Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Sfat Achizitie VW Passat B6
Last Updated: Sep 21 2018 14:10, Started by
thehunter1337
, Sep 20 2018 14:54
·
0
#1
Posted 20 September 2018 - 14:54
Salutare!
1. Buget de achizitie: Maxim 6000EURO (de preferat din Romania) 2. Nevoi-Deplasari inafara orasului, ~15.000km an 3. Preferinte pentru Diesel (motorul de 2.000cmc, 140cai) 4. Cutie Manuala 5. Model Preferat Passat B6 an 2008+, adica break.(nu cred ca sunt si berline ok in pretul asta) Aici m-ar interesa mai multe despre acest model..care este cel mai reusit, care sunt cel mai des intalnite probleme, ce motor este cel mai recomandat,de unde ar fi mai ok sa incep cu cautarile..la persoane fizice, parcuri.Si multe altele.Astept sfaturi provenite de la actuali posesori, dar si fosti posesori! Edited by thehunter1337, 20 September 2018 - 15:00. |
#2
Posted 20 September 2018 - 15:10
In 13 ani de la aparitia lui cred ca gasesti suficiente informatii si probleme discutate pe toate forumurile posibile. Ai incercat sa citesti un pic pe vwforum ?
Si vrei fix cartea castigatoare, 2.0tdi... , macar ia cel de 170cp, macar o sa ai ceva putere cand o sa mearga. |
#4
Posted 20 September 2018 - 15:21
Octavian_SK, on 20 septembrie 2018 - 15:14, said:
Ala nu-i cu problema pe la injectoare? Ce injectoare... aia e doar una dintre probleme. Passat B6 poate avea sau a avut urmatoarele probleme: -injectoare -pompa de ulei 2.0tdi -turbo uzat prematur la 2.0tdi -axa cu came la un model 1.9tdi (insa si la alea sh cu peste 300.000km nu mai are viata multa) -un piston tot de la un model 1.9tdi care face probleme -consum mare de ulei (2.0tdi) -probleme la frana de mana electrica -probleme la sistemul haldex (daca e 4motion) -probleme mari cu rugina (oricum are deja o gramada de ani, insa mai putina rugina gasesti pe un B5 din 99) -ledurile de la stopuri -in rest probleme generale ce pot aparea la orice masina (caseta de directie , ambreiaj si volanta ceva consumabil specific tdi-urilor care au cuplu mare, ar mai fi DPF, EGR) Vezi ca toate care sunt aduse din afara sunt neintmatriculate pe samsari, ei sunt intermediari, ultima data din zeci de B6 verificate intr-o piata de masini, absolut niciunul nu l-am gasit OK (majoritatea avariate sau km peste masura). Si sa nu pui "botu" la "distributie schimbata recent, filtre, placute,discuri..." ca nu e nimeni bunul samaritean sa schimbe toate astea la masina, sa o aduca din germania, sa faca profit de vreo 500-2000e si sa ti-o vanda cu 4-5000euro. Iar placutele si discurile daca au fost schimbate, a pus din alea la 50lei bucata... , iar la distributie am prieteni care au muscat-o si era sa se rupa "cureaua aia noua". 1.9 de 105cp pe variant este la limita, oarecum ok. |
#5
Posted 20 September 2018 - 16:53
In jur de 200k la modelul asta ai de bagat bani in: turbo (posibil), galeria de admisie, compresor aer conditionat, clapeta de shut off (aia e consumabila), EGR, pompa de motorina din rezervor si inca niste chestii. Atentie ca ai de rectificat axul pompei de ulei (s-a remediat dupa Noiembrie 2009), altfel te lasa in drum in depasire de ex. !!! Daca o pui la punct masina e un vis.
TruculMagic, on 20 septembrie 2018 - 15:10, said:
In 13 ani de la aparitia lui cred ca gasesti suficiente informatii si probleme discutate pe toate forumurile posibile. Ai incercat sa citesti un pic pe vwforum ? Si vrei fix cartea castigatoare, 2.0tdi... , macar ia cel de 170cp, macar o sa ai ceva putere cand o sa mearga. 140 cp sunt suficienti, nu e submotorizata. |
#6
Posted 20 September 2018 - 18:57
Bugetul prea mic , pretentiile prea mari . Avem reteta unui dezastru. Un fel de " cronica unei morti anuntate " .
|
#7
Posted 20 September 2018 - 23:24
#8
Posted 21 September 2018 - 00:11
Atunci cred ca voimari bugetul..mai pun inca 10.000euro si poate reusesc sa gasesc un Passat b6..macar 2006, cu volan pe dreapta..MULTUMESC Pentru sfaturi..sau mai bine voi ar trebui sa-mi multumiti pentru ca am creat un topic nou unde ati putut adauga inca o postare.Ca vorba aia "Mult si ..bun!"
|
#10
Posted 21 September 2018 - 00:58
#11
Posted 21 September 2018 - 10:03
#12
Posted 21 September 2018 - 10:36
Am Passatul la 5500 neg. si multe optionale si nu ma suna nimeni. La piata e mai ieftin unul chiar mai nou ca al meu ))
TruculMagic, on 20 septembrie 2018 - 15:21, said: Ce injectoare... aia e doar una dintre probleme. Passat B6 poate avea sau a avut urmatoarele probleme: -injectoare - crezi ca mai sint cu probleme?!? -pompa de ulei 2.0tdi - idem... -turbo uzat prematur la 2.0tdi - ce inseamna prematur? -axa cu came la un model 1.9tdi (insa si la alea sh cu peste 300.000km nu mai are viata multa) - si la 2,0 -un piston tot de la un model 1.9tdi care face probleme - nu am auzit... -consum mare de ulei (2.0tdi) - nu e general valabil -probleme la frana de mana electrica - buton sau motorase(pret derizoriu la inlocuire) -probleme la sistemul haldex (daca e 4motion) - prost sa fii sa schimbi ulei si filtru... -probleme mari cu rugina (oricum are deja o gramada de ani, insa mai putina rugina gasesti pe un B5 din 99) - mari sau mici, inca nu am vazut masini cu gauri in ele.... -ledurile de la stopuri - se fac skyline pe bani putini -in rest probleme generale ce pot aparea la orice masina (caseta de directie , ambreiaj si volanta ceva consumabil specific tdi-urilor care au cuplu mare, ar mai fi DPF, EGR) Vezi ca toate care sunt aduse din afara sunt neintmatriculate pe samsari, ei sunt intermediari, ultima data din zeci de B6 verificate intr-o piata de masini, absolut niciunul nu l-am gasit OK (majoritatea avariate sau km peste masura). Si sa nu pui "botu" la "distributie schimbata recent, filtre, placute,discuri..." ca nu e nimeni bunul samaritean sa schimbe toate astea la masina, sa o aduca din germania, sa faca profit de vreo 500-2000e si sa ti-o vanda cu 4-5000euro. Iar placutele si discurile daca au fost schimbate, a pus din alea la 50lei bucata... , iar la distributie am prieteni care au muscat-o si era sa se rupa "cureaua aia noua". 1.9 de 105cp pe variant este la limita, oarecum ok. |
#13
Posted 21 September 2018 - 14:00
Pai da-ne aici mai multe detalii sau link-ul cu anuntul ca poate e cineva interesat.
Ms. |
#14
Posted 21 September 2018 - 14:10
Daca e cineva interesat, ii trimit link cu anuntul, in privat
Scopul meu a fost sa atrag atentia asupra tepelor. Nu de alta dar vad pe niste grupuri pe FB cum se cumpara masini cu preturi maricele totusi (aproape de al meu), de la bisnitari si apoi se vaita de una, de alta si fiecare din ele costa bani multi. Dar na, asa e cind pui pret pe aspect (polish, cosmetica de arata mai bine ca la 0km) |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users