Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Imprimanta ciss rezista perioade ...

Garmin fēnix 7 / PRO / Saphi...

Care sunt cele mai mari regrete a...

Alfa Romeo Stelvio 2.2 jtd
 Intrebari srl nou

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk

TVR vrea sa lanseze o platforma d...
 Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...

Robinet care comuta traseul
 A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)

Abonati Qobuz?
 

Golf 7 Variant 110CP 1,6 TDI 2016 250Nm cuplu

- - - - -
  • Please log in to reply
32 replies to this topic

#1
goguxx2000

goguxx2000

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 747
  • Înscris: 24.09.2006
Salut,

Pls un răspuns la întrebarea următoare:

- Ce tip de cutie DSG are acest model de Golf

Edited by goguxx2000, 12 September 2018 - 17:53.


#2
pasilla

pasilla

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,778
  • Înscris: 31.03.2012
Ar trebui sa fie 7-speed DSG.
Nu ai un VIN ?

Edited by pasilla, 12 September 2018 - 18:05.


#3
goguxx2000

goguxx2000

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 747
  • Înscris: 24.09.2006
Ba da WVWZZZAUZGP506696.

Știu că-i 7-speed...da ce model?

#4
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Used in all VAG models from 2007 until now with a 1.0-1.9 litre engine.

Now. The problematic gearbox was the DQ200 one. Which does duty in the VW Polo GT TSI, Vento TSI, Skoda Ovtavia TSI, Skoda Superb TSI as of now.
There's two issues with them.
1. Mechatronic Failure :-
In this a vehicle will not move even when in D mode.
2. Multi Clutch Assembly :-
This is like when any manual car needs a clutch replacement. You can still use your car and it'll take a long long time for it to stop working. Anyways, one should get it repaired ASAP.
Now. The issues with these cars is such that because of our humid conditions and stop start traffic. The gearbox gets hot and causes too much stress for itself.


PReturile le ai aici, la reprezentanta e mai scump de atat:

http://www.tvsengine.../dsg/dq200.html

Dai in josul paginii.

Ca sa vezi cat de proasta este e suficient sa cauti pe yt dq200:

https://www.youtube....rch_query=dq200

Daca un taran iti zice ca e alta cutie pe golf 7, e aceasi cutie, uscata, dq200.

Edited by Deenman, 12 September 2018 - 18:13.


#5
goguxx2000

goguxx2000

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 747
  • Înscris: 24.09.2006
Ți-am cerut un link către ceva oficial și nu mi-ai dat...

Am căutat pe Google da omu de la țară n-a găsit un răspuns concret.

De aia întreb la alții mai citiți ca mine Posted Image

Pur și simplu vreau un link către ceva oficial în care să zică ăia de la VW ce panaramă de cutie au pus pe Golf...

Sâmbătă mă duc să văd ceva mașini și vreau să fiu cât mai bine informat!

De aia insist ca disperatu :)

Edited by goguxx2000, 12 September 2018 - 18:19.


#6
atupi

atupi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,583
  • Înscris: 17.08.2007
Este dq200, este cutia lui VW care suporta max 250 NM cuplu. Alta cutie ptr motoarele mici nu mai au.

#7
goguxx2000

goguxx2000

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 747
  • Înscris: 24.09.2006
Băi frate... dă cu virgulă Posted Image

Și eu sunt inginer și știu că dacă proiectez ceva TOTDEAUNA trebuie să las o marjă!

Cum puii mei inginerii jermani pun o cutie ce duce MAX 250Nm la un motor ce are cuplu max 250Nm?

Eu asta nu pricep Posted Image

Edited by goguxx2000, 12 September 2018 - 18:27.


#8
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Excepție: cutia de viteze cu dublu ambreiaj DSG cu șapte trepte (DQ200), care a cedat în testul de anduranță Auto Bild. La 150.000 km, Golful 1.4 TSI a început să trepideze la plecarea de pe loc, discurile de ambreiaj erau uzate – o problemă care este comună la toate versiunile


"Eu am avut pe Polo 2011 1.2 TSI de 105CP luat de nou din Romania DSG7. Pana la 29.000 km. am schimbat kitul de ambreiaje, turbina si lantul, in conditiile in care 80% din kilometrii ii facusem pe autostrada. Asa ca nu chiar "punct" Posted Image I-am facut reviziile la timp, n-am bruscat masina, am condus-o cat se poate de grijuliu si cu toate astea..."

Devizul celor de la Service a fost urmatorul:
1. Furca treapta 5 - 600RON
2. Furca treapta 6 - 600RON
3. Kit ambreiaje LUK - 2200RON
4. Set garnituri - 1700RON
5. Capac - 60RON
6.Manopera demontat montat cutie - 1400RON
7.Manopera interventie cutie viteza automata - 2200RON
Total 8760RON
Garantie oferita: 6 luni


Ce importanta are marja de cuplu? nu intelegi ca e uscata, si se incinge si cedeaza ambreiajele si mecatronicul?! nu cedeaza de la cuplu, ci de la faptul ca nu se unge cu nimic, e in aer ambreiajul.



Asta e codul tau motor pt golf 7 1.6 tdi variant 110 CP euro 6:

CRKB, CXXB

Pentru codul asta motor s-a montat dq200:


gearbox | Volkswagen Golf 2016, mounting parts for engine and transmission for 7-speed dual clutch gearbox DQ200 CLHA,CRKB, CXXB

Te lamuresti singur aici:

http://www.oemepc.co...dart/746/lang/e

Edited by Deenman, 12 September 2018 - 18:39.


#9
goguxx2000

goguxx2000

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 747
  • Înscris: 24.09.2006
Nu mi-ai răspuns la întrebare...

#10
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Asta e codul tau motor pt golf 7 1.6 tdi variant 110 CP euro 6:

CRKB, CXXB

Pentru codul asta motor s-a montat dq200:


gearbox | Volkswagen Golf 2016, mounting parts for engine and transmission for 7-speed dual clutch gearbox DQ200 CLHA,CRKB, CXXB

Te lamuresti singur aici:

http://www.oemepc.co...dart/746/lang/e

Cutiile de viteze se imperecheaza cu motorizarea.

Daca ai motor 1.6 tdi euro 6 110CP aceasi cutie DQ200 o ai pe toate masinile cu motorizarea asta, inclusiv pe Passat, Touran, golf, polo.

#11
goguxx2000

goguxx2000

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 747
  • Înscris: 24.09.2006
Search by vin: Search by vin:
3VWCB21C91M462175
TVN parts catalog
Search by part number: Search by part number:
06H103081E
VIN WVWZZZAUZGP506696
Something is wrong…
There is no result for your VIN code or your entered VIN code is incorrect!
Please try again!

#12
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Ba tu esti tampit? ai lista cu motorizarile in partea DREAPTA! motorul tau e ala ce ti l-am zis eu, CRKB, CXXB, nu ma crezi?! cere poza la talon sau ce cod motor are masina.

Pe vwforum in fiecare 2-4 saptamani vine unu cu aceasi problema ca a ta, ca are golf 7 si ca nu crede ca are dsg 7 pe ea.

Edited by Deenman, 12 September 2018 - 18:46.


#13
goguxx2000

goguxx2000

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 747
  • Înscris: 24.09.2006
Păi dacă eu sunt tâmpit tu ești idiot!

"Prietene" eu vreau să mă duc să cumpăr o mașină la care scot din buzunar 11.000 Euroi.

Dacă tu crezi că după răspunsurile tale alambicate poate cineva să tragă o concluzie...pls abține-te!

Aștept păreri de alții mai avizați ca tine.

Clar?

#14
Costinzx6r

Costinzx6r

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 52
  • Înscris: 07.02.2017
Ia-ti manuala. Eviti eventuale probleme foarte costisitoare. Tu dai 11.000 de euro pe o masina relativ noua, dar cu multi km. Bafta!

#15
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,587
  • Înscris: 31.01.2010

View Postgoguxx2000, on 12 septembrie 2018 - 18:27, said:

Băi frate... dă cu virgulă Posted Image

Și eu sunt inginer și știu că dacă proiectez ceva TOTDEAUNA trebuie să las o marjă!

Cum puii mei inginerii jermani pun o cutie ce duce MAX 250Nm la un motor ce are cuplu max 250Nm?

Eu asta nu pricep Posted Image

Daca erai rus sau american punea`i cutie de locomotiva!
Asa se rezolva pe vremuri fiabilitatea unei masini, acuma te uiti la costuri,
(este doar ca exemplu valoarea cuplului si suma, habar n`am de ce cutii pun indivizii si nici nu`s curios)
aia de 350Nm e cu 20E mai scumpa deci pass! o pui pe
aia de 250Nm si daca driveru o calca il lamureste servive`le ca`i killer de masini!
Si asa s`a rezolvat problema, DSG 7 e cea mai cea cutie si fara asta nu se mai poate!
Posted Image

#16
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Dsg7 tine 350 nm cuplu cu alt software

Problema nu este din cuplu, nu cedează cutia de la cuplu, cedează de la supraîncălzirea de la schimbat mult treptele și de la faptul că nu are ungere.

#17
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,587
  • Înscris: 31.01.2010
Pai in alt topic cind toti tineau trageau ca DSG e miezul din piine unde ai fost???
:D

#18
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Dsg e miezul pe dsg6 nu pe dsg7.

E o mica mare diferență una singura e dsg7 și e uscata, restul sunt in ulei și sunt mai multe modele dq250-350-500 și asa mai departe. O parte din acestea sunt puse pe mașini de 600-800cp și merg fara probleme.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate