dacă motorul e proiectat de ingineri cum e normal, nu exista probleme. Nu înțeleg de ce aduci în discuție acea firma aici 😁

#21
DanyHiker

DanyHiker

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,260
  • Înscris: 06.07.2007

View PostMicroEdge, on 02 octombrie 2018 - 11:40, said:

Dacă motorul e proiectat de ingineri cum e normal, nu exista probleme. Nu înțeleg de ce aduci în discuție acea firma aici ��
Pai ticmai asta spun. Sper ca motorul sa fie proiectat cum trebuie desi ma indoiesc ca se va apropia de fiabilitatea unui 1.6 aspirat sau chiar a dieselului de 1.5

Edited by Dany_Darke, 03 October 2018 - 17:14.


#22
Pololica

Pololica

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,806
  • Înscris: 04.01.2015

View Postergon, on 02 octombrie 2018 - 11:16, said:

Adica se face acum offroad cu motorul de 115 CP si nu se va putea face cu cel de 150...mda...o fi, ca nu ma pricep Posted Image
Iar Duster-ul benzinar 4X4 actual are 1179 kg.

Nu ma leg de puterea dezvoltata, ci de marimea motorului care nu stiu cat de potent e la ce ar trebui sa poata masina. Si un motor de 1L urca la deal, pe asfalt, cu o tona caroseria si 2-300 kg pasageri, dar nu depaseste viteza 1-a si la 15km/ora chiar are viteza.

Cand faci o masina mare (1.3 tone, sau cat are in prezent) mi se pare ca e cam subdimensionata partea mecanica. Nu stiu cate rezerve o sa aiba (si cand apesi la fund pedala si vezi ca nu urci cu mai mult de a doua si pasageri, ce te faci?). E cam aceeasi chestie cu calculatoarele (si laptop-urile) care au FreeDos doar sa vezi ca pornesc si ca executa ceva.

Edited by Pololica, 02 October 2018 - 11:54.


#23
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,149
  • Înscris: 13.11.2017

View PostPololica, on 02 octombrie 2018 - 11:51, said:



Nu ma leg de puterea dezvoltata, ci de marimea motorului care nu stiu cat de potent e la ce ar trebui sa poata masina. Si un motor de 1L urca la deal, pe asfalt, cu o tona caroseria si 2-300 kg pasageri, dar nu depaseste viteza 1-a si la 15km/ora chiar are viteza.

Cand faci o masina mare (1.3 tone, sau cat are in prezent) mi se pare ca e cam subdimensionata partea mecanica. Nu stiu cate rezerve o sa aiba (si cand apesi la fund pedala si vezi ca nu urci cu mai mult de a doua si pasageri, ce te faci?). E cam aceeasi chestie cu calculatoarele (si laptop-urile) care au FreeDos doar sa vezi ca pornesc si ca executa ceva.

O sa urce exact la fel ca orice mașină cu cilindree mai mare dar care are aceeași putere și aceeași greutate.
Și la tine CP sunt mai grași sau mai slabi in funcție de cilindreea motorului ?
Oricum la câte prostii ai scris acolo îmi dau seama că n-ai condus niciodată o mașină turbo de cilindree mică.


#24
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,691
  • Înscris: 23.04.2007

View PostPololica, on 02 octombrie 2018 - 11:51, said:

Nu ma leg de
Nici eu ... da' te intreb - inainte de a scrie treci putin prin filtru' gindirii sau doar apesi pe taste ?

#25
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,566
  • Înscris: 31.01.2010

View PostPololica, on 02 octombrie 2018 - 11:10, said:

Motor de 1.3 (chiar si turbo) pe o masina destinata zonei montane (probabil unii vor face si putin offroad) mi se par cam mici. Nu cred ca Duster are sub 1.5 tone sa pui motoare asa mici. Adica iei SUV sa mergi la munte cu familionul/prietenii pentru un weekend, sa zicem, si iti dai seama ca incepe sa gafaie la viteza a doua. Pe masina de oras (logan, sander, hai si MCV) sa zicem ca e rin grafic, dar pe masina mare, gandita sa care sau sa traga (si 4x4) cam putin.

Are Patrol-ul 2,3T si motor de 136Cp, e mai mult decit suficient.
Daca si astea`s la fel de reusite ca alea de 1,2l Tce...
Oricum Dieselul e sfint la astea, mai bine`l puneau pe ala de 1,6l/160Cp decit benzinare.

View Postdan1980_25, on 02 octombrie 2018 - 11:49, said:

Adica cat un CR-V din 2015-2016 cu maxim 40 000 km, un Suzuki SX4 S Cross nou, un Audi Q3 din 2016, un Vitara aproape nou, un Nissan x trail aproape nou,  chiar si Renault Kadjar nou.
Puse toate astea pe langa Duster, ghici pe ce loc se situeaza Dacia.


Pai ticmai asta spun. Sper ca motorul sa fie proiectat cum trebuie desi ma indoiesc ca se va apropia de fiabilitatea unui 1.6 aspirat sau chiar a dieselului de 1.5

Daca`l folosesti in teren Duster-ul este pe primul loc!
Vedeti citi operatori de telefonie mobila folosesc cele enumerate si citi Duster.
Aia in teren le folosesc, inclusiv variante inaltate!
Despre motor...nu am curajul sa te contrazic!
:D

Edited by Ion_Bumbu, 02 October 2018 - 12:06.


#26
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,141
  • Înscris: 19.09.2005

View PostIon_Bumbu, on 02 octombrie 2018 - 12:05, said:

....
Vedeti citi operatori de telefonie mobila folosesc cele enumerate si citi Duster.
....
doar la plimbare, ca la munca si carat se folosesc L200

Edited by arg, 02 October 2018 - 12:07.


#27
DanyHiker

DanyHiker

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,260
  • Înscris: 06.07.2007

View Postergon, on 02 octombrie 2018 - 11:56, said:


E o tara libera, fiecare isi ia ce vrea. Curios este ca peste 1 milion de oameni au ales Duster-ul Posted Image Probabil n-au fost suficiente Q-uri, Vitare si si CRV-uri SH pentru toti Posted Image
Totusi, care este problema ?
Nu e nici o problema. E un forum public in care oricine poate sa-si exprime liber parerea. Asta am si facut, nu ma intereseaza daca tu esti sau nu de acord cu mine.

Edited by dan1980_25, 02 October 2018 - 12:10.


#28
robbie_ro

robbie_ro

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,840
  • Înscris: 24.08.2004

View PostIon_Bumbu, on 02 octombrie 2018 - 12:02, said:

Daca si astea`s la fel de reusite ca alea de 1,2l Tce...
Se pare ca sunt mai ok. Consumul de ulei prezent la unele motoare 1.2TCe a foat remediat in vartanta 1.3TCe.

Quote

Motor de 1.3 (chiar si turbo) pe o masina destinata zonei montane (probabil unii vor face si putin offroad) mi se par cam mici.
Eu am condus un Captur cu motorul de 1.3TCe si 150CP si pot spune ca e chiar super motorul. Si chiar nu stiu cati isi cumpara un cross-over pentru a face off-road.

Cat despre polemica "merita sau nu sa dai banii pe Duster", fiecare e liber sa isi cumpere ce doreste (dupa plac si buget). Nu inteleg de ce trebuie facuta atata tevatura pe subiectul autoturismelor produse de Dacia.

Edited by robbie_ro, 02 October 2018 - 12:13.


#29
M0sGerila

M0sGerila

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,916
  • Înscris: 19.12.2007
Vezi ca alea de 1.2 sunt construite in vreo 3 variante !

Si nu la toate au fost probleme...si care au fost au fost putine !

#30
Pololica

Pololica

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,806
  • Înscris: 04.01.2015

View PostIon_Bumbu, on 02 octombrie 2018 - 12:05, said:

Are Patrol-ul 2,3T si motor de 136Cp, e mai mult decit suficient.
Daca si astea`s la fel de reusite ca alea de 1,2l Tce...
Oricum Dieselul e sfint la astea, mai bine`l puneau pe ala de 1,6l/160Cp decit benzinare.


Nu cred ca isi ia cineva masina mare doar sa-l care pe el si atat. Puterea de 130/150 de cai o face la peste 5.000 rpm si numai economic nu e. Din punctul meu de vedere, mi se pare subdimensionat pentru masina (totusi vorbim de o masina de tavaleala, teoretic), dar sunt curios de fiabilitate. As vrea sa-i vad review-ul de la anul, cand modelul o sa fie pe strada si peste 2 ani sa vedem cum se comporta (sper sa fie cineva care sa-l utilizeze ca masina de zi cu zi).

#31
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,149
  • Înscris: 13.11.2017

View Postarg, on 02 octombrie 2018 - 12:07, said:


doar la plimbare, ca la munca si carat se folosesc L200

Țin să te contrazic fiindcă am lucrat în domeniu. La început am avut Hillux și când ne-au adus Dustere le-am privit cu scepticism. Spre sfârșit nu mai luam Hillux-urile decât în cazuri speciale  
de genul când aveam de carat antene sau alte echipamente mari. La cate hârtoape pline de noroi au înghițit Dusterele am rămas surprinși de rezistența lor.

Edited by Ford4, 02 October 2018 - 12:15.


#32
Fane

Fane

    cipat

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,212
  • Înscris: 05.06.2002

View PostPololica, on 02 octombrie 2018 - 12:12, said:

Din punctul meu de vedere, mi se pare subdimensionat pentru masina
e un suv compact, nu se compara la dimensiuni cu suv-urile de la clasa vapor.

si in privinta consumului, genul asta de motor poate fi scos aproape de consumul din carte, dar trebuie sa ai rabdare de canibal si cum senzatiile care ti le da cand pisti acceleratia sunt misto nu-ti prea vine sa conduci mosnegeste.

Edited by Fane, 02 October 2018 - 12:53.


#33
Wotan

Wotan

    Io n-am cerut sa ma nasc argyelean. Amu, am avut noroc...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,730
  • Înscris: 01.10.2002

View PostPololica, on 02 octombrie 2018 - 11:10, said:

Motor de 1.3 (chiar si turbo) pe o masina destinata zonei montane (probabil unii vor face si putin offroad) mi se par cam mici. Nu cred ca Duster are sub 1.5 tone sa pui motoare asa mici. Adica iei SUV sa mergi la munte cu familionul/prietenii pentru un weekend, sa zicem, si iti dai seama ca incepe sa gafaie la viteza a doua.
Duster turbo benzinar de 1.2, 125 CP, cu 4x4 (care adauga cateva zeci de kg la masa goala echipata), echiparea de top, cu aer conditionat etc., are fix 1295 kg.
https://www.cars-dat...ate-specs/68935

Iar una din cele mai capabile masini off-road, Suzuki Jimny, la o masa de 1020 kg, are un motor benzinar aspirat de 1,3 l, cu vreo 82 de cai putere...
https://www.cars-dat...ial-specs/47064
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/X0t3QyTI_eA?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Asa ca un motor de 130, 150 CP la Duster ar trebui sa fie mai mult decat suficient.

In comparatie, un VW Passat combi are cam 1,5 tone, majoritatea sunt vandute cu motoare de 120-125 CP, dar nimeni nu se plange cum trage...

#34
Benderbut

Benderbut

    viking member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,722
  • Înscris: 11.12.2014

View Postergon, on 02 octombrie 2018 - 11:03, said:

Eu daca as fi admin pe arie, as interzice orice topic/reply in care se deviaza spre consum. Ori ai bani de masina, ori nu. Cand vad - cum bine zici - vaietele despre cat consuma masina x sau y, mi se ridica parul in cap. Posted Image
Referitor la Duster, e clar ca un motor benzinar de 150 CP nu va consuma putin. Ti-l iei sau nu, asta-i intrebarea Posted Image
Scuza-ma, dar duster-ul chiar nu e masina care nu merita sa te uiti la consum .

E crima sa pui la conserva asta cai putere mai multi , avand in vedere cum se sifoneaza in caz de impact.

Edited by Benderbut, 02 October 2018 - 14:47.


#35
JurasikMan

JurasikMan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,289
  • Înscris: 30.10.2006
Fac si ei ce face toata lumea , downsize-ing , pun una , doua sau chiar trei turbine pentru a obtine cuplu motor la turati ijoase , ceea ce ar inseamna macar in teorie ca pentru a avea cuplu nu trebuie sa turezi si in consecinta sa consumi ( ca la un aspirat natural ) . Exista si o alta parte a scaderii cilindreei , cand o raportezi la o masa mica rezultatele sunt bune , cand o raportezi la o masa mare , rezultatele sunt proaste , in sensul ca se simte submotorizarea . Dar asta este directia in care merge industria auto :. turbine , benzine , hibride si filtre de particule . Pentru masinile noi este relativ OK ...tin in perioada garantiei ...pentru SH , devin nevandabile pentru ca investitiile pentru a le readuce in standarde la rulaje peste 200.000 km sunt foarte costisitoare . Stiu pe cineva care este foarte multumit de Fordul Ecosport cu motor de 0.9 turbo ...parca 9 nu-s sigur si mi-e lene sa caut acum ) . Zice ca e nemaipomenita , consuma putin , zboara pe sosele , umileste X6 Mpower si alte masini pentru tuguiatii pamantului ...etc .

#36
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
Nu exista 0.9 la Ford, doar la Dacia si Renault. Ford are Ecoboost-ul de 1.0 in variante de 100-140 CP care s-au dovedit mai fiabile decat mizeriile de motoare VAG, dar care si ele consuma de rup in oras. 0.9 Tce l-am condus in ultimele saptamani in mod constant in week-end-uri (plec cu serviciul in week-end in tara) si este praf motorasul, abia la viteze de treapta a treia merge rotund, in primele transmite vibratii puternice in caroserie (zici ca este diesel). Vorbesc de masini cu 35-44k km la bord, nu de cazaturi. Sunt curios cum este acest 1.3 Tce, daca are aceleasi comportament sau se simt diferentele.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate