Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Motoare noi pe Duster
#19
Posted 02 October 2018 - 11:40
Un prieten de-al meu si-a luat luna trecuta unul cu cutie automata si tot felul de acarete pe ea (camera, scaune iuncalzite, unghi mort etc) 21.000 euro. Ba da-o dracu de dacie ca nu mai e de buget. Sau poti spune ca e gip de buget
|
#20
Posted 02 October 2018 - 11:40
dan1980_25, on 02 octombrie 2018 - 11:33, said:
Daca ar fi si fiabile motoarele astea... Ca daca cedeaza dupa 5 ani e cam aiurea. Nu prea am incredere in injectia directa la benzina+ turbina dar hei... traim in era consumismului. Nu stiu cum e la Renault dar VW si-au cam dat cu genunchii in OO in ceea ce priveste motoarele pe benzina cu injectie directa- supraalimentate. |
#21
Posted 02 October 2018 - 11:49
MicroEdge, on 02 octombrie 2018 - 11:40, said:
Dacă motorul e proiectat de ingineri cum e normal, nu exista probleme. Nu înțeleg de ce aduci în discuție acea firma aici �� Edited by Dany_Darke, 03 October 2018 - 17:14. |
#22
Posted 02 October 2018 - 11:51
ergon, on 02 octombrie 2018 - 11:16, said:
Adica se face acum offroad cu motorul de 115 CP si nu se va putea face cu cel de 150...mda...o fi, ca nu ma pricep Iar Duster-ul benzinar 4X4 actual are 1179 kg. Nu ma leg de puterea dezvoltata, ci de marimea motorului care nu stiu cat de potent e la ce ar trebui sa poata masina. Si un motor de 1L urca la deal, pe asfalt, cu o tona caroseria si 2-300 kg pasageri, dar nu depaseste viteza 1-a si la 15km/ora chiar are viteza. Cand faci o masina mare (1.3 tone, sau cat are in prezent) mi se pare ca e cam subdimensionata partea mecanica. Nu stiu cate rezerve o sa aiba (si cand apesi la fund pedala si vezi ca nu urci cu mai mult de a doua si pasageri, ce te faci?). E cam aceeasi chestie cu calculatoarele (si laptop-urile) care au FreeDos doar sa vezi ca pornesc si ca executa ceva. Edited by Pololica, 02 October 2018 - 11:54. |
#23
Posted 02 October 2018 - 12:00
Pololica, on 02 octombrie 2018 - 11:51, said: Nu ma leg de puterea dezvoltata, ci de marimea motorului care nu stiu cat de potent e la ce ar trebui sa poata masina. Si un motor de 1L urca la deal, pe asfalt, cu o tona caroseria si 2-300 kg pasageri, dar nu depaseste viteza 1-a si la 15km/ora chiar are viteza. Cand faci o masina mare (1.3 tone, sau cat are in prezent) mi se pare ca e cam subdimensionata partea mecanica. Nu stiu cate rezerve o sa aiba (si cand apesi la fund pedala si vezi ca nu urci cu mai mult de a doua si pasageri, ce te faci?). E cam aceeasi chestie cu calculatoarele (si laptop-urile) care au FreeDos doar sa vezi ca pornesc si ca executa ceva. O sa urce exact la fel ca orice mașină cu cilindree mai mare dar care are aceeași putere și aceeași greutate. Și la tine CP sunt mai grași sau mai slabi in funcție de cilindreea motorului ? Oricum la câte prostii ai scris acolo îmi dau seama că n-ai condus niciodată o mașină turbo de cilindree mică. |
#24
Posted 02 October 2018 - 12:01
#25
Posted 02 October 2018 - 12:05
Pololica, on 02 octombrie 2018 - 11:10, said:
Motor de 1.3 (chiar si turbo) pe o masina destinata zonei montane (probabil unii vor face si putin offroad) mi se par cam mici. Nu cred ca Duster are sub 1.5 tone sa pui motoare asa mici. Adica iei SUV sa mergi la munte cu familionul/prietenii pentru un weekend, sa zicem, si iti dai seama ca incepe sa gafaie la viteza a doua. Pe masina de oras (logan, sander, hai si MCV) sa zicem ca e rin grafic, dar pe masina mare, gandita sa care sau sa traga (si 4x4) cam putin. Are Patrol-ul 2,3T si motor de 136Cp, e mai mult decit suficient. Daca si astea`s la fel de reusite ca alea de 1,2l Tce... Oricum Dieselul e sfint la astea, mai bine`l puneau pe ala de 1,6l/160Cp decit benzinare. dan1980_25, on 02 octombrie 2018 - 11:49, said:
Adica cat un CR-V din 2015-2016 cu maxim 40 000 km, un Suzuki SX4 S Cross nou, un Audi Q3 din 2016, un Vitara aproape nou, un Nissan x trail aproape nou, chiar si Renault Kadjar nou. Puse toate astea pe langa Duster, ghici pe ce loc se situeaza Dacia. Pai ticmai asta spun. Sper ca motorul sa fie proiectat cum trebuie desi ma indoiesc ca se va apropia de fiabilitatea unui 1.6 aspirat sau chiar a dieselului de 1.5 Daca`l folosesti in teren Duster-ul este pe primul loc! Vedeti citi operatori de telefonie mobila folosesc cele enumerate si citi Duster. Aia in teren le folosesc, inclusiv variante inaltate! Despre motor...nu am curajul sa te contrazic! Edited by Ion_Bumbu, 02 October 2018 - 12:06. |
#26
Posted 02 October 2018 - 12:07
#27
Posted 02 October 2018 - 12:07
ergon, on 02 octombrie 2018 - 11:56, said: E o tara libera, fiecare isi ia ce vrea. Curios este ca peste 1 milion de oameni au ales Duster-ul Probabil n-au fost suficiente Q-uri, Vitare si si CRV-uri SH pentru toti Totusi, care este problema ? Edited by dan1980_25, 02 October 2018 - 12:10. |
#28
Posted 02 October 2018 - 12:07
Ion_Bumbu, on 02 octombrie 2018 - 12:02, said:
Daca si astea`s la fel de reusite ca alea de 1,2l Tce... Quote Motor de 1.3 (chiar si turbo) pe o masina destinata zonei montane (probabil unii vor face si putin offroad) mi se par cam mici. Cat despre polemica "merita sau nu sa dai banii pe Duster", fiecare e liber sa isi cumpere ce doreste (dupa plac si buget). Nu inteleg de ce trebuie facuta atata tevatura pe subiectul autoturismelor produse de Dacia. Edited by robbie_ro, 02 October 2018 - 12:13. |
|
#29
Posted 02 October 2018 - 12:10
Vezi ca alea de 1.2 sunt construite in vreo 3 variante !
Si nu la toate au fost probleme...si care au fost au fost putine ! |
#30
Posted 02 October 2018 - 12:12
Ion_Bumbu, on 02 octombrie 2018 - 12:05, said:
Are Patrol-ul 2,3T si motor de 136Cp, e mai mult decit suficient. Daca si astea`s la fel de reusite ca alea de 1,2l Tce... Oricum Dieselul e sfint la astea, mai bine`l puneau pe ala de 1,6l/160Cp decit benzinare. Nu cred ca isi ia cineva masina mare doar sa-l care pe el si atat. Puterea de 130/150 de cai o face la peste 5.000 rpm si numai economic nu e. Din punctul meu de vedere, mi se pare subdimensionat pentru masina (totusi vorbim de o masina de tavaleala, teoretic), dar sunt curios de fiabilitate. As vrea sa-i vad review-ul de la anul, cand modelul o sa fie pe strada si peste 2 ani sa vedem cum se comporta (sper sa fie cineva care sa-l utilizeze ca masina de zi cu zi). |
#31
Posted 02 October 2018 - 12:13
arg, on 02 octombrie 2018 - 12:07, said: doar la plimbare, ca la munca si carat se folosesc L200 Țin să te contrazic fiindcă am lucrat în domeniu. La început am avut Hillux și când ne-au adus Dustere le-am privit cu scepticism. Spre sfârșit nu mai luam Hillux-urile decât în cazuri speciale de genul când aveam de carat antene sau alte echipamente mari. La cate hârtoape pline de noroi au înghițit Dusterele am rămas surprinși de rezistența lor. Edited by Ford4, 02 October 2018 - 12:15. |
#32
Posted 02 October 2018 - 12:52
Pololica, on 02 octombrie 2018 - 12:12, said:
Din punctul meu de vedere, mi se pare subdimensionat pentru masina si in privinta consumului, genul asta de motor poate fi scos aproape de consumul din carte, dar trebuie sa ai rabdare de canibal si cum senzatiile care ti le da cand pisti acceleratia sunt misto nu-ti prea vine sa conduci mosnegeste. Edited by Fane, 02 October 2018 - 12:53. |
#33
Posted 02 October 2018 - 14:04
Pololica, on 02 octombrie 2018 - 11:10, said:
Motor de 1.3 (chiar si turbo) pe o masina destinata zonei montane (probabil unii vor face si putin offroad) mi se par cam mici. Nu cred ca Duster are sub 1.5 tone sa pui motoare asa mici. Adica iei SUV sa mergi la munte cu familionul/prietenii pentru un weekend, sa zicem, si iti dai seama ca incepe sa gafaie la viteza a doua. https://www.cars-dat...ate-specs/68935 Iar una din cele mai capabile masini off-road, Suzuki Jimny, la o masa de 1020 kg, are un motor benzinar aspirat de 1,3 l, cu vreo 82 de cai putere... https://www.cars-dat...ial-specs/47064 [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/X0t3QyTI_eA?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Asa ca un motor de 130, 150 CP la Duster ar trebui sa fie mai mult decat suficient. In comparatie, un VW Passat combi are cam 1,5 tone, majoritatea sunt vandute cu motoare de 120-125 CP, dar nimeni nu se plange cum trage... |
|
#34
Posted 02 October 2018 - 14:45
ergon, on 02 octombrie 2018 - 11:03, said:
Eu daca as fi admin pe arie, as interzice orice topic/reply in care se deviaza spre consum. Ori ai bani de masina, ori nu. Cand vad - cum bine zici - vaietele despre cat consuma masina x sau y, mi se ridica parul in cap. Referitor la Duster, e clar ca un motor benzinar de 150 CP nu va consuma putin. Ti-l iei sau nu, asta-i intrebarea E crima sa pui la conserva asta cai putere mai multi , avand in vedere cum se sifoneaza in caz de impact. Edited by Benderbut, 02 October 2018 - 14:47. |
#35
Posted 02 October 2018 - 15:20
Fac si ei ce face toata lumea , downsize-ing , pun una , doua sau chiar trei turbine pentru a obtine cuplu motor la turati ijoase , ceea ce ar inseamna macar in teorie ca pentru a avea cuplu nu trebuie sa turezi si in consecinta sa consumi ( ca la un aspirat natural ) . Exista si o alta parte a scaderii cilindreei , cand o raportezi la o masa mica rezultatele sunt bune , cand o raportezi la o masa mare , rezultatele sunt proaste , in sensul ca se simte submotorizarea . Dar asta este directia in care merge industria auto :. turbine , benzine , hibride si filtre de particule . Pentru masinile noi este relativ OK ...tin in perioada garantiei ...pentru SH , devin nevandabile pentru ca investitiile pentru a le readuce in standarde la rulaje peste 200.000 km sunt foarte costisitoare . Stiu pe cineva care este foarte multumit de Fordul Ecosport cu motor de 0.9 turbo ...parca 9 nu-s sigur si mi-e lene sa caut acum ) . Zice ca e nemaipomenita , consuma putin , zboara pe sosele , umileste X6 Mpower si alte masini pentru tuguiatii pamantului ...etc .
|
#36
Posted 02 October 2018 - 15:30
Nu exista 0.9 la Ford, doar la Dacia si Renault. Ford are Ecoboost-ul de 1.0 in variante de 100-140 CP care s-au dovedit mai fiabile decat mizeriile de motoare VAG, dar care si ele consuma de rup in oras. 0.9 Tce l-am condus in ultimele saptamani in mod constant in week-end-uri (plec cu serviciul in week-end in tara) si este praf motorasul, abia la viteze de treapta a treia merge rotund, in primele transmite vibratii puternice in caroserie (zici ca este diesel). Vorbesc de masini cu 35-44k km la bord, nu de cazaturi. Sunt curios cum este acest 1.3 Tce, daca are aceleasi comportament sau se simt diferentele.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users