Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Inmatriculare masina noua de pe stoc de la 1 septembrie
Last Updated: Sep 21 2018 14:59, Started by
_-AppleS-_
, Sep 17 2018 22:51
·
0
#1
Posted 17 September 2018 - 22:51
Salutare,
De cam o luna de zile astept si eu programul rabla pentru o masina Opel astra j sedan care era deja pe stoc. In aceasta luna care a trecut asa de greu, m-am dus pe la ea, am atins-o peste tot (inclusiv prin esapament), am salivat la ziua cand o voi avea si iata ca astazi am primit telefonul fatidic si anume sa ma duc sa dau banii pe tichetul rabla ca e totul aranjat asa ca am stabilit pentru maine intalnirea. Iar acum dupa ce am numarat banii, am maturat locul de parcare si era gata gata sa ma pun la culcare pentru a ma trezi fericit, aflu bomba: Nu voi putea sa o inmatriculez pentru ca nu stiu ce reomologare noua pe alte criterii de testare de la 1 septembrie, si ca ar fi trebuit sa o inmatriculeze dealerul pana la 1 septembrie, ultima data (acum o saptamana) nu parea deloc inmatriculata iar dealerul nu a soptit nici un cuvant despre asta. Se va mai putea inmatricula ? A mai reusit cineva sa o inmatriculeze dupa 1 septembrie fara reomologare ? O sa ma aleg cu o masina neinmatriculabila ? |
#2
Posted 17 September 2018 - 23:05
Dar ce treabă ai tu cu omologarea?
Aia o face producătorul. ps. Ei aruncă mașinile alea la gunoi? Edited by ericmario, 17 September 2018 - 23:07. |
#3
Posted 17 September 2018 - 23:14
#4
Posted 17 September 2018 - 23:25
Ai plătit-o integral?
Dacă producătorul nu a omologat-o va trebui s-o faci tu, pe banii tăi. Vinovat este vânzătorul care a știut (Omologarea WLTP este obligatorie din septembrie 2017-vezi Regulament 1151_2017 și 1152_2017 https://lege5.ro/Gra...ile-provenind-d ) și totuși ți-a vândut mașina. „Art.15 alin3 din Regulamentul CE 2017/1151: (3) Începând cu 1 septembrie 2018 în cazul vehiculelor din categoriile M1, M2 și al vehiculelor din categoria N1 clasa I, și cu 1 septembrie 2019, în cazul vehiculelor din categoria N1 clasele II și III și al vehiculelor din categoria N2, autoritățile naționale, din motive legate de emisii sau de consumul de carburanți, în cazul vehiculelor noi care nu sunt în conformitate cu dispozițiile prezentului regulament, trebuie să considere certificatele de conformitate ca nemaifiind valabile în sensul articolului 26 din Directiva 2007/46/CE și trebuie să interzică înmatricularea, vânzarea sau punerea în circulație a acestor vehicule.” Ca să recuperezi banii ptr. omologare chemi în instanță vânzătorul. În ce oraș și ce firmă? Edited by Mircel, 17 September 2018 - 23:53. |
#5
Posted 18 September 2018 - 05:40
Al doilea cuvant din citat spune tot...se interzice vanzarea, eu zic sa stai linistit dar sa ai vorbele la tine cand mergi la dealer !
|
#6
Posted 18 September 2018 - 06:41
Si eu am avut aceeasi problema dar a inmatriculat-o dealerul desi am stat mai mult de 2 luni pana a terminat omologarea. Doar ca eu citisem despre noile standarde WLTP si despre cat dureaza omologarea si nici daca ar fi incercat nu ar fi putut sa ma pacaleasca cu asta.
|
#7
Posted 18 September 2018 - 06:44
Pune dealerul la treaba.
Omologarea e facuta de improtator, nu e catre dealer, iar la modelel curente, aceasta ar trebui sa fie deja facuta! |
#9
Posted 18 September 2018 - 09:04
Am fost la dealer și mașina nu e înmatriculata însă este marcată ca EOS (end of series) la rubrica înmatriculare, numai astfel putea sa o baga in programul rabla cu euro 6.1. Acum, dacă chiar are derogare de la RAR nu mi-a prezentat dovezi.
|
#10
Posted 18 September 2018 - 09:17
De inamtriculat o inmatriculezi cumva. Doar ca trebuie o omologare/certificare noua si aia trebuie obtinuta de la delaer/importator.
|
|
#11
Posted 18 September 2018 - 13:09
De ce te complici ? Alege alta masina pe care sa o inmatriculezi fara probleme...masini sint , tichete sint, ai timp sa cauti...
|
#12
Posted 18 September 2018 - 17:04
Ar putea fi o problema mare cu mașinile ce se doresc a fi cumpărate prin programul RABLA pentru ca nu sunt clare normele de poluare și înmatriculare, dealerii au înmatriculat pe numele lor mașinile noi din stoc înainte de 31 August și le vor vinde către cei interesați, cu mențiunea că primul proprietar va fi de fapt al doilea, după dealer. Prin programul RABLA nu cred că merge șmecheria
|
#13
Posted 18 September 2018 - 19:21
E misto situatia, numai in ea sa nu fii....
Pe firul logic, daca ai luat masina pana la data de 1 Septembrie risti sa platesti omologarea, dealerul si-a luat banu', il doare la basca ! Daca o iei dupa 1 Septembrie, conform citatului de mai sus, dealerul este obligat sa o omologheze, treaba lui cum face ! Cel mai hilar este in cazul a doua masini identice vandute si inmatriculate fiecare in perioadele mentionate, vor avea norme de poluare diferite, desi teoretic au fost fabricate fix in aceeasi zi si sunt identice... Succes cu morile de vant, nu ezitati sa uzati de Vocea Clientului si ANPC. Grija mare ce semnati, repet, este ILEGALA vanzarea de autovehicule cu o alta norma decat cea in vigoare ! Edited by M0sGerila, 18 September 2018 - 19:21. |
#14
Posted 21 September 2018 - 09:23
#15
Posted 21 September 2018 - 11:56
Quote este ILEGALA vanzarea de autovehicule cu o alta norma decat cea in vigoare! Baxon, on 21 septembrie 2018 - 09:23, said:
Explica cum vine asta ?! 1151, 1152/2017 sunt regulamente care interzic producătorilor și vânzătorilor să iasă pe piață cu autoturisme NOI, neînmatriculate încă în România, care sunt omologate altfel decât WLTP. Citește aici: https://lege5.ro/Gra...ile-provenind-d Extras: „Art.15 alin3 din Regulamentul CE 2017/1151: (3) Începând cu 1 septembrie 2018 în cazul vehiculelor din categoriile M1, M2 și al vehiculelor din categoria N1 clasa I, și cu 1 septembrie 2019, în cazul vehiculelor din categoria N1 clasele II și III și al vehiculelor din categoria N2, autoritățile naționale, din motive legate de emisii sau de consumul de carburanți, în cazul vehiculelor noi care nu sunt în conformitate cu dispozițiile prezentului regulament, trebuie să considere certificatele de conformitate ca nemaifiind valabile în sensul articolului 26 din Directiva 2007/46/CE și trebuie să interzică înmatricularea, vânzarea sau punerea în circulație a acestor vehicule.” Edited by Mircel, 21 September 2018 - 12:10. |
|
#17
Posted 21 September 2018 - 14:59
In fiecare an se intampma asta. Se modifica incadrarea in normele de poluare . Euro 6 se transforma in Euro 6 d,b, ....sau cum naiba le numeroteaza . Se intampla asta de vreo 3 ani. O omologheaza producatorul.
Edited by JurasikMan, 21 September 2018 - 15:00. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users