Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Combinatie de conturi pentru tran...

Adaptor semnal hi to low

Jocuri Android Multiplayer online...

Diferenta consum smart meter - Co...
 Recomandare demontare+instalare ...

CAIET SERVICE PREDEAL II

Internare spital psihiatrie

CM de snooker 2024
 Scot penele dupa montajul tamplar...

Masina de spalat vase si grasimea

Noua lege de acces in paduri

Sunt ouale proaspete?
 Aplicatie invatare limba Germana

Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile
 

Sistem Start/Stop in Ambuteiaje

- - - - -
  • Please log in to reply
39 replies to this topic

#1
Raulz0r

Raulz0r

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 415
  • Înscris: 29.07.2012
Salutare colegi, am si eu o intrebare mai de neam prost, dar na ma gandesc ca totusi nu strica sa intreb decat sa raman prost. :)

Pana acum nu am avut ocazia sa conduc masina cu start/stop. Iar in curand urmeaza sa iau in primire o masina ce beneficiaza de acest sistem si sunt curios in conditii de trafic bara la bara adica de Bucuresti, este eficient ?

Sau este mai indicat sa il dezactivez si sa il folosesc cand stiu ca stationez doar la semafor?

#2
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,464
  • Înscris: 30.10.2003
Nu e eficient. La ambuteiaje il dezactivezi. La semafoare care dureaza mult sau la bariere merge.
La ambuteiaje e chiar enervant. Se opreste exact cand vrei sa pleci, apesi pe pedala de ambreiaj si nu porneste motorul.

Edited by Bursul, 18 September 2018 - 18:04.


#3
rosix

rosix

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,873
  • Înscris: 01.02.2008
N-am incercat dar teoria mea, cu privirea la motoare, este ca atunci cand calci din nou acceleratia pentru a porni de pe loc... tot acolo ajungi cu consumul.
Plus ca, in ambuteiaje, trebuie sa calci pedalele des... de 15 ori pe minut.

Edited by rosix, 18 September 2018 - 18:06.


#4
karax

karax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,839
  • Înscris: 14.10.2017
O sa vrei sa  accelerezi cand o sa te claxoneze aia din spate ca nu stai in rand aproape de ala din  fata  si tii distanta prea mare asa ca o sa fii  nevoit la fiecare aglomeratie si intersectie sa te opresti/pornesti de nu stiu cate ori. Sfatul meu ar fi de asemenea sa nu pierzi timpul cu schimbatul vitezelor ca pentru aia din spate si cateva secunde ii deranjeaza daca stai...in general in orasele mari sunt obisnuiti sa pornesti la secunda si sa  pastrezi milimetric distantele....

#5
Raulz0r

Raulz0r

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 415
  • Înscris: 29.07.2012
Nu neaparat la apostrofari ma gandesc, mai gandesc doar ca poate fi extrem de enervant sa pornesti/opresti motorul de 15 ori pana treci de o zona aglomerata.

#6
DannyMC

DannyMC

    Bug freak

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,982
  • Înscris: 09.05.2009

View Postkarax, on 18 septembrie 2018 - 18:10, said:

Sfatul meu ar fi de asemenea sa nu pierzi timpul cu schimbatul vitezelor...
Asta e interesanta, poti sa detaliezi?

#7
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
Am citit undeva ca un diesel pentru pornire ia cam 20ml de motorina, adica, cat ar sta cu motorul pornit pe loc vreo 4-5 minute. Posted Image

#8
jm2010

jm2010

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,989
  • Înscris: 14.03.2013

View PostTruculMagic, on 18 septembrie 2018 - 18:50, said:

Am citit undeva ca un diesel pentru pornire ia cam 20ml de motorina, adica, cat ar sta cu motorul pornit pe loc vreo 4-5 minute. Posted Image
Yep, alea de acum 30 de ani. :)

Edited by jm2010, 18 September 2018 - 19:05.


#9
buntzi

buntzi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,326
  • Înscris: 09.09.2006
Nici eu nu recomand start/stop în trafic de-ăsta tip "târâș". Cum a zis @Bursul mai sus e cel mai potrivit.

#10
Raulz0r

Raulz0r

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 415
  • Înscris: 29.07.2012
Asta cu 20ml mi se pare mit.

https://youtu.be/dFImHhNwbJo?t=1m1s

#11
karax

karax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,839
  • Înscris: 14.10.2017

View PostRaulz0r, on 18 septembrie 2018 - 18:29, said:

Nu neaparat la apostrofari ma gandesc, mai gandesc doar ca poate fi extrem de enervant sa pornesti/opresti motorul de 15 ori pana treci de o zona aglomerata.
Este...

View PostDannyMC, on 18 septembrie 2018 - 18:34, said:

Asta e interesanta, poti sa detaliezi?
tatal  meu la semafor ...oprea ,  cobora treapta si  cum  cutia lui de viteze se misca  mai greu  si el  fiind mai batran si neindemanatic treceau secunde bune  pana pornea , basca  ca de multe  ori masina pornea brusc si se  oprea la 1  metru brusc iara in  fata ceea ce era deranjant pentru aia din spate

Edited by calinkgb, 19 September 2018 - 09:36.


#12
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
E " bun " S&S mai ales cand o sa pice chestiile scumpe de pe masina , baterie S&S , electromotor etc . Sa nu mai zic ca vara in ambuteiaje e " minunat " sa nu ai clima . Io m-am invatat sa apas butonul sa anulez functia in primul moment dupa ce am pornit motorul . Noroc ca  cealalta masina nu are dotarea asta .

#13
Raulz0r

Raulz0r

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 415
  • Înscris: 29.07.2012
Din nou vorbesc in necunostinta de cauza, dar stiam ca inca merge A/C cand folosesti start&stop, asa am auzit/citit in alte parti.

#14
DannyMC

DannyMC

    Bug freak

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,982
  • Înscris: 09.05.2009

View PostRaulz0r, on 18 septembrie 2018 - 19:15, said:

Din nou vorbesc in necunostinta de cauza, dar stiam ca inca merge A/C cand folosesti start&stop, asa am auzit/citit in alte parti.

AC-ul nu are cum sa functioneze cu motorul oprit din moment ce compresorul este actionat de arborele cotit! Daca ai clima automata atunci cand temperatura din habitaclu iese din parametrii setati va porni motorul.

Edited by DannyMC, 18 September 2018 - 19:21.


#15
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
Merge dar scade in intensitate si daca cumva dureaza mai mult stationarea se porneste singur motorul fara sa apesi tu ambreiajul . S&S e o gaselnita a producatoriilor sa scoata ochii cu poluarea ... dpmdv e un sistem care nu merita sa-l ai pe masina .

View Postkarax, on 18 septembrie 2018 - 19:19, said:

Nu-i nimic daca ma deranjezi prea mult o sa iti mai dau report, probabil la cum te stiu,  pana ajungi la ban  pe IP...
Si cu asta  am oprit  offtopicul!!!
Calmeaza-te si nu mai intra in discuti cu oameni mari care au permis de conducere . Limiteaza-te la ce stii din experienta !

#16
Raulz0r

Raulz0r

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 415
  • Înscris: 29.07.2012
Ca fapt divers pentru producatori e un sistem bun ca iti pot scoate ochii cu consum mic.

#17
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
De fapt o minciuna gogonata ! Plus ca te incarca la pretul de achizitie ( alta baterie , alt alternator , alt electromotor ) .

#18
jm2010

jm2010

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,989
  • Înscris: 14.03.2013

View PostDannyMC, on 18 septembrie 2018 - 19:18, said:

AC-ul nu are cum sa functioneze cu motorul oprit din moment ce compresorul este actionat de arborele cotit! Daca ai clima automata atunci cand temperatura din habitaclu iese din parametrii setati va porni motorul.
Si totusi. La a mea, si dupa oprirea motorului, inca baga aer rece. Nu ca si cu motorul pornit insa baga suficient cat sa intretina. Intr-adevar, vara cand e cald afara nu sta prea mult pe S&S ca reporneste singura (nu duce prea mult bateria cu clima pornita). Daca opresc clima, nu mai am problema cu S&S sa reporneasca singur.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate