Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Mi-au disparut amigdalitele ?

Exista vreun plan de terorizare p...
 Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 

Nu stiu ce sa fac.

- - - - -
  • Please log in to reply
28 replies to this topic

#1
Kappa666

Kappa666

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 42
  • Înscris: 26.08.2018
Salut.Sunt un elev care trece in clasa a XI-a,profil stiinte ale naturii.Eu am o mare problema.Nu acesta era chiar profilul pe care voiam sa merg.Mama mi-a spus ca sa merg pe profilul asta ca sa ma fac doctor,iar eu la cat de naiv eram,am acceptat.Aveam medie de intrat si la mate-info la mai multe licee,insa acum sunt la al treilea cel mai bun liceu din orasul meu.
Am observat ca Medicina nu e de mine,nu ma descurc la chimie,prea multa toceala, mai trebuie sa stai si 6++ ani doar pentru licenta,si mai e si grea admiterea...As fi dorit sa ajung inginer,tata este mecanic si mie imi placea foarte mult ceea ce face el.Ma descurc si imi place mult fizica (am avut media 9 anul asta si facem 2 ore+2 optional de fizica,in total 4 ore),ma descurc cat de cat la matematica,desi tin sa spun ca avem o profesoara care nu se prea intereseaza de noi,deci mda,va trebui sa fac meditatii,indiferent ca vreau sau nu...
Intrebarea mea este:Poti sa dai la Politehnica de pe profil de stiinte ale naturii?Evident,nu la AC sau ETTI,deoarece nu prea am inclinatie spre programare.As dori tare mult sa dau timpul inapoi.Regret orice decizie am luat in viata.

#2
Naijax

Naijax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,225