Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
cum imi accesez dosarul electroni...

Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS
 Pareri apartament in zona Berceni?

Free streaming SkyShowtime de la ...

Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...

Mezina familiei, Merida BigNine
 The Tattooist of Auschwitz (2024)

Se poate recupera numar de telefo...

Upgrade de la MacBook Pro M1 cu 8...

Ce tip de monitor am nevoie pt of...
 Resoftare camera supraveghere

Laptop Gaming

Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...
 

Mercedes-Benz C220T D 7G-TRONIC PLUS AVANTGARDE

- - - - -
  • Please log in to reply
158 replies to this topic

#1
charlly

charlly

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 309
  • Înscris: 20.03.2006
Va salut.
Incerc sa incropesc de un prim jurnal de bord.
Avem ca si masina de familie un Focus 2 facelift, 1.6 tdci 90 CP din 2008, care probabil va ramane "cea mai buna masina" si de vreun an incoace am pornit discutii pentru a lua ceva mai nou si poate mai spatios (avem 2 copii mici).

Cu toate ca am postat si in topicul de achizitii Germania, fac un copy/paste partial:
Am tatonat piata de masini noi, cum ar fi Mondeo si Superb, pana la punctul in care era sa bat palma pentru un Superb cu discount de aprox 20% din pret de lista (cine se pricepe la astea, stie ca Skoda da de obicei maxim 10%).

In acelasi timp aveam pe mobile.de active cateva cautari:
Mondeo, A4, XC 60, vechime 2 ani, automate, in zona de buget 15000 net (achizitia urmand a se face pe fima).
Navigand pe paginile dealerilor de la care apareau masini in aceste criterii, am dat peste C Class. Model care mi-a captat pe loc atentia, dar pe care nu l-am luat in considerare in ideea: ba, nu te poti intinde pana la Mercedes!

Ma pune hantatarul sa-i arat la nevasta mea si aia a fost! Nu mai cautam altceva in afara de C Class combi!
Am gasit masini destule dar trebuiau sa fie un cumul de 4 kestii: Automata + culoare faina + interior jumate stofa, jumate piele + faruri cu LED.
Asa ca din toate la un momentdat s-a cernut una care le avea pe toate astea si era si aproape de cumnatii din Belgia.
Masina, un Mercedes-Benz C 220 T D 7G-TRONIC PLUS AVANTGARDE, aug 2016, km 123509, era listat pe mobile.de la 21900 eur cu tva, adica 18403 fara tva.

In paralel am verificat masina pe google si surpriza, am gasit-o in catalogul de la licitatie pe https://www.daimler....e/Default.aspx.
Aici masina era prezentata in poze la nivel de detaliu. Orice zgarietura cat ar fi de mica era precizata ca si loc, dimensiune in mm si poza aferenta.
Am verificat-o si printr-un amic in reteaua Mercedes Romania si masina avea istoric complet, fiind servisata sub contract la Mercedes. Avea inregistrate pana si schimburile de cauciucuri vara - iarna.
Pret final: 17500 neto.

Printre dotari: Parking Assistant (senzori fata-spate), Adaptive Brake, Collision Prevention Assist Plus, Attention Assist, Traffic Sign Assistant, Dynamic Select, Agility Control Suspension, Anti-Theft Package, Night Package (elemente negre in loc de cromate: rame geamuri, carcase oglinzi, sine plafon, fusta spate, grila fata, jante cu interior negru), Seating Comfort Package.

Ca si prime impresii: in prima zi am condus (in 2) din Lommel pana la Hegyeshalom, cca 1130 km si nu m-am simtit aproape deloc obosit. O fi fost entuziasmul pentru noua masina, dar cred ca e cu adevarat comoda.
Apreciez in mod deosebit cutia automata cu al ei Auto Hold, scaunele partial piele-partial stofa, interiorul per ansamblu.
Cel mai mult sunt incantat cand dau ochii cu ea noaptea. Desenul farurilor si al stopurilor are ceva aparte.
Regret doar ca nu are: camera spate si portbagajul electric.

Momentan acumuleaza praf in parcare. Eu folosesc masina de serviciu, nevasta-mea inca nu se incumeta pana nu mergem impreuna la un drum mai lung. Urmeaza numere rosii probabil saptamana viitoare. RAR doar in 3 Decembrie am prins loc.

Am comandat niste cauciucri de iarna , BFGoodrich gForce Winter 2 si niste bare transversale ca sa fim pregatiti de ski.
In 6300 km zice ca trebuie sa fac ceva revizie. Dupa revizia asta voi primi listat istoricul complet, cartea service fiind doar in format electronic mai nou.

Attached Files


Edited by charlly, 27 September 2018 - 12:26.


#2
marius23mvp

marius23mvp

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 331
  • Înscris: 18.08.2009
Superba culoarea, s-o stapanesti sanatos si sa-i faci casco.
O cunostinta avea clasa E tot asa cu farurile led. A dat intr-o vrabie, s-a spart geamul de la farul din stanga, l-a prins ploaia, a intrat in avarie.
Urmari : farul : 94 de milioane, ambele calculatoare arse : 14 mil + 11 mil.

#3
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,487
  • Înscris: 18.06.2007
superbă. să o stăpâniți sănătoși și să vă ducă pe unde doriți.
pentru cameră mers înapoi e simplu de făcut retrofit, pentru portbagaj electric e mult mai dificil.

doar pe 3 decembrie la rar? vb serios? nici în județele învecinate?

#4
charlly

charlly

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 309
  • Înscris: 20.03.2006
Multumesc. Asemenea va doresc.
Informativ am cerut oferta de casco: 777 euro cu suma asigurata 24415, fransiza partial 100 eur si 10% la totala.
La RAR am gasit cu vreo 2 saptamani mai devreme in vecini (nu tocmai aproape), dar nu m-am mai complicat.
Retrofit as face doar cu kit original dar nu stiu daca gasesc om potrivit pentru lucrare.
https://mbworld.org/...amera-w205.html

Barele vor fi tot negre ca sa nu sticam fengshuiu

Attached Files

  • Attached File  bare.jpg   273.78K   11 downloads

Edited by charlly, 27 September 2018 - 12:48.


#5
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,487
  • Înscris: 18.06.2007
da...ciudat cu rar ăsta.

retrofit se face doar cu piese originale. te documentezi și vezi ce piese/coduri îți trebuie și le cauți pe allegro. este ieftin și simplu. de montat...cu un minim interes și fără cunoștințe tehnice te descurci.

#6
ariasi

ariasi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,406
  • Înscris: 25.07.2006
Felicitări !

Tot 2 copii mici și noi, tot C break, tot Avantgarde dar benzină (C180) și argintiu. Aceleași bare, dar argintii. :)

L-am luat acum doi ani, e ok mașina, confortabilă, potrivită pentru o familie 2+2 (noi suntem încă la faza cu cărucior, pătuț, saltea etc. așa că nu am scăpat de portbagaj Thule).

Live traffic nu funcționează în România, hărțile nu sunt strălucite. Mă gândesc să dau două găuri în tableta aia din bord și să înșurubez un suport de telefon.

Să vă bucurați de mașină, e frumoasă!

#7
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,487
  • Înscris: 18.06.2007

 ariasi, on 27 septembrie 2018 - 12:59, said:


Live traffic nu funcționează în România, hărțile nu sunt strălucite. Mă gândesc să dau două găuri în tableta aia din bord și să înșurubez un suport de telefon.

Să vă bucurați de mașină, e frumoasă!
Posted Image Posted Image Posted Image Posted Image

ce idee mi-ai dat

#8
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,558
  • Înscris: 15.06.2007
Faina piesa, sa te plimbe fericit multe drumuri bune!
Ce muzicanți are masina?  Are cumva sistem audio Burmeister, sau ceva HI-FI?
Mie cel mai fain mi se pare modelul cu versiunea "exclusive" care mai pastreaza sigla pe capota , masca are mai multe linii cromate si are jantele cu multe spite subtiri.

De cat este motorul? 1950cmc sau 2,xxx cmc?

Edited by tfmercedez, 27 September 2018 - 14:00.


#9
charlly

charlly

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 309
  • Înscris: 20.03.2006
Multumesc, asemenea.
Muzicantii sunt cei standard: Audio 20 CD + Command Online.
Recunosc ca nevasta a fost cea care a inclinat spre asta, pentru ca nu-i placea exact echiparea aia de care zici, mai clasica.
Motorul e de 2143 cm³ si 170 CP.

#10
cavaliere

cavaliere

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,498
  • Înscris: 13.09.2016
Motorul este printre ultimele 2.2-uri adica om 651. L-am avut pe cateva Mercedesuri in varianta 250 cdi de 204 cai si pot sa iti zic ca e tanc si trage ca un urs. Posibil la tine sa fie altfel setat, nu stiu exact cuplu pt ca nu mai am de vreo 4 ani Mercuri. Dar oricum, este foarte bun si fiabil, consuma putin.
Ce are minus Merc-ul de cativa ani este sistemul media, un gunoi infect comparativ cu BMW de exemplu. Acum vad ca si-au mai revenit oleaca cu noul E klasse.
  Obligatoriu cred ca ii faci casco, mai ales daca e pe firma, e pacat sa nu ai casco.

#11
charlly

charlly

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 309
  • Înscris: 20.03.2006
Asa zicea și dealerul de la care am luat-o. E folosit la greu pe mașinile de taxi în Germania, dovedindu-se fiabil.


#12
cavaliere

cavaliere

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,498
  • Înscris: 13.09.2016
Nu e vorba ca e folosit pe masini de taxi, este un motor vechi, in sensul bun. Adica a fost pus pe c-ul vechi, pe e-ul vechi, pe sprinter, pe multe aplicatii.
Tu ai varianta biturbo, 400 nm cuplu. Vezi daca a avut recall (kdm se cheama) pentru injectoare si rampa, in functie de ce injectie are delphi sau bosch. Altfel multi km fara probleme. Pompa de apa e mai obraznica si costa vreo 350 de euro, dar in rest nu are hibe motorul.

#13
ariasi

ariasi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,406
  • Înscris: 25.07.2006
Într-adevăr, sistemul media e urât și prost gândit. Mașina e frumoasă și bine gândită. :)

Mie abonamentul Traffic Live îmi expiră luna viitoare, nu am apucat să mă bucur de el în România. Și fără el navigația nu are nicio utilitate.

Păcat ca suntem tratați în continuare ca cetățeni de mâna a doua, dar asta e altă discuție.

#14
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,558
  • Înscris: 15.06.2007

 ariasi, on 27 septembrie 2018 - 16:12, said:



Păcat ca suntem tratați Ăźn continuare ca cetățeni de mĂąna a doua, dar asta e altă discuție.
chiar ma gandeam , oare cine este de blamat pentru faptul ca sistemele de navigatie & co nu functioneaza in Romania la fel ca in occident?  Dezvoltatorii programelor sau are legatura cu "oficialii" de la noi.

 charlly, on 27 septembrie 2018 - 14:15, said:


Recunosc ca nevasta a fost cea care a inclinat spre asta, pentru ca nu-i placea exact echiparea aia de care zici, mai clasica.
Motorul e de 2143 cm³ si 170 CP.
Femei si femei. Unele m-au surprins cate detalii observa la modele, altele nu dau doua parale. Sotia mea ofteaza cand vede Fiat Multipla, ca ce masina interesanta este!  Si-i  mai place Daihatsu Materia, tot felul de "aratari". De gustibus..

#15
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

 ariasi, on 27 septembrie 2018 - 16:12, said:

Păcat ca suntem tratați în continuare ca cetățeni de mâna a doua, dar asta e altă discuție.

Cati cumpara o masina cu navigatie in Romania? dar in vest?

#16
ariasi

ariasi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,406
  • Înscris: 25.07.2006
La Opel funcționează sistemul OnStar, Mercedes Me - nu. Sau nu știu eu să îl fac să funcționeze. E greu de justificat absența unor servicii (pe care le-am plătit). Mai ales că respectivele servicii sunt folosite ca argumente de vânzare.

Înțeleg ceea ce spui, cu numărul de mașini vândute, însă tot nu mi se pare ok. Nu aș vrea totuși să ne îndepărtăm prea mult de la subiect.

#17
charlly

charlly

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 309
  • Înscris: 20.03.2006
Cu ocazia achiziționării cauciucurilor de iarna am mai aflat ceva : conteaza și adâncimea profilului.
Am fost uimit sa vad cum sunt diferențe de peste 1 mm intre diferite cauciucuri.

#18
charlly

charlly

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 309
  • Înscris: 20.03.2006
Am mai insistat puțin pe ofertele de asigurări: RCA 1014 lei pe 1 an și Casco 3170 lei (suma asig 22800).
Cred ca pe astea o sa rămân.

Edited by charlly, 03 October 2018 - 11:20.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate