Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
focus 1.0 /125 cp vs opel astra 1.5 / 150 cp
Last Updated: Oct 20 2018 09:37, Started by
alucky67
, Sep 23 2018 08:52
·
0
#1
Posted 23 September 2018 - 08:52
Avem urmatoarele date :
- 5000 km/anual - 95% oras -hatchback ...si au ramas in urma trierii : ford focus model 2018 sept., motor 1 litru ,125 cp ,3 cilindri opel astra K 2018 iunie , motor 1,5 litri , 4 cilindri Imi place mai mult aspectul masinii si dotarile in cazul Ford,am insa o mare reticenta cu privire la motoarele mici in 3 cilindri ! Stiu,are si Ford motor de 1,5 dar acum ,la noul model,chiar si acesta este in 3 cilindri ! Rational vorbind,as alege Opel care are motor mai mare si 4 cilindri ,nu are insa dotarile Ford si nici aspectul ext/int In concluzie vreau opinii despre Ecoboost-ul de 1 litru in 3 cilindri de la Ford si nu din auzite ci de la proprietari. Remarcati ca n-am facut nicio comparatie de pret,nu ma intereseaza acest aspect. |
#2
Posted 23 September 2018 - 09:04
La Focus MK4 vezi ca nu se mai da suspensie idependenta pe modelul HATCHBACK daca este sub 140 de cai putere, doar versiunile COMBI primesc suspensie multilink indiferent de motorizare.
|
#3
Posted 23 September 2018 - 09:17
#4
Posted 23 September 2018 - 10:13
#5
Posted 23 September 2018 - 10:13
Ecoboost de 1 litru, 89k km, 6 ani, 29k km facuti in ultimele 16 luni.
Pusi pe Wagon. De fiabilitate nu am ce sa comentez, nu a facut nici o fita. Probleme specifice apar in doua cazuri: - La inceput se rezolva in garantie, sunt vreo cativa pe forumul monomarca care au avut niste probleme de chiulasa. - Intretinere defectuasa si/sau chip tuning facut aiurea, au puscat niste pistoane DUPA ce s-a mers cu martori aprinsi in bord ceva timp. Motorul e matur, are 7 ani in productie si e printre cele mai fiabile ascutitori turbate de pe piata. Daca as cumpara Focus 4 as lua 1.5 182cp. Atat timp cat BMW pune 3 cilindri pe seria 3, nu am complexe apropos de numarul de cilindri. Strict dintre cele doua, e o chestie de gust. As pune in discutie si Kia Ceed Mk3 1.4 Turbo 140CP. Costa cam la fel, vine dotata pana in dinti si aia 7 ani garantie sunt chiar pe bune. Am avut si Astra J, mi-a placut tare, DAR Opel a incaput pe mainile francofonilor, Crossland si Grandland sunt niste porcarii cu probleme de fiabilitate si Astra K/Insignia B sunt ultimele Opeluri adevarate. Nu as cumpara masini produse in timpul unor schimbari de ownership, astea se lasa cu "optimizari" ale procesului de productie, ceea ce inseamna in general oameni dati afara si entuziasm debordant la asamblare. Focus 4 e la inceput de drum, feedback-urile sunt pozitive, personal nu l-am testat. Pare bine asamblat si spatios. Neaparat de luat cu 4 ani garantie. Ca e noua platforma si masina, mai apar chestii de rezolvat in garantie la inceput. Edited by danX, 23 September 2018 - 10:17. |
#6
Posted 23 September 2018 - 10:19
#7
Posted 23 September 2018 - 10:22
#8
Posted 23 September 2018 - 10:38
Baxon, on 23 septembrie 2018 - 10:19, said:
Dupa 2 ani de productie a modelelor mentionate de tine te rog , nu te sfii , da exemple cu " porcarii cu probleme de fiabilitate " . Probleme de fiabilitate - motoare picarete la 1.2, diverse probleme inclusiv un recall pentru probleme la pistoane care pot duce la defectiuni capitale ale motorului. Istoric vorbind, arunca un ochi prin studiile de fiabilitate, uite-te cand au avut majoritatea companiilor probleme serioase in epoca moderna si o sa vezi un pattern legat de fuziuni si anunturi pompoase de "optimizare" si "crestere organica" si scaderea fiabilitatii. Tine de conflicte de cultura corporatista, contabili care spun inginerilor ce sa faca, etc. Edited by danX, 23 September 2018 - 10:40. |
#9
Posted 23 September 2018 - 10:39
#10
Posted 23 September 2018 - 12:25
alucky67, on 23 septembrie 2018 - 08:52, said:
Avem urmatoarele date : - 5000 km/anual - 95% oras -hatchback ... n-am facut nicio comparatie de pret,nu ma intereseaza acest aspect. |
|
#11
Posted 23 September 2018 - 12:38
danX, on 23 septembrie 2018 - 10:38, said:
Porcarii - parere personala, in general valabila pentru majoritatea pseudo-SUV-urilor de pe piata. Probleme de fiabilitate - motoare picarete la 1.2, diverse probleme inclusiv un recall pentru probleme la pistoane care pot duce la defectiuni capitale ale motorului. Istoric vorbind, arunca un ochi prin studiile de fiabilitate, uite-te cand au avut majoritatea companiilor probleme serioase in epoca moderna si o sa vezi un pattern legat de fuziuni si anunturi pompoase de "optimizare" si "crestere organica" si scaderea fiabilitatii. Tine de conflicte de cultura corporatista, contabili care spun inginerilor ce sa faca, etc. Ca tie nu-ti plac aia e alceva insa termina cu presupunerile nefondate . La gupul VW da, sunt mii de marturii cu motoare proaste , distributii pe lant cazute etc , la Opel Crossland si Grandland , astept de la tine dovezile care sa-ti sustina afirmatiile , mincinoase de altfel ! Edited by Baxon, 23 September 2018 - 12:39. |
#12
Posted 23 September 2018 - 12:49
De cand noul focus 1.5 e in 3 cilindrii ? Informeaza-te mai bine.
|
#13
Posted 23 September 2018 - 12:51
Ia ceva second la rulajul ala sau un Sandero cu AC si geamuri electrice. De restul banilor faci ce vrei.
Nu are niciun rost sa dai atatia bani pe o masina noua cu care mergi doar atat. Ia ceva mai ieftin, dupa cum ziceam. Edited by underb, 23 September 2018 - 12:53. |
#14
Posted 23 September 2018 - 13:47
TruculMagic, on 23 septembrie 2018 - 12:49, said:
De cand noul focus 1.5 e in 3 cilindrii ? Informeaza-te mai bine. |
#15
Posted 23 September 2018 - 13:57
Baxon, on 23 septembrie 2018 - 12:38, said:
Dovezi ceva ? Nu ai !! Mi se pare de prost gust sa aberezi spunand ceva de fiabilitate cat timp abia au trecut 2 ani de la lansarea modelelor . Ca tie nu-ti plac aia e alceva insa termina cu presupunerile nefondate . La gupul VW da, sunt mii de marturii cu motoare proaste , distributii pe lant cazute etc , la Opel Crossland si Grandland , astept de la tine dovezile care sa-ti sustina afirmatiile , mincinoase de altfel ! Am zis eu ceva de Fauve p'acia sau se umfla pe undeva un complex? Exista o vorba, parerile is ca gaurile rectale... fiecare are cate una. Asa ca permite-mi sa o am pe a mea, asa cum si tu o ai pe a ta. Era acum mult ani un tovaras de forum pentru care Logan era alfa si omega. OnTopic - la Focus 4 motoarele pe benzina de 1.0 si 1.5 sunt in 3 cilindri. @DanPet, buna ideea cu hibrida. La buget de Focus sau Astra noi iei un Prius Plug-in pana in 50k km si daca ai drumuri de pana la 25 km mergi aproape gratis. Daca esti in bucuresti ai si locuri destule de incarcare. |
|
#16
Posted 23 September 2018 - 15:55
De obicei Prius-urile sunt birjarite la greu. Cam greu sa gasesti vreuna de 50000 km.
|
#18
Posted 23 September 2018 - 21:21
Nu ma intereseaza hibridele pt ca oricand ponderea urban/extraurban si nr. de km rulati anual pot suferi modificari.Va rog sa opinati strict la cele 2 modele enuntate de mine la inceput fara alte propuneri sau sugestii.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users