Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Despre compania de aministrare Sq...

Durere taietura deget dupa 2 luni

Dalți gravare lemn

Didgeridoo
 Motorola Edge 50 Ultra

Gaura perete apartament cu evitar...

Orientare antena prime focus

Problema conectare mail yahoo
 comisioane asociatie proprietari

Primul sistem de televiziune cu p...

Internetul este neutilizabil fara...

Eroare cloud burn icopy face id
 DermaRoller ce este ?

Articole limba Germana

Cum se imparte legal o mostenire ...

Avem sanse sa avem energie electr...
 

Motosapă Ruris dac 7009acc problene

- - - - -
  • Please log in to reply
28 replies to this topic

#19
mihaiconstruct1985

mihaiconstruct1985

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 13.09.2018
Am incercat cu socul SI problema este cazul in cate vad secunde se opreste SI chiar daca incerc sa o pornească nu mai vrea pana nu ii dau de cateva ori la accelerație.eu tind sa cred CA este de la alimentare

#20
cris1981

cris1981

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 499
  • Înscris: 22.10.2011
Mai poate fi o chichita , aveti ulei suficient in baia de ulei a motorului , adica 600 ml cat este stasul ?
Daca nu ma insel motorul de pe 7009 are senzor de ulei care in caz ca nu este suficient ulei in baie taie scanteia la bujie .
Verificati neaparat nivelul de ulei , trebuie sa fie ulei pana in gura carterului in pozitia dreapta a motosapei , trebuie ghidat dupa pozitia rezervorului de benzina , cel putin eu dupa asta ma orientez ...
Daca nivelul este ok , incercati sa decuplati senzorul de ulei din mufa , practic il anulati , asta doar de proba , daca motorul v-a functiona normal senzorul respectiv este cu defect de fabricatie ... au mai fost cazuri ...
Inca ceva , carburatorul motosapei nu este prevazut cu pompa de sprit ... ca batranele Dacii ... asa ca nu au nici un efect asa zisele sprituri , chiar daca d-voastra va dau de inteles ca ar avea .

#21
mihaiconstruct1985

mihaiconstruct1985

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 13.09.2018
Mulțumesc mult. O sa incerc și așa. O sa va spun mâine despre toate optiunile pe care mi le-ați dat

#22
mihaiconstruct1985

mihaiconstruct1985

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 13.09.2018
Salut. Am rezolvat problema cu motosapa. Era de la senzorul de ulei, presupun că e defect sau ceva, vă mulțumesc din suflet pt idei spre soluțiile date. Apropo, nu are reglaj la aer. M-am uitat cu un mecanic și nu are reglaj la aer la carburator.asa că cei care mai aveți probleme cu ele și nu stau pornite mai bine scoateți firul galben de la motor și credeti-ma că aveți o motosapă Ruris pe cinste. Va mulțumesc

#23
cris1981

cris1981

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 499
  • Înscris: 22.10.2011
Ma bucur ca ati rezolvat , carburatoarele nu au decat reglaj la capleta de acceleratie , se poate creste turatia maxima ori scadea , dar ii bine sa fie lasate la reglajul de fabrica ...
Zenzorul ala ii mai mult de fudulie , de fapt ii bun petru cei care uita sa mai verifice nivelul de ulei din cand in cand ... daca ii un pic uleiul sub nivel si se lucreaza cu motosapa in plan inclinat se opreste ... mai mult te incurca decat ajuta , parerea mea .
Cu o intretinere asa cum trebuie , motosapele Ruris chiar sunt ok , de aproximativ 4 ani si ceva de cand firma la care lucrez comercializeaza motosape Ruris nu am avut nici una cu probleme in perioada de garantie si nici dupa , problemele care au aparut ulterior  au fost minore si s-au rezolvat de catre posesori , uneori dupa indicatiile mele ...scuzati lipsa de modestie Posted Image
Sanatate maxima tuturor !

Edited by cris1981, 18 September 2018 - 13:21.


#24
freddye

freddye

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 141
  • Înscris: 22.06.2008

View Postcris1981, on 18 septembrie 2018 - 13:20, said:

Ma bucur ca ati rezolvat , carburatoarele nu au decat reglaj la capleta de acceleratie , se poate creste turatia maxima ori scadea , dar ii bine sa fie lasate la reglajul de fabrica ...
Zenzorul ala ii mai mult de fudulie , de fapt ii bun petru cei care uita sa mai verifice nivelul de ulei din cand in cand ... daca ii un pic uleiul sub nivel si se lucreaza cu motosapa in plan inclinat se opreste ... mai mult te incurca decat ajuta , parerea mea .
Cu o intretinere asa cum trebuie , motosapele Ruris chiar sunt ok , de aproximativ 4 ani si ceva de cand firma la care lucrez comercializeaza motosape Ruris nu am avut nici una cu probleme in perioada de garantie si nici dupa , problemele care au aparut ulterior  au fost minore si s-au rezolvat de catre posesori , uneori dupa indicatiile mele ...scuzati lipsa de modestie Posted Image
Sanatate maxima tuturor !


Salut, prieteni
Am o motosapă Ruris DAC 6500 K de vreo doi ani in exploatare medie, fara " forjare ,"..
- de  catva timp, imi tot sarea dopul cel mic  de pe lateralul cutiei de viteze ( reductorului)  ,cand treceam pe "marsarier ' si iesea ulei transmisie pe acolo (numai pe "marșarier ") .Totul indica o suprapresiune in reductor..
-  Astazi insa, a inceput sa dea cu ulei de transmisie  ,la greu ,pe la flansa de deasupra cutiei de viteze (reductorului ) ,flansa de care e sudat suportul cu coarnele motosapei . Am desfăcut busonul  de umplere cu ulei  al reductorului (ca sa verific nivelul ), si SURPRIZA  !!!  A tâșnit un  jet de  APĂ  sub presiune  ..  apoi nitel ulei  albicios la culoare.
Am desfacut si busonul de golire   a băii transmisiei,...si, la fel  : APA  ,urmata de jlei albicios..
Recunosc ca motosapa a stat afară in ploaie  tot timpul ,acoperită superficial. E posibil ca  apa sa fi intrat prin suportul tubular al coarnelor motosapei  ,cate un pic, pâna a depasit cu mult nivelul busonului de umplere, nu stiu..  asa s-ar explica si  săritul dopului din locas ..  Mîine ii pun ulei RURIS GTronic  din nou  . Voi ce părere aveti  ??

#25
TudorCJ

TudorCJ

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,079
  • Înscris: 31.03.2011
Normal ca alea sunt urme de apa daca uleiul ii albicios pe undeva a intrat apa si s-a dus in motor acoperao cu ceva mai ok sa nu intre zapada ploaie.

#26
cris1981

cris1981

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 499
  • Înscris: 22.10.2011
In flansa aia exista o gaurica micuta tocmai in scopul de a elimina presiunea de ulei  , care se formeaza in transmisie atunci cand se lucreaza cu motosapa .
Daca  o tineti afara si neacoperita cum trebuie pe acolo s-a prelins si apa in transmisie .
Lasati sa se scurga bine  de tot uleiul compromis si puneti ulei nou , in locul acelui dop trebuie sa confectionati altul , nu ii chiar simplu dar nici complicat , de cumparat nu se gaseste ....
Spor !

Edited by cris1981, 22 October 2018 - 07:05.


#27
sandel1

sandel1

    Avat de 4 kg/75 cm. Ultimul, balastierele usl au distrus râul.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,064
  • Înscris: 24.02.2011

View Postfreddye, on 21 octombrie 2018 - 19:07, said:

Salut, prieteni
Am o motosapă Ruris DAC 6500 K de vreo doi ani in exploatare medie, fara " forjare ,"..
- de  catva timp, imi tot sarea dopul cel mic  de pe lateralul cutiei de viteze ( reductorului)  ,cand treceam pe "marsarier ' si iesea ulei transmisie pe acolo (numai pe "marșarier ")
Ca sã nu mai sarã dopul când bãgați în marșarier, se dã o gãuricã cu un ac încins sau burghiu mic, în partea superioarã a dopului. Eu l-am pierdut dar am improvizat altul și nu mai sare de acolo...

Edited by sandel1, 22 October 2018 - 09:37.


#28
freddye

freddye

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 141
  • Înscris: 22.06.2008

View Postcris1981, on 22 octombrie 2018 - 07:04, said:

In flansa aia exista o gaurica micuta tocmai in scopul de a elimina presiunea de ulei  , care se formeaza in transmisie atunci cand se lucreaza cu motosapa .
Daca  o tineti afara si neacoperita cum trebuie pe acolo s-a prelins si apa in transmisie .
Lasati sa se scurga bine  de tot uleiul compromis si puneti ulei nou , in locul acelui dop trebuie sa confectionati altul , nu ii chiar simplu dar nici complicat , de cumparat nu se gaseste ....
Spor !

Va salut  

-Azi am schimbat uleiul, dupa ce am pus 2litri de motorina pe la flansa  ,ca sa se umple si reductorul (cutia de viteze) .,pentru "spălare "
- Intr-adevar, am văzut ca apa a intrat pe la mecanismul de inclinare a coarnelor, prin  "ghidon" (care e gol pe finăuntru)  ,si flansa.  Probabil a fost gandit asa  ,pentru suprapresiune ,dar nu s-su gandit ca pe acolo intra apa. Aviz  posesorilor  !
Altă constatare  :
-  Am pus uleiiul  de transmisie  la nivelul busonului  de umplere (1,5 litri)  ,dar dupa jumătate  de functionare, acesta isi mareste volumul
asa ca trebuie pus mai putin  ca să nu arunce ulei pe la dop, inclusiv dopul  .
-  dopuri se gasesc pentru toate dimensiunile  ,eu am cumparat doua anul trecut, fiindcă mi le tot arunca din locas. Le-am luat de la dealerul care mi-a vândut utilajjul, am gasit si bolturi, sigurante.. etc

View Postsandel1, on 22 octombrie 2018 - 09:35, said:

Ca sã nu mai sarã dopul când bãgați în marșarier, se dã o gãuricã cu un ac încins sau burghiu mic, în partea superioarã a dopului. Eu l-am pierdut dar am improvizat altul și nu mai sare de acolo...
Nu merge cu acul incins, fiindca capacul dopului e metalic  .Oricum, mi-am cumpărat de rezervă  ,că eram pățit  ..

#29
cris1981

cris1981

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 499
  • Înscris: 22.10.2011
Ma bucur ca ati gasit dopuri , in zona mea canci ....culmea ca nici Rurisul cand am solicitat nu aveau asa ceva ca piesa de schimb , adevarat ca sunt cred vreo doi ani de atunci ...
Aveti dreptate cu nivelul de ulei , cam 1,3 litri ii mai ok .

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate