Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Wc Geberit

Routere detinute in trecut si in ...

Teii din fața casei

E-Mail in serie prin Excel si Out...
 Modul alimentare rulou/jaluzea ex...

Recuperare fișiere dupa form...

Aplicatii stress test RAM

Asigurare auto hibrid
 Asus B550M - PC-ul nu porneste di...

Tzanca Uraganu - Inconjurat de Fe...

explicatie montaj breadboard

3 Doors Down - Kryptonite
 Semnalizati cand virati pe un dru...

Succesiune - mostenire apartament...

Donez Siofor de 1000mg ( diabet t...

Izolatie intre parter si etaj
 

turatii motor

- - - - -
  • Please log in to reply
17 replies to this topic

#1
GoldI

GoldI

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 112
  • Înscris: 09.12.2015
Salut. Detin un Renault Clio Symbol 1.4 din 2004 , iar astazi am observat la turometru cva ciudat. Am plecat la drum. Pe drum am schimbat treapta a 3 , am dus-o la 3000 de turati si cand am vrut sa-i cresc turatia mai mult , amm auzit motorul ca si cum e scos din viteza si acelerat, timp de 1 sec, m am uitat la turometru in acest timp si am observat ca , cand am ajuns la 3000 turatii a zvagnit singur la 3000 si cva , a revenit la 3000 si a rulat conform comenzilor. Am tras pe dreapta am scos-o din viteza si am dus-o de mai multe ori la 4k ,4k si cva de turatii. totul in regula dar dupa ce luam piciorul de pe aceleratie, si ajungea la 2k turatii , urca la 2k si umbic si isi revenea la loc. Stie cineva c-am ce ar fi, si care este gravitatea?
Acum cateva min am fost pe autostrada sa vad unde vrea sa ajunga...unde am observat ca defapt motorul este mai turat ca inainte . adica" inainte la 3k de turaii motorul abia incepea sa se auda. acum la 3 k de turatii motorul se aude cva mai puternic. Suunet placut , dar nestind prea multe despre masini nu stiu cat e de ok, asa ca rog cineva care cunoaste , daca are o explicatie. Eu ca necunascator de prea multe in ale masini am urm concluzie. am probleme cu garniturile de la baia de ulei asa ca tot mergand am mai pierdut din el. La schimbarea uleiului am folosit un Elf 15W-40 performance s-au cva de genul,iar zilele trecute cand am vazut ca mi lipseste din ulei m-am oprit la primul peco si am gasit doar elf 10W-40 evolution 700st. Am auzit ca uleiul este puterea masini asa ca prima conclluzie a fost asta, si prin faptul ca aceasta problema a aparut decand am completat cu acest ulei. nuj daca am procedat bine, asa ca astept sfaturi ,sugesti, concluzi..etc. Multumesc!

Edited by GoldI, 26 September 2018 - 21:07.


#2
diegodanny

diegodanny

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,354
  • Înscris: 01.07.2015
Poate are ceva la clapeta de acceleratie...cel mai bine este sa te duci la service si vei afla exact ce are.
Iar la pierderile de ulei esti sigur ca il pierde si nu il "mananca" ? dupa ce sta masina parcata un timp se vede ulei scurs ? , daca scoate fum albastru consuma ulei.

Edited by diegodanny, 26 September 2018 - 21:14.


#3
GoldI

GoldI

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 112
  • Înscris: 09.12.2015
ulei scurs, si m=am uitat sub ea, si este prelins pe baia de ulei. Iar cu clapeta ma c-am indoiesc, ca la turatii de 3 k se aude putin mai vioi motorul, fata de cum se auzea pana sa completez uleiul.

Edited by GoldI, 26 September 2018 - 21:19.


#4
valentincr

valentincr

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 399
  • Înscris: 05.05.2008
Simptomele par de ambreiaj uzat

#5
GoldI

GoldI

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 112
  • Înscris: 09.12.2015
Am luat in calcul. Dar la testul cu Treapta 1 turatie mare si dat drumu la ambreaj, n-am avut probleme...

#6
DanyHiker

DanyHiker

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,192
  • Înscris: 06.07.2007
Tu bagi 15w40 intr-un motor din 2004?
E raba?
Cred ca ai marmelada in baie la minus 20 de grade..

#7
valentincr

valentincr

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 399
  • Înscris: 05.05.2008
La inceput iti face in treaptele cele mai mari (4,5) si apoi incet incet 3-2-1, in functie de cum mergi cu masina

#8
JurasikMan

JurasikMan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,289
  • Înscris: 30.10.2006
N-am inteles nimic din descriere . Posted Image

#9
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,767
  • Înscris: 01.11.2005

View PostJurasikMan, on 26 septembrie 2018 - 22:36, said:

N-am inteles nimic din descriere . Posted Image
idem.

#10
_-livio-_

_-livio-_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,319
  • Înscris: 22.10.2007
ii patineaza ambreiajul si pierde ulei, posibil si o gaura in toba si a pus ulei gros ca sa "peticeasca gaurile" de la motor.

pierderile de ulei se repara cu garnituri noi, nu cu ulei mai gros, ai macar 15w40 trecut in cartea masinii?

Edited by _-livio-_, 26 September 2018 - 23:05.


#11
Muf

Muf

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 315
  • Înscris: 23.11.2017

View Postvalentincr, on 26 septembrie 2018 - 21:32, said:

La inceput iti face in treaptele cele mai mari (4,5) si apoi incet incet 3-2-1, in functie de cum mergi cu masina
Subscriu.

Am patit sa patineze in 5 si 4 si sa treaca cu brio testul cu frana de mana si treapta 1

#12
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,629
  • Înscris: 22.11.2007
90% ambreiajul e dus. vreo 300-400 lei kitul de ambreiaj si vreo 200-250 manopera.

Edited by bossake, 26 September 2018 - 23:23.


#13
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,283
  • Înscris: 07.02.2003

View PostGoldI, on 26 septembrie 2018 - 21:05, said:

am folosit un Elf 15W-40 performance s-au cva de genul,
In primul rand uleiul corect pentru masina asta este 5w40 norma rn700 parca. Tu pui ulei precum apa de stergatoare fara sa verifici ce si cum ?
In rest de verificat aprinderea si clapeta acc. Daca ai scurgeri de ulei mai intai gasesti cauza, simeringuri, garnituri sau filtru, inlocuiesti si dupa aia pui. Masina asta nu pierde ulei nici in 4 ani (nu e recomandat sa-l tii mai mult de 2 ani anyway), e pe joja exact cat ai pus daca merge bine motorul... stiu ca am si eu un Clio Symbol din 2003.

Edited by andreic, 27 September 2018 - 00:06.


#14
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View PostJurasikMan, on 26 septembrie 2018 - 22:36, said:

N-am inteles nimic din descriere . Posted Image
Da, omul vorbește klingoniana. N-are nici o treabă cu limba română.

View PostGoldI, on 26 septembrie 2018 - 21:27, said:

Am luat in calcul. Dar la testul cu Treapta 1 turatie mare si dat drumu la ambreaj, n-am avut probleme...
Testul se face în treapta a 2-a, niciodată în prima.

#15
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View PostGoldI, on 26 septembrie 2018 - 21:05, said:

Am tras pe dreapta am scos-o din viteza si am dus-o de mai multe ori la 4k ,4k si cva de turatii. totul in regula dar dupa ce luam piciorul de pe aceleratie, si ajungea la 2k turatii , urca la 2k si umbic si isi revenea la loc.
Un pic, ăsta e termenul corect.
E ok atâta timp cât vrei să înveți limba română.

#16
danpet

danpet

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,578
  • Înscris: 01.03.2007
Pierderi de ulei pot fi si pe la simeringuri si...poate sa ajunga ulei la discul de ambreiaj,caz in care trebuie schimbat,evident dupa ce se schimba simeringul uzat.
Mai e si problema cu limba romana,care...e mai greu de reparat :(

#17
flomelomanul

flomelomanul

    Opera lover

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,718
  • Înscris: 12.07.2011

View Post_-livio-_, on 26 septembrie 2018 - 23:03, said:

pierderile de ulei se repara cu garnituri noi, nu cu ulei mai gros, ai macar 15w40 trecut in cartea masinii?
N-are cum sa-l aiba, eu am tot motor Renault de 1,4 pe Logan si in carte sunt trecute, in functie de conditiile climatice, 10W30, 10W40, 10W50, 5W30, 5W40, 5W50, 0W30, 0W40, toate cu norma ACEA A3/A5.
Pentru Romania, cele mai utilizate sunt 5W40, 10W40 si 0W40.

#18
Virguros

Virguros

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 434
  • Înscris: 30.09.2018
Curata motorasul pas cu pas (idle air control valve).

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate