Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!
 Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda
 Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...
 Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata
 

A6 2.5 tdi rentabil?

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
65 replies to this topic

#1
andreistefan24

andreistefan24

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 131
  • Înscris: 15.12.2015
Salutare colegi.

Sper ca nimeresc categoria daca nu imi cer scuze.

Am găsit un a6 5/2001 2.5 tdi v6 150 Cp
Masina arată impecabil la exterior iar la interior pielea este f întreținută cu uzura specifică celor 260kk
Vânzătorul un tip din teleorman a fost sicer cu mine mi-a spus defectele ei înainte să o scoată din parcare. (Capete planetare discuri cam uzate...) mi-a inspirat f multa incredere. Este sofer pe tir masina nu a fost circulata prea mult. Este in tara de 3 ani adusă de el ca masina personala.

Intrebarea mea este legata de motorizare am citit despre problemele specifice dar motorul porneste bine la rece nu da fum decât la spiturile la rece dar putin de tot la revenirea de la un spit agresiv iar apoi după ce am dat cateva ture cu ea nu mai dădea fum deloc. Trage foarte bine (Nu bate nu troncane vorba baitasilor:)))
  Nu se aud zgomote la motor specifice cititorilor. În concluzie la inspecția unui semineavizat ca mine si impreuna cu încrederea inspirată de vânzător pare o afacere buna

Eu sunt student in bucuresti  dar sunt pasionat de mașinile mai mari, trebuie sa recunosc sunt rromi la masini , imi place sa fie grea puternică și premium dar doar anul ala mi-a permit.  A ..e euro 3 pret 2500 e

Merita motorul ? Am sanse sa cada curand  ? Daca nu da semne? Ori cum o voi supune uni tester înainte să o cumpăr.

Edited by andreistefan24, 18 September 2018 - 08:03.


#2
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
Bine ca nu esti pasionat de insule exotice sau avioane private ca era mai nasol.
Masina poate fi ok dar nu se stie pt cat timp, mai ales pe mainile unui tanar mai ambitios la volan ca sa zic asa. Tinand cont de lipsa veniturilor e prea riscant sa iei o masina premium atat de veche.

Daca vrei sa te mintim frumos, atunci ia-o daca te simti norocos. Cine nu risca nu castiga.

Dpmdv, ai o varsta mai potrivita sa calatoresti decat sa-ti bagi toti banii in intretinerea unei masini cu care nu te vei duce nicaieri. Scopul e mai important decat mijloacele.
Transportul local il poti rezolva ieftin cu o Corsa sau ceva de genul asta.

Edited by underb, 18 September 2018 - 08:19.


#3
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015
Dacă e adusă de 3 ani, de ce are numere roșii? Îți permiți impozitul și întreținerea?
De ce sunt 2 discuții pe aceeași temă?

Edited by MembruAnonim, 18 September 2018 - 08:15.


#4
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004
Globul meu vede niște numere cu BH.

În viața vieților tale să nu iei mașînă din Teleorman și din Olt.

Edited by waterman, 18 September 2018 - 08:16.


#5
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
.

Edited by underb, 18 September 2018 - 08:19.


#6
andreistefan24

andreistefan24

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 131
  • Înscris: 15.12.2015
Masina a fost înscrisă în bulgaria la momentul respectiv acum la vanzare va fi înmatriculat in Romania.
Nu stiu in ce masura imi permit întreținerea in sensul ca daca cade motorul e nasol...dar imi place f mult masina si situatia vânzătorului e atragatoare adică el mai are o masina un golf 5 2 parcări cu gard in bucuresti ...asta spune ceva despre detinator.
Impozitul asta e e mare

#7
Bombalurina

Bombalurina

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,259
  • Înscris: 08.11.2016

View Postwaterman, on 18 septembrie 2018 - 08:18, said:

În viața vieților tale să nu iei mașînă din Teleorman și din Olt.
Pai de ce?

#8
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004
Așa știu eu că nu sunt mașini bune. Numai cârpeli. Or exista și excepții, nu zic, dar majoritatea sunt sămsăreli.

#9
andreistefan24

andreistefan24

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 131
  • Înscris: 15.12.2015
ĂŽnscrisă pe  numele scrului lui din teleorman..omul stă Ă®n bucuresti . Mi- a adus buletinul nevestei ca sa imi confirme ca e socrul si nu manevra? Cum am zis partea de Ă®ncredere este solida

Edited by andreistefan24, 18 September 2018 - 08:25.


#10
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004
Ești student. Cât e impozitul pe an ? Cât e RCA ?

De ce nu te uiți la ceva mai mic, benzinar?

#11
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
Mai nasol decat sa cada motorul e sa cada in fiecare luna cate un lucru marunt pt care nu merita sa schimbi motorul, sa incepi sa bagi bani regulat in ea pana ajungi la un "no return point" iar dupa un an sa ai o problema grava si sa ai de ales intre a o vinde stricata si sa pierzi si banii bagati pana atunci si o parte din banii de achizitie sau sa o repari dublandu-i valoarea de piata. Dupa care sa ai in continuare mici probleme. Cam asa e cu masinile complexe dupa o varsta, mai ales daca sunt frecate prin oras.

Edited by underb, 18 September 2018 - 08:27.


#12
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
Nici o masina nu e rentabila. Mai ales un A6 2.5TDI de 150cp. Daca tot vrei A6, atunci ia 1.9tdi de 131cp, merge la fel ca ala de 150cp si are intretinerea mai ieftina.

#13
JurasikMan

JurasikMan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,289
  • Înscris: 30.10.2006
Motoarele cad greu . Sunt ținute de suporți si  prinse de cutie . Motorul nu este neaparat cea mai costisitoare chestie la o masina premium SH .

Edited by JurasikMan, 18 September 2018 - 08:36.


#14
andreistefan24

andreistefan24

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 131
  • Înscris: 15.12.2015
Da dar puterea? Si stresul motorului de 1.9

#15
johnsmith07

johnsmith07

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 621
  • Înscris: 24.10.2014
Student (presupun pe la 20 de ani) + un motor  de 2.5 = platesti pe an asigurare+impozit cat jumate din pretul pe care-l dai pe masina!
Si asta doar ca se le zici fetelor ca ai Audi si ca aia cu fiesta sunt...?
Asa cum iti sugereaza colegii de mai sus, mai bine orienteaza-te spre ceva cu motor mic pe benzina, iar masina sa fie cat mai noua. Chestia cu planetarele si discurile uzate sunt praf aruncat in ochii fraierilor creduli. O masina de 17 ani, oricat de intretinuta ar fi ea, va cere tot timpul mici/mari interventii in service pentru a fi in stare buna de functionare si nu uita ca nu o poti repara de mantuiala, ca trebuie sa treci anual pe la RAR!

#16
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
Ce putere, ce stres ? Ai condus asa ceva ? 2.5 de 150cp e un motor puturos. Iar dupa 17 ani, oricum nu va mai merge la fel. Ma indoiesc ca are numai 260k km.
Povesti frumoase am auzit peste tot. Discurile de frana nu sunt scumpe, si eu pot sa zic, ca sunt defecte si sa zic ca in rest e impecabila, cand ea poate are probleme cu turbo sau altele muuult mai scumpe.
Masinile se verifica, cu un mecanic care stie cu ce se mananca marca respectiva , nu te iei dupa povesti si proprietar.
2.5 de 150cp e cu un pic mai puternic, ca cel de 131cp, insa asigurarea e mai mare, impozit mult mai mare (platesti 3 ani lejer la 1.9 de pe un an de la 2.5), distributia e mai scumpa, consumul e mai mare si la 6 lei litrul se simte, puntea fata e mai grea si o solicita mai mult la drumurile astea proaste pe care le avem, mai are probleme cu axele cu came si alte probleme care nu imi vin acuma, insa la 1.9 nu se gasesc. Reviziile din start sunt mai scumpe. Si 1.9 poti sa prinzi unul cu probleme, totul depinde de noroc si de cat de bine verifici masina. Uita-te mai intai cat costa kit-ul de brate (nu chinezarii, ca alea pica in 2 saptamani), cat costa volanta si ambreiajul la 2.5tdi (si la 1.9tdi sunt scumpe, la 2.5 sunt mai scumpe), vezi cat costa anvelopele, placute si discuri sunt mai scumpe la 2.5tdi, vezi cat costa o caseta de directie (sunt sanse mari sa cada) si preventiv un egr sau turbo , asta ca sa stii la ce sa te astepti. De problemele ieftin de rezolvat, mici si enervante... care te tot trimit pe la service nu are rost sa iti spun, ca mereu o sa ai cate ceva de facut. (ba un etrier blocat, ba un senzor, ba termostat, ba un furtun de la intercooler, ba sunetul de la centura, ba scoate miros urat pe instalatia de ac, ba auzi o bataie de la un brat, ba o flansa la amorizor (vezi cat sunt si amortizoarele), ba un arc, ba un rulment, ba odata porneste greu, etc) si astea o sa apara frecvent. Apoi ar mai fi rugina, etc. Iar acel A6 nu-i masina impecabila la 2500e, vezi pe forumul Audi a6 c5 luate cu peste 5k euro si bagat bani la greu in ele pentru a arata si a se conduce ca noi.

View Postjohnsmith07, on 18 septembrie 2018 - 08:44, said:

Student (presupun pe la 20 de ani) + un motor  de 2.5 = platesti pe an asigurare+impozit cat jumate din pretul pe care-l dai pe masina!
Si asta doar ca se le zici fetelor ca ai audi si ca aia cu fiesta sunt...?


Nu arata bine intr-un cotet de clasa mica intretinut, mai bine o epava care ocupa 2 locuri de parcare, dar vad femeile ca are audi , iar iphoneul X a unei gagici e mai scump ca masina. Fetele din ziua de azi s-au desteptat,  stiu sa verifice preturile unei masini pe olx (iar acolo apar alea ieftine de la samsari) Posted Image
A6 C5 e o masina foarte buna, multi au vandut modele mai noi si au revenit la ele, problema este ca unul in stare buna e cam rar si COSTA. Cu 2500e nu ia decat o masina cu probleme. + ca e cu numere rosii din cate am inteles + mai baga bani in reparatii si ajunge din start la 3500-4000e. Daca tot ii place acest model, ii recomand unul de 1.9, oricum in oras nu are unde sa mearga tare.
L-a mirosit ala ca e tanar si se uita la cum suna un V6 si il taxeaza.
App, in bucuresti masinile diesel sub euro 3 vor cam fi scoase din oras, sunt curios cum o sa mearga la facultate cu asa ceva. Iar un A6 C4 euro 4 COSTA.

#17
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004

View Postandreistefan24, on 18 septembrie 2018 - 08:37, said:

stresul motorului de 1.9

Sunt mașini simple aspirate cu motor de 1.8 140 de cai.

Ai nevoie de motor de vapor de 5 jumate ?
Auzi stresul motorului.

Că la anul faci majoratul mașinii dacă apucă nu zici...

Edited by waterman, 18 September 2018 - 09:12.


#18
andreistefan24

andreistefan24

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 131
  • Înscris: 15.12.2015
O voi înscrie pe numele tatălui 50 ani. Fără accidente de aici sper ca va fi mai ieftină asigurarea.. cât despre agățat ola anul am nunta...nu despre asta e vb ci pur si simplu imi place si oferta si conce0tul a6

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate