Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Cum și când dăm un telefon
Last Updated: Oct 01 2018 18:03, Started by
Louisy
, Sep 21 2018 15:23
·
0
#1
Posted 21 September 2018 - 15:23
Atunci când inițiem un apel telefonic, în special către o persoană străină, ne asigurăm că nu urlă plozii în fundal. Ne asigurăm și că avem disponibilitatea de a vorbi, nu ne întrerupem mereu cu "stai cuminte mamă" etc. Dacă în momentul respectiv copilul necesită atenție, amânăm apelul telefonic și sunăm atunci când avem liniște în jur și ne putem concentra pe ce vrem să vorbim.
Pare simplu, nu? Cel puțin jumătate din adulții cu plozi se pare că nu pot face acest raționament. |
#2
Posted 21 September 2018 - 15:31
#3
Posted 21 September 2018 - 15:31
Persoana straina?
A format la intamplare si a dat fix peste numarul tau? |
#4
Posted 21 September 2018 - 15:33
@Louisy
te-ai gandit cu unii chiar vor sa existe acea poluare sonora pe fundal? |
#5
Posted 21 September 2018 - 15:33
Louisy, on 21 septembrie 2018 - 15:23, said:
Atunci când inițiem un apel telefonic, în special către o persoană străină, ne asigurăm că nu urlă plozii în fundal. Ne asigurăm și că avem disponibilitatea de a vorbi, nu ne întrerupem mereu cu "stai cuminte mamă" etc. Dacă în momentul respectiv copilul necesită atenție, amânăm apelul telefonic și sunăm atunci când avem liniște în jur și ne putem concentra pe ce vrem să vorbim. Pare simplu, nu? Cel puțin jumătate din adulții cu plozi se pare că nu pot face acest raționament. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Mh4f9AYRCZY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#6
Posted 21 September 2018 - 15:33
E valabil pt orice conversatie ce ai scris mai sus, altfel apare "zgomot" in comunicare
|
#7
Posted 21 September 2018 - 15:33
unii au prostul obicei de a molfai mancare cand vorbesc la telefon sau isi sug resturile dintre dinti. E cel mai dezgustator obicei. bine, mai sunt altii care si scuipa cand vorbesc la telefon pe strada.
|
#8
Posted 21 September 2018 - 15:36
#9
Posted 21 September 2018 - 15:38
Naijax, on 21 septembrie 2018 - 15:36, said:
Este ca nu ai copii ? Discutam despre "rationament" dupa ce devii parinte - pana atunci ...
Edited by althea, 21 September 2018 - 15:41.
|
#10
Posted 21 September 2018 - 15:42
100% nu are copii , am vazut destui , eu pe al meu nu o sa il las sa fac , eu pe al meu o sa il educ nu stiu cum
dupa ce il are il pupa si in cur |
|
#11
Posted 21 September 2018 - 15:49
Presupun că adulții care răspund pe acest thread cu "n-are copii" etc. sunt cei care inițiază apeluri telefonice cu urlete de copii în fundal...
OPEDI, on 21 septembrie 2018 - 15:31, said: Persoana straina? A format la intamplare si a dat fix peste numarul tau? |
#12
Posted 21 September 2018 - 15:50
intiem ce vrem , nu iti convine inchide telefonul
banuiesc ca nu te-ar deranja un apel telefonic in care sa ti sa zica ca ai castigat o mare suma de bani si in fundal sa fie zgomot de copii mici (asa se numesc , nu plozi) Edited by adicontakt, 21 September 2018 - 15:54. |
#13
Posted 21 September 2018 - 15:54
Louisy, on 21 septembrie 2018 - 15:23, said:
Atunci când inițiem un apel telefonic, în special către o persoană străină, ne asigurăm că nu urlă plozii în fundal. Ne asigurăm și că avem disponibilitatea de a vorbi, nu ne întrerupem mereu cu "stai cuminte mamă" etc. Dacă în momentul respectiv copilul necesită atenție, amânăm apelul telefonic și sunăm atunci când avem liniște în jur și ne putem concentra pe ce vrem să vorbim. Pare simplu, nu? Cel puțin jumătate din adulții cu plozi se pare că nu pot face acest raționament. Îl dai după 12:00 PM... când se culcă și cei de la SRI. |
#14
Posted 21 September 2018 - 15:59
Nu e civilizat sa sunam, cel mai bine e sa scriem. Asa poate si omul ala sa citeasca, sa se gandeasca si sa raspunda cand are chef si timp.
|
#15
Posted 21 September 2018 - 16:03
luati-va telefoane mai bune, schimbati reteaua...teoretic daca ai voce hd pe telefon/retea(si interlocutorul), nu se prea mai aude altceva in afara de vocea ta.
iar copiii trebuie educati de mici, altfel telefonul e ultima problema pe care o ai. Edited by 41ex, 21 September 2018 - 16:05. |
|
#16
Posted 21 September 2018 - 16:11
sa te vad eu cum poti "educa" un copil la 6 luni
Edited by Barboso, 21 September 2018 - 17:59.
|
#17
Posted 21 September 2018 - 16:14
Louisy, on 21 septembrie 2018 - 15:23, said:
Atunci când inițiem un apel telefonic, în special către o persoană străină, ne asigurăm că nu urlă plozii în fundal. Ne asigurăm și că avem disponibilitatea de a vorbi, nu ne întrerupem mereu cu "stai cuminte mamă" etc. Dacă în momentul respectiv copilul necesită atenție, amânăm apelul telefonic și sunăm atunci când avem liniște în jur și ne putem concentra pe ce vrem să vorbim. Pare simplu, nu? Cel puțin jumătate din adulții cu plozi se pare că nu pot face acest raționament. "Cel puțin jumătate din adulții cu plozi se pare că nu pot face acest raționament." Ai facut tu cercetari stintifice si ai ajuns la rezultatul acesta? Toate telefoanele au cate un buton pentru inchidere convorbire (fizic sau nu), al tau nu are? care este problema? sau are si nu sti care este acela? ca mai stiu eu pe unii: "Inchide tu, ca eu nu stiu sa inchid!" Edited by stlk, 21 September 2018 - 16:32. |
#18
Posted 21 September 2018 - 16:27
Încă una de la mine:
*Nu încerci să suni pe cineva FIX în metrou, o să fie multe de „alo, nu te aud, se întrerupe”. NORMAL CĂ SE ÎNTRERUPE! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users