Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Boxa membrana tweeter infundata

ajutor

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay
 Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...
 De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?
 polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare

Mai au PC-urile vreun viitor?

Centrala termica immergas
 

Peugeot 3008 - 2017

* * * - - 2 votes
  • Please log in to reply
443 replies to this topic

#109
M0sGerila

M0sGerila

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,916
  • Înscris: 19.12.2007

View Postzeroice, on 11 decembrie 2018 - 20:45, said:

am discutat cu cineva ieri care avea un 3008 cu motor 1.2 si EAT6
nu l-a recomandat, ii mananca ~12l in oras...tb sa te infigi in el saracul..
deci 1.6 all the way.
12-13 mananca si sedanurile cu motor de 1.2 , apropo cate kg are 3008 ?

#110
marius23mvp

marius23mvp

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 330
  • Înscris: 18.08.2009

View PostM0sGerila, on 13 decembrie 2018 - 13:33, said:

12-13 mananca si sedanurile cu motor de 1.2 , apropo cate kg are 3008 ?

Eu am in certificat 1475 kg - benzina de 1.6 cu cutie automata.

#111
marius23mvp

marius23mvp

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 330
  • Înscris: 18.08.2009
Dar e ceva fishy cu consumul ala, zau ... poate cel care ti-a dat informatia nu ti-a dat toate datele, cine stie pe cati km sau la ce ore scoate el consumul ala. Sau in ce oras.
Nu stiu ce sa zic cu comparatia asta intre motorul de 1.2 si cel de 1.6.
Oare cand naiba ar trebui sa aiba avantaj la consum 1.2 ? In oras ? Pe autostrada ?
Pe autostrada nu vad logica ... de ce ar consuma mai putin decat un 1.6 ... aceeasi aerodinamica, motorul se chinuie mai mult s-o duca la viteza de croaziera, si nu cred sa stea mai bine in ture la 140 motorul de 1.2 fata de cel de 1.6 ... adica nu gasesc un motiv logic ca 1.2 sa consume mai putin ca un 1.6 in regim de autostrada.
In oras mi se pare mai logic sa aiba avantaj 1.2 ... nu ai nevoie de multi cai sa mergi cu 50/h, avantajul de putere al lui 1.6 ar trebui sa se stearga.
Pe de alta parte eu am facut o observatie neasteptat de placuta la a mea ... sport vs normal ... ma asteptam pe sport sa creasca bine consumul, masina e mult mai fasneata pe sport (diferenta de la cer la pamant) si ma asteptam sa am macar 1 L/100 in plus la consum. Macar 1 litru ! Surpriza a fost ca, constant, nu observ diferenta de consum. In conditiile in care, prin oras, oricat de finut calci acceleratia, masina nu mai are un raspuns finut la pedala, schimba in 3000 in loc de 2000, si tot timpul tine motorul in 2000 acolo unde raspunde imediat la pedala, se simte efectiv ca se incordeaza cand o dai pe sport, alt cuvant care sa descrie mai bine nu gasesc. Deci merge mai turat, ca urmare mi s-ar parea normal sa consume mai mult. Dar nu consuma.
Chestia asta, cumulat cu inca o observatie ma duce la concluzia ca pe sport ai la dispozitie mai multi cai decat pe normal ... adica pe normal n-ai toti caii, sau mai bine zis cuplu ... n-ai la dispozitie toata puterea ... intelegeti voi ce vreau sa spun ... ca si cum ar fi o limitare din soft. Stiu ca suna aiurea, dar acum urmeaza observatia de care ziceam ...
Masina urcata cu spatele pe o bordura (mare ce-i drept), cauciucurile din fata erau jos, deci nu pe bordura, dar lipite de bordura, fara nici macar 1 cm de spatiu liber pana sa atinga bordura. Am zis hai s-o urc si cu fata ... cutia in reverse, pe normal ... am accelerat pana la peste 2000 de ture si nu a urcat ... se simtea efectiv ca nu are suficienta forta sa urce. Nu patinau roti, nu nimic, doar ca nu urca. Am dat-o pe sport - parca nici n-a simtit bordura, a urcat imediat.
De-aia zic ca o banuiesc de limitare de putere pe normal.
Asa s-ar explica si cosumul la fel prin oras, pe sport vs pe normal ... ai mai mult la dispozitie sa misti 1,5 t , deci motorul se chinuie mai putin.
M-am intrebat de multe ori daca nu este mai economic sa pleci mai tare de la semafor ... adica o calci la inceput, evident consum mai mare decat daca pleci finut, dar ajungi mai repede la viteza de croaziera si acolo o lasi si scade si consumul.
Este principiul de la avion ... aia nu de tampiti au concluzionat ca e mai economic sa urci cat mai repede la altitudinea de croaziera si dupa aia sa reduci motoarele, decat sa urci mai finut, cu consum mai mic, dar intr-un timp mai mare.

Asa ca eu nu-mi explic cum consuma 1.2 mai putin in oras ... sunt de acord ca ar fi normal sa consume mai putin, logica mea (de om fara pretentii sau cunostinte de specialitate) imi spune ca e normal sa consume mai putin. Pe de alta parte, prin ce-am enumerat mai sus ca am observat la comportamentul motorului meu de 1.6 ma cam contrazic.

Ca si concluzie, consumul amicului tau, de aprox 12 in oras mi se pare mare, de-aia zic ca poate nu ti-a dat toate datele ... sunt multe orase aglomerate, nu doar Bucuresti, prin care sunt ore la care e un calvar sa circuli, poate face km putini, poate sta s-o incalzeasca destul de mult dimineata ... si tot asa.
Mie cu Craiova nu-mi e rusine de loc dpdv al aglomeratiei la anumite ore. Sunt extrem de multe masini raportat la marimea orasului, si sunt multe chestii fara cap care duc la ingreunarea circulatiei. Diferenta intre Craiova si sa zicem Bucuresti este ca e mai mic orasul ... de-aia la noi nu se ajunge la timpi de 2 ore de la serviciu si pana acasa ... termini de facut orasul chiar si bara la bara in 2 ore.
Au bagat acum un semafor la una din intrarile de la Mall ... s-a rezolvat problema aglomeratiei, inainte intre 16 si 17 faceai 1 km de strada cu 2 benzi pe sens in  10-15 minute, acum faci 30 ... e ok, e spre bine, e ce trebuie. Plus ca si noi circulam haotic ... ce naiba sa mai zic.
Eu am decat 4 km pana la munca, dimineata stau vreo 5 minute cu motorul pornit ca am geamurile inghetate ... dar nu prind trafic. Seara nu stau sa dezghet masina, in schimb prind aglomeratie.
In aceste conditii am consum 11 - 13 , ca nu apuca sa scada in 4 km. Daca mai am treaba prin oras si in loc de 4 km fac 6 - 9 km ma opresc cu consum de 10-11. Pe weekend e mai liber orasul, sambata am scos 9,1% pe 6,1 km. Dar n-a fost nici frig, mi se pare ca au fost 4 grade sau pe acolo.
Deci consum oarecum usor mai mic decat al amicului tau cu 1.2.
De-aia zic ca e fishy ... poate merge si el doar cativa km, poate prin aglomeratie, poate porneste motorul dimineata si se duce la colt sa-si ia tigari ...

Edited by marius23mvp, 13 December 2018 - 15:00.


#112
zeroice

zeroice

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,816
  • Înscris: 28.12.2006
era un domn mai in varsta, m-am oprit pur si simplu langa el si am intrebat ce parere are despre masina.
habar n-am ce stil de condus are si ce trasee.

#113
marius23mvp

marius23mvp

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 330
  • Înscris: 18.08.2009
Azi am facut revizia de 1 an la Simode Craiova.
Foarte ok, si ca pret si ca tratament. N-a fost o surpriza, experienta mea cu ei a fost foarte placuta pana acum, cu implicare din partea lor peste cat s-ar astepta un om normal sa se implice un dealer normal.
Folie de plastic pe scaun, cum cam fac majoritatea, ii predai receptionerului cheile, talonul si certificatul de garantie, el iti duce masina in spate, tu te duci in sala de asteptare.
Am fost rugat cu o cafea, TV, masute, scaunele, aveau si un mic loc de joaca pentru copii.
Mi s-a spus ca dureaza o ora jumatate, in 2 ore am plecat de acolo.
Pret : 518,23 RON.
Ulei Total 0W30, filtru ulei, filtru habitaclu (de fapt lot de filtre habitaclu, ca sunt doua bucati).
In masina am gasit filtrul vechi, am atasat o poza cu factura si o poza cu filtrul vechi, care dupa parerea mea arata impecabil, si se vede pe folia de la cel nou ca e piesa originala, made in DE.

Ma asteptam sa ma coste mai mult.
Ah, si inca ceva - mi-au resetat cheita de service care imi aparea in bord, si cand am pornit motorul mi-a tipat aplicatia MyPeugeot in buzunar, ca s-au facut operatiuni de intretinere. Am scris data si nr km la bord si mi-a disparut alerta de service si din aplicatie.

Attached Files



#114
scotty

scotty

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 125
  • Înscris: 03.08.2005
Confirm si eu cele spuse de Marius in legatura cu functia 'sport'.
Am nimerit azi intr-o groapă plină cu zăpadă. Nu foarte adâncă dar suficient cat masina sa nu se mai miste. Cu anvelope noi de iarnă. Am pus Grip Control in pozitia zăpadă...nimic... Mi-am amintit ce a scris Marius, am apăsat butonul 'sport' si...minune: am plecat ca si cum as fi fost pe autostrada într-o zi de vară. Nici un pic de efort, nici un patinaj. Parca aveam 4x4.
Incredibil...
Multumesc pt tip 👍


#115
marius23mvp

marius23mvp

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 330
  • Înscris: 18.08.2009
La multi ani forumisti !
Imi zisese dealerul la un moment dat la o expozitie prin centru ca dupa primul schimb de ulei mai scade consumul (benzinar 1,6 THP - 163 CP, automata 6 trepte).
Nu am luat in seama ...
Am facut primul schimb si am constatat ca a avut dreptate, consumul a mai scazut.
As fi extrem de curios daca dintre cei cu noile motoare pe benzina de 1,6 - 180 CP si automata in 8 trepte e cineva care a facut suficienti km cat sa constate o stabilizare a consumului, si cam cat ar fi acesta.
Diferenta la cum trage masina probabil ca este dar nu sare asa in ochi, ma intrebam daca exista o diferenta de consum, cele 8 trepte banuiesc ca optimizeaza consumul in regim de exterior.
In oras ma intereseaza mult prea putin, la exterior daca poate spune cineva cat are consum, mers relaxat.
Am facut acum un drum Craiova - Baile Olanesti si retur, mers la plimbare, cred ca vreo 3 depasiri cu kick-down.
Am scos asa :
1) Craiova - Olanesti - 6,4 % cu o medie de 59 km/h . Aici nimic iesit din comun
2) Olanesti - Rm Vilcea - 5,2 % cu o medie de 42,8 km/h - 19,4 km.
3) Rm Vilcea - Craiova - 5,6 % cu o medie de 65 km/h - 123 km.
ODO - 14500 km
Tocmai voiam sa laud masina si sa spun ca in afara de benzina si lichid de parbriz nu am avut alta treaba in acesti 14500 km, cand am constatat ca am antigelul putin sub minim, iar la revizie au uitat sa completeze.

#116
zeroice

zeroice

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,816
  • Înscris: 28.12.2006
ma frapeaza cunostintele (sau mai bine spus lipsa lor) vanzatorilor de masini din Romania...
omul e sigur 100% ca echiparea cu Focal nu aduce geamuri speciale fata de serie, cel mult ceva antifonare in plus pe la difuzoare. OK man, cand ii spun ca am confirmarea producatorului de geamuri ca sunt intr-adevar 2 coduri diferite (cu Focal si fara), intepenise....anyway, nu m-am mai agitat cu el.

a confirmat totusi niste informatii citite de mine pe forum-urile din afara: schimbari la nivel de lumina ambientala (lipsesc led-urile laterale pe consola centrala) si materialul pe bord (cred ca la GT Line si GT) lemn va fi inlocuit cu alcantara.

#117
alfa147

alfa147

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 388
  • Înscris: 21.07.2009
Am ridicat si eu mașina, un 1.2 Allure EA8 alb simplu, comandată prin octombrie, ridicată săptămâna trecută, cu niscai opțiuni (plafon negru, trapă, led, i-amplify, focal, masaj, visio 360).
Sunt impresionat de calitatea interiorului (chiar dacă nu e gtline) și de faptul că nu aud aproape niciun zgomot din exterior. Vin de pe un BMW seria 7 și mă așteptam să fie mai slab Peugeot la insonorizare, dar nu e așa. De consum nu am ce să zic, nu mă intersează aspectul (merg sub 10000 km/an cu viteză de pensionar), însă cred că un 12 București și 7 afară sunt cifre de anticipat (am scos 7.3 în prima săptămână pe A3 și DN1 aglomerate). Mie îmi place foarte mult masajul din scaune, nu înțeleg de ce toată lumea îl critică, e foarte relaxant la drum lung. Sistemul Focal e impecabil, mai am un sistem hifi Meridian pe altă mașină, dar Focal e peste. I-am comandat grilele cromate de evacuare de pe GT line la dealer, săptămâna viitoare sper să le montez, alea negre stock sunt urâțele. N-am testat parfumurile/butonul sport/parcarea autonomă, încă.
Per total mașina îmi place foarte mult.

#118
marius23mvp

marius23mvp

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 330
  • Înscris: 18.08.2009

View Postalfa147, on 12 februarie 2019 - 22:26, said:

Am ridicat si eu mașina, un 1.2 Allure EA8 alb simplu, comandată prin octombrie, ridicată săptămâna trecută, cu niscai opțiuni (plafon negru, trapă, led, i-amplify, focal, masaj, visio 360).
Sunt impresionat de calitatea interiorului (chiar dacă nu e gtline) și de faptul că nu aud aproape niciun zgomot din exterior. Vin de pe un BMW seria 7 și mă așteptam să fie mai slab Peugeot la insonorizare, dar nu e așa. De consum nu am ce să zic, nu mă intersează aspectul (merg sub 10000 km/an cu viteză de pensionar), însă cred că un 12 București și 7 afară sunt cifre de anticipat (am scos 7.3 în prima săptămână pe A3 și DN1 aglomerate). Mie îmi place foarte mult masajul din scaune, nu înțeleg de ce toată lumea îl critică, e foarte relaxant la drum lung. Sistemul Focal e impecabil, mai am un sistem hifi Meridian pe altă mașină, dar Focal e peste. I-am comandat grilele cromate de evacuare de pe GT line la dealer, săptămâna viitoare sper să le montez, alea negre stock sunt urâțele. N-am testat parfumurile/butonul sport/parcarea autonomă, încă.
Per total mașina îmi place foarte mult.

Hello, drumuri frumoase sa aveti impreuna ! Cat te-a ajuns ?
Pentru una - alta :
https://eshop-peugeo...8-p84-from-2016

Edited by marius23mvp, 13 February 2019 - 08:21.


#119
alfa147

alfa147

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 388
  • Înscris: 21.07.2009
@marius23mvp Multumesc.
30000 euro a fost, de la vreo 32000 fara discount. Oricum s-a mai scumpit, azi sare de 33000, cred, fara reducere.
Stiu site-ul ala, stau de mult pe forumurile Peugeot, inclusiv UK si Franta. Grilele au fost 617 de lei la dealer, deci tot la pretul de pe site. Nu ii mai pun altceva, masina e ok asa cum e.
Nu am luat GT line pt ca 1) era vreo 34000-35000, 2) nu aveau motorul de 1.2, 3) alb luam doar perlat, nu simplu, si pe ala nici mama vopsitorului nu il scoate (vreo 8 straturi de vopsea si lac).

#120
marius23mvp

marius23mvp

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 330
  • Înscris: 18.08.2009
Dealerul meu de la Craiova a pus pe fb cum ca 3008 cu Focal available pt drive-test.
Asa ca Sambata m-am infiintat si eu, ca sa drive test Focalul (la masina nici n-am pornit motorul).
Inainte de toate - nu, n-o sa fie o postare gen - strugurii sunt acrii. Mereu am scris aici ca daca regret ceva este faptul ca nu mi-am luat Focalul.
Dar acum pot spune ca am fost, am auzit cum se aude si mi l-am scos din cap.
Din pacate nu aduce doar o imbunatatire, ci vine si cu o usoara pierdere.
Pe scurt (am luat stick cu muzica de la mine, melodii ascultate de atatea ori la mine in masina) joasele sunt ireprosabile, frecvente pe care numai un subwoofer le aduce, dar focalul fata de sistemul standard pierde pe partea de inalte. Incredibil, dar suna mai infundat (inaltele date la maxim, am facut egalizarea ca la mine in masina. La mine pe sistemul standard se aude mai aerisit, pe focal se auzea mai infundat (cam diferenta intre o piesa ascultata in casti closed fata de open air.
Nu am dat tare, nu am vrut sa abuzez de bunavointa omului, dar am tras concluzia ca pe medii si inalte e o idee sub cum se aude la mine sistemul standard, sunet usor mai "inchis" in schimb pe bas era 3 clase peste ce-am eu (avand si setare de subwoofer).
Oricum - sunetul de pe Mercedes clasa E din 2015 ramane etalon pentru mine, si nu era Bang, erau boxele standard. Extraordinar de neutru si echilibrat sunetul, mercedesul ala era masina de audiofili pe langa care orice altceva imi parea masina de manelisti. Bas puternic, fara sa coboare in frecventa asa cum o face basul de subwoofer, dar pentru bas de boxe era exceptional.
Sotia are un A3 cu Bose, care la inalte si medii este usor sub sub 3008-ul meu.
Pe bas este doua clase peste 3008, doar la Merc am auzit bas de boxe mai misto.
Pe de alta parte, datorita subwooferului, basul de pe 3008 cu Focal este peste ce se aude in Audi cu Bose, dar mediile si inaltele sunt sub Audi cu Bose, iar Audi cu Bose am zis ca are medii si inalte o idee sub 3008 cu difuzoare standard.

Acum am in proiect sa schimb difuzoarele de pe Peugeot, ca sa castig ceva pe joase.
Daca as avea focalul zic sincer ca mi-ar trece prin cap sa schimb difurile pentru a avea un sunet mai deschis.
De-aia zic - castigi ceva cu focalul, dar si pierzi ceva, adica alegerea nu ar fi 100% da domne - Focalul rulez !
Daca ar fi sa aleg ... da, 100% as alege focalul in locul sistemului standard, dar asta nu inseamna ca de data aceasta m-ar multumi sunetul.

Inca un lucru am mai observat, dandu-ma jos dintr-unul nou si urcandu-ma imediat in a mea ... nu stiu cum sa formulez ... cu siguranta s-au mai schimbat niste lucruri la linia de productie, sunt 100% convins ca au fost depasiti de cerere si au avut ceva sedinte la nivel de management ... cum facem sa crestem capacitatea de productie sa putem livra mai mult si mai repede. Ma rog, astea sunt concluzii personale, ceea ce vreau sa spun este un fapt concret si anume ca usa mea se simtea mai grea fata de usa unuia nou.
Am observat de cand m-am urcat in GT-ul de drive test ... mana mea avand "memoria" greutatii usii soferului ... asta de la GT se simtea ca de jucarie.
La fel am observat si la plecare, cand am inchis usa la GT si am deschis-o pe a mea care era parcata in fata asteia de drive test.

#121
atupi

atupi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,573
  • Înscris: 17.08.2007
Multe simțuri umane ca și auzul pot înșela și crea percepții subiective.Poate că sistemul Focal suna corect și doar sistemul tau era setat cu înaltele prea accentuate și te obișnuieși așa.
Petrec ceva timp liber in lumea audio și am văzut multe chestii interesante de-a lungul vremii. Pot spune că în general sistemele audio auto suna departe de corect sau real, suna sa impresioneze. Am ascultat inclusiv Burmester pe un 600s și nu mi s-a părut că sună corect. La fel pot spune și despre Dynaudio din Golful meu, suna impresionant dar nu corect


#122
zeroice

zeroice

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,816
  • Înscris: 28.12.2006
Focalul aduce izolatia fonica imbunatatita si geamurile duble, un mare plus din pct meu de vedere.
De-abia astept sa vad facelift-ul din toamna...

#123
alfa147

alfa147

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 388
  • Înscris: 21.07.2009
@zeroice care toamnă? Vine hibridul, dar e aceeași mașină. Au de lansat 2008, 208, 308, astea 3 sunt modele vechi.

#124
zeroice

zeroice

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,816
  • Înscris: 28.12.2006

View Postalfa147, on 19 februarie 2019 - 06:32, said:

@zeroice care toamnă? Vine hibridul, dar e aceeași mașină. Au de lansat 2008, 208, 308, astea 3 sunt modele vechi.

mild refresh, gen Passat 8.5 acum
stopuri/faruri noi, se pare ca si la interior cu sistem navi mai performant, etc.
hybrid4 va veni probabil cu noul design.
https://www.carscoop...hev-powertrain/

Edited by zeroice, 19 February 2019 - 22:25.


#125
alfa147

alfa147

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 388
  • Înscris: 21.07.2009
Am văzut pozele alea, e 2008, vezi și în comentariile articolului postat de tine. 3008 Hybrid e identic ca design, l-au anunțat oficial. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/ep-E489Re_4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by alfa147, 20 February 2019 - 07:37.


#126
marius23mvp

marius23mvp

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 330
  • Înscris: 18.08.2009
15.000 km facuti - si franele au inceput sa nu se mai simta ca noi. Chiar scriam aici parca pe la 10.000 km ca franele se simt ca in prima zi.
E, acum nu mai am aceeasi senzatie la pedala. Nu stiu sa explic, nu e ca nu franeaza bine, dar parca apas intr-un fel si raspunsul masinii nu e cel asteptat, trebuie sa apas putin mai tare.
Scria cineva trecut de 70.000 km pe forumul marcii ca primul set de placute l-a tinut 25.000 pentru ca a mers mai sportiv, iar al doilea set a dus 40.000.
Om vedea.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate