Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Sfaturi/pareri Renault Megane 2 1.6 16v 115cp
Last Updated: Sep 18 2018 18:21, Started by
Alex1105
, Sep 18 2018 13:10
·
0
#1
Posted 18 September 2018 - 13:10
Salut, am intenția de a achiziționa un Renault Megane 2 1.6 16v 115cp, as vrea sa aud cateva pareri sfaturi (*ceva mai fresh, adica am mai cautat pareri pe forumuri despre această masina doar ca erau de ceva ani) clasicile pareri de genul la ce sa fiu atât cand ma duc sa o vad, problemele (cu tot cu rezolvarile) care pot apărea, as prefera pareri de la cineva care a avut/are o asemenea mașina sau care a condus o macar...
|
#2
Posted 18 September 2018 - 13:51
Motorul e fiabil, masina are design discutabil (mie imi place) , insa are probleme la partea electrica de multe ori si e cam prost conceputa (dai roata jos ca sa schimbi un bec in far), dar nu ma plang.. ca si la mine la nemtoaica daca se arde faza scurta, dau bara jos ca nu am spatiu
Edited by TruculMagic, 18 September 2018 - 14:00. |
#3
Posted 18 September 2018 - 13:55
Motorul este unul din cele mai bune aspirate, cu mici exceptii de fiabilitate care pot sa faca problem(fulie defazoare, bobine..tra la la deja lucruri stiute).Pe partea de suspensii sunt ceva mai sensibile(flanse amortizor, amortizoare) decat suratele nemtesti Astra si Golf, Focus..In schimb se ofera un nivel de confort superior celor mentionate.
Dupa codul VIN se poate verifica daca a fost produsa in Turcia sau Franta/Spania, adica pentru ce Tara a fost lotul.Cele de Turcia sunt cu mai multe probleme la calitatea asamblarii si plastice(megane sedan de ex e fabricat doar in Turcia). Daca te intereseaza o masina ok, confortabila, cauta totusi un Megane produs pentru Europa de Vest, ai sanse mai mari sa dai de o masina buna, dar sa nu te astepti ca propulsorul sa fie unul economic in deplasarile urbane(aprox 9-10%). O alta varianta de luat in considerare este Ford Focus 2 1.6 16v, e o masina ceva mai echilibrata.Bafta |
#4
Posted 18 September 2018 - 14:02
A avut un coleg de birou varianta 1,4 16v, 94cai.
Nu a avut probleme majore cu ea dar a vizitat (cam prea) des service-ul cu probleme mai mici sau mai mari ( inclusiv schimbatul becului de far e o problema la modelul asta) . Se plangea si de consumabile (placute +discuri de ex) ca se duc repede , desi merge linistit. Principala buba ramanea consumul - peste 13l/100 in Bucuresti la ore de varf. |
#5
Posted 18 September 2018 - 14:07
unde 1.4 98cp pe megane2 ia 13 si un 1.5dci pe aceeasi masina va lua 9-10, problema nefiind consumul mare ci conditiile de trafic.
parerea mea este sa o iei doar daca este faza2 (deci de la 2006-2007 in sus) si neaparat dupa o verificare la service. nici pretul nu ar trebui sa fie mai mare de 2500-3000 |
#6
Posted 18 September 2018 - 14:51
Alex1105, on 18 septembrie 2018 - 13:10, said:
as prefera pareri de la cineva care a avut/are o asemenea mașina sau care a condus o macar... Motor extrem de fiabil. Electronica mai putin fiabila ... Lucrurile pe care le-am schimbat in 9 ani au fost: - bobinele de aprindere (o data, toate 4, pe la 6 ani de viata) - sonda de oxigen amonte o data - senzorul de turatie de pe volant o data - senzorul de la fulia defazoare a axei cu came o data - cuplorul de putere din cutia sigurantelor de la motor la mine incepuse sa se topeasca din cauza unui contact imnperfect al circuitului pentru faruri. S-a rezolvat cu niste spray contact. Cam atat ... daca o gasesti la un pret OK si iti place modelul (eu am avut break) e (a fost) o masina buna. Eu am vandut-o pe a mea cu 2500 euro la 9 ani vechime si 165K Km la bord (o trecusem pe GPL prin 2009 daca imi aduc bine aminte). Edited by ro_explorer, 18 September 2018 - 14:52. |
#7
Posted 18 September 2018 - 15:17
Daca te referi la cele fier de calcat, am avut 2 asemenea modele ca si masini de serviciu (variantele hatchback). Pe fiecare le-am avut cate 150k km (de noi) dupa care stiu ca le-au preluat alti colegi si le-au mai dus inca multe zeci de mii. Una benzina 1.6 16v 115cp, una diesel 1.5 dci de nu mai stiu, vreo 105 sau 110cp.
Ce tin minte e ca mi-a placut mai mult diesel-ul la condus, si afara si in oras. Si tot la diesel mi-aduc aminte ca-n 150k km n-a vazut service decat la reviziile periodice. Legat de cel pe benzina, observate tot in aprox. 150k km: + confort foarte bun + stabila (cu toate ca se putea si mai bine daca n-avea prostia aia de pdg) + te bazai pe ea la depasiri (dar trebuia turata bine uneori) + relativ bine insonorizata - cred ca am fost de vreo 3 in service numai pentru fulia defazoare (in rest n-a avut alte probleme in afara de reviziile obisnuite si parca ceva flanse amortizoare) - plastice naspa si scartaitoare si sensibile la diferente de temperatura (si eu stau prost cu nervii si nu suport greierii ) Nu stiu sa-ti zic despre consum, ca nu m-a interesat |
#8
Posted 18 September 2018 - 18:04
Eu am avut Renault Mégane II Sedan 1.9 diesel
Senzatii Probleme mari la partea electrica ci mai ales electronica. Au spus si colegii Cu electronica m-a disperat pur si simplu. Bordul era pom de craciun. Alta belea era cu nenorocita aia de cartela pornire care are pe ea si butoanele de inchis/deschis masina. Are inauntru o mica placa de baza care in timp are prostul obicei sa crape. Alte probleme nu am avut cu ea si am dat-o imediat ce a iesit din garantie - fara regrete |
#9
Posted 18 September 2018 - 18:21
Mulțumesc tuturor pentru răspunsuri, sunt exact genul de raspunsuri pe care le așteptam, si sincer ma ajută foarte mult, vă mulțumesc încă odată si aștept si alte răspunsuri de genul acesta!
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users