Motosapă Ruris dac 7009acc problene
Last Updated: Oct 22 2018 13:33, Started by
mihaiconstruct1985
, Sep 13 2018 11:29
·
0
#19
Posted 14 September 2018 - 07:24
Am incercat cu socul SI problema este cazul in cate vad secunde se opreste SI chiar daca incerc sa o pornească nu mai vrea pana nu ii dau de cateva ori la accelerație.eu tind sa cred CA este de la alimentare
|
#20
Posted 14 September 2018 - 20:16
Mai poate fi o chichita , aveti ulei suficient in baia de ulei a motorului , adica 600 ml cat este stasul ?
Daca nu ma insel motorul de pe 7009 are senzor de ulei care in caz ca nu este suficient ulei in baie taie scanteia la bujie . Verificati neaparat nivelul de ulei , trebuie sa fie ulei pana in gura carterului in pozitia dreapta a motosapei , trebuie ghidat dupa pozitia rezervorului de benzina , cel putin eu dupa asta ma orientez ... Daca nivelul este ok , incercati sa decuplati senzorul de ulei din mufa , practic il anulati , asta doar de proba , daca motorul v-a functiona normal senzorul respectiv este cu defect de fabricatie ... au mai fost cazuri ... Inca ceva , carburatorul motosapei nu este prevazut cu pompa de sprit ... ca batranele Dacii ... asa ca nu au nici un efect asa zisele sprituri , chiar daca d-voastra va dau de inteles ca ar avea . |
#21
Posted 14 September 2018 - 20:19
Mulțumesc mult. O sa incerc și așa. O sa va spun mâine despre toate optiunile pe care mi le-ați dat
|
#22
Posted 18 September 2018 - 05:56
Salut. Am rezolvat problema cu motosapa. Era de la senzorul de ulei, presupun că e defect sau ceva, vă mulțumesc din suflet pt idei spre soluțiile date. Apropo, nu are reglaj la aer. M-am uitat cu un mecanic și nu are reglaj la aer la carburator.asa că cei care mai aveți probleme cu ele și nu stau pornite mai bine scoateți firul galben de la motor și credeti-ma că aveți o motosapă Ruris pe cinste. Va mulțumesc
|
#23
Posted 18 September 2018 - 13:20
Ma bucur ca ati rezolvat , carburatoarele nu au decat reglaj la capleta de acceleratie , se poate creste turatia maxima ori scadea , dar ii bine sa fie lasate la reglajul de fabrica ...
Zenzorul ala ii mai mult de fudulie , de fapt ii bun petru cei care uita sa mai verifice nivelul de ulei din cand in cand ... daca ii un pic uleiul sub nivel si se lucreaza cu motosapa in plan inclinat se opreste ... mai mult te incurca decat ajuta , parerea mea . Cu o intretinere asa cum trebuie , motosapele Ruris chiar sunt ok , de aproximativ 4 ani si ceva de cand firma la care lucrez comercializeaza motosape Ruris nu am avut nici una cu probleme in perioada de garantie si nici dupa , problemele care au aparut ulterior au fost minore si s-au rezolvat de catre posesori , uneori dupa indicatiile mele ...scuzati lipsa de modestie Sanatate maxima tuturor ! Edited by cris1981, 18 September 2018 - 13:21. |
#24
Posted 21 October 2018 - 19:07
cris1981, on 18 septembrie 2018 - 13:20, said:
Ma bucur ca ati rezolvat , carburatoarele nu au decat reglaj la capleta de acceleratie , se poate creste turatia maxima ori scadea , dar ii bine sa fie lasate la reglajul de fabrica ... Zenzorul ala ii mai mult de fudulie , de fapt ii bun petru cei care uita sa mai verifice nivelul de ulei din cand in cand ... daca ii un pic uleiul sub nivel si se lucreaza cu motosapa in plan inclinat se opreste ... mai mult te incurca decat ajuta , parerea mea . Cu o intretinere asa cum trebuie , motosapele Ruris chiar sunt ok , de aproximativ 4 ani si ceva de cand firma la care lucrez comercializeaza motosape Ruris nu am avut nici una cu probleme in perioada de garantie si nici dupa , problemele care au aparut ulterior au fost minore si s-au rezolvat de catre posesori , uneori dupa indicatiile mele ...scuzati lipsa de modestie Sanatate maxima tuturor ! Salut, prieteni Am o motosapă Ruris DAC 6500 K de vreo doi ani in exploatare medie, fara " forjare ,".. - de catva timp, imi tot sarea dopul cel mic de pe lateralul cutiei de viteze ( reductorului) ,cand treceam pe "marsarier ' si iesea ulei transmisie pe acolo (numai pe "marșarier ") .Totul indica o suprapresiune in reductor.. - Astazi insa, a inceput sa dea cu ulei de transmisie ,la greu ,pe la flansa de deasupra cutiei de viteze (reductorului ) ,flansa de care e sudat suportul cu coarnele motosapei . Am desfăcut busonul de umplere cu ulei al reductorului (ca sa verific nivelul ), si SURPRIZA !!! A tâșnit un jet de APĂ sub presiune .. apoi nitel ulei albicios la culoare. Am desfacut si busonul de golire a băii transmisiei,...si, la fel : APA ,urmata de jlei albicios.. Recunosc ca motosapa a stat afară in ploaie tot timpul ,acoperită superficial. E posibil ca apa sa fi intrat prin suportul tubular al coarnelor motosapei ,cate un pic, pâna a depasit cu mult nivelul busonului de umplere, nu stiu.. asa s-ar explica si săritul dopului din locas .. Mîine ii pun ulei RURIS GTronic din nou . Voi ce părere aveti ?? |
#25
Posted 21 October 2018 - 22:45
Normal ca alea sunt urme de apa daca uleiul ii albicios pe undeva a intrat apa si s-a dus in motor acoperao cu ceva mai ok sa nu intre zapada ploaie.
|
#26
Posted 22 October 2018 - 07:04
In flansa aia exista o gaurica micuta tocmai in scopul de a elimina presiunea de ulei , care se formeaza in transmisie atunci cand se lucreaza cu motosapa .
Daca o tineti afara si neacoperita cum trebuie pe acolo s-a prelins si apa in transmisie . Lasati sa se scurga bine de tot uleiul compromis si puneti ulei nou , in locul acelui dop trebuie sa confectionati altul , nu ii chiar simplu dar nici complicat , de cumparat nu se gaseste .... Spor ! Edited by cris1981, 22 October 2018 - 07:05. |
#27
Posted 22 October 2018 - 09:35
freddye, on 21 octombrie 2018 - 19:07, said:
Salut, prieteni Am o motosapă Ruris DAC 6500 K de vreo doi ani in exploatare medie, fara " forjare ,".. - de catva timp, imi tot sarea dopul cel mic de pe lateralul cutiei de viteze ( reductorului) ,cand treceam pe "marsarier ' si iesea ulei transmisie pe acolo (numai pe "marșarier ") Edited by sandel1, 22 October 2018 - 09:37. |
#28
Posted 22 October 2018 - 12:09
cris1981, on 22 octombrie 2018 - 07:04, said:
In flansa aia exista o gaurica micuta tocmai in scopul de a elimina presiunea de ulei , care se formeaza in transmisie atunci cand se lucreaza cu motosapa . Daca o tineti afara si neacoperita cum trebuie pe acolo s-a prelins si apa in transmisie . Lasati sa se scurga bine de tot uleiul compromis si puneti ulei nou , in locul acelui dop trebuie sa confectionati altul , nu ii chiar simplu dar nici complicat , de cumparat nu se gaseste .... Spor ! Va salut -Azi am schimbat uleiul, dupa ce am pus 2litri de motorina pe la flansa ,ca sa se umple si reductorul (cutia de viteze) .,pentru "spălare " - Intr-adevar, am văzut ca apa a intrat pe la mecanismul de inclinare a coarnelor, prin "ghidon" (care e gol pe finăuntru) ,si flansa. Probabil a fost gandit asa ,pentru suprapresiune ,dar nu s-su gandit ca pe acolo intra apa. Aviz posesorilor ! Altă constatare : - Am pus uleiiul de transmisie la nivelul busonului de umplere (1,5 litri) ,dar dupa jumătate de functionare, acesta isi mareste volumul asa ca trebuie pus mai putin ca să nu arunce ulei pe la dop, inclusiv dopul . - dopuri se gasesc pentru toate dimensiunile ,eu am cumparat doua anul trecut, fiindcă mi le tot arunca din locas. Le-am luat de la dealerul care mi-a vândut utilajjul, am gasit si bolturi, sigurante.. etc sandel1, on 22 octombrie 2018 - 09:35, said:
Ca sã nu mai sarã dopul când bãgați în marșarier, se dã o gãuricã cu un ac încins sau burghiu mic, în partea superioarã a dopului. Eu l-am pierdut dar am improvizat altul și nu mai sare de acolo... |
|
#29
Posted 22 October 2018 - 13:33
Ma bucur ca ati gasit dopuri , in zona mea canci ....culmea ca nici Rurisul cand am solicitat nu aveau asa ceva ca piesa de schimb , adevarat ca sunt cred vreo doi ani de atunci ...
Aveti dreptate cu nivelul de ulei , cam 1,3 litri ii mai ok . |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users