Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Camera conferinta Tenveo tevo-vl12u

Recomandare rulouri exterioare us...

Telefon performant pe parte audio...

Aspecte legale https://registratu...
 Filtru de apa curata apa de miner...

Unde gasesc borcane mari 5 - litr...

sfat achiziție bicicleta pli...

NVIDIA Shield Programe Romania IP
 Se opreste motorul in mers Golf 5

Probleme cu instalator Casa verde

Linie vinetie mana stanga

Opriri și reporniri dese
 Protectie soare/vizuala in interior

Tratament pt piele..canapea

Buget 19k-masina noua-sfaturi

Grosime adeziv gresie
 

RATB s-a transformat oficial în Societatea de Transport București SA

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
97 replies to this topic

#37
86-APP

86-APP

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,278
  • Înscris: 01.03.2017
Asta deja depășește nivelul partidului, este nivelul societății.
Atîta timp cît votam ca niște timpiti " primari " și nu manageri cărora să le dăm teme clare , suportam jegul și nivelul de sec 19.

Edited by 86-APP, 16 September 2018 - 20:11.


#38
andreibb

andreibb

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,698
  • Înscris: 16.05.2008
STBucuresti
STaționar București

#39
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,430
  • Înscris: 13.06.2004
Chiar că staţionar Bucureşti, că la ce nebunie a ajuns oraşul ăsta e mai rău cu traficul decât era acum 20 de ani. Măcar pe atunci R.A.T.B.-ul mergea mai repede, că nu stăteau aşa de mult vehiculele în trafic.

#40
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,276
  • Înscris: 16.08.2016

View Postdjl, on 16 septembrie 2018 - 18:36, said:

Prea mulți stau numai la birou   :disgust:
Trebuie sa muncim dacă vrem bani :) Nu cred ca sunt mulți ce se duc de placere la serviciu :)

#41
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,430
  • Înscris: 13.06.2004
Eu mă referam la cei care lucrează la R.A.T.B., pardon S.T.B. la domeniul program de circulaţie, trasee şi nu cunosc realitate din teren.
Fapt istoric: între 1948 şi 1950 S.T.B. a însemnat Serviciul de Transport Bucureşti.

#42
Costel2014

Costel2014

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,191
  • Înscris: 02.09.2014

View Postdjl, on 17 septembrie 2018 - 09:30, said:

Eu mă referam la cei care lucrează la R.A.T.B., pardon S.T.B. la domeniul program de circulaţie, trasee şi nu cunosc realitate din teren.
Fapt istoric: între 1948 şi 1950 S.T.B. a însemnat Serviciul de Transport Bucureşti.
Pe mine incerca sa ma convinga un controlor de bilete acum cativa ani, sa imi validez abonamentul luat pentro o anumita linie de tramvai, de fiecare data cand circulam cu acel tramvai. Asta pentru "ca sa avem si noi o evidenta, sa stim cata lume circula pe un anumit traseu, sa suplimentam sau sa mai scoatem vehiculele de pe anumite trasee, in functie de feedback". I-am zis: "pai nene, nu se vede in contabilitate la voi cand isi cumpara omul ceva, ca voi, spre deosebire de Metrorex, dati bon fiscal?  Daca lumea isi ia abonamentul pentru tramvaiul nr.1 vedeti cate abonamente sunt, calculati ce faceti cu acele linii, mai suplimentati sau taiati din numarul tramvaielor de pe acel traseu. Ca aia care doar incarca portofelul virtual cu cateva calatorii, nu merg zilnic cu RATB, altfel ar trebui, logic, sa isi ia abonament." Nu a inteles rationamentul meu.

Edited by Costel2014, 17 September 2018 - 10:10.


#43
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,430
  • Înscris: 13.06.2004
Într-un fel avea dreptatea lui. Nu-s sigur că ăia de la S.T.B. contorizează pe ce linii se dau abonamentele - chiar am să întreb la un chioşc R.A.T.B.

#44
AidenIrish

AidenIrish

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,741
  • Înscris: 08.08.2018
Păi nu ar fi mai ok să se contabilizeze automat în sistem decât să stăm și noi, care avem abonament, să validăm? Mă gândesc că dimineața la 41, fie la capăt, fie la Plaza, dacă jumătate dintre cei cu abonament ar vrea să valideze, ar dura câteva stații până ar valida toți. Ce-i drept e că în situația asta unii cu cartele nu ar ajunge să valideze până ar urca controlul și e tocmai bine pentru ei.

Asta cu birourile... chiar crezi că ei nu știu ce se întâmplă în RATB-uri? Crezi că n-au văzut zeci de reportaje pe tema asta? Banii sunt pregătiți pentru altceva, nu pentru a fi investiți,

#45
Costel2014

Costel2014

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,191
  • Înscris: 02.09.2014

View Postdjl, on 17 septembrie 2018 - 10:16, said:

Într-un fel avea dreptatea lui. Nu-s sigur că ăia de la S.T.B. contorizează pe ce linii se dau abonamentele - chiar am să întreb la un chioşc R.A.T.B.
Pe bonul fiscal scrie pentru ce linie este abonametul, deci au cum sa contorizeze usor in sistem.

View PostAidenIrish, on 17 septembrie 2018 - 10:40, said:

Păi nu ar fi mai ok să se contabilizeze automat în sistem decât să stăm și noi, care avem abonament, să validăm? Mă gândesc că dimineața la 41, fie la capăt, fie la Plaza, dacă jumătate dintre cei cu abonament ar vrea să valideze, ar dura câteva stații până ar valida toți. Ce-i drept e că în situația asta unii cu cartele nu ar ajunge să valideze până ar urca controlul și e tocmai bine pentru ei.

Asta cu birourile... chiar crezi că ei nu știu ce se întâmplă în RATB-uri? Crezi că n-au văzut zeci de reportaje pe tema asta? Banii sunt pregătiți pentru altceva, nu pentru a fi investiți,
Ca sa nu mai spusn ca sunt unele trasee unde nu este recomandat sa scoti portofelul din buzunar.....nici in statie, nici in mijlocul de transport.

#46
don_dannielo

don_dannielo

    Bah! Are we more than dumb sheep?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,456
  • Înscris: 27.06.2004

View PostCostel2014, on 17 septembrie 2018 - 10:09, said:


Pe mine incerca sa ma convinga un controlor de bilete acum cativa ani, sa imi validez abonamentul luat pentro o anumita linie de tramvai, de fiecare data cand circulam cu acel tramvai. Asta pentru "ca sa avem si noi o evidenta, sa stim cata lume circula pe un anumit traseu, sa suplimentam sau sa mai scoatem vehiculele de pe anumite trasee, in functie de feedback". I-am zis: "pai nene, nu se vede in contabilitate la voi cand isi cumpara omul ceva, ca voi, spre deosebire de Metrorex, dati bon fiscal?  Daca lumea isi ia abonamentul pentru tramvaiul nr.1 vedeti cate abonamente sunt, calculati ce faceti cu acele linii, mai suplimentati sau taiati din numarul tramvaielor de pe acel traseu. Ca aia care doar incarca portofelul virtual cu cateva calatorii, nu merg zilnic cu RATB, altfel ar trebui, logic, sa isi ia abonament." Nu a inteles rationamentul meu.

La abonament pe o linie e cum zici tu (desi e discutabil cu wekendurile, poate mergi doar 22 din 30 zile - adica la munca).

La abonamente pe toate liniile, nu se mai poate estima nimic.

Edited by don_dannielo, 17 September 2018 - 11:31.


#47
Costel2014

Costel2014

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,191
  • Înscris: 02.09.2014

View Postdon_dannielo, on 17 septembrie 2018 - 11:29, said:

La abonament pe o linie e cum zici tu (desi e discutabil cu wekendurile, poate mergi doar 22 din 30 zile - adica la munca).

La abonamente pe toate liniile, nu se mai poate estima nimic.
Cam asa este, nu stii cu exactitate pe unde merge cumparatorul abonamentului. Sa ne intelegem: nu era vorba de lene in cazul meu, dar nu era intelept sa scot portofelul mereu pe anumite trasee. Iar daca nu tineam abonamentul in portofel, ci doar in buzunar, riscam sa il pierd, cum am patit deja....

#48
AidenIrish

AidenIrish

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,741
  • Înscris: 08.08.2018
Se rezolvă foarte ușor asta, chiar dacă călătorul nu validează. Controlorii dau feedback, iar la un anumit număr de feeback-uri care spun că e nevoie de suplimentare, să o și pună în plan.

Așa băieții de la birouri ar sta la birouri liniștiți și nu ar mai da vina pe abonați că nu validează.

#49
shefu_de_combinat

shefu_de_combinat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 46,022
  • Înscris: 18.01.2007

View PostAidenIrish, on 17 septembrie 2018 - 12:41, said:

Se rezolvă foarte ușor asta, chiar dacă călătorul nu validează.

https://www.intellig...blic-transport/

Se rezolva automat, fara feedback, validari, chestii. Exista sisteme automate de numarat calatorii.
Articolul asta e din 2010. Alea optice au devenit mai mainstream intre timp.

Edited by shefu_de_combinat, 17 September 2018 - 12:51.


#50
AidenIrish

AidenIrish

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,741
  • Înscris: 08.08.2018
Asta ar însemna să facă o investiție. Feedback-ul de la controlori e gratis.

#51
shefu_de_combinat

shefu_de_combinat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 46,022
  • Înscris: 18.01.2007

View PostAidenIrish, on 17 septembrie 2018 - 12:52, said:

Asta ar însemna să facă o investiție
E posibil sa fie cerut sistemul pe cel putin o parte din autobuzele alea noi. Stiu ca pe la alte orase care fac achizitii acum in .ro este cerut.

#52
don_dannielo

don_dannielo

    Bah! Are we more than dumb sheep?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,456
  • Înscris: 27.06.2004
Feedback-ul de la controlori cred ca e de genul “Sefu’™, am ramas pe trotuar, nu mai avem loc si noi inauntru pe linia X.”

Edited by don_dannielo, 17 September 2018 - 13:03.


#53
Sidorin

Sidorin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,480
  • Înscris: 12.07.2010
Cineva mi-a spus că începând de azi pensionarii din „provincie”, care se află temporar în Bucureşti, nu mai beneficiază de reducere la abonament RATB. Foarte bine! Bucureştiul pentru bucureşteni! Dacă nu le convine, să stea în zonele lor unde transportul în comun a fost desfiinţat, fiind nerentabil. Poate noul STB se va reorganiza şi nu va mai solicita subvenţii!

#54
Patefon

Patefon

    Out

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,641
  • Înscris: 26.03.2008

View PostSidorin, on 17 septembrie 2018 - 18:10, said:

Cineva mi-a spus că ĂźncepĂąnd de azi pensionarii din „provincie”, care se află temporar Ăźn București, nu mai beneficiază de reducere la abonament RATB.
......

Si pensionarii din Bucuresti ar trebui sa aiba gratuitate limitata intre orele 11 si 16.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate