Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Sistem Start/Stop in Ambuteiaje
Last Updated: Sep 22 2018 17:17, Started by
Raulz0r
, Sep 18 2018 17:50
·
0
#1
Posted 18 September 2018 - 17:50
Salutare colegi, am si eu o intrebare mai de neam prost, dar na ma gandesc ca totusi nu strica sa intreb decat sa raman prost.
Pana acum nu am avut ocazia sa conduc masina cu start/stop. Iar in curand urmeaza sa iau in primire o masina ce beneficiaza de acest sistem si sunt curios in conditii de trafic bara la bara adica de Bucuresti, este eficient ? Sau este mai indicat sa il dezactivez si sa il folosesc cand stiu ca stationez doar la semafor? |
#2
Posted 18 September 2018 - 18:04
Nu e eficient. La ambuteiaje il dezactivezi. La semafoare care dureaza mult sau la bariere merge.
La ambuteiaje e chiar enervant. Se opreste exact cand vrei sa pleci, apesi pe pedala de ambreiaj si nu porneste motorul. Edited by Bursul, 18 September 2018 - 18:04. |
#3
Posted 18 September 2018 - 18:05
N-am incercat dar teoria mea, cu privirea la motoare, este ca atunci cand calci din nou acceleratia pentru a porni de pe loc... tot acolo ajungi cu consumul.
Plus ca, in ambuteiaje, trebuie sa calci pedalele des... de 15 ori pe minut. Edited by rosix, 18 September 2018 - 18:06. |
#4
Posted 18 September 2018 - 18:10
O sa vrei sa accelerezi cand o sa te claxoneze aia din spate ca nu stai in rand aproape de ala din fata si tii distanta prea mare asa ca o sa fii nevoit la fiecare aglomeratie si intersectie sa te opresti/pornesti de nu stiu cate ori. Sfatul meu ar fi de asemenea sa nu pierzi timpul cu schimbatul vitezelor ca pentru aia din spate si cateva secunde ii deranjeaza daca stai...in general in orasele mari sunt obisnuiti sa pornesti la secunda si sa pastrezi milimetric distantele....
|
#5
Posted 18 September 2018 - 18:29
Nu neaparat la apostrofari ma gandesc, mai gandesc doar ca poate fi extrem de enervant sa pornesti/opresti motorul de 15 ori pana treci de o zona aglomerata.
|
#6
Posted 18 September 2018 - 18:34
#7
Posted 18 September 2018 - 18:50
Am citit undeva ca un diesel pentru pornire ia cam 20ml de motorina, adica, cat ar sta cu motorul pornit pe loc vreo 4-5 minute.
|
#8
Posted 18 September 2018 - 18:58
#9
Posted 18 September 2018 - 19:01
Nici eu nu recomand start/stop în trafic de-ăsta tip "târâș". Cum a zis @Bursul mai sus e cel mai potrivit.
|
#10
Posted 18 September 2018 - 19:03
|
#11
Posted 18 September 2018 - 19:09
Raulz0r, on 18 septembrie 2018 - 18:29, said:
Nu neaparat la apostrofari ma gandesc, mai gandesc doar ca poate fi extrem de enervant sa pornesti/opresti motorul de 15 ori pana treci de o zona aglomerata. DannyMC, on 18 septembrie 2018 - 18:34, said:
Asta e interesanta, poti sa detaliezi? Edited by calinkgb, 19 September 2018 - 09:36. |
#12
Posted 18 September 2018 - 19:12
E " bun " S&S mai ales cand o sa pice chestiile scumpe de pe masina , baterie S&S , electromotor etc . Sa nu mai zic ca vara in ambuteiaje e " minunat " sa nu ai clima . Io m-am invatat sa apas butonul sa anulez functia in primul moment dupa ce am pornit motorul . Noroc ca cealalta masina nu are dotarea asta .
|
#13
Posted 18 September 2018 - 19:15
Din nou vorbesc in necunostinta de cauza, dar stiam ca inca merge A/C cand folosesti start&stop, asa am auzit/citit in alte parti.
|
#14
Posted 18 September 2018 - 19:18
Raulz0r, on 18 septembrie 2018 - 19:15, said:
Din nou vorbesc in necunostinta de cauza, dar stiam ca inca merge A/C cand folosesti start&stop, asa am auzit/citit in alte parti. AC-ul nu are cum sa functioneze cu motorul oprit din moment ce compresorul este actionat de arborele cotit! Daca ai clima automata atunci cand temperatura din habitaclu iese din parametrii setati va porni motorul. Edited by DannyMC, 18 September 2018 - 19:21. |
#15
Posted 18 September 2018 - 19:21
Merge dar scade in intensitate si daca cumva dureaza mai mult stationarea se porneste singur motorul fara sa apesi tu ambreiajul . S&S e o gaselnita a producatoriilor sa scoata ochii cu poluarea ... dpmdv e un sistem care nu merita sa-l ai pe masina .
karax, on 18 septembrie 2018 - 19:19, said:
Nu-i nimic daca ma deranjezi prea mult o sa iti mai dau report, probabil la cum te stiu, pana ajungi la ban pe IP... Si cu asta am oprit offtopicul!!! |
|
#16
Posted 18 September 2018 - 19:21
Ca fapt divers pentru producatori e un sistem bun ca iti pot scoate ochii cu consum mic.
|
#17
Posted 18 September 2018 - 19:24
De fapt o minciuna gogonata ! Plus ca te incarca la pretul de achizitie ( alta baterie , alt alternator , alt electromotor ) .
|
#18
Posted 18 September 2018 - 19:26
DannyMC, on 18 septembrie 2018 - 19:18, said:
AC-ul nu are cum sa functioneze cu motorul oprit din moment ce compresorul este actionat de arborele cotit! Daca ai clima automata atunci cand temperatura din habitaclu iese din parametrii setati va porni motorul. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users