Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...
 probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National
 Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...
 Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...
 

Probleme cardan/cutie w204 facelift 2012

- - - - -
  • Please log in to reply
6 replies to this topic

#1
SilvanIancu

SilvanIancu

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 13
  • Înscris: 02.02.2018
Salutare !  Am mai deschis acum ceva timp un topic despre problema asta , inca persista , am fost la 8 ateliere mecanice , de la vreo 2 am primit un raspuns mai concret... Sa incepem cu inceputul . Detin un c class w204 sedan din 2012 , 2.1 diesel (om651) , cv manuala 110k km. Problema se manifesta in felul urmator : in treapta 1 sau marsarier , atunci cand ridic ambreiajul decat DOAR pana la jumate , apoi il apas la loc (ex. mers bara la bara , aglomeratie , ies din parcare subterana si trebuie sa ma opresc sa ma asigur ..) se aude un zgomot metalic de sub masina , , de parca s-ar lovi 2 piese metalice intre ele . Se intampla doar in treapta 1 sau marsarier ... Am fost la mecanic si am verificat impreuna tampoane motor , cutie , flanse de la cardan .. etc . Toate bune si frumoase , niciun fel de problema cu astea. M-am urcat in masina si i am zis mecanicului sa urce masina ceva mai sus ca sa se poata uita in detaliu de unde vine zgomotul . Am incercat sa reproduc zgomotul prin apasarea pedalei de frana , cuplarea in treapta 1 si ridicarea ambreiajului pana la jumate (aprox. jum. , acolo unde cupleaza) apoi apasarea ambreiajului pana la fund . Parca se auzea si mai tare (probabil din cauza ecoului ) . Mecanicul a zis ca nu e 100% sigur dar este foarte probabil sa fie de vina rulmentul din cutie , cel de pe partea cu cardanul . Mi a aratat cam unde ar veni acest rulment iar cand am rotit de cardan , in zona unde se uneste cu cutia , se auzea un zgomot , nu stiu sa il descriu , si avea si putin joc . Va atasez un video de pe youtube cu zgomotul de atunci cand roteam cu mana de cardan  [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/_BB4Hsbr5zs?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] , video cu zgomotul pe care il face in mers nu am , deocamdata . Voi ce parere aveti ? Ati intalnit problema asta ? Cam la cat s ar ridica costurile reparatiei ? Multumesc !

Edited by argonaut, 02 September 2018 - 22:18.


#2
ct13mey

ct13mey

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,435
  • Înscris: 02.05.2015
Pinion de atac,sau coroana.
Oricum,la demontare se va descoperi defectul.
Era bine dacă în filmare se proba și un eventual "joc axial" sau radial.


#3
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,629
  • Înscris: 22.11.2007
zgomotul se aude in partea din fata a masinii sau in spate?

#4
ct13mey

ct13mey

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,435
  • Înscris: 02.05.2015
La 0.13 parcă se încearcă și o verificare a jocului axial.
Cred că fără demontare nu identifici problema,spor la treabă și cheltuieli minime.

#5
kesarion111

kesarion111

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,056
  • Înscris: 15.06.2009
In film pare a fi flansa de la iesire cutie viteze. Daca este asa,ar trebui bagata in fiecare treapta de viteze si estimat jocul de angrenare a pinioanelor. De regula solutia constructiva de lagaruire a arborelui de intrare in CV este la unul din capete destul de firava, in opinia mea. Este vb de o colivie cu role cilindrice montata intre arborele de intrare si cel de iesire. Cand cedeaza, arborii pierd paralelismul implicit creste si jocul in dantura marindu-se distanta intre arbori. Daca nu esti familiarizat cu reparatii CV nu intelegi despre ce e vorba. Exista solutii de reconditionare, calea de rulare a coliviei amintite este chiar in arbori prelucrata, fara camasi interioara-exterioara ca la un rulment comun. Daca esti din Bucuresti sau imprejurimi te pot ajuta.

Edited by kesarion111, 02 September 2018 - 19:42.


#6
SilvanIancu

SilvanIancu

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 13
  • Înscris: 02.02.2018
Locuiesc in Salzburg , Austria ... inteleg despre cam ce e vorba  , o sa vad , daca nu ajung in tara o sa o repar aici . Dar fara minim 2500 eur nu cred ca scap .

#7
kesarion111

kesarion111

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,056
  • Înscris: 15.06.2009
Asa o fi in Austria... aici eu as lua 300 manopera si 100 prelucrari mecanice (rectificat arbore si alezaj la noile cote de colivie cu role) Cu 2500 euro iei 3 cutii SH...

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate