Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
A6 2.5 tdi rentabil?
Last Updated: Sep 12 2020 10:52, Started by
andreistefan24
, Sep 18 2018 07:50
·
0
#37
Posted 18 September 2018 - 14:02
#38
Posted 18 September 2018 - 14:06
chris_dvb, on 18 septembrie 2018 - 12:50, said:
...am uitat sa menționez schimbatul franelor, discuri plus placute...DOAR pe fata 700 de euro. La reprezentanta Audi binenteles. Asta in cazul in care vrei sa te tina masina ....si tii la ea. Depinde de fiecare @onan... daca zici tu, asa o fi. Mie mi-a placut si-mi place. |
#39
Posted 18 September 2018 - 14:26
Apropo de reprezentanta.
La vremea aia erau 5 in tara. S-a ars chipul de la pompa. La reprezentanta 2350 euro. Schimbau pompa cu totul. La nea Nicu, pe varianta la Ploiesti..... 350 euro. Adica, 250 piesa, 100 manopera. De fapt, a ajuns la 600.... pt ca desteptul de patron de la Bosch (tot asa....una din cele 5 reprezentante din tara la vremea aia) a uitat sa ceara piesa cu soft. Asa ca, a trebuit sa dea o fuga la Bucuresti la Bosch-mama sa o softeze...evident, eu am platit, darrrr..... ps. masina avea 5 ani si vreo 70kkm. Apropo de suspensie. E singura masina cu care nu reduceam la bumperele de la trecerile de pietoni, abia daca le simteam. |
#40
Posted 18 September 2018 - 15:01
eireman, on 18 septembrie 2018 - 10:28, said:
Hai ca nu-i chiar rau motorul ala,l-am avut si pe Transporter si pe Touareg. Nu am avut probleme cu el,doar pe Touareg era cam mare consumul...dar totusi,caroserie grea,cutie automata Onan_Barbaru, on 18 septembrie 2018 - 12:43, said:
O caruta diesel cu 150 CP poate fi masina visurilor cuiva? Omul probabil a avut-o cand cei mai multi inca reparau berlina pe marginea drumului iar un Audi din asta era OZN. Acum, mai putin. Chestia e ca masina asta, daca e pusa la punct da clasa la 3 sferturi din ce se vinde nou la ora actuala in Romania. Problema e ca nu renteaza sa faci asta. |
#41
Posted 18 September 2018 - 16:19
@underb:
ai dreptate, insa n-am mai vrut sa intru in discutii inutile. Din punctul meu de vedere, un A6 ca acela pe care l-am avut eu, intretinut si pus la punct, sincer, mi l-as dori inapoi. Cu toate ca, judecand dupa anii fabricatiei, acuma ma "plimb" cu nepotul lui. Era "vapor" in toata regula...suspensie moale, placuta nu ca asta rigida, sport care o am acum. Ideea era ca...costa bani intretinerea si ca raspuns la intrebarea initiatorului, eu zic ca nu mai e rentabila. |
#42
Posted 18 September 2018 - 20:36
Mult prea costisitoare intretinerea ei. O masina veche la care invevitabil apar probleme. Numai ca sa schimbi termostatul, demontezi jumatate de bot. Mai bine ia-ti un Passat B5.5, 1.9 tdi 131 de cai. Nu vei avea sunetul acelui V6 si nici cuplul, dar unde mergem noi cu masinile... nu vei fi dezamagit. Mai ok ar fi chiar un Golf4. Mult mai usoara masina si chiar e fasneata fata de balenele astea.
|
#43
Posted 18 September 2018 - 21:52
OP ai verificat cat costa planetarele si ce mai ai de schimbat pe la ea? ai verificat cat costa un schimb de distributie? un set de anvelope din deceniul asta?
o tigaie din asta e ca o gaura neagra pt buzunar, arunci bani cu nemiluita pt orice maruntis, de fapt cam orice masina mare, grea si premium la banii aia. vrei masina mare si grea dar te uiti la consum, astea se bat cap in cap, in bucuresti daca scoti consum de 10 e super bine. iar pe tester n-o sa vezi mare lucru daca nu stii parametrii de baza, si mai depinde si ce stie motorul sa raporteze pt ca e generatie veche. am si eu cateva masini vechi pe care as vrea sa pun mana, problema e ca unele intretinute costa incredibil de mult si sa iau o tigaie si sa o aduc pe linia de plutire costa si mai mult + timp de lucrat la ea. |
#44
Posted 19 September 2018 - 07:11
Am avut acum multi ani, omoloaga pe benzina, 2.4 V6 quattro tiptronic.
Am tinut-o aproape un an, timp in care am bagat la piese in ea cu nemiluita, si ore de stat in service la fel. Nu a cazut nimic major, ba un simering, ba o garnitura, un rulment, o maslina. Dar pica ceva tot timpul. Masina altfel foarte bine inchegata, statea fain pe sosea, bine antifonata. Am dat-o dupa un an, mi-a ajuns. |
#45
Posted 19 September 2018 - 19:26
Am cumparat-o . Pot sa zic ca e super . Ca si problema usa sofer troncane un pic in gropi. O sa o desfac sa vad.mi-am dat seama ca e costisitoare dar e frumoasa si confortabilă. Ma simt f mândru de ea..asta e cu întrețin.
Asta e banu Asta e anu...am vrut premium dar nu imi permit ce ca mai nou.. Nu de fita...dar in tot stresul asta omul merita sa se si.ta si feeicit.. Scuzati greșelile. Din graba...nu ma lasa sa editez de pe telefon. |
#48
Posted 20 September 2018 - 10:56
andreistefan24, on 18 septembrie 2018 - 11:56, said:
Ceva de consum? Credeti ca on condiții de mers temperat se pot scoate consumuri de pana in 7? adisz, on 18 septembrie 2018 - 10:13, said:
Euro 3.Alti bani,alta distractie,alte restrictii. Nimeni nu aminteste de consum,mai ales cel urban,chiar daca-i diesel.Pentru un oras de provincie 12-13 litri la suta cred ca-s semnificativi pentru un buget de student.Sau nu? De asemenea nici extraurban nu-i chiar un model de economie,la 100-110 Km/h "papand" vreo 8 litri. Poate pentru unii nu conteaza,dar 150 de cai se pot obtine cu consumuri mult mai scazute. Alea-s valorile reale pentru Targu Mures. Daca esti cumva dintr-un oras ca lumea,mai pune vreo doi litri cel putin. LE.Este tardiv comentariul meu. Dar poate ca ne vei tine la curent,cel putin pentru o perioada,despre noua ta masina.Cel putin despre consumuri. Edited by adisz, 20 September 2018 - 11:05. |
#49
Posted 14 November 2018 - 07:36
Sa trăiți.
După aproape 2 luni raman la concluzia ca am facut cea mai bună alegere. Masina se comporta exemplar si de confort nu mai zic. Ganditi-va ca unii dau 2500 e pe o vacanță si merg cu Logan. Am schimbat discuri + etrieri (erau uzați rau iar 3 etrieri blocati)2400 lei acum am si eu frame Mai am de schimbat planetare- amandoua Ca si consum cel mai mic pe care l-am reusit a fost 5.5- cu mama in masina ca limitator:)) Dar in conditii de mers "normal " 160 in afara si 50 in localități consumul se învârte în jurul lui 7 (6.5-7.2) in bucuresti 10-11 La 200km/h se comporta exemplar fasaie un cheder dar daca ti cu mana usa nu se mai aude...deci cred ca e broasca care nu e buna -vă genii si schimbarea ei curand. Motorul e impecabil iar sunetul un V(6)is Vânzătorul după cum mi-a insupirat incredere nu s-a dovedit a fi vre-un mincinos...ba chiar m-a si sunat sa ma întrebe dacă am mai avut probleme cu sonda- litromerru (la momentul respectiv inca nu făcuse figuri)S-a oferit sa plateasca el reparatia caci zicea ca nu stia de ea . Nu am gasit inca nici un defect ascuns. In concluzie eu sunt f multumit de Masinuta singurul inconvenient ar fi taxele care probabil se vor baga de la anul dar e motorul euro3 fără catalizator care sa gâtuire motorul si care sa ii limiteze durata de viata eu zic ca merita. Cu stimă,Andrei L.E : scuzați ca nu am mai intrat o perioada.- lipsa de timp Attached FilesEdited by andreistefan24, 14 November 2018 - 07:39. |
#50
Posted 14 November 2018 - 11:16
Foarte frumos, ma bucur ca nu ai lasat-o cazuta si sa mergi cu ea pana cadea de tot. Consumul e de vis pentru o masina atat de veche, motorul TDI tine cu casa, se stie.
|
#51
Posted 15 November 2018 - 03:16
andreistefan24, on 14 noiembrie 2018 - 07:36, said: In concluzie eu sunt f multumit de Masinuta singurul inconvenient ar fi taxele care probabil se vor baga de la anul dar e motorul euro3 fără catalizator care sa gâtuire motorul si care sa ii limiteze durata de viata eu zic ca merita. Cu stimă,Andrei L.E : scuzați ca nu am mai intrat o perioada.- lipsa de timp Exact , e motorul euro 3 fara catalizator si dpf care caca noxe in atmosfera cat un tir din 2007 . Saracii aia cu Logan macar nu polueaza prea mult. Dar na , gandirea ingusta e ceva tipic romanilor. |
|
#52
Posted 15 November 2018 - 10:14
filipxxx, on 14 noiembrie 2018 - 11:16, said:
Foarte frumos, ma bucur ca nu ai lasat-o cazuta si sa mergi cu ea pana cadea de tot. Consumul e de vis pentru o masina atat de veche, motorul TDI tine cu casa, se stie. ct10dre, on 15 noiembrie 2018 - 03:16, said:
Exact , e motorul euro 3 fara catalizator si dpf care caca noxe in atmosfera cat un tir din 2007 . Saracii aia cu Logan macar nu polueaza prea mult. Dar na , gandirea ingusta e ceva tipic romanilor. cu stima, Andrei Edited by andreistefan24, 15 November 2018 - 10:14. |
#53
Posted 15 November 2018 - 11:53
Ai avut guraj ce sa zic, sa o stapanesti sanatos si fara incidente !
De ce spun ca ai avut curaj, pt ca este f veche, scump de intretinut pt cineva care are un buget mic, pt ca va fi imposibil de revandut dar si pt ca ai luat un 2.5d euro 3 inainte sa vezi care este treaba cu impozitul de la anul. Consumul in Buc este mult mai mare, stai linistit. 10-11% doar cand este liber, in bara la bara se duce in 14-15. |
#54
Posted 20 November 2018 - 03:01
eireman, on 19 noiembrie 2018 - 17:03, said:
Ti-am mai spus odata cum esti si tot nu te linistesti. Tie si apropiatilor sa va pese cand va taie altii padurile de 30 de ani.Si cand muta fabrici gen Continental in plin oras,de aia sa va pese voua,nu de capra vecinului.Pune tu desteptule gura cu toti apropiatii tai aia care va pasa,la esapamentul unei masini euro cat vrei tu,poate aia scoate ozon...dar sa stati mai mult de jumatate de ora ca poate asa mai creste iq in Romania... Vrei sa-ti pun acte de masini din UK si Irl sa vezi ca nu apare nici o norma euro? Sau astea nu-s tari civilizate pentru nasul tau si al apropiatilor tai? Vai de viata voastra.... Acel moment in viata cand iti dai seama ca nu are rost sa te pui cu un prost , doar are mintea odihnita |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users