Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Se poate recupera numar de telefo...

Upgrade de la MacBook Pro M1 cu 8...

Ce tip de monitor am nevoie pt of...

Resoftare camera supraveghere
 Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...
 Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric

CIV auto import
 Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...

Cumparat/Locuit in apartament si ...
 

Relatia cu colegii de clasa

- - - - -
  • Please log in to reply
24 replies to this topic

#1
vladyyyyyyyy

vladyyyyyyyy

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 13
  • Înscris: 02.08.2018
Buna ziua! Voi scrie cam mult, deci daca credeti ca nu aveti rabdare sa cititi tot, puteti iesi.
     Sunt baiat si am 17 ani. Sunt elev in clasa a XI-a si am mici probleme in relatia cu colegii de clasa. In clasa a IX-a era chiar ok, avem cateva persoane cu care rezonam mult. In clasa a X-a am incercat sa ma apropii si mai mult de ele, insa acestea ma tratau foarte rece, in conditiile in care cu una dintre ele am si iesit in oras si ne mutam impreuna la anumite ore. Mai pe scurt, parca s-a schimbat ceva peste vara. Pe zi ce trecea deveneam plictisit, uneori eram si acid cu ei pentru ca mai faceau glume la adresa mea si n-aveam chef. Chiar am vrut sa ma transfer la alt liceu ca sa o pot lua de la capat cu un alt colectiv, dar n-au fost locuri si altundeva n-am vrut.