Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
turatii motor
Last Updated: Oct 15 2018 22:33, Started by
GoldI
, Sep 26 2018 21:05
·
0
#1
Posted 26 September 2018 - 21:05
Salut. Detin un Renault Clio Symbol 1.4 din 2004 , iar astazi am observat la turometru cva ciudat. Am plecat la drum. Pe drum am schimbat treapta a 3 , am dus-o la 3000 de turati si cand am vrut sa-i cresc turatia mai mult , amm auzit motorul ca si cum e scos din viteza si acelerat, timp de 1 sec, m am uitat la turometru in acest timp si am observat ca , cand am ajuns la 3000 turatii a zvagnit singur la 3000 si cva , a revenit la 3000 si a rulat conform comenzilor. Am tras pe dreapta am scos-o din viteza si am dus-o de mai multe ori la 4k ,4k si cva de turatii. totul in regula dar dupa ce luam piciorul de pe aceleratie, si ajungea la 2k turatii , urca la 2k si umbic si isi revenea la loc. Stie cineva c-am ce ar fi, si care este gravitatea?
Acum cateva min am fost pe autostrada sa vad unde vrea sa ajunga...unde am observat ca defapt motorul este mai turat ca inainte . adica" inainte la 3k de turaii motorul abia incepea sa se auda. acum la 3 k de turatii motorul se aude cva mai puternic. Suunet placut , dar nestind prea multe despre masini nu stiu cat e de ok, asa ca rog cineva care cunoaste , daca are o explicatie. Eu ca necunascator de prea multe in ale masini am urm concluzie. am probleme cu garniturile de la baia de ulei asa ca tot mergand am mai pierdut din el. La schimbarea uleiului am folosit un Elf 15W-40 performance s-au cva de genul,iar zilele trecute cand am vazut ca mi lipseste din ulei m-am oprit la primul peco si am gasit doar elf 10W-40 evolution 700st. Am auzit ca uleiul este puterea masini asa ca prima conclluzie a fost asta, si prin faptul ca aceasta problema a aparut decand am completat cu acest ulei. nuj daca am procedat bine, asa ca astept sfaturi ,sugesti, concluzi..etc. Multumesc! Edited by GoldI, 26 September 2018 - 21:07. |
#2
Posted 26 September 2018 - 21:11
Poate are ceva la clapeta de acceleratie...cel mai bine este sa te duci la service si vei afla exact ce are.
Iar la pierderile de ulei esti sigur ca il pierde si nu il "mananca" ? dupa ce sta masina parcata un timp se vede ulei scurs ? , daca scoate fum albastru consuma ulei. Edited by diegodanny, 26 September 2018 - 21:14. |
#3
Posted 26 September 2018 - 21:17
ulei scurs, si m=am uitat sub ea, si este prelins pe baia de ulei. Iar cu clapeta ma c-am indoiesc, ca la turatii de 3 k se aude putin mai vioi motorul, fata de cum se auzea pana sa completez uleiul.
Edited by GoldI, 26 September 2018 - 21:19. |
#5
Posted 26 September 2018 - 21:27
Am luat in calcul. Dar la testul cu Treapta 1 turatie mare si dat drumu la ambreaj, n-am avut probleme...
|
#6
Posted 26 September 2018 - 21:31
Tu bagi 15w40 intr-un motor din 2004?
E raba? Cred ca ai marmelada in baie la minus 20 de grade.. |
#7
Posted 26 September 2018 - 21:32
La inceput iti face in treaptele cele mai mari (4,5) si apoi incet incet 3-2-1, in functie de cum mergi cu masina
|
#9
Posted 26 September 2018 - 23:02
#10
Posted 26 September 2018 - 23:03
ii patineaza ambreiajul si pierde ulei, posibil si o gaura in toba si a pus ulei gros ca sa "peticeasca gaurile" de la motor.
pierderile de ulei se repara cu garnituri noi, nu cu ulei mai gros, ai macar 15w40 trecut in cartea masinii? Edited by _-livio-_, 26 September 2018 - 23:05. |
|
#11
Posted 26 September 2018 - 23:05
#12
Posted 26 September 2018 - 23:23
90% ambreiajul e dus. vreo 300-400 lei kitul de ambreiaj si vreo 200-250 manopera.
Edited by bossake, 26 September 2018 - 23:23. |
#13
Posted 27 September 2018 - 00:04
GoldI, on 26 septembrie 2018 - 21:05, said:
am folosit un Elf 15W-40 performance s-au cva de genul, In rest de verificat aprinderea si clapeta acc. Daca ai scurgeri de ulei mai intai gasesti cauza, simeringuri, garnituri sau filtru, inlocuiesti si dupa aia pui. Masina asta nu pierde ulei nici in 4 ani (nu e recomandat sa-l tii mai mult de 2 ani anyway), e pe joja exact cat ai pus daca merge bine motorul... stiu ca am si eu un Clio Symbol din 2003. Edited by andreic, 27 September 2018 - 00:06. |
#14
Posted 27 September 2018 - 01:20
JurasikMan, on 26 septembrie 2018 - 22:36, said:
N-am inteles nimic din descriere . GoldI, on 26 septembrie 2018 - 21:27, said:
Am luat in calcul. Dar la testul cu Treapta 1 turatie mare si dat drumu la ambreaj, n-am avut probleme... |
#15
Posted 27 September 2018 - 01:58
GoldI, on 26 septembrie 2018 - 21:05, said:
Am tras pe dreapta am scos-o din viteza si am dus-o de mai multe ori la 4k ,4k si cva de turatii. totul in regula dar dupa ce luam piciorul de pe aceleratie, si ajungea la 2k turatii , urca la 2k si umbic si isi revenea la loc. E ok atâta timp cât vrei să înveți limba română. |
|
#16
Posted 27 September 2018 - 07:06
Pierderi de ulei pot fi si pe la simeringuri si...poate sa ajunga ulei la discul de ambreiaj,caz in care trebuie schimbat,evident dupa ce se schimba simeringul uzat.
Mai e si problema cu limba romana,care...e mai greu de reparat |
#17
Posted 27 September 2018 - 07:21
_-livio-_, on 26 septembrie 2018 - 23:03, said:
pierderile de ulei se repara cu garnituri noi, nu cu ulei mai gros, ai macar 15w40 trecut in cartea masinii? Pentru Romania, cele mai utilizate sunt 5W40, 10W40 si 0W40. |
#18
Posted 15 October 2018 - 22:33
Curata motorasul pas cu pas (idle air control valve).
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users