Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik

Permis categoria B la 17 ani
 Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...

Momentul Aprilie 1964
 Sursa noua - zgomot ?

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?

Free streaming SkyShowtime de la ...
 Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...

Mezina familiei, Merida BigNine

The Tattooist of Auschwitz (2024)

Se poate recupera numar de telefo...
 

Ma impiedic in trafic de astia cu hibride!

* - - - - 11 votes
  • Please log in to reply
622 replies to this topic

#181
shymano

shymano

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,875
  • Înscris: 27.04.2010

View PostReactor2015, on 26 octombrie 2018 - 11:27, said:

Eu conduc un 1,6tdi de 105 cai care consuma intre 4 si 5 fara s-o menajez.
Eu auzisem ca motorul ala consuma maxim 2-2.5% ... nu iti ia cam mult ???
Posted Image Posted Image

Edited by shymano, 26 October 2018 - 15:54.


#182
Reactor2015

Reactor2015

    ReMember

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,692
  • Înscris: 06.01.2015
Ar consuma atat daca ar fi hibrida Posted Image

Ca tot zicea cineva de civilizatie prin vest. Mai nou, am fost surprins de claxoane. Mult mai des ca inainte. Chiar am fost mirat.
Au inceput si ei sa-si piarda rabdarea si sa se salbaticeasca. Inca sunt diferente mari fata de ai nostri dar usor-usor se balcanizeaza si ei. Daca nu, ii fortam noi sa o o faca.

#183
77777-7

77777-7

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 665
  • Înscris: 24.10.2016

View PostTS030, on 24 octombrie 2018 - 15:18, said:

Ai putea da niste detalii despre noua cutie de viteze?
Ma intereseaza, pentru ca noua Corolla hibrid cu motor de 2l cica va avea padele la volan... deci va fi cel putin capabila sa simuleze trepte de viteza (daca nu sa le si aiba efectiv). Nu-mi prea imaginez cum ar functiona asta cu HSD-ul clasic, dar daca e o cutie diferita...
Nu sunt nici mare fan al modului in care se tureaza motorul la acceleratii (CVT in general).

L.E. Cred totusi ca folosesc in continuare un dispozitiv power split...
Nu stiu despre hibrid de 2 L la Corolla. Stiu ca prin cutie noua la Prius generatia 4 fata de Prius gen 2(2006-2009) si prius gen 3 (2009-2016) e vorba ca la gen 2 si 3 cutia, nu partea e-vyc ci doar partea de ''trepte'' e ca la o bormasina cu turatie variabila, are 3 roti dintate mici ca punctele unui triunghi si o roata mai mare in centru pe care stau cele 3, iar la Prius gen 4, au pastrat deci partea e-cvt dar ''partea de trepte'' au inlocuit roata aia cu 3 mici un trepte clasice gen 2 arbori cu roti dintate si furcisi sincroane etc precum e intr-o cutie clasica. Uite in filmul asta primul cum e cutia pana in 2015, gen 2 si 3. Daca zici ca nu esti facn mare al acceleratiei cvt, te teferi la orice cvt sau ai si condus e-cvt ul de la Prius/Lexus rh/rx/rav4 etc?
Cutia gen 2 si 3
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/dLNDGUISTYM?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Si in prius gen 4, prius prime, si probabil si corolla asta noua si alte modele noi Toyota si lexus
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/vHc-_E8xWnM?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

View PostReactor2015, on 26 octombrie 2018 - 11:27, said:

In ultimele doua zile am facut aproape o mie de km intr-o insula din NV Europei.
Pe autostrada, la un moment dat, coloana de masini. Un Leaf conducea voios plutonul si toti ceilalti ii umpleau frigiderul.
Tot pe autostrada o Corolla sau ceva de genul, hybrid, facuse ditai carnatul dupa ea.
Se circula pe o singura banda din cauza de lucrari.
Imi pare rau ca nu am avut camera de trafic la mine. Era mai mult decat relevant.
In general si p-aici, cei cu electrice o ard cam molcolm.
Puteti sa va suparati cei cu foenul dupa voi dar sunt chestii constatate de mine.
Eu conduc un 1,6tdi de 105 cai care consuma intre 4 si 5 fara s-o menajez. Pretul combustibilului este la fel ca in Ro.
Vezi ca prin tari mai sofistichete exista chestii gen average speed check asa ca degeaba te uiti tu si vezi o masina in fata tinand pe toate in urma cand e posibil sa fie toti localnici si sa stie ca e average speed check pe zona aia si asa ca nu se risca nimeni sa depaseasca nimic. Stickerul cu ''conduc molcom'' merge foarte bine pe 80% din masinile din Ro care inca nu au descoprit cutia automata. lol Si 1.6 tdi asta magic al tau cred ca scoate 4-5% doar la vale nemenajat.

ps asa ca fapt divers...Priusul inca din 2007 are pistoane sculptate ca pistoanele de cursa.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/cFdTtZCAb6I?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by 77777-7, 27 October 2018 - 10:50.


#184
TS030

TS030

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,193
  • Înscris: 25.06.2012

View Post77777-7, on 27 octombrie 2018 - 10:43, said:

Nu stiu despre hibrid de 2 L la Corolla. Stiu ca prin cutie noua la Prius generatia 4 fata de Prius gen 2(2006-2009) si prius gen 3 (2009-2016) e vorba ca la gen 2 si 3 cutia, nu partea e-vyc ci doar partea de ''trepte'' e ca la o bormasina cu turatie variabila, are 3 roti dintate mici ca punctele unui triunghi si o roata mai mare in centru pe care stau cele 3, iar la Prius gen 4, au pastrat deci partea e-cvt dar ''partea de trepte'' au inlocuit roata aia cu 3 mici un trepte clasice gen 2 arbori cu roti dintate si furcisi sincroane etc precum e intr-o cutie clasica. Uite in filmul asta primul cum e cutia pana in 2015, gen 2 si 3. Daca zici ca nu esti facn mare al acceleratiei cvt, te teferi la orice cvt sau ai si condus e-cvt ul de la Prius/Lexus rh/rx/rav4 etc?
Cutia gen 2 si 3
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/dLNDGUISTYM?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Si in prius gen 4, prius prime, si probabil si corolla asta noua si alte modele noi Toyota si lexus
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/vHc-_E8xWnM?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Multumesc pentru filmulete.
Totusi, nu vad nici un sistem cu furci si sincroane ca la o cutie clasica (manuala, inteleg). Modificarea principala e ca MG1 si MG2 nu mai sunt in linie (cu consecinte asupra vitezelor relative ale ICE, MG1 si MG2).

Corolla hibrid cu motor de 2l (dynamic force engine) e asteptata anul viitor. Cu o putere totala de 180CP, ar putea fi exact ce ne trebuie ca sa nu se impiedice Reactor de noi Posted Image

Nu sunt mare fan al acceleratiei CVT in general; mai precis cand apas pe acceleratie, motorul maraie si... nu se intampla mare lucru. Asta daca insisti sa ramai la o gama de preturi rezonabila.
Prius am condus doar la test drive (G3); din pacate n-am avut cum sa ajung la viteze de autostrada.

Edited by TS030, 27 October 2018 - 12:51.


#185
Reactor2015

Reactor2015

    ReMember

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,692
  • Înscris: 06.01.2015

View PostTS030, on 27 octombrie 2018 - 12:45, said:

... o putere totala de 180CP, ar putea fi exact ce ne trebuie ca sa nu se impiedice Reactor de noi Posted Image

...
Cred ca tine si de masina si nu neaparat ca nu ar fi capabile sa mearga mai repede sau sa accelereze ca o masina normala dar sunt setate spre economie si un mers mai molcom.
La fel si cel care o conduce, psihologic, este setat altfel.
Orice s-ar spune, motorul cu combustie interna iti da alta senzatie si te provoaca in mod diferit fata de-un motor de aspirator sau bormasina.

Eu nu sunt impotriva masinilor electrice sau hibride dar dezavantajele lor majore ma tin departe de-o asemenea achizitie.

#186
TS030

TS030

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,193
  • Înscris: 25.06.2012
Iti dai seama ca eram ironic.
Exista hibride si hibride. Ca un fapt divers, TS030 vine tot de la un hibrid...
In plus, e si un pic amuzant - pai dieselul e laudat si cumparat pentru consum... dar la hibride nu e bine, ca-s oamenii setati pisicologic si te impiedici de ei :rolleyes:

#187
Reactor2015

Reactor2015

    ReMember

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,692
  • Înscris: 06.01.2015
Da, dieselul este laudat pentru consum si cuplu. Si motoarele electrice au cuplu.
Dar, dieselul, chiar si fugarit, tot putin consuma. Mai ales in afara localitatii.
Orice s-ar spune, in regim de condus dinamic, dieselul ramane cel mai rezonabil dpdv consum. Hibridele sau electricele pur si simplu cad in cap ca si consum la viteze mari.

#188
77777-7

77777-7

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 665
  • Înscris: 24.10.2016

View PostTS030, on 27 octombrie 2018 - 12:45, said:

Multumesc pentru filmulete.
Totusi, nu vad nici un sistem cu furci si sincroane ca la o cutie clasica (manuala, inteleg). Modificarea principala e ca MG1 si MG2 nu mai sunt in linie (cu consecinte asupra vitezelor relative ale ICE, MG1 si MG2).

Corolla hibrid cu motor de 2l (dynamic force engine) e asteptata anul viitor. Cu o putere totala de 180CP, ar putea fi exact ce ne trebuie ca sa nu se impiedice Reactor de noi Posted Image

Nu sunt mare fan al acceleratiei CVT in general; mai precis cand apas pe acceleratie, motorul maraie si... nu se intampla mare lucru. Asta daca insisti sa ramai la o gama de preturi rezonabila.
Prius am condus doar la test drive (G3); din pacate n-am avut cum sa ajung la viteze de autostrada.
Nu am studiat amanuntit cutia gen 4, stiu ca unele stiri pana sa apara ziceau ceva de selectat vitezele pe pinioane diferite ca la o cutie casica..nu conteaza, faza-i ca merge si e bine asa.
Prius gen 3 daca ai condus, probabil ai vazut ca se misca, daca te-a lasat proprietarul s-o calci, daca nu , oricum..se misca de la 0 la max dintr-o bucata fara sa aib vreo pierdere de putere. Si e 0 la100 in 9.6-9.7 secunde.
TOYOTA PRIUS 0 TO 60 MPH AND QUARTER MILE TIMES
2001 Toyota Prius .......................................... 0-60 mph 12.9 | Quarter mile 19.0
2004 Toyota Prius Hybrid...............................  0-60 mph 10.1
2007 Toyota Prius Touring Edition Hybrid .......0-60 mph 9.9
2010 Toyota Prius Hybrid ............................... 0-60 mph 9.7
2011 Toyota Prius Hybrid...............................  0-60 mph 9.7 | Quarter mile 17.1
2012 Toyota Prius Plug-In Hybrid..................  0-60 mph 10.9 | Quarter mile 18.5
2012 Toyota Prius V ...................................... 0-60 mph 10.2 | Quarter mile 17.8
2013 Toyota Prius C ....................................... 0-60 mph 10.7 | Quarter mile 18.0
2016 Toyota Prius ........................................... 0-60 mph 9.6 | Quarter mile 17.2
2017 Toyota Prius...........................................  0-60 mph 10.1 | Quarter mile 17.4

Edited by 77777-7, 27 October 2018 - 23:22.


#189
TS030

TS030

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,193
  • Înscris: 25.06.2012

View PostReactor2015, on 27 octombrie 2018 - 22:24, said:

Da, dieselul este laudat pentru consum si cuplu. Si motoarele electrice au cuplu.
Dar, dieselul, chiar si fugarit, tot putin consuma. Mai ales in afara localitatii.
Orice s-ar spune, in regim de condus dinamic, dieselul ramane cel mai rezonabil dpdv consum. Hibridele sau electricele pur si simplu cad in cap ca si consum la viteze mari.
Consum de 2l/100km pe Nurburgring, asa-i? Posted Image
Vise, taica. Dieselul nu are nici un avantaj la consum fata de un hibrid; iar fugarit, consuma si el mult.

View Post77777-7, on 27 octombrie 2018 - 23:18, said:

Nu am studiat amanuntit cutia gen 4, stiu ca unele stiri pana sa apara ziceau ceva de selectat vitezele pe pinioane diferite ca la o cutie casica..nu conteaza, faza-i ca merge si e bine asa.
Prius gen 3 daca ai condus, probabil ai vazut ca se misca, daca te-a lasat proprietarul s-o calci, daca nu , oricum..se misca de la 0 la max dintr-o bucata fara sa aib vreo pierdere de putere. Si e 0 la100 in 9.6-9.7 secunde.
N-am prea calcat-o, mai ales la viteza. Va trebui sa ma tin de cei de la Toyota pentru niste test drive-uri mai ca lumea, cand apar noile modele.

9.6-9.7 e decent, mai bine decat majoritatea masinilor in circulatie. Lumea in general nu-si traieste viata din sfert in sfert de mila Posted Image
Camry - 2.5l hibrid, o sa apara si la noi - e mai rapid. Apoi mai exista hibride si la Lexus. Si mai sunt si alte marci, daca tot nu va convine performanta mergeti pe i8 sau pe 918 Spyder Posted Image

L.E. De unde-s datele alea? 0-100 pentru Prius G3 si G4 ar trebui sa fie un pic peste 10s...
Mi se parea mie ca arata prea bine.

Edited by TS030, 28 October 2018 - 00:08.


#190
77777-7

77777-7

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 665
  • Înscris: 24.10.2016
De aici https://www.zeroto60...0-60-mph-times/

#191
gelu11

gelu11

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 11
  • Înscris: 07.08.2006
Salut!

Sunt nou pe aici si in ale condusului. Am pana acum doar 250 KM "la bord" (mi-am luat masina hibrid vinerea trecuta si inainte de asta nu am condus decat cu instructor in dreapta). Azi prin Bucuresti (Stefan cel Mare - ora de varf) am primit si primul meu "deget mijlociu" in trafic. Eram pe banda trei (aveam cam 50Km/h si era liber in fata/spate) pentru ca la urmatorul semafor urma sa fac stanga cand m-a devansat un tip pe B2, a trecut in fata mea si dupa cateva secunde a scos mana pe geam si mi-a aratat semnul "prieteniei". Pe mine m-a amuzat si am crezut ca e de la faptul ca imi "permit" sa merg pe B3 cu lamaia si cu viteza relativ mica tinand cont de media de 7Km/h pe Stefan cel Mare la ora respectiva. Citind thread-ul asta ma intreb daca nu a fost totusi de la masina.

P.S. In cateva zeci de secunde eram in spatele lui la semafor.

#192
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002

View Postgelu11, on 08 noiembrie 2018 - 19:12, said:

geam si mi-a aratat semnul "prieteniei".
Ala era in vacanta

#193
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,487
  • Înscris: 18.06.2007
Cum am putut sa pierd așa topic. Un deliciu să-l citesc

Ce a ratat colegul care l-a deschis, că șoferii erau ori transpirați ori înghețați. In fct de anotimp

#194
Romanwraig

Romanwraig

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 657
  • Înscris: 14.12.2009

View PostReactor2015, on 01 septembrie 2018 - 09:15, said:

De la o vreme, de cand au inceput sa fie mai des intalnite ma impiedic in trafic la propriu de conducatorii auto care conduc hibride, in special Toyota.
Voua vi s-a intamplat asta?

Aseara a culminat cu faptul ca eram la un semafor si in fata mea doua hibride Toyota, un CHR si un Prius. Au demarat precum melcul isteric si cel din fata si-a dat seama abia in mijlocul intersectiei ca el de fapt vrea sa faca stanga si a pus semnalul dar a blocat toata coloana in spate. Iar ala cu CHR-ul, dupa ce intr-un final a trecut de cel cu Prius a pornit in tromba si atins fenomenala viteza de 40km/h pe care a mentinut-o constant ajutand la pomenirea tuturor mortilor si ranitilor din familia lui.

Eu inteleg ca unii merg la consum, protejeaza planeta, etc dar mai suntem si noi, ceilalti care vrem sa murim batrani la noi acasa si nu taraindu-ne pe drumurile infecte ale patriei.
Era bine daca aveam pe unde, sa le facem o banda speciala melcilor astora ca daca tot s-au scos carutele de pe DN-uri...

Exista o doza de amuzament in tot ceea ce spun dar situatia este cat se poate de serioasa, reala si enervanta.

Daca nu erau hibride, ai mai fi deschis topicul ?  Caci sunt destui in trafic care merg astfel . Adapteaza-te sau ia metroul, o sa scapi de stress.

Edited by Romanwraig, 23 November 2018 - 11:00.


#195
Reactor2015

Reactor2015

    ReMember

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,692
  • Înscris: 06.01.2015
Trebuie sa vin pana la Bucuresti ca sa pot sa iau metroul si as veni cu masina, deci ma impiedic iar in trafic de astia cu hibride. Deci nu este o solutie.

#196
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002

View PostReactor2015, on 27 noiembrie 2018 - 09:32, said:

Trebuie sa vin pana la Bucuresti ca sa pot sa iau metroul si as veni cu masina, deci ma impiedic iar in trafic de astia cu hibride. Deci nu este o solutie.
Ponderea autoturismelor hybrid/electrice este de maxim 2,7%. Eu tot nu inteleg, de cine te impiedici?

Edited by cata, 27 November 2018 - 09:51.


#197
Reactor2015

Reactor2015

    ReMember

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,692
  • Înscris: 06.01.2015
De alea 2,7%. Ce vrei, eu sunt mai mic de inaltime :P

On. Am zis ce-am avut de zis la momentul respectiv. Intre timp, culmea, chiar nu am mai intalnit nicio masina hibrid prin trafic. De cand cu frigul s-a intamplat asta. Dar nu cred ca are vreo legatura.

#198
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,487
  • Înscris: 18.06.2007
cred că am zis că am venit din craiova spre ploiești (ărin vară) și sunt despărțitoare între sensuri. un auris a ajuns să fie claxonat de un tir pe care îl avea la 2-3 mașini în spate pentru că ținea coloană în spatele lui. de ce? pentru că pe toate coborârile el îți încărca bateriile și abia se mișca...........

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate