Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
AEB - autonomous electronic braking - siguranta pe primul plan.
Last Updated: Sep 15 2018 20:16, Started by
Reactor2015
, Sep 14 2018 09:03
·
0
#19
Posted 14 September 2018 - 14:24
Îți dai seama că tu creezi confuzie ?
Produci panică... Faci tu așa ? bmw-turn-signal-action.gif 1.7MB 19 downloads Și lumea face așa ? 1728574.gif 1.91MB 19 downloads |
#20
Posted 14 September 2018 - 15:58
@Reactor2015 - la bemweu stiu ca poti seta gradul de preventie, iar cel default e enervant rau.
|
#21
Posted 14 September 2018 - 17:16
Reactor2015, on 14 septembrie 2018 - 12:56, said:
Pe mine ma bazaie la cap destul de des din cauza modului in care fac depasirile. Cand vede ca vin lansat din spate (si inca nu semnalizez) incepe sa faca imedia panarama (de doua ori mi-a si franat usor chiar cu o fractiune de secunda inainte sa semnalizez) ca nu stie ca eu de fapt o sa intru in depasire. Apoi, din cauza vitezei, sistemul de avertizare pentru unghi mort uneori incepe si el si face panarama si imi spune ca am masina pe dreapta si nu pot sa intru la loc pe banda fix din cauza ca semnalizez Daca merg mai incet apuca sa-si dea seama ca de fapt este ok ce fac eu. Altfel, toate sistemele astea sunt cu mine acolo sa nu zica ca ma plictisesc la volan. Sau mai e problema reactiei intarziate a sistemului, pentru ca la momentul iregistrarii facute de senzori situatia era una si la momentul executarii manevrei de catre sistem daca au trecut deja secunde situatia e alta deja. De aia sistemele astea in primul rand trebuie sa fie responsive. Ca si la GPS care trebuie sa fie foarte rapid pentru ca in bucuresti spre exemplu ai intersectii din 50 in 50 metrii si pana se hotaraste GPS-ul sa vorbeasca ai trecut de mult pe langa intersectia la care trebuia sa virezi. |
#22
Posted 14 September 2018 - 20:55
O poveste scurta care partial pare offtopic dar in final poate avea legatura cu AEB.
Locuiesc pe o strada relativ micuta dar intrarea pe ea se face de pe o strada mare (cu 2 benzi pe sens) intens circulata care desi este in oras are 70km/h limita de viteza. Ca sa intru la mine pe strada eu incep sa incetinesc cu cca 200m inainte sa fac stanga si semnalizez tot cam de atunci. Altfel, daca as semnaliza cu 50m inainte sa spun, sigur se pupa careva fara AEB Este deja gest reflex sa semnalizez atat de departe si sa fiu cu ochii in oglinzi sa vad ce fac cei din spate. Cel mai des se intampla ca cei care sunt dupa mine pe banda 2 sa doreasca sa ma depaseasca pe banda 1 unde surpriza, este plin de obicei si sa vezi ingramadeala acolo... Asta e, uneori trebuie sa ne adaptam si sa fim mai preventivi decat... Papa |
#23
Posted 15 September 2018 - 20:16
Daca franai prea aproape de locul unde virai te injurau aia din spate ca de ce ai virat asa brusc....
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users