Taxa reconfigurare retea.. Teapa sau fidelizare de 10 ani
Last Updated: Sep 09 2018 09:56, Started by
danb1961
, Sep 08 2018 13:15
·
0
#19
Posted 08 September 2018 - 16:02
danb1961, on 08 septembrie 2018 - 13:15, said:
Schimbat abonament internet 100m la 300m. Duduia rds comunicat ca platesc doar 0,15 ron/luna in plus prelungire contract pe 1an fara alte obligatii. Pe factura apare insa o taxa de reconfigurare 100 ron. 100 ron o fi fidelizarea,. intrucat in septembrie sarbatoresc 10 ani de contract cu rds. In fapt trecerea 100 300 este taxata? ANPC pentru taxe abuzive in contractele cu consumatorii cu perioada contractuala minima. Daca tot asi semnat contract pe 12 luni, conectarea trebuia sa fie gratuita. Trimite-i totusi un mesaj pe privat si lui @catalinman, poate stie lucruri pe care noi nu le stim.. respectiv de cand s-a apucat Digi de colectat taxe abuzive la contractele noi. Edited by rosix, 08 September 2018 - 16:03. |
#20
Posted 08 September 2018 - 16:47
Taxa aia e de ani de zile acolo. Acum e brusc abuziva daca nu e cu discount 100%? Deja au inceput aberatiile pe aici...
|
#21
Posted 08 September 2018 - 18:47
unii habar n-aveti ce vorbiti...
si eu am facut trecerea, la FB1000 la FB300. aia in casierie mi-a zis clar: platiti 100 lei taxa de reconfigurare si nu aveti perioada minima contractuala sau prelungiti pe un an si nu va costa nimic. bine pisi, da-i acolo pe un an ca mi se brehane. verificat hartie, semnat act aditional, p-aci ti-e usa. n-am platit nimic, aparea pe factura cu discount. n-am cum sa va arat, ca am facut acum >6 luni modificarea aia si in digicare apar doar facturile pentru ultimele 6 luni. atunci va potoleati. in alta ordine de idei: ba nene, care-i problema cu (unii din) voi? v-a lovit comoditatea de n-ati mai putut sau cum? "am modificat telefonic, am cerut prin telefon rezilierea, am sesizat X rahat telefonic". baaaaaaaaaaaaa!!!!! trezirea!! cum ei se acopera de hartii, voi de ce plm n-o faceti? ok, daca tot e lenea sky is the limit, macar un mail ba! totul in scris, ca sa puteti rupe capete apoi, daca e problema de ceva! cum ei se acopera de hartii, voi de ce nu o faceti, ca sa va stiti c*ru' la adapost? la fel de acoperiti sunt si inregistrand convorbirea, insa inregistrarea voastra (daca o faceti) are valoare zero. oriunde va duceti cu ea!!! de ce? c-asa-i in tenis si pentru ca Romania, nu va mai invatati minte... zilnic aud povesti de genu', iar marea fraierilor majoritate nu pot demonstra in scris ca au dreptate, ca asa li s-a zis/promis. si atunci ia dreptate pe paine, ca n-are nici dracu' ce-ti mai face. urlu de ani buni pe chestiile astea p-aci, da' al dracu' daca baga vreunu la cap... @initiator: conform legii ai dreptul sa primesti o copie a contractului/actului aditional pe suport durabil. adica hartie, mail, cd, naiba mai stie ce o fi durabil. si ai tot dreptul sa o ceri!!! nu o primesti, urgent ii notifici ca vrei inapoi la ce aveai, mai exact in 14 zile de la modificare, ca sa fii si mai acoperit. daca nu, doar ANPC-ul poate te mai scoate din rahat, mergand pe treaba cu neprimirea in scris a ofertei. baga mare. Edited by dygey, 08 September 2018 - 18:58. |
#22
Posted 09 September 2018 - 09:56
catgoric nu s-a bifat in sistem prelungirea perioadei contractuale
se rezolva cu telefon/reclamatie lasati opcul sa se ocupe de altele ca au si aia destule pe cap |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users