Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Samsung Galaxy A35

Sfat pentru aprinderea automata a...

Masina de copt paine - pareri

Cum reactivez Google Maps?
 Conectare tableta X220la Tv

Femeile tinere nu mai vor sa munc...

La mulți ani @un_dac!

La multi ani de Sfantul Gheorghe&...
 Job - Facultate sau certificare

Deadpool & Wolverine (2023)

sistem hibrid eoliana + panouri +...

Outlook e muta pe Android
 Constructie Mun. Iasi. Casa P+1.

Cum mai rezolvati cu chiriasii ra...

Tastatura si mouse cu baterie int...

AC Gree duce la palpait de becuri
 

Reziliere contract telefonie mobila inainte de termen

- - - - -
  • Please log in to reply
56 replies to this topic

#1
Sleipnir

Sleipnir

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 258
  • Înscris: 01.09.2007
Salut,

In noiembrie 2016 am incheiat un contract cu Orange pentru 24 de luni. Astfel, acest contract expira pe 14 noiembrie 2018. La incheierea contractului mi s-a oferit un Samsung Galaxy A5 (2016) "gratis".
Astazi am depus cererea de portare la Vodafone.
Presupun ca cei de la Orange imi vor emite o factura cu costul abonamentelor fara TVA, pana la finalul contractului (adica inca 2 luni), conform contract incheiat.
Din ce am citit pe net aceasta practica este abuziva. Nu conteaza ce scrie in contract atata timp cat prevederile din contract nu respecta legea.
Este adevarat ca pretul terminalului este retinut in primele 18 luni din contract?
Sunt hotarat sa fac reclamatie la ANPC. Nu ar fi o suma mare, dar e o chestie de principiu.

#2
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu existã decât în matematicã

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
Sau mai bine iti respecti contractul si ramai inca 2 luni si treci apoi...

#3
Nimcid25

Nimcid25

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,961
  • Înscris: 01.06.2015

View PostSleipnir, on 28 august 2018 - 20:39, said:

Salut,

In noiembrie 2016 am incheiat un contract cu Orange pentru 24 de luni. Astfel, acest contract expira pe 14 noiembrie 2018. La incheierea contractului mi s-a oferit un Samsung Galaxy A5 (2016) "gratis".
Astazi am depus cererea de portare la Vodafone.
Presupun ca cei de la Orange imi vor emite o factura cu costul abonamentelor fara TVA, pana la finalul contractului (adica inca 2 luni), conform contract incheiat.
Din ce am citit pe net aceasta practica este abuziva. Nu conteaza ce scrie in contract atata timp cat prevederile din contract nu respecta legea.
Este adevarat ca pretul terminalului este retinut in primele 18 luni din contract?
Sunt hotarat sa fac reclamatie la ANPC. Nu ar fi o suma mare, dar e o chestie de principiu.
Rezolvam,astept PM.

#4
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,317
  • Înscris: 01.12.2001
Ce scrie in contractul TAU?
Ai primit un terminal gratis. Sigur vei avea de plata despagubiri.

#5
Sleipnir

Sleipnir

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 258
  • Înscris: 01.09.2007

View Postdorin_2k, on 28 august 2018 - 20:56, said:

Ce scrie in contractul TAU?
Ai primit un terminal gratis. Sigur vei avea de plata despagubiri.

Salut. Nu stiu cat de gratis a fost avand in vedere valoarea abonamentului de 25 de euro. Este clar ca pretul terminalului a fost inclus in valoarea abonamentului. Din ce am auzit terminalul se plateste in primele 18 luni de contract.

#6
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,317
  • Înscris: 01.12.2001
Citeste ce scrie acolo.

De ce nu ai cumparat telefonul "la liber" si cu un abonament mic?
De exemp!u acum e Me5 Start cu nelimitat voce, 20 GB net si roaming.
Nu era in 2016, dar tot gaseai ceva si atunci.

Edited by dorin_2k, 28 August 2018 - 21:20.


#7
Sleipnir

Sleipnir

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 258
  • Înscris: 01.09.2007

View Postdorin_2k, on 28 august 2018 - 21:16, said:

Citeste ce scrie acolo.

De ce nu ai cumparat telefonul "la liber" si cu un abonament mic?
De exemp!u acum e Me5 cu nelimitat voce, 20 GB net si roaming.

Am citit si am inteles ce imi vor cere. Problema e daca prevederile din contract respecta legea. Daca nu, atunci avem o problema (chiar daca acel contract a fost semnat de mine).
Ofertele de retentie se obtin cu mii de rugaminti si telefoane. Doar daca te rogi de ei iti dau o oferta cat de cat mai apropiata de ofertele pe care le au la cartela.
Nu am putut sa inteleg niciodata de ce operatorii romani la abonamentele standard fara terminal (cele de pe site, fara rugaminti) au oferte mai proaste decat ce oferta la cartela.

#8
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,317
  • Înscris: 01.12.2001
Citeste pe topicul Retentie.
Nu trebuie nicio rugaminte.
Pe mine m-au sunat ei si mi-au oferit Me5 Start. Si am fost primul cu asa ceva ce a scris pe acest forum.
Cateva saptamani am dat codul meu de abonat si la altii, pt ca operatorii spuneau ca nu exista un astfel de abonament.

Si acum am 2 ab Me5 start

#9
Sleipnir

Sleipnir

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 258
  • Înscris: 01.09.2007

View Postdorin_2k, on 28 august 2018 - 21:27, said:

Citeste pe topicul Retentie.
Nu trebuie nicio rugaminte.
Pe mine m-au sunat ei si mi-au oferit Me5 Start. Si am fost primul cu asa ceva ce a scris pe acest forum.
Cateva saptamani am dat codul meu de abonat si la altii, pt ca operatorii spuneau ca nu exista un astfel de abonament.

Si acum am 2 ab Me5 start

Oare de ce aceste oferte nu le au la vedere pe site-ul oficial asa incat sa informeze corect abonatii? De ce trebuie sa le obtii doar sunand? Nu ar fi fost mai frumos ca aceste oferte sa fie disponibile pe site pentru toti abonatii care sunt la reinnoire de contract? Mie imi pare ceva de genul: Dam oferta doar la cazuri cat de cat izolate (cei care cer). Pe restul ii prostim. Poate ar trebui mai multa transparenta

Acum nu mai este cazul. M-am portat la Vodafone la un abonament mult mai mic si daca scad costul telefonului (pretul actual), abonamentul este de 2 euro.

#10
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,317
  • Înscris: 01.12.2001

View PostSleipnir, on 28 august 2018 - 21:22, said:


Am citit si am inteles ce imi vor cere. Problema e daca prevederile din contract respecta legea.
Cat e plata pt despagubire?
Despre ce lege vorbesti? Nr si articol? Nr MO.
Nu de pe bloguri aiurea, sau zvoneri si raspandaci. Nici stiri Fake news de la teveuri.

Eu nu am sunat sa cer ab mai mic.
Doar din cont am cerut incehierea contractului la finalul perioadei minime de 2 ani.
Ei m-au sunat si ofertat.

#11
Sleipnir

Sleipnir

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 258
  • Înscris: 01.09.2007

View Postdorin_2k, on 28 august 2018 - 21:33, said:

Cat e plata pt despagubire?
Despre ce lege vorbesti? Nr si articol? Nr MO.
Nu de pe bloguri aiurea, sau zvoneri si raspandaci. Nici stiri Fake news de la teveuri.
Eu nu am sunat sa cer ab mai mic.
Doar din cont am cerut incehierea contractului la finalul perioadei minime de 2 ani.
Ei m-au sunat si ofertat.

Voi vedea cand voi primi factura. Acum eu nu sunt jurist sa urmaresc legile. Eu doar am un dubiu. Tot ce pot face este sa consult parerea celor de la ANPC atunci cand voi primi ultima factura.
Tot nu inteleg de ce aceste oferte nu le au la vedere pe site sau sa le poti reinnoi singur din contul personal

Edited by Sleipnir, 28 August 2018 - 21:39.


#12
Nimcid25

Nimcid25

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,961
  • Înscris: 01.06.2015

View Postdorin_2k, on 28 august 2018 - 21:35, said:

Cat e plata pt despagubire?
Despre ce lege vorbesti? Nr si articol? Nr MO.
Nu de pe bloguri aiurea, sau zvoneri si raspandaci. Nici stiri Fake news de la teveuri.



In urma analizarii petitiei dvs. nr. 13237/07.06.2018, inregistrata la Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorilor Arges cu nr. 4350/1163/13.06.2018, suntem in masura sa va comunicam:
            - în  baza prevederilor H.G. 700/2012 ºi a Procedurii cadru de lucru  am procedat la verificarea celor sesizate de dvs. la SC ORANGE Romania SA , care a comunicat la sediul institutiei punctul de vedere din care reiese ca se va proceda la compensarea integrala a despagubirilor emise ca urmare a portarii nr. ...., prin alocarea unei reduceri de 1537 lei , iar nr. 0787..... va fi reziliat incepand cu data de 22.07.2018 si transferat la serviciul cartela platita .
          Avand in vedere cele relatate mai sus reclamatia dumneavoastra se concluzioneaza ca solutionata favorabil, in conformitate cu prevederile O.G 27/2002.
Va multumim pentru increderea acordata institutiei noastre. Operatorul economic reclamat de dumneavoastra va ramane sub atenta noastra supraveghere si nu vom tolera nicio abatere de la prevederile legale. Va garantam ca Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor supravegheaza permanent piata si se asigura de respectarea drepturilor fundamentale ale consumatorilor.
Cu respect,
                                                    Comisar Sef Adjunct
                                                      Violeta NEDELCU
„

Edited by RealThing, 28 August 2018 - 22:04.


#13
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,317
  • Înscris: 01.12.2001
Parerea mea: ultima factura de +300 lei.
Sa vii cu un feed back.

#14
Sleipnir

Sleipnir

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 258
  • Înscris: 01.09.2007

View Postdorin_2k, on 28 august 2018 - 21:41, said:

Parerea mea: ultima factura de +300 lei.
Sa vii cu un feed back.

Nu are cum sa ajunga la aceasta valoare. Ultimele 2 abonamente costa 93 de lei cu TVA. Deci, ar veni cam 150 de lei (fara TVA). Daca ultima factura este mai mare decat valoarea asta, inseamna ca nici macar contractul cu clauzelor lor (legale sau nu, asta voi vedea) nu il respecta :)

#15
Nimcid25

Nimcid25

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,961
  • Înscris: 01.06.2015
@dorin_2K

Attached Files



#16
Sleipnir

Sleipnir

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 258
  • Înscris: 01.09.2007
dorin_2K
Tot nu ai avut un raspuns referitor la ofertele de retentie: De ce nu le au la vedere pe site sau sa le poti accesa singur din contul personal pus la dispozitie de operator? Care este scopul acestei practici?

#17
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,317
  • Înscris: 01.12.2001
Nu cunosc politica lor.
Stiu ca eu am primit ceva f ok. Si dupa mine inca multi.

Cei ce se bat in piept ca "rezolva"  si pun ps aiurea, nu stie nimeni ce caz particular au. Poate fara telefon, poate fara perioada minima, etc.

#18
Nimcid25

Nimcid25

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,961
  • Înscris: 01.06.2015
Esti *** rau...daca nu ai perioada,iti pun taxe de reziliere?


*****,vrei si contractul?

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate