35.000 lei , bani publici pentru o pagina de facebook
Last Updated: Sep 23 2018 23:55, Started by
florinho12
, Sep 21 2018 12:20
·
0
#1
Posted 21 September 2018 - 12:20
Fragmentul din oferta financiară pe care Mihaela Neagu a fost de acord să îl trimită ziarului Libertatea, cei 35.000 lei. Restul tabelului l-a acoperit cu alte hârtii. Nici Centrul Cultural Sector 5 nu a furnizat integral documentele publice către Libertatea, deși legea îl obligă, iar directoarea Mariana Stoica a promis că le va trimite
Au vrut să-și promoveze evenimentul pe online. În oferta tehnică pentru ”Zilele Sectorului 5”, document public pe care, în urma cererii redacției Libertatea, Centrul Cultural l-a pus doar parțial la dispoziția publicului, fără sume, apare și promovarea pe online, prin ”crearea și administrarea pagină social media”. Suma acestui serviciu a fost dezvăluită de către firma Libro, care a primit contractul de 700.000 de euro. ”Promovarea online la care vă referiți este cotată la 35.000 de lei”, recunoaște Mihaela Neagu, patronul Libro. Ea spune că a fost prinsă la mijloc și, încet-încet, firele se descâlcesc. Ce s-a făcut de acești bani? entru ce s-au dat cei 35.000 de lei Teoretic, Libro se obliga se facă ”promovare online, prin intermediul rețelelor de socializare, pentru o perioadă de minimum zece zile, înainte, în timpul și după finalizarea evenimentului, creare și administrare pagină social media, interacțiune și postare de conținut relevant”. Întâi au creat pagina, proces care durează câteva minute. Au făcut-o pe 9 septembrie, cu doar 5 zile înainte de concerte. O pagină de Facebook se face imediat, după cum este explicat aici, iar pagina Sectorului 5 are minimum de elemente: fotografie de profil, fotografie de cover, adresă. Și dacă s-ar fi cumpărat promovare pe Facebook pentru pagina creată, cu 200 de euro pe zi ”faci treabă bună pe net”, ca să cităm oameni care fac în mod curent acest lucru. Oricum nu era nevoie de 8.000 de euro! Dar nu e cazul să se fi făcut promovare. Au pus 40 de postări și au strâns 600 de like-uri Ce au făcut totuși? Au pus doar 40 de postări, ei fiind obligați, prin contract să realizeze ”postare de conținut relevant de cel puțin 3 ori pe zi a paginii create special pentru eveniment”. Pagina de Facebook a ”Zilelor Sectorului 5” conține, așadar, 40 de postări, dintre care:
De pildă, pagina de Facebook a distribuit o filmare cu o imagine întoarsă cu 90 de grade. Toate acestea au costat 35.000 de lei! Sunt mărunțișuri? Da, dar sunt măruțișuri evidente, care compun un buget risipit de 700.000 de euro. Toată lumea poate aprecia cât de mult e supraevaluată crearea unei pagini banale de Facebook! Dovadă că vizibilitatea paginii de Facebook a evenimentului a fost infimă. Numai 600 de persoane au dat like unei pagini care a costat aproape 8.000 de euro! Prețuri de 20 ori mai mici La eveniment, tocmai pentru că nu s-a făcut promovare, lucru admis atât de Libro, cât și de Centrul Cultural, au fost prezente câteva sute de persoane în același timp. Cât costă, pe sistemul de achiziții publice, un astfel de serviciu? Cât valorează ceva nu identic, dar similar, vorba comisiei de evaluare de la Sectorul 5, cea care a dat ”verde” firmei Libro pentru un eveniment cultural amplu, deși ea nu organizase decât servicii de curățenie și evenimente gen conferințe, în săli.
Edited by florinho12, 21 September 2018 - 12:21. |
#3
Posted 21 September 2018 - 12:23
#5
Posted 21 September 2018 - 13:04
Pe Twitter n-au nevoie de promovare ? Ca le fac eu...
Nu vreau decat aceeasi suma. |
#6
Posted 21 September 2018 - 13:04
acum el se va supara,de ce e platit asa putin pt a face front pe sp
|
#7
Posted 21 September 2018 - 13:19
De acum care aveți nevoie fac eu pagini cu 33.000 de euro.
|
#9
Posted 21 September 2018 - 13:25
#10
Posted 21 September 2018 - 13:26
eiffel, on 21 septembrie 2018 - 13:04, said:
Pe Twitter n-au nevoie de promovare ? Ca le fac eu... Nu vreau decat aceeasi suma. Or fi dat cel mult 1000 ca restul s-or fi intors inapoi. |
|
#11
Posted 21 September 2018 - 13:27
#12
Posted 21 September 2018 - 13:31
#13
Posted 21 September 2018 - 13:32
#14
Posted 21 September 2018 - 13:33
Florea e cel mai prost primar de sector din Capitala, Marian Vanghelie era meserias in comparatie cu aceasta cazatura. De cand e acest boschetar primar, se poate observa o degradare alarmanata a calitatii vietii in sectorul 5, Vanghelie ciordea impreuna cu Nicky Scorpoin...dar a lasat ceva in urma lui, gen cateva sute de strazi asfaltate.
|
#15
Posted 21 September 2018 - 13:34
35.000 lei , bani publici pentru o pagina de facebook de 10 zile, iar restul lunii postari pro-primarie pe fb, site-urile de stiri.. forumuri...
|
|
#16
Posted 21 September 2018 - 13:36
Eu zic ca isi merita banii... uite ce vizibilitate are dintr-o data primarul si sectorul 5
|
#17
Posted 21 September 2018 - 13:39
greenlife, on 21 septembrie 2018 - 13:26, said:
Pai nu merge asa. Dupa ce dai parandaratu ramai cu mult mai putin. Nimeni nu-i prost sa dea 8000 pentru o pagina de facebook. Or fi dat cel mult 1000 ca restul s-or fi intors inapoi. Edited by Nick_85, 21 September 2018 - 13:47. |
#18
Posted 21 September 2018 - 13:43
Libertatea - acea mizerie care, mai nou, e specialista si in digital. Tre' sa recunosc ca cele 2 siteuri date drept contraexemplu sunt state-of-the-digital-art. De aici si sumele.
Pe de alta parte, daca tot au luat banii, macar de isi faceau treaba. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users