Cumparare masina electrica
Last Updated: Apr 02 2024 09:24, Started by
bzalex
, Sep 30 2018 11:36
·
43
#1333
Posted 10 January 2019 - 11:39
hepea, on 10 ianuarie 2019 - 11:31, said:
Nu am idee. Motorul pe benzină este un TSI de 1,4 litri și 156 CP, iar cel electric dezvoltă 115 CP, astfel că puterea maximă conjugată ajunge la 218 CP (față de 204 CP la VW Golf GTE), în timp ce cuplul motor maxim are o valoare de 400 Nm – impresionant, dacă ne gândim că dieselul 2.0 TDI BiT de pe noul Passat oferă un cuplu maxim de 500 Nm și o putere maximă de 239 CP. Hatchback-ul german combină un motor pe benzină de 1,4 litri ce dezvoltă 148 CP cu un motor electric de 101 CP care e integrat în cutia de viteze automată DSG dezvoltată special pentru vehicule hibride. Astfel, după ce oamenii deştepţi calculează puterea maximă a Golfului hibrid, rezultatul e 201 CP, în vreme ce cuplul maxim atinge impresionanta valoare de 350 Nm. Edited by cata, 10 January 2019 - 11:42. |
#1334
Posted 10 January 2019 - 21:46
cata, on 10 ianuarie 2019 - 09:50, said:
Passat combi si cu Golf GTE nu au acelasi motor? ba da, dar cred ca bateria e putin mai mare la Passat, din ce citesc 9.9 vs 8.7 anul asta apar Golf 8 si Passat facelift, vor fi si variante GTE PHEV cu motorizarea de 1.5 TSI si eventual baterie mai mare/eficienta. Golf EV (EGolf) va fi oprit si inlocuit cu viitorul ID Mie Ioniq mi se pare super tare ca motorizare, range si pret..dar nu-mi place cum arata. Edited by zeroice, 10 January 2019 - 21:58. |
#1335
Posted 10 January 2019 - 22:16
zeroice, on 10 ianuarie 2019 - 21:46, said: Pana acum mi se pare cea mai tare hibrida dupa specificatii si review-uri. Nu am vazut-o si in realitate dar din poze mie mi se pare reusita si ca design. Dar fiecare cu gusturile lui. Ceea ce e tare la ea este ca o ofera in ambele variante HEV si PHEV astfel ca lumea poate sa aleaga in functie de necesitati. |
#1336
Posted 14 January 2019 - 14:17
Am vazut destul de multe Ioniq prin afara, designul nu e nimic wow pe strada, pare un fecelift la i40 de acum cativa ani. Cel mai probabil e praf la confort si mers in regim extraurban, altfel la pretul ala trebuia sa o vad in numere mari ca masina de aeroport insa tot Priusul face legea aici.
|
#1337
Posted 14 January 2019 - 16:33
Designul ala este asa pentru a obtine acel Cx de 0,24 pe care putine modele il au. Datorita acelui Cx obtine consumuri chiar mai bune decat Auris. Sincer as fi preferat sa postezi daca stii ceva la subiect nu sa emiti pareri bazate pe ... ? Daca la confort nu am cum sa te contrazic fiindca nu am facut DT cu ea, cum ai dedus ca e praf in regim extraurban mai ales ca are cutie DCT care se preteaza mai bine la extraurban decat una CVT, aceasta din urma fiind una dintre motivele care nu-mi convine mie Toyota sau Mondeo hybrid, eu mergand extraurban in proportie de peste 80%. Iar CVT-ul e mai bun in aglomeratia urbana si de aceea o sa vzi Prius-uri ca masini de aeroport.
Speram sa aud pareri de la cineva care a avut de-a face cu ele fiindca ceea ce am auzit eu ca deficiente la ele ar fi doar faptul ca ar avea unele probleme iarna pe zapada, dar totul este din zvonistica, nu am avut nici-o confirmare sau alte pareri pana acum. |
#1338
Posted 15 January 2019 - 13:34
Ford4, on 14 ianuarie 2019 - 16:33, said:
Designul ala este asa pentru a obtine acel Cx de 0,24 pe care putine modele il au. Datorita acelui Cx obtine consumuri chiar mai bune decat Auris. Sincer as fi preferat sa postezi daca stii ceva la subiect nu sa emiti pareri bazate pe ... ? Daca la confort nu am cum sa te contrazic fiindca nu am facut DT cu ea, cum ai dedus ca e praf in regim extraurban mai ales ca are cutie DCT care se preteaza mai bine la extraurban decat una CVT, aceasta din urma fiind una dintre motivele care nu-mi convine mie Toyota sau Mondeo hybrid, eu mergand extraurban in proportie de peste 80%. Iar CVT-ul e mai bun in aglomeratia urbana si de aceea o sa vzi Prius-uri ca masini de aeroport. Speram sa aud pareri de la cineva care a avut de-a face cu ele fiindca ceea ce am auzit eu ca deficiente la ele ar fi doar faptul ca ar avea unele probleme iarna pe zapada, dar totul este din zvonistica, nu am avut nici-o confirmare sau alte pareri pana acum. https://www.autoexpe...-hyundai-ioniq/ |
#1339
Posted 15 January 2019 - 14:00
Este un review destul de cuprinzator dar tot nu poate suplini punctele proaste care ti le-ar putea spune un detinator care a trecut prin tot felu de situatii cu ea, cum ar fi daca e adevarat comportamentul slab pe zapada. Nu vreau sa suplineasca un 4x4 sau un quattro dar nici nu mi-ar place sa nu pot sa o folosesc cand da zapada, cum a fost in acest an cand vreo doua zile a trebuit sa merg prin zapada pana au reusit si astia sa puna plugurile in functiune . Asa in rest pare masina ideala pentru mine singurul minus fiind pana acum suspensia prea dura, in rest celelalte minusuri aflate din review-uri fiind neglijabile pentru mine.
Oricum peste 5 ani cand imi voi schimba iar masina s-ar putea nici sa nu mai existe Ioniq ci cine stie ce avioane mai apar. Partea proasta este ca tot apar modele noi cand abia aflasei punctele slabe la modelele vechi. Si macar daca ar lasa totul asa, dar smecherii remediaza problemele semnalate la modelele vechi intradevar, dar vin cu reduceri de costuri pe de alte parti de te trezesti ca iar nu corespunde cu ceea ce-ai fi vrut. Eu de aia prefer sa cumpar un model vechi inainte de schimbare, daca ma impac cu minusurile lui, decat sa ma trezesc cu alte surprize la un model nou. Intre timp ma interesez de minusurile modelului existent in speranta ca-l mai prind la vanzare inainte de schimbarea sa. Ce-i nasol este ca perioada de schimbare s-a tot micsorat, dar sper ca la Ioniq sa nu fie cazul. PS Oare visez prea frumos daca sper ca peste 5 ani sa existe in ofertele producatorilor si multe electrice cu range real de minim 350 km si la un pret de maxim 30000 Euro, astfel incat sa sar peste etapa hibrid ? Edited by Ford4, 15 January 2019 - 14:17. |
#1340
Posted 15 January 2019 - 14:54
Hyundai a publicat lista de prețuri pentru Ioniq Electric și Kona Electric. În România, SUV-ul Kona Electric pleacă de la 45.351 de euro, în timp ce Ioniq Electric este disponibil de la 39.068 de euro. Hyundai are și o ofertă de lansare care scade prețul cu până la 2.500 de euro în funcție de modelul ales.
Edited by cata, 15 January 2019 - 14:54. |
#1341
Posted 15 January 2019 - 16:03
Pai daca se merge in ritmul asta, peste 5 ani e posibil sa ofere si ce-mi doresc eu !
|
#1342
Posted 15 January 2019 - 21:26
d-ardeleanu, on 15 ianuarie 2019 - 13:34, said: scuze, dar mai da-l in mortii lui de review, chiar vor sa credem ca-i fuge spatele si intra ESP-ul pe autostrada cand treci peste denivelari, gen imbinari dintre poduri (ca pe A3) sau valul ala dinainte de pod pe DN1 in dreptul orasului Campina....wtf?! "La drum întins, consumul se stabilizează în jurul valorii de 4,7 l/100 km, iar zgomotele aerodinamice sunt extrem de scăzute, chiar și la viteze de autostradă. Ajutat de suspensia tare, Ioniq atacă cu încredere virajele, însă dacă pe trasă apar denivelări,puntea spate tinde să țopăie, pierzând aderența, ocazional fiind necesară chiar intervenția discretă a ESP-ului" Hai sa ne cacam pe noi sa gasim puncte slabe, daca se opreau la "suspensie tare" era arhisuficient. |
|
#1343
Posted 15 January 2019 - 22:28
Nu cred ca se referea la o singura denivelare ci la un drum intreg denivelat gen Bacau Vaslui. Ceea ce-i ciudat ca pe acel drum a trebuit sa merg mai incet decat de obicei si am simtit tendinta de topaiala la un Sandero Stepway de la firma dar ala are suspensia moale si nu rigida ca la Ioniq. Dar ala ti se parea ca topaie cu totul nu numai puntea spate. !
|
#1344
Posted 15 January 2019 - 23:37
Aliooo ... nu se mai poate citi un text? Ce naiba?
Quote Ioniq atacă cu încredere virajele, însă dacă pe trasă apar denivelări,puntea spate tinde să țopăie, pierzând aderența, ocazional fiind necesară chiar intervenția discretă a ESP-ului Deci daca in viraj "atacat cu incredere" ai denivelari poti sa ai parte de o corectie electronica .. NU PE DRUM DREPT. |
#1345
Posted 16 January 2019 - 10:34
ro_explorer, on 15 ianuarie 2019 - 23:37, said:
Aliooo ... nu se mai poate citi un text? Ce naiba? Deci daca in viraj "atacat cu incredere" ai denivelari poti sa ai parte de o corectie electronica .. NU PE DRUM DREPT. pai tocmai aici intervine subiectivitatea. ce inseamna "atacat cu incredere"? intri ca bou cu 100 la ora in curba si te miri ca-ti fuge fundul cand dai peste denivelari? are cumva tractiune pe spate si intervine supravirare? mie sincer mi se pare exagerata concluzia stabilitatii, in 90% din situatii normale nu va intalni nimeni asa ceva. nici n-am mai pierdut timpul sa citesc articolul pana la sfarsit. just my 2 cents. wtf. |
#1346
Posted 18 January 2019 - 12:12
Hyundai a publicat primele imagini și detalii cu Ioniq Hybrid și Ioniq Plug-in Hybrid, care primesc un ecran cu diagonala de 10.25 inch la interior și tehnologiipreluate de la SUV-ul Kona Electric.
|
#1347
Posted 18 January 2019 - 19:37
cata, on 18 ianuarie 2019 - 12:12, said:
Hyundai a publicat primele imagini și detalii cu Ioniq Hybrid și Ioniq Plug-in Hybrid, care primesc un ecran cu diagonala de 10.25 inch la interior și tehnologiipreluate de la SUV-ul Kona Electric. nice. anul asta se incalzeste treaba. Apare si Octavia MK4 PHEV cu range ~70km, preluat de la Superb PHEV / Passat GTE 2019. |
|
#1348
Posted 22 January 2019 - 12:34
Nissan Leaf a fost cea mai vândută mașină electrică din Europa în 2018 cu peste 40.000 de unități. De asemenea, Leaf a fost cea mai vândută mașină în Norvegia, indiferent de tipul de propulsie.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users