Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Nu pot accesa monitorulsv.ro de l...

Cum sa elimini urmele de acnee?

Wc Geberit

Routere detinute in trecut si in ...
 Teii din fața casei

E-Mail in serie prin Excel si Out...

Modul alimentare rulou/jaluzea ex...

Recuperare fișiere dupa form...
 Aplicatii stress test RAM

Asigurare auto hibrid

Asus B550M - PC-ul nu porneste di...

Tzanca Uraganu - Inconjurat de Fe...
 explicatie montaj breadboard

3 Doors Down - Kryptonite

Semnalizati cand virati pe un dru...

Succesiune - mostenire apartament...
 

Golf 1.0 TSI facelift

* * * * - 4 votes
  • Please log in to reply
930 replies to this topic

#685
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,564
  • Înscris: 23.09.2016
Aproape 33000 si eu. Mai scartaie o bucsa, cred ca de la bascula dreapta fata, dar doar pe drumuri foarte rele. In rest cum iarna nu folosesc a/c nu prea am zgomote deosebite, il mai pornesc doar sa-si faca ungerea.
M-am operat de hernie de disc si pozitia in care am voie sa conduc ( scaunul pe spate la 20-30 de grade fata de verticala) nu prea mai lasa loc decent pentru pasageri in spatele meu. Totodata, fiind afectat si nervul pe piciorul stang, ar cam merge o masina fara ambreiaj.
Cum masina a vrut asa de tare la mine si sincer imi si place, mi-a lipsit cat am dat-o, ramane (tocmai in momentul in care la foamea pietei as putea lua si 16000 pe ea) . Pot sa o folosesc inca singur, o poate folosi si sotia, dar pentru drumuri extraurbane cu familia o sa se suplimenteze probabil flota cu ceva mai mare si nu tare scump, ca am alte prioritati cu banii in perioada asta. Deocamdata caut un w211 e220 2008/2009 automat. Ar fi fost super daca aveau si 4matic pe e220,dar au abia de la e280 in sus.
Craciun fericit tuturor!

Edited by Mihai_mb, 24 December 2021 - 14:20.


#686
Sigmus

Sigmus

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 261
  • Înscris: 25.11.2018
La multi km posesorilor în 2022.
Eu sunt puțin dezamãgit cã nu intrã mai mulți posesori sã ne zicã diverse despre aceastã motorizare.
Peste 40 000km și 0l ulei completare și am verificat la câteva luni. Pânã și inginerii VW au subestimat motorul asta. Zgomote nu are sau nu aud eu. La ce drumuri avem e prea bunã. Am dat într-un sant plin de apa de am crezut cã s-a rupt mașina. Am roți de 15" și nu as alege altceva deși pe viraje se simte puțin imprecisã. Am sesizat însã zgomot metalic la frânare acum iarna...probabil plãcuțelor nu le place frigul. AC-ul uneori când stã mașina mult timp gen douã sãptãmâni scoate miros urât la început...filtrul nou și antibacterian totuși...ori noaptea fac ãștia focul în zonã ori nu știu. Eu folosesc AC-ul mereu pentru dezumidificare și filtrare aer...e o funcție acolo am uitat cum îi zice. Consumã cam 0.6-0.9l/ora AC-ul. Consumul mediu pe termen lung a fost între 5.2 și 5.5%. Pe autostrada viteza legalã și trafic 6.5% În oraș uneori mai vãd și 11%...nu din vina mașinii. Aș mai menționa cã e plinã de zgârieturi de la pietre, uși, cãrucioare de supermarket. M-am obișnuit. Am schimbat ștergãtoarele cã lãsau urme, aveau tãieturi fine de la mizerie și nu mai curãțau bine.

#687
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,564
  • Înscris: 23.09.2016
Multi inainte! La stergatoare cred ca ajung si eu curand, deja ala spate nu mai stie decat sa caraie. Cu AC-ul, am obiceiul sa il opresc cu 10 minute inainte de a ajunge la destinatie, nu mai ai deloc miros asa. 6% am pe ultimii 4000 km neresetat, viteza medie pe la 49 km/h, fataiala la rece in oras cam 25% combinat cu mers extraurban 75% pe principiul depaseste orice misca la viteze de ramas cu carnetul. Cu motorul, vorba ta, cred ca le pare rau la VW ca le-a iesit asa bine, nici a mea nu mananca ulei deloc. Singura chestie pe care am sesizat-o de cand a venit frigul, se simte un foarte usor tremurat la relanti cat e rece prin oras, chiar si cu benzina de 99. Bine, venit de pe un diesel nici nu-ti dai seama, dar e acolo. Am observat ca daca o tin din pedala cu 100 rpm mai sus decat sta ea, dispare. As putea sa-i codez relantiul mai sus cred cu obdeleven, in alta ordine de idei cred ca si tampoanele motor nu-s vesnice, poate s-au mai adunat si niste depuneri pe admisie/supape.

Edited by Mihai_mb, 19 January 2022 - 22:02.


#688
corcodel10

corcodel10

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,208
  • Înscris: 12.12.2011
Hai sa postez si eu, ca sa fie unul dupa altul. Stergatoarele schimbate la 39500 km, dupa aproape 3 ani. Luate de la SWF, 100 lei. Sterg bine, luate la inceput de ianuarie. Prea devreme pt pareri.
Consum de ulei verificat periodic, e ok, fara consum. Dimineata se incalzeste in maxim 15 minute (ajunge apa la 90 grade, uleiul pe la 57-60 grade). La temperaturi de -2,5 grade. La 0 grade pe la 11-12 minute. Pe 5 km parcursi in 13-15 minute, consumul undeva la 8%. Decent pt naveta mea de luni-vineri. A intrat in uz zilnic, inclusiv in weekend. Aia e, noi sa fim sanatosi, ca benzina e pe o panta ascendenta Posted Image
Zgomote la trenul de rulare nimic, urmeaza o inspectie service. Inca vreo 30 km si trec de 40k km. Vineri adica. Mers cu traficul, uneori mai repede, e ok.
Pe Skoda Octavia, ca sa fim intelesi Posted Image

Edited by corcodel10, 19 January 2022 - 22:03.


#689
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,564
  • Înscris: 23.09.2016
33600, am pus si eu stergatoare noi fata si spate, Bosch, deocamdata merg ok, cele de pe fata is o imbunatatire clara, nu mai scartaie, nu mai lasa urme, cel de pe spate mai scartaie din cand in cand, dar nu asa tare ca cel vechi.
M-am uitat de curiozitate in Germania cat a ajuns cu cresterile astea de pret un Golf 1.0 TSI 2019 cu vreo 30.000 km.. intre 19000 si 22000 euro un Comfortline in functie de dotari. A mea cu scaunele ergoactive, clima, camera spate, culoare, Android Auto fiind printre alea care bat in 21-22000. In contextul in care eu am dat pana in 18000 pe ea, vreo 17500 parca ( cu Rabla, e drept, altfel ar fi fost mai mult). Nu e ca si cum ai ce lua altceva de banii astia, ca toate au crescut ca pret si Golful 8 nu-mi place, dar e socant sa te gandesti ca daca ar fi s-o pun la vanzare acuma pe Germania as lua 3000 euro in plus pe ea dupa ce am folosit-o 3 ani.

Edited by Mihai_mb, 29 January 2022 - 20:59.


#690
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,927
  • Înscris: 06.04.2007
La anumite marci si modele unii spun ca pretul corect era ala de acum ~4 ani. Cand am luat Focusu mi s-a parut super ieftin la acea vreme - 12100 Euro (2018 cu rabla) .
De asemenea ma uitam cu la Golf, il luai cu 14-15000 Euro (cu rabla) , sau Megane cu 12400 Euro, sau Kia Ceed cu 11680 Euro... mi se pareau ieftine.
Acum in 2022 toate mi se arata in ochi la extrema cealalta, scump pt ce primesti, da, socant de cat de tare s-a dus in sus pretul. Eu am vandut Focusu anul trecut, imi pare rau ca nu l-am mai putut tine inca vreo 4-5 luni pt ca ii crestea valoarea pe piata SH, e inuman sa vezi la un sh de 3-4 ani cum ii creste valoarea in scurt timp pe fondul a ce se intampla cu masinile noi.

Stergatoarele atata timp cat nu lasa dungi/dare, sunt ok, cauciucul nu se coace chiar asa repede. Dai parbrizul cu ceara (nu stiu de ce multi evita sa dea ceara pe parbriz) si sterg de zici ca sunt noi. Si pe lama cu praf de grafit din cand in cand, ala se duce repede si la stergatoarele noi. Ala e rolul lui, sa nu scartaie pe parbriz.

#691
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,564
  • Înscris: 23.09.2016
Ceara a mai vazut doar la programele de spalatorie la fise, in rest n-am mai avut timp de lustruit. Dar se tine bine. Inafara de murdaria inevitabila in sezon de pe pedalier si presuri, e ok. Alcantara e mai greu de pastrat proaspata pe termen lung, pe bancheta spate am husa, dar in fata, mai ales pe scaunul meu, se cunoaste deja putina uzura. La vopsea se vede ca nu am pus carpa pe ea deloc, am vazut masini din 2019 sterse dupa fiecare spalare cu lacul obosit, terne, cu panza de paianjen peste tot. Oricum, probabil cand face 5-6 ani oi face un detailing interior/exterior ca sa mai improspatez.

Attached Files


Edited by Mihai_mb, 30 January 2022 - 12:14.


#692
Cumulus

Cumulus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,750
  • Înscris: 08.01.2010
Scaunul arata rau la rulajul asta, dar de vina sunt sistemul ala de prelungire a sezutului si materialul. La mine, pe scaunele sport, alcantara e ca noua, la acelasi model. Posibil sa fie mai slab materialul la ergo-active, insa la cat de putin costau, undeva trebuia sa fie o chichita.

#693
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 71,976
  • Înscris: 15.06.2007

 arg, on 29 septembrie 2018 - 18:12, said:

eu pe un trendlinie din 2009 nu am nivel lichid parbriz, dar am piston la capota
cea mai mare tampenie senzorul ala de nivel lichid parbriz. De parca suntem idioti si nu ne dam seama ca s-a terminat. Ma scoate din sarite cand "boing" avertizare si ditai mai triunghiul galben in bord , de parca ar fi de o gravitate  egala cu pierderea presiunii din roti, sau lipsa incarcare alternator ori pierdere ulei de motor.   Si am patit recent ca s-a aprins avertizarea pacii, apoi iute sa umplu, sa taca: ce sa vezi, abea a incaput juma de litru de apa, desi capacitatea lui este de aproape 2litri. Mai aia lipseste , un senzor defect care sa ma sîcîie cu nivelul de parbrizol.

#694
Galacticul

Galacticul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,135
  • Înscris: 14.05.2007
Din pacate am ajuns sa depindem tot mai mult de senzori... Anul trecut am facut semn unui batranel cu un Duster, sa opreasca, sa ii explic ca nu ii functioenaza niciun bec pe frana (duster model nou, in fine). Le explic prietenilor de ce am intarziat, si ca am preferat sa ii spun, poate il scutesc de o amenda sau chiar retinere de talon. Reactiile lor: "pai de ce, mi se pare absurd amenda pentru asta, sa fim seriosi, cum sa verifici becurile, mai ales pe spate". Le explic cam cum se poate verifica (cand esti parca la mall cu spatele la zid de exemplu poti verifica foarte usor). Din nou reactia "pai sa renunte la tigaie si sa isi cumpere masina cu senzori, care ii arata". Am lasat-o asa. Unora daca nu le beepaie ceva cred ca ar fi in stare sa plece si cu usa de la sofer deschisa. (nu stiu sincer daca la Duster esti atentionat de arderea unui bec, acolo sigur era ceva bai, nefunctionand nici macar unul).

@Mihai_mb: ca stergatoare, de ceva vreme folosesc doar bosch aerotwin, foarte bune.

Edited by Galacticul, 31 January 2022 - 02:07.


#695
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 71,976
  • Înscris: 15.06.2007
La masinile vechi becurile pot sa nu se arda si tot sa nu lumineze. M-am prins eu odata ca nu-mi mergea pozitie si frana dreapta. Cumpar bec nou, inlocuiesc.. credeam ca sunt ok.  Apoi la o semnalizare pe stanga ma mir eu ca "piuie" defapt clicãie  de doua ori mai repede decat pe partea opusa. Hopa, e prea dubios, cum naiba sa se arda si becul de semnalizare la cateva ore de la arderea becului de frana?  Era mizerie pe contacte, a trebuit sa dau cu spray, sa curat cumva, am luat bec degeaba ca nu era ars cel vechi. Dar scuza ar fi ca si utilajul are vreo 19 ani.

Edited by tfmercedez, 31 January 2022 - 08:34.


#696
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,564
  • Înscris: 23.09.2016

 tfmercedez, on 31 ianuarie 2022 - 00:20, said:

cea mai mare tampenie senzorul ala de nivel lichid parbriz. De parca suntem idioti si nu ne dam seama ca s-a terminat. Ma scoate din sarite cand "boing" avertizare si ditai mai triunghiul galben in bord , de parca ar fi de o gravitate  egala cu pierderea presiunii din roti, sau lipsa incarcare alternator ori pierdere ulei de motor.   Si am patit recent ca s-a aprins avertizarea pacii, apoi iute sa umplu, sa taca: ce sa vezi, abea a incaput juma de litru de apa, desi capacitatea lui este de aproape 2litri. Mai aia lipseste , un senzor defect care sa ma sîcîie cu nivelul de parbrizol.

Eu n-am. Am plecat din Vatra Dornei, undeva prin Iacobeni am rãmas fara lichid de parbriz intr-o zi in care in 2 minute ti se facea parbrizul opac de mizerie pe drum daca aveai masina in fata. Intre Vatra Dornei si Campulung Moldovenesc sunt peste 40 de km, care includ pasul Mestecanis, fara nici o benzinarie, cu maxim 2-3 alveole de tras pe dreapta sa pot arunca niste apa pe parbriz. Noroc ca pentru jumatate de drum am mai avut o sticla de 2 litri de apa plata in masina.
Deci are si senzorul ala rostul lui in viata, mai ales pe la noi.

Edited by Mihai_mb, 06 February 2022 - 15:51.


#697
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,564
  • Înscris: 23.09.2016

 Cumulus, on 30 ianuarie 2022 - 16:46, said:

Scaunul arata rau la rulajul asta, dar de vina sunt sistemul ala de prelungire a sezutului si materialul. La mine, pe scaunele sport, alcantara e ca noua, la acelasi model. Posibil sa fie mai slab materialul la ergo-active, insa la cat de putin costau, undeva trebuia sa fie o chichita.

Am rezolvat. Am luat o sticla de mafra pulimax prediluat, spray. Cu un burete, o perie si niste carpe de microfibra am facut in mai putin de o ora totul ca nou in fata ( in spate, am husa) . Din pacate, n-am niste poze decente ca se lasase intunericul, dar se vede vs cea anterioara numai cand te uiti la volan cat de mata si proaspata arata pielea de pe el acum.
Umbrele care mai apar pe alcantara sunt de la materialul dat in raspar, a curatat-o si improspatat-o splendid.
Cotierele de pe usa si centrala iarasi au iesit super. Pana si pedalierul l-a curatat rapid.

Attached Files


Edited by Mihai_mb, 07 February 2022 - 18:06.


#698
Sigmus

Sigmus

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 261
  • Înscris: 25.11.2018
O faza tipica VW Romania, mi-a zis-o cineva acum care are Golf mai nou decat al meu. Amortizoarele spate au curs de cand era noua si i-au zis cei care au schimbat rotile prima data, dar la revizie la PBV nu a zis nimeni nimic iar cand a apelat la garantie a primit un raspuns gen sunt consumabile. Stiam ca sunt nesimtiti dar nici chiar asa.
Acum repet si eu o faza retardata, stergatorul spate era zgomotos de cand am iesit cu ea din magazin...la prima revizie mi-au zis ca e uzat desi nu cred ca-l pornisem de 3x in 2 ani. Le-am zis ca asa a fost de cand am luat-o si mi-au dat ignore.
As mai adauga ca a mea a inceput sa manance ulei. Nu mult. Practic intre doua schimburi scade de la maxim la minim acceptabil. Nu a fost nevoie de completare.

#699
KiloW

KiloW

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,050
  • Înscris: 08.01.2021
Eu am avut-o pe asta cu uleiul la skoda tsi noua. Nu mult, ceva gen 1l/20000km.
Din fericire nu s-a agravat, a rãmas constant cel puțin pana la 120kkm.

#700
Sigmus

Sigmus

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 261
  • Înscris: 25.11.2018
Eu nu am fost nevoit sa completez in 4ani, dar clar motorul nu mai e ca nou cand la primul schimb nu scazuse uleiul deloc. Important e cum rulezi cu ea. Daca e inchiriata sau de firma probabil ca 1l e nimic. Mie la primul schimb de ulei dar la alta masina (Renault, de firma) mi-au completat nu au facut schimbul. Cred ca era 1.2l dar manca ceva. Cele de la VAG sunt mult mai reusite dar vad ca apar probleme prin alte parti cum ar fi suspensiile.
In manual parca e precizat ca e normal sa consume dar nu stiu daca pana la 1l sau mai putin.

#701
sneaker

sneaker

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 379
  • Înscris: 04.04.2004
După manual, mai precis, consumul poate fi de până la 1 l/2.000 km, dar nu se specifică ce „e normal” și ce nu, asta rămâne la judecata fiecăruia Posted Image

#702
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 45,567
  • Înscris: 14.08.2007

 KiloW, on 25 februarie 2022 - 14:34, said:

Eu am avut-o pe asta cu uleiul la skoda tsi noua. Nu mult, ceva gen 1l/20000km.
Din fericire nu s-a agravat, a rămas constant cel puțin pana la 120kkm.
Si eu spre 20.000 de km am pus 0.5 litri completare (in conditiile in care primul schimb l-am facut pe la 27-28.000 sau cu putin inainte de 30.000)

 sneaker, on 26 februarie 2022 - 09:24, said:

După manual, mai precis, consumul poate fi de până la 1 l/2.000 km, dar nu se specifică ce „e normal” și ce nu, asta rămâne la judecata fiecăruia Posted Image
Da, in manual e o cifra foarte mare, dar se pare ca nu se intampla asa ceva in mod normal (clar e foarte mult sa pui 1 litru la 2.000 de km).

Edited by utopium, 26 February 2022 - 14:48.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate