Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Mi-au disparut amigdalitele ?

Exista vreun plan de terorizare p...
 Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 

Omologare vehicul nou

- - - - -
  • Please log in to reply
27 replies to this topic

#19
mobiletron

mobiletron

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,052
  • Înscris: 15.08.2018

 Tsunnnami, on 03 octombrie 2018 - 13:13, said:

Daca faceti totul de la zero, nici in zece ani nu terminati presupunand ca aveti oamenii care trebuie si banii de care aveti nevoie.

Sa-ti dau un exemplu simplu din suspensie.
Numai piesa de poliuretan, tamponul de soc de pe amortizor care preia socul din capatul de cursa o modelez in FEA pentru a avea idee daca-si face treaba (forta-deplasare), apoi fac marita de prototip vreo $5,000, fac piesa si o testez, apoi testez materialul (la 60°C), fac iar performanta la temperatura ridicata, apoi la -40°C, o bag in apa calda, o las 24h, o iau si-o bag in congelator pentru 24 de ore, o testez iar, Iau alta piesa si o testez la anduranta, un bloc de cicluri pe care-l repet de 15 ori cu difereite frecvente si sarcini, testez iar piesa sa vedem cat si-a pierdut din performanta si fac asta pentru consistenta pe 6 piese.
Daca nu corespunde la un test, modific iar, alta matrita etc.
Si e vorna de o piesuca mica de suspensie, nu te bag in suspensia motor care nu e doar o flansa cu cauciuc ci are inauntru un intreg amortizor cu lichid care-ti filtreaza vibratiile de la motor si te protejeaza de rezonanta in diferite regimuri.

Repet, tu vorbesti de constructia de masini la nivel mare si foarte mare, eu nu intentionez sa fac acest lucru. Multe componente vor fi luate gata facute si testate deja, sa te apuci sa faci de la zero componente este imposibil.

Oricum, in mare mi-am facut o idee despre ce este vorba si-ti multumesc despre informatii.

#20
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,861
  • Înscris: 20.10.2015
Cu cat volumul de vanzari e mai mi9c, cu catat vehiculul devine mai scump
Bugatti vinde 200 de vehicule pe an si costa €5M
Dacia 2M pe an si costa €10k

Componentele trebuie testate pe caracteristica vehiculului tau.

Hai sa-ti dau alta idee?
Esti jmeker? Crezi ca ai in spate o armata de specialisti?
Construieste o masina de raliu si sparge-i pe toti, apoi o sa ai si sponsori pentru a construi un vehicul

#21
argentum

argentum

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,400
  • Înscris: 25.05.2015
Ce masina de raliu. Omu se gandeste la kituri electrice aduse din china.
Asamblate si sau modificate un pic aici.

Masini mici, autonomie mica, capacitate mica, pret relativ mic

#22
mobiletron

mobiletron

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,052
  • Înscris: 15.08.2018

 argentum, on 05 octombrie 2018 - 03:52, said:

Ce masina de raliu. Omu se gandeste la kituri electrice aduse din china.
Asamblate si sau modificate un pic aici.

Masini mici, autonomie mica, capacitate mica, pret relativ mic

Exclus.

#23
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,861
  • Înscris: 20.10.2015

 argentum, on 05 octombrie 2018 - 03:52, said:

Ce masina de raliu. Omu se gandeste la kituri electrice aduse din china.
Asamblate si sau modificate un pic aici.

Masini mici, autonomie mica, capacitate mica, pret relativ mic

Ar fi bine sa fie asa
Eu deja depun acatiste pentru banii pierduti

Apropo, motoarele electrice nu au ciilindrii, :lol:

#24
mobiletron

mobiletron

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,052
  • Înscris: 15.08.2018

 Tsunnnami, on 05 octombrie 2018 - 11:44, said:

Eu deja depun acatiste pentru banii pierduti

Tsunami, sa zicem ca reusim sa incepem treaba asta si reusim sa o facem sa mearga. Ce parere ai avea?

#25
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,861
  • Înscris: 20.10.2015

 mobiletron, on 05 octombrie 2018 - 12:22, said:

Tsunami, sa zicem ca reusim sa incepem treaba asta si reusim sa o facem sa mearga. Ce parere ai avea?

Iesiti pe profit si anunta-ma.
Donez 4 ore saptamanal timp de un an.

Ceea ce vreti voi sa faceti fara experienta incearca sa faca Mahindra cu o gramada de ingineri in India si in America.
pana acum vad numai sentiment, si asta pentru afacere e nociv

#26
argentum

argentum

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,400
  • Înscris: 25.05.2015

 Tsunnnami, on 05 octombrie 2018 - 11:44, said:


Ar fi bine sa fie asa
Eu deja depun acatiste pentru banii pierduti

Apropo, motoarele electrice nu au ciilindrii, Posted Image

corec'.
totusi aveam in minte volumul si capacitatea masinii de a transporta. ca ai masini electrice cum e Tesla unde bagi lejer 4-5 persoane vis a vis de kiturile astea ce apar din china, un fel de lastun electric. mari cat smartu etc.

#27
mobiletron

mobiletron

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,052
  • Înscris: 15.08.2018

 Tsunnnami, on 05 octombrie 2018 - 13:47, said:

Iesiti pe profit si anunta-ma.

Pai atunci ne auzim peste trei ani, mai repede de atat nu am cum, si asta presupunand ca lucrurile vor merge bine.

#28
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,861
  • Înscris: 20.10.2015
Cand o sa te prinzi ca nu se poate, gandeste-te la ce ti-am spus, apuca-te de bicilete

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate