Mă frig dacă iau auto prin licitație de la un lichidator judiciar?
Last Updated: Oct 15 2018 23:56, Started by
kutez
, Sep 27 2018 10:10
·
0
#19
Posted 27 September 2018 - 11:39
Sigilarea se face cu o sfoara, care trece prin toate clantaiele, si pe unde se mai poate, apoi se pune un sigiliu la capete.
Nu se poate intra in masina. |
#20
Posted 27 September 2018 - 11:48
kutez, on 27 septembrie 2018 - 10:10, said:
Vreau să iau o mașină de familie rară și întâmplarea face că este una exact în Cluj la un lichidator judiciar. De ce e mașina în continuare la firma proprietară și ca s-o văd trebuie să mă întâlnesc cu un angajat al firmei. E normal? lichidatorul judiciar se ocupa cu lichidarea (sic) bunurilor firmei. el se ocupa de vanzare, dar bunurile sunt ale firmei. evident ca lichidatorul nu o sa stie toate detaliile despre bunurile firmei, si probabil ca n-are chef sa se deplaseze pentru o singur bun (o masina), din moment ce poate delega activitatea asta altcuiva (angajatului cu care s-a oferit sa te puna in legatura) |
#21
Posted 27 September 2018 - 11:58
myshyk, on 27 septembrie 2018 - 11:35, said:
CUMPAR-OOOOO! Nu sta pe ganduri ca imbatranesti degeaba! Lasa filozofiile de genul "baaa, ce bou am fost ca am pus botu´ la o talharie pe fata" pentru dupa. Nu te-ai putut abține, așa-i? daniMMM, on 27 septembrie 2018 - 11:36, said:
Nu mi se pare a fi vreun wow,dar fiecare cu gusturile sale.Eu eram sigur ca e vorba de Chevy Suburban,aia da! Edited by kutez, 27 September 2018 - 11:59. |
#22
Posted 27 September 2018 - 12:31
firmele care au intrat în insolvență-faliment au folosit acele bunuri știind ce urmează.de mașini n-au mai avut grijă deloc,vezi de cât timp este parcată că poate sta și de 3-4 ani.de pe mașini se cam ia tot tu patron ști când intri în faliment.eu zic bani aruncați și timp pierdut.nu strică să vorbești cu lichidatorul
|
#23
Posted 27 September 2018 - 14:00
dacă-i pus anunțul de o lună nu-i necesar ca această vânzare să fie de actualitate fiindcă aceste anunțuri se tot actualizează periodic și apar ca postări noi
|
#24
Posted 27 September 2018 - 17:34
#26
Posted 28 September 2018 - 08:12
Lasă pozele, să vie cu pălinca.
N-ar hi rău să hie și-o bucățică de slană. Cu pită. Edited by waterman, 28 September 2018 - 08:13. |
#27
Posted 28 September 2018 - 09:34
Din experienta iti spun ca la lichidari daca e vreun bun de calitate ori il cumpara cineva de la societatea care a intrat in faliment, ori vreun cunoscut de-al lichidatorului, ori cineva care urmareste astfel de oferte.
|
#28
Posted 28 September 2018 - 11:57
greenvision, on 28 septembrie 2018 - 09:34, said:
Din experienta iti spun ca la lichidari daca e vreun bun de calitate ori il cumpara cineva de la societatea care a intrat in faliment, ori vreun cunoscut de-al lichidatorului, ori cineva care urmareste astfel de oferte. Ideea e că e un bun nici foarte dezirabil nici foarte vandabil... Ai impozit de 2000 pe an, piese mai scumpe, iar când bea, zici că bea prin două părți. Nu mai vorbesc de factorul coolness. E genul de mașină la care ajunge cineva forțat de împrejurări. Dar, fiindcă zici din experiență că cel mai sigur nu e de calitate - iau și eu în calcul ipoteza - de ce a lăsat s-o dea prin lichidator? Nu mai bine o vindea la dezmembrări sau știu eu. Sau, să zicem că nu era nimeni interesat în jurul lui s-o ia - de ce n-o fi scos-o direct pe piață înainte de faliment? Care crezi că e explicația? Eu intuiesc așa:
Edited by kutez, 28 September 2018 - 11:58. |
|
#29
Posted 28 September 2018 - 12:24
Nu iti mai face atitea ginduri.
Cu sigilarea nu se joaca nimeni. Răspunsul este dat chiar de tine, impozit mare, consum mare, model ne atractiv, romanii sint latini, alte pohte" pohtesc". Macar stii ca modelul asta nu a putut sa faca drifturi Eu am mers o perioada pe vechiul model de Voyager, masina este mare si grea, este pentru familisti, si da, consuma mult. Incearca sa o vezi, prima impresie la exterior, vopseaua, arunci un ochi si in interior, tapiteria, volanul, bordul. Alea vorbesc primele, despre cum a fost exploatata masina. Edited by crisstonne, 28 September 2018 - 12:28. |
#30
Posted 28 September 2018 - 12:55
în fotografii nu am văzut mașină sigilată vândută de executor.din contră multe sunt în fața casei omului
|
#31
Posted 01 October 2018 - 09:37
#32
Posted 01 October 2018 - 10:01
Sunt corcit. Mama ardeleancă și tata e din Gorj. Dar parcă tot în Ardeal sunt oamenii mai oameni.
|
#33
Posted 03 October 2018 - 06:50
crisstonne, on 28 septembrie 2018 - 12:24, said:
Nu iti mai face atitea ginduri. Cu sigilarea nu se joaca nimeni. Răspunsul este dat chiar de tine, impozit mare, consum mare, model ne atractiv, romanii sint latini, alte pohte" pohtesc". Macar stii ca modelul asta nu a putut sa faca drifturi Eu am mers o perioada pe vechiul model de Voyager, masina este mare si grea, este pentru familisti, si da, consuma mult. Incearca sa o vezi, prima impresie la exterior, vopseaua, arunci un ochi si in interior, tapiteria, volanul, bordul. Alea vorbesc primele, despre cum a fost exploatata masina. Noa, false alarm, poza era făcută dintr-un unghi în care nu se vedea că e Chrysler Voyager, nu Chrysler Grand Voyager. Pentru neinițiați, e mai scurtă. Dar oricum, mi-a devenit destul de clar că lichidatorul nu e interesat să vândă - nu mi-a mai răspuns la telefon, nici nu a revenit cu telefonul promis. Ceapa ei de treabă, @waterman! Edited by kutez, 03 October 2018 - 07:00. |
|
#34
Posted 15 October 2018 - 19:30
Nici ceapa, nici palinca. Doar poze.
2006, 288.000 km, 2600 eur Attached Files |
#35
Posted 15 October 2018 - 23:56
Detaliiiiiii, cum fu"
Zi povestea. Era sigilata, nu era, cum merge, cum arata interiorul, ce piese mai schimbi la ea, etc. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users