Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Bomba bombelor! Cei 3 foș...

Aspecte legale https://registratu...

Filtru de apa curata apa de miner...

Unde gasesc borcane mari 5 - litr...
 sfat achiziție bicicleta pli...

NVIDIA Shield Programe Romania IP

Se opreste motorul in mers Golf 5

Probleme cu instalator Casa verde
 Linie vinetie mana stanga

Opriri și reporniri dese

Protectie soare/vizuala in interior

Tratament pt piele..canapea
 Buget 19k-masina noua-sfaturi

Grosime adeziv gresie

TVA doar la valoarea adaugata sau...

Inregistrare ecran
 

Constructiile noi si locurile de parcare

* * * - - 2 votes
  • Please log in to reply
60 replies to this topic

#19
Hider141

Hider141

    trolling here since 2008

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,849
  • Înscris: 06.01.2008

View PostBenderbut, on 24 septembrie 2018 - 08:02, said:

Vina este a arhitectului care a gandit treaba asta si care a facut proiectul.
Esti pe langa subiect, sau ignorant daca spui asta.
Nu arhitectul vine cu banii, nu arhitectul angajeaza firma de constructii si nu arhitectul umbla cu plicurile de bani pe langa biroul de urbanism al Primariei de care apartine terenul.
Pe langa asta, legea e facuta tinand cont de conditiile de acum 50 de ani, cand daca aveai o masina la 5 apartamente era lux. Minimul necesar e de 1,5 locuri de parcare/apartament, in situatia in care majoritatea au cel putin 2 masini in familie.

View PostJammalan-the-Prophet, on 24 septembrie 2018 - 08:06, said:

Pe care nimeni nu o respecta...
Si daca o respecta tot e prea putin.

View PostArgent, on 24 septembrie 2018 - 08:21, said:

Am urmarit un tip cum si-a luat el masina si la nici 2 luni de zile o avea la vanzare, de ce? Pentru ca in Romania nu ai ce face cu masina, te duci in oras si unde o parchezi? 0 LOCURI DE PARCARE, 0.
Asa ca ce vorbim sau de ce avem pretentia ca la bloc sa avem propriul loc de parcare? Boss, la case nu gasesti loc de parcare ca sunt care isi cumpara 2-3 masini si incep sa parchezi pe unde apuca, tu ai pretentia pe la blocuri si cartiere rezidentiale unde majoritatea abia au bani de rata.
Mai bine spus 'in Romania nu ai ce face fara masina'. Transportul in comun e o gluma proasta, daca ai "norocul" sa locuiesti intr-un cartier departe de centru sau la 2-3km de oras e cam dificil sa mergi 5-6km pe jos sau cu trotineta/skateboard/etc., iar cu bicicleta se baga handicapatii cu bmw la 40cm de tine si pur si simplu te imping in sant.

Edited by Hider141, 24 September 2018 - 08:47.


#20
mihnearau1

mihnearau1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,588
  • Înscris: 20.09.2016

View PostAdm, on 24 septembrie 2018 - 07:47, said:

Sa ii vezi pe vecinii mei, care au "Dare in plata", ca nu pot sa termine procedura, pt ca garajul a devenit bucatarie si banca vrea casa cf cadastrului si proiectului.
Astia au hotarare definitiva, banca nu vrea si e limbo total. Cred ca in curand se muta homelesii pe acolo.

asa le trebuie

#21
kopac

kopac

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,289
  • Înscris: 31.07.2017

View PostHider141, on 24 septembrie 2018 - 08:47, said:

Mai bine spus 'in Romania nu ai ce face fara masina'. Transportul in comun e o gluma proasta, daca ai "norocul" sa locuiesti intr-un cartier departe de centru sau la 2-3km de oras e cam dificil sa mergi 5-6km pe jos sau cu trotineta/skateboard/etc., iar cu bicicleta se baga handicapatii cu bmw la 40cm de tine si pur si simplu te imping in sant.
da, in general in orasele triste de  provincie(si plin de saracie), transportul in comun a fost facut praf. Insa, in capitala s-au facut investii constant si pe anumite trasee te poti baza cu brio pe transportul in comun. si, da orasele de provincie isi merita soarta maxim pentru ca au crezut ca toti masina personala e rezolvarea problemelor de mobilitate, din pacate nu este nicio rezolvare.

#22
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,110
  • Înscris: 22.05.2003
Sincer, nu ma intereseaza nici vecinii mei, nici banca, problema este cine plateste intretinerea/cheltuieli comune? E un mister total.

#23
Ion_de_la_Raion

Ion_de_la_Raion

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,434
  • Înscris: 28.08.2005

View PostCourage, on 24 septembrie 2018 - 07:30, said:

E clar ca in camp ai nevoie de 2 masini
Ma da bogatan e romanul. De ce nu trei ?

#24
mihnearau1

mihnearau1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,588
  • Înscris: 20.09.2016

View PostAdm, on 24 septembrie 2018 - 08:55, said:

Sincer, nu ma intereseaza nici vecinii mei, nici banca, probleam este cine plateste intretinerea/cheltuieli comune? E un mister total.

nimeni
si se taie utilitatile si apoi se vinde casa
mai stiu pe cineva care vroia sa-si scoata AC pentru sediu birouri dar sa faca apartamente la executie
i-am zis pas

Edited by mihnearau1, 24 September 2018 - 08:57.


#25
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,110
  • Înscris: 22.05.2003

View Postdark_tzotzo, on 24 septembrie 2018 - 08:45, said:

Pana la urma intr-o piata capitalista cumparatorii sunt cei creaza oferta. Se vind apartamente pe camp? Hai sa facem mai multe. Vanzatorul o sa impinga nota cat de mult poate pentru a maximiza profitul, e normal sa fie asa. Daca cei in cautare de casa nu au un minim de pretenti (pozitie, numar de parcari, cai de access, izolare fonica, etc), atunci nici oferta nu o sa fie buna.

Eu am ales in apartament vechi, cu scoala, gradinita, liceu, magazine si metrou aproape, la pret echivalent cu ceva pe camp. Nu depind de masina si nici nu intentionez sa cumpar una in viitorul apropiat.
Ma bucur pentru tine.
Am trait 20 de ani in acest rai si stiu din aceasta exprienta ca prizonierului i se pare indestulatoare celula.
Vin la pachet cu vecini nesimtiti, mirosuri, bormasina, poluare, spatiu mic, caini etc.

Fiecare cu bula sa.
Eu prefer ca seara sa ma simt idilic, sa ma uit la un rasarit de soare, cu un pahar de vin in mana si un mic foc la semineul exterior.
Reusesc sa o fac macar odata/saptamana.

Teoretic functia statului este de a reglementa un trai civilizat, altfel desfiintam statul si ne luam mitraliere.

View Postmihnearau1, on 24 septembrie 2018 - 08:55, said:

nimeni
si se taie utilitatile si apoi se vinde casa
mai stiu pe cineva care vroia sa-si scoata AC pentru sediu birouri dar sa faca apartamente la executie
i-am zis pas
De obicei e fix invers, pentru ca rar se intampla sa gasesti PUG cu functiuni mixte (e putin si ff scump), deci se fac locuinte, care se inchiriaza firmelor pt birouri.

#26
Ion_de_la_Raion

Ion_de_la_Raion

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,434
  • Înscris: 28.08.2005

View PostHider141, on 24 septembrie 2018 - 08:47, said:

iar cu bicicleta se baga handicapatii cu bmw la 40cm de tine si pur si simplu te imping in sant.
Vino in Timisoara, biciclistii circula pe trotuar.

#27
Hider141

Hider141

    trolling here since 2008

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,849
  • Înscris: 06.01.2008

View Postkopac, on 24 septembrie 2018 - 08:54, said:

da, in general in orasele triste de  provincie(si plin de saracie), transportul in comun a fost facut praf. Insa, in capitala s-au facut investii constant si pe anumite trasee te poti baza cu brio pe transportul in comun. si, da orasele de provincie isi merita soarta maxim pentru ca au crezut ca toti masina personala e rezolvarea problemelor de mobilitate, din pacate nu este nicio rezolvare.
Sincer, mai bine intr-un "oras trist de provincie", decat sa stau in Bucuresti si sa ma trezesc la ora 5 ca sa ajung la ora 8 la serviciu.
In orasul asta "trist de provincie" parcurg 9km din curte si pana la birou in maxim 20 de minute, daca prind aglomeratia dinaintea orei 8, cand toti isi duc copii la scoala.

Problema transportului in comun nu provine din faptul ca toti si-au luat masina. E fix invers: ca sa mai suga niste bani publici in multe orase s-au instituit asa-zisele zone metropolitane, au eliminat firmele private de transport in comun si le-au bagat primariilor din zona cu forta pe gat firma publica de transport ce functiona in acel oras. Au facut asta pentru ca pe hartie sa aiba de deservit mult mai multi calatori, si sa se incadreze la niste imprumuturi sau fonduri europene.
Iar pe urma, fiindca nu au de unde scoate camasa, au hotarat ca "sarantocii" ce nu stau in centru sa aiba de schimbat minim 2 autobuze (unul ii duce de acasa si pana la intrare in oras, de unde isi rezolva altul pana la destinatie), au micsorat numarul curselor, au scumpit drastic biletele si au lipit 2-5 localitati de aceeasi linie. Asa ca majoritatea si-au luat masini sau scutere si si-au bagat picioarele in transportul public.

Edited by Hider141, 24 September 2018 - 09:27.


#28
kopac

kopac

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,289
  • Înscris: 31.07.2017

View PostIon_de_la_Raion, on 24 septembrie 2018 - 09:03, said:

Vino in Timisoara, biciclistii circula pe trotuar.
este absolut ilegal sa mergi cu bicicleta pe trotuar. orice biciclist care se preteaza la asa ceva trebuie batut pana la sange si invatat sa respecte pietonii!

#29
Ion_de_la_Raion

Ion_de_la_Raion

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,434
  • Înscris: 28.08.2005
kopace, legal circula. Primaria a tras cu vopsea o dunga pe mijlocul trotuarului, bicicletele pe jumatate, restul pietonilor pe cealalta jumatate. Mai interesant e cand cealalta jumatate e ocupata de masini parcate. In momentul ala, legal, pietonii trebuie sa zboare.

#30
dark_tzotzo

dark_tzotzo

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 133
  • Înscris: 16.07.2008

View PostAdm, on 24 septembrie 2018 - 09:03, said:

Ma bucur pentru tine.
Am trait 20 de ani in acest rai si stiu din aceasta exprienta ca prizonierului i se pare indestulatoare celula.
Vin la pachet cu vecini nesimtiti, mirosuri, bormasina, poluare, spatiu mic, caini etc.

Fiecare cu bula sa.
Eu prefer ca seara sa ma simt idilic, sa ma uit la un rasarit de soare, cu un pahar de vin in mana si un mic foc la semineul exterior.
Reusesc sa o fac macar odata/saptamana.

Clar sunt avantaje si dezavantaje, dar ce incercam sa subliniez e altceva: nu va mai plangeti ca aveti gunoi in fata casei daca aruncati gunoiul in fata casei. Am preferat dezavantajele celulei decat sa incurajez acest comportament al dezvoltatorilor. Sigur, daca aveam o guvernare capabila, poate nu se ajungea aici, dar nu cred ca e suficient sa aruncam vina pe altii cand, in primul rand, este vina cumparatorului.

#31
doh

doh

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 99
  • Înscris: 07.06.2018

View PostCourage, on 24 septembrie 2018 - 07:30, said:

Cateodata iti vine sa te dai cu capul de asfalt, cand vezi ce idioti suntem.
Adevaratul motiv pentru care suntem idioti ca natie nu e ca nu cumparam locuri de parcare, ci ca avem impresia ca, prin constructia de locuri de parcare, traficul se va fluidiza. Numarul minim de locuri de parcare pentru orice constructie trebuie sa fie ZERO.

#32
djl

djl

    Smrt fa¹izmu, sloboda narodu! Īmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,426
  • Înscris: 13.06.2004
De ce să fie 0? Unde să prachezi?
Eu am ce am cu cei care parchează aiurea că s-au gândit să-şi ia maşină fără a se gândi unde parchează. Ar trebui să curgă amenzile. Dacă îi întrebi de ce nu au păstrat televizorul C.R.T. sau cărţile sau un dulap mare "nu am avut loc", de pe stardă au loc în locul pietonilor sau a celor care trebuie să vadă în intersecţii.

#33
mihnearau1

mihnearau1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,588
  • Înscris: 20.09.2016

View PostAdm, on 24 septembrie 2018 - 09:03, said:

De obicei e fix invers, pentru ca rar se intampla sa gasesti PUG cu functiuni mixte (e putin si ff scump), deci se fac locuinte, care se inchiriaza firmelor pt birouri.

pentru birouri nu se cereau locuri de parcare (mergea cu subinchiriere), pentru locuinte se cereau

#34
Bersherker

Bersherker

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 256
  • Înscris: 10.10.2014

View Postdoh, on 24 septembrie 2018 - 09:32, said:

Adevaratul motiv pentru care suntem idioti ca natie nu e ca nu cumparam locuri de parcare, ci ca avem impresia ca, prin constructia de locuri de parcare, traficul se va fluidiza. Numarul minim de locuri de parcare pentru orice constructie trebuie sa fie ZERO.
Serios? Te invit la o plimbare pe oricare din strazile cu 2-3 benzi din Bucurest, sa vezi cum o banda este ocupata de masini. Deci, din 2 benzi se mai poate merge doar pe una. Ce inseamna asta? ca traficul se stranguleaza in acel loc in care sunt masini parcate pe prima banda. Vii dinspre o artera in care se circula bine, pe 3 benzi (tu fiind pe prima), apoi te trezesti cu 'parcarea' in fata. Ce faci? dai semnal si astepti... si astepti... si iar astepti... poate te lasa cineva sa te bagi pe B2. In spatele tau, altii in aceeasi situatie.
Pe bd. Brancoveanu s-a eliminat o banda de circulatie din 3 cate existau in primavara, iar prima banda a fost transformata in locuri de parcare. Nu pot spune ca sunt de acord 100% cu masura luata, dar cel putin se circula pe 2 benzi, iar daca doresti sa lasi masina in zona, ai sanse bunicele sa gasesti un loc de parcare pe unul din sensuri.

#35
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,110
  • Înscris: 22.05.2003
Omul incerca sa fie subtil: sustine din gura mijloacele de transport in comun civilizate, care nu vor exista niciodata in Bucuresti, ca sa nu mai zic de restul tarii (care oricum nu exista pt bucuresteni).

#36
rich1974

rich1974

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,275
  • Înscris: 25.07.2007
transportul in comun nu exista oricum, pentru foarte multi, ca sa nu spun majoritatea. indiferent de conditiile de calatorie.
asa e si la tren: romanul vrea sa se plimbe cu TGV-ul la pret de tren regio.
pana nu se va renunta la fudulia folosirii masinilor, faza cu aglomeratia nu se va rezolva.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate