Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Motoare noi pe Duster
Last Updated: Jun 02 2019 20:13, Started by
ergon
, Oct 02 2018 10:53
·
0
#1
Posted 02 October 2018 - 10:53
Dacia Duster primește un motor nou, 1.3 TCe, turbo pe benzină, disponibil în două versiuni de putere, 130 Cai Putere (CP), respectiv 150 CP. Ambele versiuni marchează o premieră pentru Dacia, în contextul în care marca auto românească n-a avut niciodată motorizări atât de puternice pe un model de serie. În plus, motorul acesta pe benzină este de ultimă generație și beneficiază și de filtru de particule. Pe Dacia Duster vine și un nou sistem multimedia, Media Nav Evolution.
Ambele motorizări sunt disponibile pe versiunile 4×2 ale Duster (tracțiune față), iar de la jumătatea anului 2019 vor fi disponibile și în combinație cu sistemul de tracțiune integrală (4×4), a anunțat Dacia, cu ocazia Salonului Auto de la Paris (2-14 Octombrie 2018). Comenzile pentru Duster 4×2 1.3 TCe vor demara până la finalul acestui an, cel mai probabil în Octombrie pentru România și alte piețe importante pentru Dacia. Acest propulsor are versiuni de putere cuprinse între 115 și 160 CP în cadrul Alianței Renault-Nissan. Versiunea Duster 1.3 TCe 130 CP dă puterea maximă la 5.000 rpm, iar cuplul maxim este 240 Nm la 1.500 rpm. Varianta Duster 1.3 TCe 150 CP dă puterea maximă la 5.250 rpm și cuplum maxim de 250 Nm este disponibil de la 1.600 rpm Sursa: https://0-100.ro/201...i-android-auto/ O veste pe care o asteptam de mult Fiind un adversat inrait al motoarelor diesel, probabil in cativa ani imi voi lua un Duster benzinar de 130 (150) CP Edited by ergon, 02 October 2018 - 10:55. |
#2
Posted 02 October 2018 - 10:58
Noile motorizari sunt binevenite, iar acum astept vaietele despre consumul real
|
#3
Posted 02 October 2018 - 11:03
Adm, on 02 octombrie 2018 - 10:58, said:
Noile motorizari sunt binevenite, iar acum astept vaietele despre consumul real Referitor la Duster, e clar ca un motor benzinar de 150 CP nu va consuma putin. Ti-l iei sau nu, asta-i intrebarea |
#4
Posted 02 October 2018 - 11:05
#6
Posted 02 October 2018 - 11:08
La prețurile actuale nu mi se mai pare deloc o mașină de buget.
|
#7
Posted 02 October 2018 - 11:10
Motor de 1.3 (chiar si turbo) pe o masina destinata zonei montane (probabil unii vor face si putin offroad) mi se par cam mici. Nu cred ca Duster are sub 1.5 tone sa pui motoare asa mici. Adica iei SUV sa mergi la munte cu familionul/prietenii pentru un weekend, sa zicem, si iti dai seama ca incepe sa gafaie la viteza a doua. Pe masina de oras (logan, sander, hai si MCV) sa zicem ca e rin grafic, dar pe masina mare, gandita sa care sau sa traga (si 4x4) cam putin.
|
#9
Posted 02 October 2018 - 11:14
Motor pe benzina cu cuplu maxim de la 1500 rpm... nu cumva cineva a incurcat borcanele? Pe SUV nu mi se pare o idee grozava, motorina mi se pare varianta mai buna pentru ele.
|
#10
Posted 02 October 2018 - 11:16
Pololica, on 02 octombrie 2018 - 11:10, said:
Motor de 1.3 (chiar si turbo) pe o masina destinata zonei montane (probabil unii vor face si putin offroad) mi se par cam mici. Iar Duster-ul benzinar 4X4 actual are 1179 kg. Edited by ergon, 02 October 2018 - 11:17. |
|
#11
Posted 02 October 2018 - 11:21
#12
Posted 02 October 2018 - 11:24
spooky51, on 02 octombrie 2018 - 11:14, said:
Motor pe benzina cu cuplu maxim de la 1500 rpm... nu cumva cineva a incurcat borcanele? https://www.largus.f...it-9224393.html arg, on 02 octombrie 2018 - 11:21, said:
masina mai are si otel in ea sau e numai plastic... |
#14
Posted 02 October 2018 - 11:33
Daca ar fi si fiabile motoarele astea...
Ca daca cedeaza dupa 5 ani e cam aiurea. Nu prea am incredere in injectia directa la benzina+ turbina dar hei... traim in era consumismului. Nu stiu cum e la Renault dar VW si-au cam dat cu genunchii in OO in ceea ce priveste motoarele pe benzina cu injectie directa- supraalimentate. Edited by dan1980_25, 02 October 2018 - 11:37. |
#15
Posted 02 October 2018 - 11:35
arg, on 02 octombrie 2018 - 10:59, said:
totusi sa nu fim rautaciosi... cred ca sunt motoare proiectate in Romania. Motoarele 1.3 TCe sunt proiectate de Renault și echipează deja modelele Scenic. E drept, elemente ale motorului au fost proiectate și în România, la RTR (Titu), dar motorul în sine, nu! Dar chiar dacă acest motor ar fi fost proiectat în întregime în România, în ce măsură acest lucru ar fi unul negativ? Standardele Renault sunt aceleași, indiferent unde se proiectează sau se fabrică ceva sub marca lor. Știu, vei spune că tot mai bună e o mașină second hand, că doar atât știi, asta ai avut, asta ai și crezi că totul se rezumă la asta. Ei bine, nu e deloc așa! |
|
#16
Posted 02 October 2018 - 11:36
Varianta de top cu absolut toate opționale le e vreo 20k euro.
|
#17
Posted 02 October 2018 - 11:37
@stancosty
nu e rau ca-s proietate in Romania cea mai buna masina e aia pe care ti-o permiti sa o intreti. Edited by arg, 02 October 2018 - 11:38. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users