Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 

Sfaturi/pareri Renault Megane 2 1.6 16v 115cp

- - - - -
  • Please log in to reply
8 replies to this topic

#1
Alex1105

Alex1105

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 121
  • Înscris: 12.05.2014
Salut, am intenția de a achiziționa un Renault Megane 2 1.6 16v 115cp, as vrea sa aud cateva pareri sfaturi (*ceva mai fresh, adica am mai cautat pareri pe forumuri despre această masina doar ca erau de ceva ani) clasicile pareri de genul la ce sa fiu atât cand ma duc sa o vad, problemele (cu tot cu rezolvarile) care pot apărea, as prefera pareri de la cineva care a avut/are o asemenea mașina sau care a condus o macar...


#2
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
Motorul e fiabil, masina are design discutabil (mie imi place) , insa are probleme la partea electrica de multe ori si e cam prost conceputa (dai roata jos ca sa schimbi un bec in far), dar nu ma plang..  ca si la mine la nemtoaica daca se arde faza scurta, dau bara jos ca nu am spatiu Posted Image

Edited by TruculMagic, 18 September 2018 - 14:00.


#3
lacoste

lacoste

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 901
  • Înscris: 18.05.2008
Motorul este unul din cele mai bune aspirate, cu mici exceptii de fiabilitate care pot sa faca problem(fulie defazoare, bobine..tra la la deja lucruri stiute).Pe partea de suspensii sunt ceva mai sensibile(flanse amortizor, amortizoare) decat suratele nemtesti Astra si Golf, Focus..In schimb se ofera un nivel de confort superior celor mentionate.
Dupa codul VIN se poate verifica daca a fost produsa in Turcia sau Franta/Spania, adica pentru ce Tara a fost lotul.Cele de Turcia sunt cu mai multe probleme la calitatea asamblarii si plastice(megane sedan de ex e fabricat doar in Turcia).
Daca te intereseaza o masina ok, confortabila, cauta totusi un Megane produs pentru Europa de Vest, ai sanse mai mari sa dai de o masina buna, dar sa nu te astepti ca propulsorul sa fie unul economic in deplasarile urbane(aprox 9-10%).
O alta varianta de luat in considerare este Ford Focus 2 1.6 16v, e o masina ceva mai echilibrata.Bafta

#4
kriiss

kriiss

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,183
  • Înscris: 06.06.2005
A avut un coleg de birou varianta 1,4  16v, 94cai.

Nu a avut probleme majore cu ea  dar  a vizitat (cam prea) des service-ul cu probleme mai mici sau mai mari ( inclusiv schimbatul becului de far  e o problema la modelul asta) .
Se plangea si de consumabile (placute +discuri de ex) ca se duc repede , desi merge linistit.

Principala buba ramanea consumul - peste 13l/100 in Bucuresti la ore de varf.

#5
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,629
  • Înscris: 22.11.2007
unde 1.4 98cp pe megane2 ia 13 si un 1.5dci pe aceeasi masina va lua 9-10, problema nefiind consumul mare ci conditiile de trafic.

parerea mea este sa o iei doar daca este faza2 (deci de la 2006-2007 in sus) si neaparat dupa o verificare la service. nici pretul nu ar trebui sa fie mai mare de 2500-3000

#6
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,655
  • Înscris: 15.12.2009

 Alex1105, on 18 septembrie 2018 - 13:10, said:

as prefera pareri de la cineva care a avut/are o asemenea mașina sau care a condus o macar...
Am condus asa ceva timp de 9 ani, cumparata de noua, comanda de fabrica in 2005 si data altui proprietar in 2014.

Motor extrem de fiabil. Electronica mai putin fiabila ...
Lucrurile pe care le-am schimbat in 9 ani au fost:
- bobinele de aprindere (o data, toate 4, pe la 6 ani de viata)
- sonda de oxigen amonte o data
- senzorul de turatie de pe volant o data
- senzorul de la fulia defazoare a axei cu came o data
- cuplorul de putere din cutia sigurantelor de la motor la mine incepuse sa se topeasca din cauza unui contact imnperfect al circuitului pentru faruri. S-a rezolvat cu niste spray contact.

Cam atat ... daca o gasesti la un pret OK si iti place modelul (eu am avut break) e (a fost) o masina buna. Eu am vandut-o pe a mea cu 2500 euro la 9 ani vechime si 165K Km la bord (o trecusem pe GPL prin 2009 daca imi aduc bine aminte).

Edited by ro_explorer, 18 September 2018 - 14:52.


#7
Fefeleaga

Fefeleaga

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 68
  • Înscris: 11.04.2008
Daca te referi la cele fier de calcat, am avut 2 asemenea modele ca si masini de serviciu (variantele hatchback). Pe fiecare le-am avut cate 150k km (de noi) dupa care stiu ca le-au preluat alti colegi si le-au mai dus inca multe zeci de mii. Una benzina 1.6 16v 115cp, una diesel 1.5 dci de nu mai stiu, vreo 105 sau 110cp.
Ce tin minte e ca mi-a placut mai mult diesel-ul la condus, si afara si in oras. Si tot la diesel mi-aduc aminte ca-n 150k km n-a vazut service decat la reviziile periodice.
Legat de cel pe benzina, observate tot in aprox. 150k km:
+ confort foarte bun
+ stabila (cu toate ca se putea si mai bine daca n-avea prostia aia de pdg)
+ te bazai pe ea la depasiri (dar trebuia turata bine uneori)
+ relativ bine insonorizata
- cred ca am fost de vreo 3 in service numai pentru fulia defazoare (in rest n-a avut alte probleme in afara de reviziile obisnuite si parca ceva flanse amortizoare)
- plastice naspa si scartaitoare si sensibile la diferente de temperatura (si eu stau prost cu nervii si nu suport greierii :))
Nu stiu sa-ti zic despre consum, ca nu m-a interesat :)

#8
Naijax

Naijax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,218
  • Înscris: 13.03.2017
Eu am avut Renault Mégane II Sedan 1.9 diesel
Senzatii Posted Image

Probleme mari la partea electrica ci mai ales electronica.
Au spus si colegii

Cu electronica m-a disperat pur si simplu. Bordul era pom de craciun.
Alta belea era cu nenorocita aia de cartela pornire care are pe ea si butoanele de inchis/deschis masina.
Are inauntru o mica placa de baza care in timp are prostul obicei sa crape.

Alte probleme nu am avut cu ea si am dat-o imediat ce a iesit din garantie  - fara regrete

#9
Alex1105

Alex1105

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 121
  • Înscris: 12.05.2014
Mulțumesc tuturor pentru răspunsuri, sunt exact genul de raspunsuri pe care le așteptam, si sincer ma ajută foarte mult, vă mulțumesc încă odată si aștept si alte răspunsuri de genul acesta!

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate