Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Probleme cardan/cutie w204 facelift 2012
Last Updated: Sep 03 2018 20:44, Started by
SilvanIancu
, Sep 02 2018 17:03
·
0
#1
Posted 02 September 2018 - 17:03
Salutare ! Am mai deschis acum ceva timp un topic despre problema asta , inca persista , am fost la 8 ateliere mecanice , de la vreo 2 am primit un raspuns mai concret... Sa incepem cu inceputul . Detin un c class w204 sedan din 2012 , 2.1 diesel (om651) , cv manuala 110k km. Problema se manifesta in felul urmator : in treapta 1 sau marsarier , atunci cand ridic ambreiajul
Edited by argonaut, 02 September 2018 - 22:18. |
#2
Posted 02 September 2018 - 17:21
Pinion de atac,sau coroana.
Oricum,la demontare se va descoperi defectul. Era bine dacă în filmare se proba și un eventual "joc axial" sau radial. |
#3
Posted 02 September 2018 - 17:28
zgomotul se aude in partea din fata a masinii sau in spate?
|
#4
Posted 02 September 2018 - 18:54
La 0.13 parcă se încearcă și o verificare a jocului axial.
Cred că fără demontare nu identifici problema,spor la treabă și cheltuieli minime. |
#5
Posted 02 September 2018 - 19:41
In film pare a fi flansa de la iesire cutie viteze. Daca este asa,ar trebui bagata in fiecare treapta de viteze si estimat jocul de angrenare a pinioanelor. De regula solutia constructiva de lagaruire a arborelui de intrare in CV este la unul din capete destul de firava, in opinia mea. Este vb de o colivie cu role cilindrice montata intre arborele de intrare si cel de iesire. Cand cedeaza, arborii pierd paralelismul implicit creste si jocul in dantura marindu-se distanta intre arbori. Daca nu esti familiarizat cu reparatii CV nu intelegi despre ce e vorba. Exista solutii de reconditionare, calea de rulare a coliviei amintite este chiar in arbori prelucrata, fara camasi interioara-exterioara ca la un rulment comun. Daca esti din Bucuresti sau imprejurimi te pot ajuta.
Edited by kesarion111, 02 September 2018 - 19:42. |
#6
Posted 02 September 2018 - 19:45
Locuiesc in Salzburg , Austria ... inteleg despre cam ce e vorba , o sa vad , daca nu ajung in tara o sa o repar aici . Dar fara minim 2500 eur nu cred ca scap .
|
#7
Posted 03 September 2018 - 20:44
Asa o fi in Austria... aici eu as lua 300 manopera si 100 prelucrari mecanice (rectificat arbore si alezaj la noile cote de colivie cu role) Cu 2500 euro iei 3 cutii SH...
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users