Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Mezina familiei, Merida BigNine

The Tattooist of Auschwitz (2024)

Se poate recupera numar de telefo...

Upgrade de la MacBook Pro M1 cu 8...
 Ce tip de monitor am nevoie pt of...

Resoftare camera supraveghere

Laptop Gaming

Cu ce va aparati de cainii agresi...
 Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone
 Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric

CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...
 

Cu ce OS să încep?

- - - - -
  • Please log in to reply
27 replies to this topic

#1
Alex-Tudor

Alex-Tudor

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 30
  • Înscris: 29.12.2017
Sunt un începător în programare - singurele lucruri pe care le-am făcut de la 0 au fost 2 site-uri (+ CSS-urile aferente). Dar tot - inclusiv viața noastră a început de la lucruri mici.
O să îmi un cumpăr un laptop nou - nu mulțumesc, nu vreau asistență în acest lucru,deja am pe cineva.
Ce OS să aleg? Aș merge pe *nix (Unix-like OS-uri),dar nu știu dacă infrastructura web / cursurile de mate-info ale liceului meu (Mihai Eminescu , Buzău) le suportă.Și Windows-ul ar fi ultima mea alegere. La cât de omniprezent este,este axat - în principal: edițiile Home și Pro sunt ce se pun pe cele mai multe laptop-uri- pe consumatorul clasic,având foarte puține unelte "out of the shelf" La început nu va fii o problemă,deoarece nu îmi trebuie un debugger/auto corector,deoarece vreau să învăț din greșeli,nevrând să ratez cea mai bună șansă de a învață apăsând pe un buton.Dar mai târziu nu vreau să stau gen 1 zi în fața lui descărcând compilatoare pentru programe mari.Iar UNIX are o reputație greu de bătut de către Windows.Trebuie să recunoaștem, Tim Berners-Lee a lucrat la WordWideWeb -primul navigator de internet - de pe un NeXT - având la bază UNIX.

#2
greywolfact

greywolfact

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,441