Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Duster, cel mai mic punctaj.
#55
Posted 28 September 2018 - 11:17
Top 10 cele mai bine vandute masini in luna august in Europa:
1. Volkswagen Golf 34.659 unitati 2. Renault Clio 25.734 3. Nissan Qashqai 24.407 4. Volkswagen Polo 21.325 5. Renault Captur 20.479 6. Volkswagen Tiguan 19.356 7. Dacia Duster 17.500 8. Dacia Sandero 17.415 9. Renault Megane 16.857 10. Skoda Octavia 15.900 sursa: http://www.ziare.com...mul-loc-1531133 Nu inteleg de ce atatea topicuri contra dacia. Nu mai aveti loc pe sosele sau ce ? Oricum, se adevereste zicala aia cu cainii latra, caravana trece, spre marea disperare a "specialistilor" in masini... kiario, on 23 septembrie 2018 - 18:39, said:
Nu e chiar asa, ba din contra vreau sa le destup mintea celor indoctrinati care au o viziune ca orizontul unui cal. Decat un Duster... Ce-mi plac oamenii care au impresia ca detin adevarul absolut... Baxon, on 23 septembrie 2018 - 15:10, said:
Ca e Duster vechi ca e nou , tot asa prost se prezenta sau poate si mai prost asta " nou " . Edited by ergon, 28 September 2018 - 11:19. |
#57
Posted 22 October 2018 - 06:39
ergon, on 28 septembrie 2018 - 11:17, said:
Top 10 cele mai bine vandute masini in luna august in Europa: 1. Volkswagen Golf 34.659 unitati 2. Renault Clio 25.734 3. Nissan Qashqai 24.407 4. Volkswagen Polo 21.325 5. Renault Captur 20.479 6. Volkswagen Tiguan 19.356 7. Dacia Duster 17.500 8. Dacia Sandero 17.415 9. Renault Megane 16.857 10. Skoda Octavia 15.900 sursa: http://www.ziare.com...mul-loc-1531133 Nu inteleg de ce atatea topicuri contra dacia. Nu mai aveti loc pe sosele sau ce ? Oricum, se adevereste zicala aia cu cainii latra, caravana trece, spre marea disperare a "specialistilor" in masini... Vizionarule si binefacatorule, iti multumim ! Ce-mi plac oamenii care au impresia ca detin adevarul absolut... Cata suferinta... Ma tot uit la clasament si nu vad Focus. Daca e asa, inseamna ca e nasol. Pt Ford. |
#58
Posted 24 October 2018 - 10:35
Cine a facut topul ala, din ce revista de specialitate straina a fost luat ? In rest constat cati frustrati scriu pe aici , cat despre Dacia , sunt masini ok pentru cei care isi doresc o masina fara mari pretentii, cu mentiunea ca preturile sunt cam mari pentru ceea ce ofera. Solenza mi s-a parut singura Dacie cu un raport calitate - pret corect. Inainte de lansarea Loganului se trambita ca va apare Dacia de 5000 de euro....din pacate niciodata Loganul nu a costat doar 5000 de euro. Si daca nu-i obliga UE sa respecte normele europene de siguranta, probabil ca si azi servodirectia si ABS-ul ar fi fost un lux pentru Dacia. Concluzia....decat un cazan mancat de rugina mai bine o Dacia noua.
|
#59
Posted 24 October 2018 - 12:11
#60
Posted 24 October 2018 - 19:19
titoo, on 24 octombrie 2018 - 10:35, said:
Cine a facut topul ala, din ce revista de specialitate straina a fost luat ? In rest constat cati frustrati scriu pe aici , cat despre Dacia , sunt masini ok pentru cei care isi doresc o masina fara mari pretentii, cu mentiunea ca preturile sunt cam mari pentru ceea ce ofera. Solenza mi s-a parut singura Dacie cu un raport calitate - pret corect. Inainte de lansarea Loganului se trambita ca va apare Dacia de 5000 de euro....din pacate niciodata Loganul nu a costat doar 5000 de euro. Si daca nu-i obliga UE sa respecte normele europene de siguranta, probabil ca si azi servodirectia si ABS-ul ar fi fost un lux pentru Dacia. Concluzia....decat un cazan mancat de rugina mai bine o Dacia noua. Solenza la vremea ei nu era ieftina, 5500 Euro era o carca de bani (putere mai mare de cumparare la euro atunci). Inafara de ansamblu motor-transmisie era o cazatura de fiabilitate in comparatie cu Logan, incepand cu fata pivoti, bucse, directie si terminand cu puntea spate care era vai de capu ei la Solenza. Solenza a avut un raport la fel cu Loganu la inceputurile lui. Apoi s-a stricat treaba, bani multi pt ceva dotari, dar aceeasi masina de buget. Cu Dusteru cat comentam noi, ramane un paradox, articole defaimatoare, pret mare pt ce primesti, punctaje slabe etc etc, dar se vinde in draci! |
#61
Posted 25 October 2018 - 23:26
Octavian___, on 24 octombrie 2018 - 19:19, said:
Nu poti sa compari Solenza cu Logan, a fost un salt considerabil in tot ce inseamna o masina. Solenza la vremea ei nu era ieftina, 5500 Euro era o carca de bani (putere mai mare de cumparare la euro atunci). Inafara de ansamblu motor-transmisie era o cazatura de fiabilitate in comparatie cu Logan, incepand cu fata pivoti, bucse, directie si terminand cu puntea spate care era vai de capu ei la Solenza. Solenza a avut un raport la fel cu Loganu la inceputurile lui. Apoi s-a stricat treaba, bani multi pt ceva dotari, dar aceeasi masina de buget. Cu Dusteru cat comentam noi, ramane un paradox, articole defaimatoare, pret mare pt ce primesti, punctaje slabe etc etc, dar se vinde in draci! Din cate imi amintesc Solenza a costat sub 5000 de euro . Ai avut Solenza ? Te intreb pentru ca eu am avut si am vandut-o dupa ce am parcurs 100k de km cu masina, pe la 90k a inceput sa bata o planetare si in afara faptului ca i s-a rupt un arc pe spate si a fost nevoie sa-i schimb tobele nu am avut alte probleme . E drept ca faceam reviziile la timp si preferam consumabilele Renault nu Dacia , pe langa asta mai conteaza si cum conduci o masina . Unii reusesc sa faca "o cazatura de masina" in mai putin de 1 an, indiferent ce marca e.. Da, avea o problema cu bucsele de la bara stabilizatoare care necesitau a fi schimbate intre revizii, altfel aparea acel troncanit...in rest nu vad unde e saltul ala considerabil . Vad in schimb o gramada de Loganuri ruginite, fata de Solenza care sta mult mai bine din acest punct de vedere. Sa nu mai vorbesc de agilitatea si stabilitatea pe viraje a Solenzei comparativ cu Loganul. Oare de ce au scos Solenza din fabricatie odata cu aparitia Loganului, iti spun eu, pentru ca multi ar fi ales Solenza si ar fi ramas multe Loganuri nevandute. Edited by titoo, 25 October 2018 - 23:27. |
#62
Posted 25 October 2018 - 23:59
titoo, on 24 octombrie 2018 - 10:35, said:
Concluzia....decat un cazan mancat de rugina mai bine o Dacia noua. https://observator.t...ius-260204.html |
#63
Posted 03 November 2018 - 11:11
Titoo, am avut Logan in posesie personala si Solniza am avut la firma,.
La tabla nu le poti compara, o conserva de bere cu una de compot, indubitabil tabla la logan mai ok. Pt ca am mers cu ambele iti spun ca dinamica loganului asa dulap cum e , e mai ok decat Solenza, inafara ca tr bate vantu la drum drept, pe viraje loganu are un sasiu indubitabil mai echilibrat! Diferenta de agilitate apare din cauza greutatii, plus ca la 1.4 logan ar fi trebuit sa lase rapoartele de pe Clio 1.4. Dar pe viraje mai sigur cu loganu decat cu solenza. Nu mai vorbesc de interior, materiale si mai ales spatiu disponibil. |
#64
Posted 08 November 2018 - 09:48
Octavian___, on 03 noiembrie 2018 - 11:11, said:
Titoo, am avut Logan in posesie personala si Solniza am avut la firma,. La tabla nu le poti compara, o conserva de bere cu una de compot, indubitabil tabla la logan mai ok. Pt ca am mers cu ambele iti spun ca dinamica loganului asa dulap cum e , e mai ok decat Solenza, inafara ca tr bate vantu la drum drept, pe viraje loganu are un sasiu indubitabil mai echilibrat! Diferenta de agilitate apare din cauza greutatii, plus ca la 1.4 logan ar fi trebuit sa lase rapoartele de pe Clio 1.4. Dar pe viraje mai sigur cu loganu decat cu solenza. Nu mai vorbesc de interior, materiale si mai ales spatiu disponibil. Edited by titoo, 08 November 2018 - 09:49. |
|
#65
Posted 08 November 2018 - 10:19
Cornel, on 23 septembrie 2018 - 10:12, said:
si totusi... kiario, on 23 septembrie 2018 - 13:35, said: Si totusi avem un topic intitulat: "Duster, cel mai mic punctaj." in care se discuta ce prost este Duster! Duster ce se afla pe locul 5 din 14 in acel film comparativ! Hmmm... Despre ce vorbim daca nu despre o manipulare ieftina pornita de la cineva ce se declara fan psd, sau daca nu o manipulare o lipsa totala de a putea sintetiza informatii... Oricum este un fake news! Coincidenta sau nu, o astfel de persoana se declara fan PSD... "patriot", huleste ca Duster este marca franceza (chiar daca marca asta aduce bani la buget si locuri de munca in Romania), dar poarta cu mandrie nick-name-ul unei marci coreene... probabil sufera ce este marca din Corea de Sud si nu de Nord! Edited by ipel, 08 November 2018 - 10:33. |
#66
Posted 08 November 2018 - 13:10
titoo, on 08 noiembrie 2018 - 09:48, said: Tu compari Loganul nou cu Solenza ? Ca eu faceam referire la masini cam din aceeasi perioada si daca ne uitam pe strada constatam ca majoritatea Logan-urilor din perioada de inceput sunt mancate de rugina in timp ce Solenza se prezinta mult mai bine din acest punct de vedere. Cat despre interiorul superior Logan vs Solenza , nu era nicio diferenta de calitate.Si in privinta dinamicii superioare a Loganului am mari dubii , am vazut cum s-a comportat primul model la testul elanului, iar daca vrem sa facem o comparatie obiectiva e necesar ca masinile sa fie cat mai noi ,sau ma rog, macar acelasi rulaj . Ca daca una are 100k de km ,timp in care amortizoarele s-au cam dus si una are 10k , comparatia nu e una elocventa. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users