Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Golf 1.0 TSI facelift
Last Updated: Mar 18 2024 08:41, Started by
mihaibzgica
, Sep 29 2018 15:15
·
23
#811
Posted 28 December 2022 - 22:33
In grupul Vag pe 1.0 tsi s-a bagat GPF-ul la sfirsit de 2017-2018 si in cazul asta e recomandata norma 508 00, alternativa ar fi 504 00. Cartea spune multe, da alternativa pina la 502 00 dar personal nu stiu cit de bun ar fi chiar si la un 1.0 tsi cu GPF cu +200.000 km un ulei cu norma 502 00. Acel 508 00 e bun pentru motor sa scoata noxe mici, consum mic si sa fie silentios, bagind alta norma chiar si compatibila care e in carte se cam schimba totul.
Manualul e generic si compatibil pentru motoare cu/fara GPF, teoretic poti baga orice intre 0w20 si 10w40 doar pentru ca are norma 508 00/504 00/502 00, practic pentru GPF ar fi ok (dpmdv) doar 0w20, sau 0w30, iar fara GPF 0w20, 0w30, sau 5w30. Fiecare e liber sa bage in motorul lui ce doreste, chiar si un 5w40 sau 10w40 doar pentru ca e mai ieftin si indeplineste norma Vag. In poza e o captura din manual compatibil cu motorul meu 1.0 tsi din 2017 de cind a aparut face lift-ul dar fara GPF. Attached FilesEdited by xew, 28 December 2022 - 22:36. |
#812
Posted 29 December 2022 - 08:10
Kata13133, on 28 decembrie 2022 - 17:05, said:
Eu am un 7.5 din 2020, motor 1.5 benzina. La mine au folosit, la reprezentanta, ulei castrol 0w20LL. Nu stiu ce ai tu. Referitor la roata de rezerva, cand am comandat masina aveam posibilitatea sa aleg intre kit, roata cu dimensiuni reduse si roata normala. Probabil asa a fost comandata. Senzorul de presiune nu e pe valva, ci pe abs (sper sa nu spun o prostie). Oricum, nu pe valva. Se ia dupa nr de rotatii. Nu iti spune ce presiune ai, ci doar daca scade presiunea. E ok pentru ca la achizitia anvelopelor de iarna am putut cumpara jante de oriunde, senzorul functionand in continuare. |
#813
Posted 30 December 2022 - 09:38
xew, on 28 decembrie 2022 - 22:33, said:
..................... .......... Manualul e generic si compatibil pentru motoare cu/fara GPF, teoretic poti baga orice intre 0w20 si 10w40 doar pentru ca are norma 508 00/504 00/502 00, practic pentru GPF ar fi ok (dpmdv) doar 0w20, sau 0w30, iar fara GPF 0w20, 0w30, sau 5w30. .......... ...................... 504 inseamna un C3 si 508 un C5 , norme care sunt similare acolo unde ne doare mai tare (GPF-ul) ambele sunt low saps cu acelasi continut de cenusa. Strict la mine daca as avea pe mana 1.0 tsi as baga 504 00 5W30, pt rezistenta mai buna a filmului la temp inalte. |
#814
Posted 30 December 2022 - 12:06
UPDATE---cumparat degeaba 1 l ulei VW 0w30 long life 504 000 pt ca m am uitat gresit pe joja de ulei ma uitam pe partea cealalta opusa zonei hasurate si era sub o bucla a tablei jojei crezand ca e la minim--surpriza placuta cand am sters cu carpa uleiul si intors joja apare zona hasurata nivel EXACT cat este zona hasurata deci in 13000 km cat are acum acest ulei nu a consumat deloc cred dar nu stiu cand au pus 4 litri la vw in olanda de unde am luat masina pana unde a ajuns uleiul deasupra zonei hasurate un pic sau cat este acum oricum multumit de nivel aaa si pusesera 508 000 0w20 cel mai bun am fost la vw aici si apare la ultima revizie
|
#815
Posted 30 December 2022 - 15:38
Octavian___, on 30 decembrie 2022 - 09:38, said:
Strict la mine daca as avea pe mana 1.0 tsi as baga 504 00 5W30, pt rezistenta mai buna a filmului la temp inalte. Cind am cumparat masina (sh) in motor era un ulei negru si motorul era silentios. Nu stiu ce ulei era ca tot pe el as fi mers, carte service nu am primit iar ala de unde am cumparat masina nu stia nimic legat de service, revizii, etc. La primul schimb am bagat 0w20 VW OEM si motorul era o idee mai galagios. La urmatorul schimb am bagat 5w30 Addinol Giga Light LL si motorul e destul de zgomotos, parca nu ar fi ce trebuie. Acum am cumparat 0w30 VW OEM si voi urmari sunetul motorului sa vad daca e vreo schimbare, sper sa fie o schimbare. Ma uitam pe oilclub.de si am vazut ca la 1.0 tsi e laudat 5w30 Addinol, l-am incercat si eu si nu sunt multumit. Daca era dupa mine bagam 5w40 (Motul x-cess) de care am fost foarte multumit in 1.8T, dar pentru asta mic 1.0tsi nu ar fi ce trebuie. Edited by xew, 30 December 2022 - 15:39. |
#816
Posted 30 December 2022 - 16:03
Pe oilclub.de recomanda f mult Addinol si Ravenol pentru simplul motiv ca sunt producatori germani. Si la masini japoneze recomanda Ravenol din simplul motiv de obisnuinta si usurinta in procurarea lor.
Poti urmari si oil club ru de unde isi iau multe analize cei din Germania si o sa observi si alti producatori de ulei care au uleiuri excelente dar care nu sunt prezente pe piata UE -> Extreme , Kixx, Idemitsu . Ai link aici cu uleiurile de "top" si Ravenol sau Addinol nici nu apar pentru ca nu mai trimit mostre.(https://www.oil-club...-top-ojl-kluba/). A fost un scandal destul de mare pe acest forum cand la analize succesive cu Ravenol nu corespundeau mostrele trimise de ei cu ce cumparau din piata. |
#817
Posted 30 December 2022 - 16:15
Cit de reala e informatia de la rusi? Link-ul poate fi deschis doar in rusa si nu inteleg acea limba, google translate nu deschide link-ul sa traduca romina sau engleza. Nici eu nu am fost multumit de rivanol vst usvo 5w40 in 1.8T (awt), dupa maxim 1500km l-am dat jos si am revenit la Motul-ul pomenit de mine mai sus, apoi totul a fost ok.
|
#818
Posted 30 December 2022 - 16:21
Eu zic ca e destul de reala. Eu unul ma descurc cu valorile din pdf-uri/poze.
Pt mine de ex e de interes 0w20 si acolo corespund datele cu ce am vazut si in US. |
#819
Posted 29 January 2023 - 14:56
alextz, on 28 decembrie 2022 - 19:24, said:
Mai bine spus : că nu funcționează oricum. Sistemul alertează foarte târziu către deloc. De asta mașinile care nu sunt de buget au senzori separați. 0w20 pentru schimb la maxim 30000km/2 ani si 5w30 pentru schimb la maxim 15000km. Nu pot sa nu amintesc ca pe la inceputurile acestui topic erau multi experti pe aici care predicau despre cum ar consuma ulei acest motor de drujba care o sa cedeze sub 100000km. De vreun an apar modele la vanzare cu 200k + |
#821
Posted 18 February 2023 - 12:43
În cazul motorului turbo, pe benzina,este o problema ca se merge subturat, cu motorul?
Motorul turbo pe benzina este și el echipat cu filtru de particule.Si acest filtru se regenerează, periodic, ca și cel montat la diesel?Se simte în turația motorului, inclusiv în datele indicate de termometru, când are loc procesul de regenerare? Filtrul de particule la benzinar, creează aceleasi probleme ca și cel montat pe diesel?Poate fi curățat? Care este durata de viata și cât costa un filtru de particule montat la un motor pe benzina? |
#822
Posted 18 February 2023 - 13:19
In cazul oricarui motor, in special al celor turbo, e o problema mersul subturat si mai alea datul de talpa (acceleratie puternica) cand masina nu e inca in turatia de cuplu sau cand motorul e rece. Induce vibratii care dauneaza motorului, functioneaza cu un amestec prea bogat care favorizeaza depunerile, forteaza turbina etc. Dar una e sa o lasi la 1500 rpm intr-o treapta superioara cand nu ai solicitare (ex. La vale in panta) - asa face si cutia automata - si alta e sa urci dealul cu 1500 rpm si acceleratia calcata, de fapt asta e regimul daunator.
Oricum, cel mai bine se simte motorul peste 1800-2000 rpm. Nu se simte nici o regenerare la benzina, nu are regenerari active, nu creste turatia, nu se incalzeste, nimic. Se regenereaza pasiv prin mers la drum lung. Nu am auzit de probleme deocamdata, dar nici nu sunt de mult timp pe piata si nici nu prea le foloseste lumea de taxi ca pe dieseluri ca sa ai rulaje mari de 4-500.000 de km si sa afli ce se intampla atunci. Dar ar fi ultima mea grija, motorul 1.0 tsi e destul de fiabil, am vazut ca ai intrebat si pe alte topicuri, sunt o gramada trecute de 200 mii km fara probleme. Edited by Mihai_mb, 18 February 2023 - 13:31. |
#823
Posted 18 February 2023 - 13:32
La motoarele aspirate nu este o problema cu mersul submotorizat.
În cazul TSI-ului, cum îți dai seama ca își face regenerarea?În acel moment nu trebuie oprit motorul. Edited by dennis_2005, 18 February 2023 - 13:34. |
#824
Posted 18 February 2023 - 14:30
Nu e regenerare activa, poti opri motorul cat vrei. E regenerare pasiva, adica se face cand mergi la drum lung prin faptul ca mergi la drum lung, nu o declanseaza nimic, nu e un proces pe care sa il intrerupi, nu e ca la diesel euro 6.
Daca vrei sa zici de mersul subturat, sunt probleme si cu mersul subturat la motoarele aspirate, vibratiile induse pot afecta pe termen lung arborele cotit si alte piese. Edited by Mihai_mb, 18 February 2023 - 14:35. |
#825
Posted 18 February 2023 - 20:47
totusi acum se cauta masinile sh?
Chiar nu gasesti cumparator de atata vreme? |
|
#826
Posted 19 February 2023 - 09:29
Te referi la mine? Am avut 2 oferte concrete, 15300 si 15500 in toamna anului trecut, dar nu aveam passatul si am fost eu fraier si am renuntat sa vand.
De atunci, nimic serios, nu a mai fost nimeni sa vada concret masina. Am fost si flexibil la pret, dar daca omul nu e interesat, poti sa lasi, ca tot n-o ia, iar daca chiar ii trebuie/place, o ia si la pretul de lista ca sa zic asa. Am mai primit oferte samsaresti gen 13500 ca s-o ia si s-o vanda mai departe in vest ( mi-a zis ca o vinde in Spania). Probabil se cauta mai mult suv-uri, habar n-am. Oricum, n-am o graba s-o vand, s-a gasi client si pentru ea, care intelege ca nu gasesti pe toate gardurile masina asa ok ca istoric. |
#827
Posted 19 February 2023 - 09:34
Pai asta e si problema fiindca incerci s-o vinzi la "pretul de lista" din 2018. Probabil un preț real ar fi 10-11k.
|
#828
Posted 19 February 2023 - 10:13
Mașinile se vând la prețul de acum.
Referitor la 1.0 tsi, 57 000 km în 4 ani, nicio problemă majoră. Schimbat pe garanție o rama centrală, uleiul de la cutia de viteze și cureaua de accesorii cu o rolă. In rest, filtre și ulei schimbate la an, respectiv 12-14k km într-un an. Are filtru particule pasiv, nu se regenerează ca la diesel. Edited by corcodel10, 19 February 2023 - 10:13. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users