Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
E-Mail in serie prin Excel si Out...

Modul alimentare rulou/jaluzea ex...

Recuperare fișiere dupa form...

Aplicatii stress test RAM
 Asigurare auto hibrid

Asus B550M - PC-ul nu porneste di...

Tzanca Uraganu - Inconjurat de Fe...

explicatie montaj breadboard
 3 Doors Down - Kryptonite

Semnalizati cand virati pe un dru...

Succesiune - mostenire apartament...

Donez Siofor de 1000mg ( diabet t...
 Izolatie intre parter si etaj

Hranirea pasarilor din orase -pro...

[unde] goarna tramvai

UPGRADE interfon de bloc Electra?
 

Contract de management pentru condominiul Gran Residencia Otopeni

- - - - -
  • Please log in to reply
19 replies to this topic

#1
sdragos81

sdragos81

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 03.09.2018
Incepand cu data de 4 decembrie 2018 se poate denuntat actualul contract de management in care au fost captivi timp de 10 ani proprietarii din cadrul Complexului rezidential Gran Residencia din Str Eroilor 5H, Otopeni.

Propuneri (lista nu este exhaustiva, alte propuneri sunt binevenite):

- Denuntarea actualului contract semnat Asociatia de Proprietari Gran Residencia cu SC Gran Residencia Management SRL care presupune plata lunara a unei remuneratii de 0.4 EURO/mpc +TVA. Actuala taxa de management este mult prea mare in comparatie cu serviciile prestate de catre SC Gran Residencia Management SRL si este dubla fata de media taxelor de management lunare platite in cadrul unor ansambluri rezidentiale din Bucuresti.
- Discutii la nivelul asociatiei de proprietari pentru a identifica solutia optima pentru viitor. (ex. managementul sa se realizeze prin asociatia de proprietari la nivelul careia sa fie persoane remunerate sau semnarea unui contract de management (cu SC Gran Residencia Management SRL  sau o alta firma) in conditii mult mai bune/favorabile pentru proprietari.
- In cazul semnarii unui nou contract de management cu o firma specializata, sa se organizeze o licitatie in urma careia sa se aleaga cea mai buna oferta avand in vedere raportul calitate/pret.
- Renegocierea contractelor actuale (ex. pentru servicii de paza, curatenie etc.)

Edited by sdragos81, 03 September 2018 - 09:10.


#2
AlexEn

AlexEn

    Spoiled brat

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,811
  • Înscris: 18.12.2007
Si ce anume e de dezbatut pentru publicul larg?
Ai arie dedicata pentru discutii despre ansamblurile rezidentiale si ai si pentru acest ansamblu topic: https://forum.softpe...a#entry15399147

#3
Pololica

Pololica

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,806
  • Înscris: 04.01.2015
In cadrul unei asociatii de proprietari, sunt 3 parti care sunt Managementul asociatiei:
  • Presedintele (cea mai importanta functie si persoana din conducere)
  • Comitetul Executiv
  • Cenzorul (sau comisia de cenzori)
  • Administratorul
Toate cele de mai sus sunt cunoscute in popor ca Administratia blocului (desi fiecare cam supravegheaza pe celalalt).

Revenind la topicul deschis: ce intelegi prim management? Presedintele si Comitetul Executiv sunt proprietari membri ai Asociatiei (deci din bloc), administratorul si cenzorul (comisia de cenzori) poti fi din bloc sau persoane externe. Ce anume va manageriaza Gran Residencia? Nu aveti pe nimeni in bloc care sa stie sa utilizeze internetul si sa caute alte oferte (care, fie vorba intre noi, este treaba Comitetului).

#4
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 71,976
  • Înscris: 15.06.2007
..

Edited by tfmercedez, 03 September 2018 - 12:26.


#5
sorin147

sorin147

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,302
  • Înscris: 11.08.2003
Adunati proprietarii printr-o sedinta si, daca nu sunteti sub incidenta vreunei sclavii prin contract, le faceti vant alora de sunt acum si va inhaimati cu altii.
Daca ma astepti sa termin cursul ala de aministrator, ma propun pe mine, pare sa fie o paine de mancat pe la voi. :)

#6
puffosu

puffosu

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 20.03.2009

View Postsdragos81, on 03 septembrie 2018 - 09:00, said:

Incepand cu data de 4 decembrie 2018 se poate denuntat actualul contract de management in care au fost captivi timp de 10 ani proprietarii din cadrul Complexului rezidential Gran Residencia din Str Eroilor 5H, Otopeni.

Propuneri (lista nu este exhaustiva, alte propuneri sunt binevenite):

- Denuntarea actualului contract semnat Asociatia de Proprietari Gran Residencia cu SC Gran Residencia Management SRL care presupune plata lunara a unei remuneratii de 0.4 EURO/mpc +TVA. Actuala taxa de management este mult prea mare in comparatie cu serviciile prestate de catre SC Gran Residencia Management SRL si este dubla fata de media taxelor de management lunare platite in cadrul unor ansambluri rezidentiale din Bucuresti.
- Discutii la nivelul asociatiei de proprietari pentru a identifica solutia optima pentru viitor. (ex. managementul sa se realizeze prin asociatia de proprietari la nivelul careia sa fie persoane remunerate sau semnarea unui contract de management (cu SC Gran Residencia Management SRL  sau o alta firma) in conditii mult mai bune/favorabile pentru proprietari.
- In cazul semnarii unui nou contract de management cu o firma specializata, sa se organizeze o licitatie in urma careia sa se aleaga cea mai buna oferta avand in vedere raportul calitate/pret.
- Renegocierea contractelor actuale (ex. pentru servicii de paza, curatenie etc.)

Sunt curios ce oferta va fi din partea managementului la sedinta de joia aceasta.

#7
sdragos81

sdragos81

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 03.09.2018
Sper ca nu mai poata continua pacaleala...vechiul contract a fost o scamatorie, fiind semnat din partea Sc Gran Residencia Managemnet SRL de catre Popescu Andrei iar din partea Asociatiei de Proprietari Gran Residencia de catre Popescu Ionut.

Au luat multi bani in tot acesti ani fara sa faca mare lucru...toate preturile sunt umflate, in special cel pentru servicii de paza. Mai bine se face accesul pe baza de card si se pun in plus cateva camere, si tot costul ar fi cat se plateste intr-o singura luna catre firma de paza.

#8
Cristinna_Cibo

Cristinna_Cibo

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 25.09.2018
Buna dimineata.
Da, trebuie sa participe la sedinta de joi cat mai multi proprietari astfel incat acest contract de management sa nu fie continuat.
Eu personal nu am vazut ce anume face aceasta firma pentru proprietari.
De ce nu spargem asociatia de proprietari in asociatii pentru fiecare bloc? Si nu avem nevoie de o firma de management pentru a administra blocul. Pentru aceasta exista Presedintele, Administratorul, Comitetul executiv si cenzorul.  
Putem sa instalam sistem video la poarta, garaj si intrare in bloc.
Pentru defectiuni tehnice de orice fel putem incheia contract cu firme care nu costa mai mult de 4 lei pe apartament.

Edited by Cristinna_Cibo, 25 September 2018 - 07:18.


#9
sorin147

sorin147

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,302
  • Înscris: 11.08.2003
Vezi ca administratorul trebuie sa aiba o scoala / curs facut. Nu trebuie sa fie neaparat proprietar.

#10
Platon

Platon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,692
  • Înscris: 22.10.2002

View Postsorin147, on 03 septembrie 2018 - 12:36, said:

Adunati proprietarii printr-o sedinta si, daca nu sunteti sub incidenta vreunei sclavii prin contract, le faceti vant alora de sunt acum si va inhaimati cu altii.
Daca ma astepti sa termin cursul ala de aministrator, ma propun pe mine, pare sa fie o paine de mancat pe la voi. Posted Image


Daca faci acum cursul de administrator pe legea 230 iti iei teapa, ca nu o sa mai dai examen, asteapta sa intre in vigoare legea 196 si normele de aplicare si faci scoala din nou, apoi dai examen, toti administratorii certificati pe 230 trebuie sa facem curs de calificare si sa dam examen din nou

View PostCristinna_Cibo, on 25 septembrie 2018 - 07:18, said:

Buna dimineata.
Da, trebuie sa participe la sedinta de joi cat mai multi proprietari astfel incat acest contract de management sa nu fie continuat.
Eu personal nu am vazut ce anume face aceasta firma pentru proprietari.
De ce nu spargem asociatia de proprietari in asociatii pentru fiecare bloc? Si nu avem nevoie de o firma de management pentru a administra blocul. Pentru aceasta exista Presedintele, Administratorul, Comitetul executiv si cenzorul.  
Putem sa instalam sistem video la poarta, garaj si intrare in bloc.
Pentru defectiuni tehnice de orice fel putem incheia contract cu firme care nu costa mai mult de 4 lei pe apartament.


Pentru ca unirea face puterea, si o sa va usture la cur facturile si reparatiile pentru fiecare scara bloc, la mine in bloc totul se face la comun si este atat de usor de reparat si intretinut, 4 lei sa va faca ce ? sa se uite la voi in apartamente? defectiunile tehnice trebuie facute de personal cu capul pe umeri si ani de meserie, iar de regula astia costa, pentru 4 lei va legati la cap cu carpaci, dar stiu, v-ati luat apartamente de sute de mii de euro si va aduceti carpaci sa vi le repare

Edited by Platon, 25 September 2018 - 08:26.


#11
sdragos81

sdragos81

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 03.09.2018
Sunt de parere ca nu este nevoie de un contract de management ci se pot gasi solutii mult mai bune si ieftine.
Am vazut ca au trimis noua oferta care prevede tot 0.4 EUR/mp si un contract care sa ne lege pe 5 ani...sper ca cei care locuiesc in complex sunt rationali si vor vota impotriva acestei oferte. Este dublu fata de cat platesc la un alt apartament in centrul Bucurestiului.

Ar fi util si sa se foloseasca o aplicatie dedicata pentru asociatiile de proprietari, sa fie 2-3 persoane remunerate (nu full time job) la nivel de asociatie si de un contabil/firma de contabilitate, care nu ar costa mai mult de 4-5 RON per apartament (https://www.contabil...tari.ro/tarife/)

Exemple de aplicatii:
https://www.blocexpert.ro/preturi/
https://aviziero.ro/

Conform ofertei transmise de SC Gran Residencia Management SRL, costul lunar (taxa de management, fara costuri legate de paza etc.) pentru tot ansamblul rezidential ar fi de aproape 33.000 RON (peste 7.000 EUR)...o gluma proasta care nu trebuie sa mai continue.

#12
puffosu

puffosu

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 20.03.2009

View Postsdragos81, on 25 septembrie 2018 - 14:00, said:

Sunt de parere ca nu este nevoie de un contract de management ci se pot gasi solutii mult mai bune si ieftine.
Am vazut ca au trimis noua oferta care prevede tot 0.4 EUR/mp si un contract care sa ne lege pe 5 ani...sper ca cei care locuiesc in complex sunt rationali si vor vota impotriva acestei oferte. Este dublu fata de cat platesc la un alt apartament in centrul Bucurestiului.

Ar fi util si sa se foloseasca o aplicatie dedicata pentru asociatiile de proprietari, sa fie 2-3 persoane remunerate (nu full time job) la nivel de asociatie si de un contabil/firma de contabilitate, care nu ar costa mai mult de 4-5 RON per apartament (https://www.contabil...tari.ro/tarife/)

Exemple de aplicatii:
https://www.blocexpert.ro/preturi/
https://aviziero.ro/

Conform ofertei transmise de SC Gran Residencia Management SRL, costul lunar (taxa de management, fara costuri legate de paza etc.) pentru tot ansamblul rezidential ar fi de aproape 33.000 RON (peste 7.000 EUR)...o gluma proasta care nu trebuie sa mai continue.

Ar putea fi ok cuantumul acestei taxe daca ar introduce in ea, spre exemplu, costurile legate de paza. Si altele cum ar fi intretinerea spatiilor verzi. Adica sa se ocupe si dpdv financiar de aceste servicii oferite noua, locatarilor.

#13
Cristinna_Cibo

Cristinna_Cibo

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 25.09.2018
Buna ziua.
Studiind Legea 196/2018 si vorbind cu administratori de blocuri mi s-a sugerat sa citesc cateva articole edificatoare.
Cititi art. 2, lit. l in coroborare cu Sectiunea a 5-a - art. 84, 85 si 86.
Respectiv ce inseamna cota-parte indiviza și ce reprezinta cheltuielile pe cota parte indiviza.

#14
sdragos81

sdragos81

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 03.09.2018

View Postpuffosu, on 25 septembrie 2018 - 14:12, said:

Ar putea fi ok cuantumul acestei taxe daca ar introduce in ea, spre exemplu, costurile legate de paza. Si altele cum ar fi intretinerea spatiilor verzi. Adica sa se ocupe si dpdv financiar de aceste servicii oferite noua, locatarilor.

Un mare "daca", dar acele costuri vin suplimentar si nu sunt mici (ex. paza mai este cam 50% din taxa de management). Cu banii care se platesc pentru paza intr-o luna (peste 3.500 EUR) s-ar pune la punct un sistemul electronic de acces si s-ar mai cumpara niste camere cu wifi (se gasesc si la 30-50 EUR bucata).
Serviciile pe care le factureaza ei prin taxa de management nu ar depasi 15-20 de lei per apartament (indiferent de suprafata) daca ar fi contracte negotiate ok: 4-5 RON/ap contabilitate, 1-2 RON/ap pt cenzor, aplicatie pentru facturare si evidenta cheltuieli/furnizori 1-2 RON/ap etc.

#15
sorin147

sorin147

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,302
  • Înscris: 11.08.2003
Pentru administrarea a 2 scari (40 de apartamente),  platim sub 700 de lei lunar. Noi.

#16
sdragos81

sdragos81

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 03.09.2018

View Postsorin147, on 25 septembrie 2018 - 15:19, said:

Pentru administrarea a 2 scari (40 de apartamente),  platim sub 700 de lei lunar. Noi.

Pentru 160 de apartamente SC Gran Residencia Management SRL vrea 33.000 lei/luna, adica de 11.8 ori mai mult. Ce servicii aveti incluse in cei 700 lei?

#17
sorin147

sorin147

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,302
  • Înscris: 11.08.2003
Contabilitatea, generarea hartiilor, plata facturilor, casierul, 1.5 ore saptamanal pentru incasare.

Acum avem 2 administratori repartizati: unul e casier si unul se ocupa de partea tehnica (apelabil cand avem bube in bloc).

#18
AroundYou

AroundYou

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,690
  • Înscris: 17.04.2015

View Postsdragos81, on 03 septembrie 2018 - 09:00, said:

- Denuntarea actualului contract semnat Asociatia de Proprietari Gran Residencia cu SC Gran Residencia Management SRL care presupune plata lunara a unei remuneratii de 0.4 EURO/mpc +TVA.
Pe mine ce ma mira e cum naiba accepta cumparatorii asemenea contracte de "sclavie" (dupa cum se exprima si un antevorbitor) pe o gramada de ani si nu realizeaza din prima despre ce magarie e vorba.

Apropo, exista si mai rau, imi citez o parte dintr-o postare mai veche, unde imi exprimam pozitia fata de astfel de aspecte:

View PostAroundYou, on 06 iulie 2016 - 20:03, said:

Toate bune si frumoase pana cand am spus ca da, cumpar... Atunci mi-au scos la vedere si un contract prin care ei firma ar fi facut managementul (administratie etc) pe n ani, un contract obligatoriu de semnat odata cu achizitia, un contract aberant atat timp cat taxau 0,63 euro per m2 construit (nici macar util!!!!  adica in cazul meu cca 80 de euro lunar pentru mai nimic!!!), mai precis, as fi platit lunar la ei 80 de euro standard, "taxa de smecher", asta inafara de plata normala pentru intretinerea spatiilor comune, curatenie, lift, iluminare, etc... Asa ca m-am lasat.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate