Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Cumparare masina electrica
Last Updated: Apr 02 2024 09:24, Started by
bzalex
, Sep 30 2018 11:36
·
43
#2197
Posted 22 May 2019 - 12:31
Asta am zis și prima data. La data achiziției efectiv asta era raportul 9 diesel la 1 pe benzină. Plus faptul.ca pe benzină nu prea găseai cu TVA deductibil. Erau cazuri miraculoase daca găseai așa ceva.
Și da, un criteriu pt mine este prețul. Nu am fantezii legate de cât plătesc. Pt mine mașina e mașina. Sunt pasionat de acest domeniu, dar până la.urma este o mașina banala buna de dus la îndeplinire sarcinile familie. Daca era un Porsche, Aston Martin etc de colecție, dispărea criteriul preț |
#2198
Posted 23 May 2019 - 16:24
Cristi, parca am facut eu raportul Bloomberg, nu alta Fix 20% in Europa in 2025
ev_adoption.png 351.5K 12 downloads https://about.bnef.c...k/#toc-download Edited by figo1988, 23 May 2019 - 16:25. |
#2199
Posted 23 May 2019 - 17:17
Ti am zis deja sa pregatesti banul ca deja pariul asta e câștigat
|
#2200
Posted 23 May 2019 - 18:19
Cred ca nu ne uitam la acelasi grafic, Cristi. 20% in 2025, Europa. fix pariul nostru. Asta zice graficul.
Mai departe, tot in studiul Bloomberg, prezinta evolutia comparativa a predictiilor, pe ani. De la an la an, gradul de adoptie pentru EV-uri a fost accelerat. ev_outlook.png 463.16K 8 downloads |
#2201
Posted 23 May 2019 - 19:54
in timp ce voi va certati pe posete, Skoda a prezentat Citigo IV. 265km WLTP, baterie 36.8 kWh, incarcare 0-80% in 1 ora. Pretul "well under 20K EUR".
Cumperi 2, te urci dintr-una in alta si ai 500km range la pret mai mic decat Model 3 Livestream: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/2P0tSm4RI8E?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by zeroice, 23 May 2019 - 19:56. |
#2202
Posted 23 May 2019 - 22:34
Superbul IV m-a dezamagit. E un design grabit .. un transplant de componente electrice pe un sasiu pentru ICE. Distributia greutatii este inegala, centrul de greutate e ridicat, exact ca la un ICE.
Se vede ca industria auto a fost prinsa cu pantalonii in vine in timp de statea in fundul curtii intre brusturi de valul electric lansat de Musk acum 8 ani. Asta e, o sa recupereze ei candva ... pana atunci o sa tot vedem lansari de prototipuri grabite. |
#2203
Posted 23 May 2019 - 23:11
ro_explorer, on 23 mai 2019 - 22:34, said:
Superbul IV m-a dezamagit. E un design grabit .. un transplant de componente electrice pe un sasiu pentru ICE. Distributia greutatii este inegala, centrul de greutate e ridicat, exact ca la un ICE. Se vede ca industria auto a fost prinsa cu pantalonii in vine in timp de statea in fundul curtii intre brusturi de valul electric lansat de Musk acum 8 ani. Asta e, o sa recupereze ei candva ... pana atunci o sa tot vedem lansari de prototipuri grabite. nu, este vechiul Passat GTE cu bateria de nou Passat GTE centrul de greutate este mai jos decat pe sasiul ICE din cauza bateriei de minim 200kg sub podea, dar who cares.... nu m-asteptam sa schimbe prea mult la facelift, led matrix este binevenit, pe Passat FL au bagat IQ Light deci cu o generatie in fata....apropo, nu este Superb IV ci iV 55km in EV mode este f. bine. IMHO au phootoo-to cu S.K.O.D.A ala cat toate zilele pe portbagaj....iar schimbatorul trebuia taiat jumatate de maciulie, e hidos. Ramane totusi o super masina, calitate/pret. |
#2204
Posted 23 May 2019 - 23:34
#2205
Posted 24 May 2019 - 08:48
Opel a prezentat primele informații oficiale despre Corsa-e, care beneficiază de un motor de 136 de cai putere și un acumulator de 50 kWh cu autonomie de 330 de kilometri.
Noul Opel Corsa-e devine astfel primul model electric al constructorului de la Rüsselsheim, iar acesta are o lungime de 4.06 metri, în timp ce linia plafonului are profilul unui coupe și este cu 48 de milimetri mai coborât, fără ca spațiul pentru capul pasagerilor să fie afectat. Sistemul de propulsie este asigurat de un motor electric de 100 kW (136 CP) montat pe puntea față, iar acesta oferă un cuplu maxim de 260 Nm. Corsa-e are nevoie de 2.8 secunde pentru a ajunge de la 0 la 50 km/h și de 8.1 secunde pentru plajă de la 0 la 100 km/h. Opel menționează că bateria integrată are o capacitate de 50 kWh care oferă o autonomie de 330 de kilometri, valoare provizorie calculată conform standardului WLTP. Acumulatorul poate fi încărcat la stații de încărcare rapidă într-un interval de 30 de minute pentru a ajunge la o capacitate de 80%. Edited by cata, 24 May 2019 - 08:48. |
#2206
Posted 24 May 2019 - 09:14
cata, on 24 mai 2019 - 08:48, said:
Opel a prezentat primele informații oficiale despre Corsa-e, care beneficiază de un motor de 136 de cai putere și un acumulator de 50 kWh cu autonomie de 330 de kilometri. Noul Opel Corsa-e devine astfel primul model electric al constructorului de la Rüsselsheim, iar acesta are o lungime de 4.06 metri, în timp ce linia plafonului are profilul unui coupe și este cu 48 de milimetri mai coborât, fără ca spațiul pentru capul pasagerilor să fie afectat. Sistemul de propulsie este asigurat de un motor electric de 100 kW (136 CP) montat pe puntea față, iar acesta oferă un cuplu maxim de 260 Nm. Corsa-e are nevoie de 2.8 secunde pentru a ajunge de la 0 la 50 km/h și de 8.1 secunde pentru plajă de la 0 la 100 km/h. Opel menționează că bateria integrată are o capacitate de 50 kWh care oferă o autonomie de 330 de kilometri, valoare provizorie calculată conform standardului WLTP. Acumulatorul poate fi încărcat la stații de încărcare rapidă într-un interval de 30 de minute pentru a ajunge la o capacitate de 80%. |
|
#2207
Posted 24 May 2019 - 09:19
#2208
Posted 24 May 2019 - 09:19
#2209
Posted 24 May 2019 - 09:22
Baxon, on 24 mai 2019 - 09:19, said:
Opel . Mai ramane de vazut pretul ca design exterior interior arata brici cata, on 24 mai 2019 - 09:19, said:
Tesla killer , 27-32k euro cred |
#2211
Posted 24 May 2019 - 18:49
Ford4, on 23 mai 2019 - 23:34, said:
Acum ai vrut sa faci misto de masinuta aia sau ce ? de Model 3 zici? bobalex18, on 24 mai 2019 - 09:22, said:
mașina arat super. probabil una convențională o să coste 15-17k dotată frumos și aceeași mașină electrică o să fie 40+ (are baterie mare). pomană/ exagerari... cica e208 in Olanda e 36K cu VAT cu tot. La noi probabil mai putin, ca de obicei. Cu bonificatiile de rigoare ar veni un 23-25K max. WHATCAR se aventureaza in a mentiona ~22K GBP before 3.5K grant. https://www.whatcar....ase-date/n19457 Edited by zeroice, 24 May 2019 - 18:53. |
|
#2213
Posted 25 May 2019 - 22:57
Ford4, on 24 mai 2019 - 23:46, said:
Le-au dat voie celor de la VAG sa folosească numele mărcilor de la Tesla ca sa poată și ei vinde vreun EV ? pai cam asa e, Tesla o sa ramana cu numele... eventual si cu gustul (amar sau nu) si banii early-adopter-ilor Edited by zeroice, 25 May 2019 - 22:58. |
#2214
Posted 25 May 2019 - 23:35
Ce sa-i faci, cand strugurii sunt acri zici si tu ce poti !
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users