Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Roaming in Romania cu sim de diaspora.
Last Updated: Nov 23 2018 19:19, Started by
broucker
, Aug 28 2018 15:29
·
0
#1
Posted 28 August 2018 - 15:29
Salutare!
Am venit de la începutul verii cu abonamentul meu de UK. Problema zilnica e ca de câteva ori pe zi mi se tot deconectează de la rețea sau imi ramane conectat la retea dar fara conexiune de internet sau azi astept un sms important si se pare ca nu primesc nimic desi expeditorul mi-a confirmat trimiterea. Am sunat deja la operatorul unde am abonamentul si eu au zis ca ei nu garantează serviciul de roaming. Indiferent pe ce rețea ma conectez fie orange, telekom sau vodafone... la fel face... se conectează si după ceva tip îmi zice ca reteaua selectata e indisponibila{numai apeluri de urgenta}. Exista vreo autoritate unde pot raporta acest serviciu defectuos in speranța remediării ? Edited by broucker, 28 August 2018 - 15:33. |
#2
Posted 28 August 2018 - 15:33
In UK... sau la autoritatea europeana de protectie a consumatorului.
Parca exista ceva setari in telefon cu roamingul, daca sa aleaga sau nu automat reteaua de roaming. Pune pe manual si alege o retea, astfel incat sa forteze conectarea doar la una. Vezi care dintre ele e mai OK. Poate daca e pe manual, nu se mai tot deconecteaza si se reconecteaza la alta... Daca nu merge asa, asta-i viata. |
#3
Posted 29 August 2018 - 07:30
trebuie sa intelegi ca esti "un surplus" pentru reteaua partenera in roaming, astfel ca ai o priritate mica...mai exact, daca reteaua e suprasaturata, evident ca va renunta random la unii utilizatori (asta tehnic vorbind, fara vreo discriminare)
Edited by pupama, 29 August 2018 - 07:30. |
#4
Posted 31 August 2018 - 06:58
De unde stii ca e un surplus si ca are prioritate mica?
|
#6
Posted 03 November 2018 - 11:41
broucker, on 28 august 2018 - 15:29, said:
Salutare! Am venit de la Ă®nceputul verii cu abonamentul meu de UK. Problema zilnica e ca de câteva ori pe zi mi se tot deconectează de la rețea sau imi ramane conectat la retea dar fara conexiune de internet sau azi astept un sms important si se pare ca nu primesc nimic desi expeditorul mi-a confirmat trimiterea. Am sunat deja la operatorul unde am abonamentul si eu au zis ca ei nu garantează serviciul de roaming. Indiferent pe ce rețea ma conectez fie orange, telekom sau vodafone... la fel face... se conectează si după ceva tip Ă®mi zice ca reteaua selectata e indisponibila{numai apeluri de urgenta}. Exista vreo autoritate unde pot raporta acest serviciu defectuos in speranța remediării ? |
#8
Posted 19 November 2018 - 15:30
Mie imi merge perfect Vodafone UK in RO de aproape 2 ani. Eu ii banuiesc pe cei de le 3 (Three).
|
#9
Posted 23 November 2018 - 19:19
Nu cred ca-i Three... cred ca-i un operator MVNO... 😀
...de i-a zis ca nu-i garanteaza roamingul... Edited by khristian78, 23 November 2018 - 19:20. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users