Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Golf 7 Variant 110CP 1,6 TDI 2016 250Nm cuplu
Last Updated: Aug 23 2019 12:47, Started by
goguxx2000
, Sep 12 2018 17:52
·
0
#1
Posted 12 September 2018 - 17:52
Salut,
Pls un răspuns la întrebarea următoare: - Ce tip de cutie DSG are acest model de Golf Edited by goguxx2000, 12 September 2018 - 17:53. |
#2
Posted 12 September 2018 - 18:03
Ar trebui sa fie 7-speed DSG.
Nu ai un VIN ? Edited by pasilla, 12 September 2018 - 18:05. |
#3
Posted 12 September 2018 - 18:06
Ba da WVWZZZAUZGP506696.
Știu că-i 7-speed...da ce model? |
#4
Posted 12 September 2018 - 18:10
Used in all VAG models from 2007 until now with a 1.0-1.9 litre engine.
Now. The problematic gearbox was the DQ200 one. Which does duty in the VW Polo GT TSI, Vento TSI, Skoda Ovtavia TSI, Skoda Superb TSI as of now. There's two issues with them. 1. Mechatronic Failure :- In this a vehicle will not move even when in D mode. 2. Multi Clutch Assembly :- This is like when any manual car needs a clutch replacement. You can still use your car and it'll take a long long time for it to stop working. Anyways, one should get it repaired ASAP. Now. The issues with these cars is such that because of our humid conditions and stop start traffic. The gearbox gets hot and causes too much stress for itself. PReturile le ai aici, la reprezentanta e mai scump de atat: http://www.tvsengine.../dsg/dq200.html Dai in josul paginii. Ca sa vezi cat de proasta este e suficient sa cauti pe yt dq200: https://www.youtube....rch_query=dq200 Daca un taran iti zice ca e alta cutie pe golf 7, e aceasi cutie, uscata, dq200. Edited by Deenman, 12 September 2018 - 18:13. |
#5
Posted 12 September 2018 - 18:16
Ți-am cerut un link către ceva oficial și nu mi-ai dat...
Am căutat pe Google da omu de la țară n-a găsit un răspuns concret. De aia întreb la alții mai citiți ca mine Pur și simplu vreau un link către ceva oficial în care să zică ăia de la VW ce panaramă de cutie au pus pe Golf... Sâmbătă mă duc să văd ceva mașini și vreau să fiu cât mai bine informat! De aia insist ca disperatu Edited by goguxx2000, 12 September 2018 - 18:19. |
#7
Posted 12 September 2018 - 18:27
Băi frate... dă cu virgulă
Și eu sunt inginer și știu că dacă proiectez ceva TOTDEAUNA trebuie să las o marjă! Cum puii mei inginerii jermani pun o cutie ce duce MAX 250Nm la un motor ce are cuplu max 250Nm? Eu asta nu pricep Edited by goguxx2000, 12 September 2018 - 18:27. |
#8
Posted 12 September 2018 - 18:34
Excepție: cutia de viteze cu dublu ambreiaj DSG cu șapte trepte (DQ200), care a cedat în testul de anduranță Auto Bild. La 150.000 km, Golful 1.4 TSI a început să trepideze la plecarea de pe loc, discurile de ambreiaj erau uzate – o problemă care este comună la toate versiunile
"Eu am avut pe Polo 2011 1.2 TSI de 105CP luat de nou din Romania DSG7. Pana la 29.000 km. am schimbat kitul de ambreiaje, turbina si lantul, in conditiile in care 80% din kilometrii ii facusem pe autostrada. Asa ca nu chiar "punct" I-am facut reviziile la timp, n-am bruscat masina, am condus-o cat se poate de grijuliu si cu toate astea..." Devizul celor de la Service a fost urmatorul: 1. Furca treapta 5 - 600RON 2. Furca treapta 6 - 600RON 3. Kit ambreiaje LUK - 2200RON 4. Set garnituri - 1700RON 5. Capac - 60RON 6.Manopera demontat montat cutie - 1400RON 7.Manopera interventie cutie viteza automata - 2200RON Total 8760RON Garantie oferita: 6 luni Ce importanta are marja de cuplu? nu intelegi ca e uscata, si se incinge si cedeaza ambreiajele si mecatronicul?! nu cedeaza de la cuplu, ci de la faptul ca nu se unge cu nimic, e in aer ambreiajul. Asta e codul tau motor pt golf 7 1.6 tdi variant 110 CP euro 6: CRKB, CXXB Pentru codul asta motor s-a montat dq200: gearbox | Volkswagen Golf 2016, mounting parts for engine and transmission for 7-speed dual clutch gearbox DQ200 CLHA,CRKB, CXXB Te lamuresti singur aici: http://www.oemepc.co...dart/746/lang/e Edited by Deenman, 12 September 2018 - 18:39. |
#10
Posted 12 September 2018 - 18:43
Asta e codul tau motor pt golf 7 1.6 tdi variant 110 CP euro 6:
CRKB, CXXB Pentru codul asta motor s-a montat dq200: gearbox | Volkswagen Golf 2016, mounting parts for engine and transmission for 7-speed dual clutch gearbox DQ200 CLHA,CRKB, CXXB Te lamuresti singur aici: http://www.oemepc.co...dart/746/lang/e Cutiile de viteze se imperecheaza cu motorizarea. Daca ai motor 1.6 tdi euro 6 110CP aceasi cutie DQ200 o ai pe toate masinile cu motorizarea asta, inclusiv pe Passat, Touran, golf, polo. |
|
#11
Posted 12 September 2018 - 18:43
Search by vin: Search by vin:
3VWCB21C91M462175 TVN parts catalog Search by part number: Search by part number: 06H103081E VIN WVWZZZAUZGP506696 Something is wrong… There is no result for your VIN code or your entered VIN code is incorrect! Please try again! |
#12
Posted 12 September 2018 - 18:45
Ba tu esti tampit? ai lista cu motorizarile in partea DREAPTA! motorul tau e ala ce ti l-am zis eu, CRKB, CXXB, nu ma crezi?! cere poza la talon sau ce cod motor are masina.
Pe vwforum in fiecare 2-4 saptamani vine unu cu aceasi problema ca a ta, ca are golf 7 si ca nu crede ca are dsg 7 pe ea. Edited by Deenman, 12 September 2018 - 18:46. |
#13
Posted 12 September 2018 - 18:51
Păi dacă eu sunt tâmpit tu ești idiot!
"Prietene" eu vreau să mă duc să cumpăr o mașină la care scot din buzunar 11.000 Euroi. Dacă tu crezi că după răspunsurile tale alambicate poate cineva să tragă o concluzie...pls abține-te! Aștept păreri de alții mai avizați ca tine. Clar? |
#14
Posted 12 September 2018 - 19:26
Ia-ti manuala. Eviti eventuale probleme foarte costisitoare. Tu dai 11.000 de euro pe o masina relativ noua, dar cu multi km. Bafta!
|
#15
Posted 12 September 2018 - 20:07
goguxx2000, on 12 septembrie 2018 - 18:27, said:
Băi frate... dă cu virgulă Și eu sunt inginer și știu că dacă proiectez ceva TOTDEAUNA trebuie să las o marjă! Cum puii mei inginerii jermani pun o cutie ce duce MAX 250Nm la un motor ce are cuplu max 250Nm? Eu asta nu pricep Daca erai rus sau american punea`i cutie de locomotiva! Asa se rezolva pe vremuri fiabilitatea unei masini, acuma te uiti la costuri, (este doar ca exemplu valoarea cuplului si suma, habar n`am de ce cutii pun indivizii si nici nu`s curios) aia de 350Nm e cu 20E mai scumpa deci pass! o pui pe aia de 250Nm si daca driveru o calca il lamureste servive`le ca`i killer de masini! Si asa s`a rezolvat problema, DSG 7 e cea mai cea cutie si fara asta nu se mai poate! |
|
#16
Posted 12 September 2018 - 20:12
Dsg7 tine 350 nm cuplu cu alt software
Problema nu este din cuplu, nu cedează cutia de la cuplu, cedează de la supraîncălzirea de la schimbat mult treptele și de la faptul că nu are ungere. |
#17
Posted 12 September 2018 - 20:21
Pai in alt topic cind toti tineau trageau ca DSG e miezul din piine unde ai fost???
|
#18
Posted 12 September 2018 - 20:24
Dsg e miezul pe dsg6 nu pe dsg7.
E o mica mare diferență una singura e dsg7 și e uscata, restul sunt in ulei și sunt mai multe modele dq250-350-500 și asa mai departe. O parte din acestea sunt puse pe mașini de 600-800cp și merg fara probleme. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users