Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

Motoare noi pe Duster

- - - - -
  • Please log in to reply
88 replies to this topic

#1
ergon

ergon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,247
  • Înscris: 27.07.2006
Dacia Duster primește un motor nou, 1.3 TCe, turbo pe benzină, disponibil în două versiuni de putere, 130 Cai Putere (CP), respectiv 150 CP. Ambele versiuni marchează o premieră pentru Dacia, în contextul în care marca auto românească n-a avut niciodată motorizări atât de puternice pe un model de serie. În plus, motorul acesta pe benzină este de ultimă generație și beneficiază și de filtru de particule. Pe Dacia Duster vine și un nou sistem multimedia, Media Nav Evolution.

Ambele motorizări sunt disponibile pe versiunile 4×2 ale Duster (tracțiune față), iar de la jumătatea anului 2019 vor fi disponibile și în combinație cu sistemul de tracțiune integrală (4×4), a anunțat Dacia, cu ocazia Salonului Auto de la Paris (2-14 Octombrie 2018).
Comenzile pentru Duster 4×2 1.3 TCe vor demara până la finalul acestui an, cel mai probabil în Octombrie pentru România și alte piețe importante pentru Dacia. Acest propulsor are versiuni de putere cuprinse între 115 și 160 CP în cadrul Alianței Renault-Nissan.
Versiunea Duster 1.3 TCe 130 CP dă puterea maximă la 5.000 rpm, iar cuplul maxim este 240 Nm la 1.500 rpm.
Varianta Duster 1.3 TCe 150 CP dă puterea maximă la 5.250 rpm și cuplum maxim de 250 Nm este disponibil de la 1.600 rpm


Sursa: https://0-100.ro/201...i-android-auto/

O veste pe care o asteptam de mult Posted Image Fiind un adversat inrait al motoarelor diesel, probabil in cativa ani imi voi lua un Duster benzinar de 130 (150) CP Posted Image

Edited by ergon, 02 October 2018 - 10:55.


#2
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,132
  • Înscris: 22.05.2003
Noile motorizari sunt binevenite, iar acum astept vaietele despre consumul real :)

#3
ergon

ergon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,247
  • Înscris: 27.07.2006

 Adm, on 02 octombrie 2018 - 10:58, said:

Noile motorizari sunt binevenite, iar acum astept vaietele despre consumul real Posted Image
Eu daca as fi admin pe arie, as interzice orice topic/reply in care se deviaza spre consum. Ori ai bani de masina, ori nu. Cand vad - cum bine zici - vaietele despre cat consuma masina x sau y, mi se ridica parul in cap. :)
Referitor la Duster, e clar ca un motor benzinar de 150 CP nu va consuma putin. Ti-l iei sau nu, asta-i intrebarea :)

#4
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,145
  • Înscris: 19.09.2005

 ergon, on 02 octombrie 2018 - 11:03, said:

dusterul e o masina de buget si automat intra in discutie consumul.

#5
Wotan

Wotan

    Io n-am cerut sa ma nasc argyelean. Amu, am avut noroc...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,760
  • Înscris: 01.10.2002
Suna bine. Posibil ca urmatoarea masina sa fie un Duster...

#6
Ampt

Ampt

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,009
  • Înscris: 07.05.2014
La prețurile actuale nu mi se mai pare deloc o mașină de buget.

#7
Pololica

Pololica

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,806
  • Înscris: 04.01.2015
Motor de 1.3 (chiar si turbo) pe o masina destinata zonei montane (probabil unii vor face si putin offroad) mi se par cam mici. Nu cred ca Duster are sub 1.5 tone sa pui motoare asa mici. Adica iei SUV sa mergi la munte cu familionul/prietenii pentru un weekend, sa zicem, si iti dai seama ca incepe sa gafaie la viteza a doua. Pe masina de oras (logan, sander, hai si MCV) sa zicem ca e rin grafic, dar pe masina mare, gandita sa care sau sa traga (si 4x4) cam putin.

#8
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
Mda, sa intre filtrele de particule si pe benzinare.
Totusi sunt penibili, nu inteleg de ce nu vin odata cu 1.6dci, ca deja are o gramada de ani.
Un Sandero 1.6dci sau 1.3tce mi-ar place mult.

#9
spooky51

spooky51

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,815
  • Înscris: 29.09.2006
Motor pe benzina cu cuplu maxim de la 1500 rpm... nu cumva cineva a incurcat borcanele? Pe SUV nu mi se pare o idee grozava, motorina mi se pare varianta mai buna pentru ele.

#10
ergon

ergon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,247
  • Înscris: 27.07.2006

 Pololica, on 02 octombrie 2018 - 11:10, said:

Motor de 1.3 (chiar si turbo) pe o masina destinata zonei montane (probabil unii vor face si putin offroad) mi se par cam mici.
Adica se face acum offroad cu motorul de 115 CP si nu se va putea face cu cel de 150...mda...o fi, ca nu ma pricep Posted Image
Iar Duster-ul benzinar 4X4 actual are 1179 kg.

Edited by ergon, 02 October 2018 - 11:17.


#11
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,145
  • Înscris: 19.09.2005

 ergon, on 02 octombrie 2018 - 11:16, said:

.... 1179 kg.
masina mai are si otel in ea sau e numai plastic...

#12
ergon

ergon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,247
  • Înscris: 27.07.2006

 spooky51, on 02 octombrie 2018 - 11:14, said:

Motor pe benzina cu cuplu maxim de la 1500 rpm... nu cumva cineva a incurcat borcanele?
"Les chiffres parlent d’eux-mêmes par rapport au 1.2 TCe : puissance de 140 ch (+ 10 ch) et couple de 240 Nm (+ 30 Nm) disponible à un régime plus bas (1 600 tr/min au lieu de 2 000). Dans la pratique, ces bons chiffres se traduisent par un meilleur agrément de conduite. Le moteur a plus d’aisance dès le bas du compte-tours, il permet des accélérations plus toniques et des relances plus vigoureuses. "

https://www.largus.f...it-9224393.html

 arg, on 02 octombrie 2018 - 11:21, said:

masina mai are si otel in ea sau e numai plastic...
E din plastilina, ranforsata cu fibra de sticla. Vrei sa spui ceva concret sau e doar plictiseala ? Aia e greutatea neta a masinii, spusa de producator. 1179 kg.

#13
Remicade

Remicade

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,776
  • Înscris: 25.11.2009

 arg, on 02 octombrie 2018 - 11:05, said:

dusterul e o masina de buget si automat intra in discutie consumul.
Cred ca nu stii la cat ajunge un Duster dotat.

#14
DanyHiker

DanyHiker

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,262
  • Înscris: 06.07.2007
Daca ar fi si fiabile motoarele astea...
Ca daca cedeaza dupa 5 ani e cam aiurea.
Nu prea am incredere in injectia directa la benzina+ turbina dar hei... traim in era consumismului.
Nu stiu cum e la Renault dar VW si-au cam dat cu genunchii in OO in ceea ce priveste motoarele pe benzina cu injectie directa- supraalimentate.

Edited by dan1980_25, 02 October 2018 - 11:37.


#15
stancosty

stancosty

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,091
  • Înscris: 17.03.2009

 arg, on 02 octombrie 2018 - 10:59, said:

totusi sa nu fim rautaciosi... cred ca sunt motoare proiectate in Romania.
Poate ție acest motor, sau mașinile Dacia ți se par niște ascuțitori, dar asta nu te face mai deștept.
Motoarele 1.3 TCe sunt proiectate de Renault și echipează deja modelele Scenic.
E drept, elemente ale motorului au fost proiectate și în România, la RTR (Titu), dar motorul în sine, nu!
Dar chiar dacă acest motor ar fi fost proiectat în întregime în România, în ce măsură acest lucru ar fi unul negativ? Standardele Renault sunt aceleași, indiferent unde se proiectează sau se fabrică ceva sub marca lor.
Știu, vei spune că tot mai bună e o mașină second hand, că doar atât știi, asta ai avut, asta ai și crezi că totul se rezumă la asta. Ei bine, nu e deloc așa!

#16
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,280
  • Înscris: 16.08.2016
Varianta de top cu absolut toate opționale le e vreo 20k euro.

#17
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,145
  • Înscris: 19.09.2005
@stancosty
nu e rau ca-s proietate in Romania
cea mai buna masina e aia pe care ti-o permiti sa o intreti.

Edited by arg, 02 October 2018 - 11:38.


#18
stancosty

stancosty

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,091
  • Înscris: 17.03.2009

 Pololica, on 02 octombrie 2018 - 11:10, said:

Nu cred ca Duster are sub 1.5 tone sa pui motoare asa mici.
Dacia Duster are exact 1395 kg!

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate