Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Transport oferit de angajator
Last Updated: Sep 09 2018 16:27, Started by
meowth
, Aug 29 2018 22:34
·
0
#1
Posted 29 August 2018 - 22:34
Sunt tot mai multe firme (fabrici, mai ales) care includ la "beneficii" transportul asigurat, in special cele aflate in afara marilor orase. Ca unul care nu lucreaza la o astfel de firma si n-a folosit genul asta de autobuz (sau conventie, cum ii ziceau parintii nostri pe vremuri), ii intreb pe cei care stiu din experienta, fiindca sunt eu mai curios din fire:
E gratuit sau se considera avantaj in natura la salariat? Autobuzele au orare fixe pentru schimburile 1, 2 si 3? Adica circula din ora in ora, sau cum? Se urca pe baza de legitimatie? Au statii fixe prin orase? Ce fac cei care raman la ore suplimentare in fabrica, cheama taxiul pana la Cucuietii din Vale ca sa ajunga acasa (daca vrea sa vina pana acolo)? |
#2
Posted 29 August 2018 - 22:38
probabil deconteaza transportul
Si la taxi la fel, pastrezi bonurile si la sfarsitul lunui ti se dau bani |
#3
Posted 29 August 2018 - 22:47
transportul e gratuit, dar se promoveaza ca si beneficiu
cum sa circule din ora in ora? crezi ca sunt autobuze de transport in comun prin oras? sunt autobuze inchiriate prin intermediul unei firme de transport. se stabileste un traseu cu tot cu orar pt fiecare autobuz, iar firma plateste pe transportator in functie de nr de km pacuri de fiecare autobuz in parte. discount pt firma cu cat km sunt mai multi si la fel si cursele. urci pe baza faptului ca stii autobuzul in care trebuie sa urci. toate au placuta cu traseul de urmat. de obicei statia de capat si firma destinatie. cei de la ore suplimentare stau pe barba lor. ii priveste cu ce se intorc acasa. ori fac tura dubla. |
#4
Posted 29 August 2018 - 22:48
Nu exista o metodologie stricta/clara.
E in fct de situatia din teren/nevoile/puterile firmei etc. Adesea cursele se fac intre locul de productie si oras: gara, metrou. Oamenii se cunosc intre ei, nu cred ca urca si necunoscuti. Nr maxim de calatori tine de aritmetica de clasa 2-a. |
#5
Posted 29 August 2018 - 22:52
va invit dimineata in fata statiei de metrou aurel vlaicu...
stau microbuzele la coada, ca masinile la benzina pe vremea lu' ceasca. Edited by arg, 29 August 2018 - 22:53. |
#6
Posted 29 August 2018 - 22:55
Normal ca este gratuit. Toate firmele pot aloca o suma de bani pentru transportul unui angajat. Poti primi bani pentru transport, chiar daca vi cu masina personala, sau cu ce vrei tu. Primesti salarul si pe linga salar, o suma de bani pentru transport, iar tu poti veni pe jos si sa-ti bagi bani in buzunar. Problema este ca firmele nu sint avantajate daca-ti dau tie suma aia de bani pentru transport si deaia prefera sa nu o dea.
Normal ca autobuzul/microbuzul are orar fix. Dor nu vrei sa stea autobuzul dupa tine, 1-2-3 ore pina ce te trezesti. Nu au cum sa circule din ora in ora ca nu este transport in comun. Vine un singur autobuz la o anumita ora, sa zicem ca la 6 dimineta, care ia toti muncitori din zona care incep lucrul la ora 7 dimineata. De ce ar veni la alta ora, daca lucrul incepe la 7 dimineata pentru toata lumea ? Tu vrei sa vina la 10 dupa ce te trezesti ? Normal ca au stati fixe. Doar nu crezi ca opresc la tine in fata blocului. Iar daca stai intr-un oras mai mic, posibil sa fie una singura in tot orasul. Edited by florin71_skoda, 29 August 2018 - 22:58. |
#7
Posted 29 August 2018 - 22:57
florin71_skoda, on 29 august 2018 - 22:55, said:
Normal ca este gratuit. Toate firmele pot aloca o suma de bani pentru transportul unui angajat. Poti primi bani pentru transport, chiar daca vi cu masina personala, sau cu ce vrei tu. Primesti salarul si pe linga salar, o suma de bani pentru transport, iar tu poti veni pe jos si sa-ti bagi bani in buzunar. Problema este ca firmele nu sint avantajate daca-ti dau tie suma aia de bani pentru transport si deaia prefera sa nu o dea. .... |
#8
Posted 29 August 2018 - 23:03
Banuiesc, ca nici eu nu am primit niciodata bani pentru transport, cu toate ca in contabilitate se poate.
De regula doar ce-i care stau in alt oras (fata de firma) au sansa asta, cu conditia sa o ceara si patronul sa o accepte. Contabiliceste bani astia sint vazuti ca si orice cheltuiala deductibila. Asa ca ncici un patron nu-i inchintat sa-i ofere. Mai bine aduce el diverse facturi, decit sa-ti dea tie. |
#9
Posted 29 August 2018 - 23:15
am lucrat la o firma unde fiind vreo 4 colegi in aceeasi zona, ni se punea la dispozitie un taxi, transportul era decontat. era o firma mica.
la o alta, transportul era asigurat pe mai multe trasee din oras si apoi direct la firma, pe toate schimburile pt muncitori, cat si personalul tesa. |
#10
Posted 29 August 2018 - 23:34
In primavara veneam spre Bucuresti si probabil am nimerit schimbul de ture la Centrala Nucleara de la Cernavoda. Din sens opus am numarat vreo 15 autocare, toate de la aceeasi firma, cu niste numere afisate in parbriz. Cate or fi plecat spre Fetesti sau in alte directii, nu stiu.
|
|
#11
Posted 29 August 2018 - 23:34
Nevasta-mea are/avea 2 colege din alta localitate si cind sau plins legat de salar si diverse, au primit un 300 lei in plus pentru "transport" (sau o suma apropiata, ca nu stiu suma exacta si ce prevede legea). Cert este ca in loc sa li se mareasca salarul, au primit suma aia pentru transport, ca asa iesea mai bine patronul. Asa ca este clar ca legal se poate, daca se doreste. Numai ca eu asa am inteles ca angajatorul nu-i avantajat/incurajat sa ofere suma aia. O face doar in anumite conditi, care-l avantajeaza pe el. (logic, ca si eu daca as fi patron, probabil ca as face la fel).
(Cum nu sint contabil, nu ma interesat prea mult problema si drept urmare nici nu am cerut amanunte concrete. Oricum, o minte de inginer, nu intelege mintea unui contabil ) Edited by florin71_skoda, 29 August 2018 - 23:38. |
#12
Posted 29 August 2018 - 23:40
Dany_Darke, on 29 august 2018 - 22:47, said:
transportul e gratuit, dar se promoveaza ca si beneficiu cum sa circule din ora in ora? crezi ca sunt autobuze de transport in comun prin oras? sunt autobuze inchiriate prin intermediul unei firme de transport. se stabileste un traseu cu tot cu orar pt fiecare autobuz, iar firma plateste pe transportator in functie de nr de km pacuri de fiecare autobuz in parte. discount pt firma cu cat km sunt mai multi si la fel si cursele. urci pe baza faptului ca stii autobuzul in care trebuie sa urci. toate au placuta cu traseul de urmat. de obicei statia de capat si firma destinatie. cei de la ore suplimentare stau pe barba lor. ii priveste cu ce se intorc acasa. ori fac tura dubla. in fine, daca ai barba destul de deasa poti sa te rezolvi cu un voucher. |
#13
Posted 30 August 2018 - 04:32
Depinde de fiecare firma in parte. La fostul loc de munca care se afla in afara orasului venea autobuzul la 7 dimineata si lua muncitorii de la ultima statie de metrou, la plecare la fel. Daca intarziai venea un coleg si te lua cu masina firmei.
La actualul loc de munca transportul intra in cei 300 de lei de beneficii. Eu personal nu l-am folosit pentru ca la intoarcere (ies dupa 22) am voucher de taxi asigurat de firma. |
#14
Posted 30 August 2018 - 04:48
meowth, on 29 august 2018 - 22:34, said:
Sunt tot mai multe firme (fabrici, mai ales) care includ la "beneficii" transportul asigurat, in special cele aflate in afara marilor orase. Ca unul care nu lucreaza la o astfel de firma si n-a folosit genul asta de autobuz (sau conventie, cum ii ziceau parintii nostri pe vremuri), ii intreb pe cei care stiu din experienta, fiindca sunt eu mai curios din fire: E gratuit sau se considera avantaj in natura la salariat? Autobuzele au orare fixe pentru schimburile 1, 2 si 3? Adica circula din ora in ora, sau cum? Se urca pe baza de legitimatie? Au statii fixe prin orase? Ce fac cei care raman la ore suplimentare in fabrica, cheama taxiul pana la Cucuietii din Vale ca sa ajunga acasa (daca vrea sa vina pana acolo)? E gratuit, dar salariul oferit e suficient de mic (raportat la numarul de ore sau la norma) incat sa nu intelegi nimic din el. Autobuzele au niste intervale in functie de cum sunt schimburile in depozit (orele de intrare si iesire de la uzina). In jurul orelor de schimb, fac cateva curse Da, pe baza de legitimatie. Au in general vreo 2 puncte de ridicare a sclavilor, pe langa metrou... adica tre sa ajungi acolo la ora indicata. Nu stiu cum e cu orele suplimentare dar.. da.. daca nu sunt suficienti sclavi nu se face cursa in plus. |
#15
Posted 30 August 2018 - 07:53
fugiti de asa beneficii. e o nebunie. daca ai nevoie de transport privat ai locul de munca intr-o zona izolata sau relativ izolata si de aici incepe nebunia. Daca ai intr-o zi o treaba cat de mica, nu o poti rezolva fara sa vii in ziua aia cu masina, daca tu vii cu masina, de obicei vin si altii gramada cu masina si zona e colosal de aglomerata. deci cauti cu obstinatie ceva intr-o zona care sa nu fie departata de civilizatie...
|
|
#16
Posted 30 August 2018 - 08:03
beneficiu se numeste masina de servici cu conbustibil la liber (il plateste firma pe tot), restul e gargara.
mai era una tare: telefon de servici... Edited by arg, 30 August 2018 - 08:04. |
#17
Posted 30 August 2018 - 08:10
Da, ca sa se aglomereze si mai mult orasele deja sufocate de trafic si sa se adanceasca si problema locurilor de parcare.
Care e problema cu telefonul de serviciu? |
#18
Posted 30 August 2018 - 08:19
florin71_skoda, on 29 august 2018 - 23:34, said:
Cert este ca in loc sa li se mareasca salarul, au primit suma aia pentru transport, ca asa iesea mai bine patronul. Transportul angajatilor il băga pe cheltuiala firmei si nu platea nici un impozit. arg, on 30 august 2018 - 08:03, said:
mai era una tare: telefon de servici... AlexEn, on 30 august 2018 - 08:10, said:
Care e problema cu telefonul de serviciu? Sunt doua probleme: 1) In ziua de astazi telefonia mobila e super mega ieftina. 2) Telefon de serviciu ti se ofera de obicei ca se te poata freca la icre in timpul tau liber. Nu ca ti-ar oferi vreun beneficiu in acest sens. Edited by Hamutovski, 30 August 2018 - 08:22. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users