Customer service penibil - Orange Romania
Last Updated: Sep 10 2018 08:28, Started by
TheRipper
, Aug 28 2018 08:16
·
0
#19
Posted 28 August 2018 - 12:52
RedDev, on 28 august 2018 - 10:01, said:
E simplu, aveți dovezi, prezentați-le.[[..]Și știu că 5% marjă de profit e mare chestie. De obicei e pe la 2 - 3%. |
#20
Posted 04 September 2018 - 17:51
Inițiator poți pune o poza a contractului? În general Orange și Vodafone știu de ofertele competiției și ce se da.
Eu nu cred ca ai primit asemenea oferta deoarece persoana respectiva nu face totul de capul ei, pentru o oferta de genul are nevoie de aprobare de la superior și asta durează. De obicei oferte asemănătoare se fac la cei cu arpu mare sau persoane juridice |
#21
Posted 04 September 2018 - 18:39
MicroEdge, on 04 septembrie 2018 - 17:51, said:
Inițiator poți pune o poza a contractului? În general Orange și Vodafone știu de ofertele competiției și ce se da. Eu nu cred ca ai primit asemenea oferta deoarece persoana respectiva nu face totul de capul ei, Este, iti zic eu. Intre timp, eu inca astept. M-au sunat vineri seara la 21:30 ( ora tarzie denota faptul ca ei iau situatia in serios, ceea ce si trebuie sa se intample ) pentru a re-evalua toata situatia, si au zis ca au transmis departamentului abilitat pentru a aplica corectiile. Tare imi e ca facuta asta e ireparabila, si nu mai au cum s-o rezolve ( mai ales ca numarul meu avea doar 6 luni vechime, si nu era fidelizabil ), dar asta tine de ei. Edited by TheRipper, 04 September 2018 - 18:40. |
#22
Posted 05 September 2018 - 07:40
TheRipper, on 28 august 2018 - 08:16, said:
Ce imi recomandati sa fac? La opc nu ma duc inca, |
#23
Posted 05 September 2018 - 13:37
De undeva trebuie sa mai taie costurile, cele cu resursa umana sunt primele care se 'optimizeaza', iar cum profitul trebe tinut cat mai sus pt ca France Telecom sa fie 'happy' asta e.
Am vazut si eu la ultimele apeluri la 300 ca nu mai e ce a fost serviciul dpdv al calitatii (mai ales daca dai de consultanti din outsourcing), dar ce sa le faci. Totul costa, mai mentenanta si extinderea retelei cere multi euroi pentru ca orgoliile de No. 1 sunt mari... oricum stiti si voi lucrurile astea care-s valabile mai la toti operatorii (Digi l-as exclude ca acolo pare-se ca se opereaza altfel business-ul). Cel mai safe, faceti cerere/sesizari prin My Orange iar ticketul care se creeaza ajunge mult mai bine si mai rapid decat prin 300, v-o spun din experienta proprie. |
#24
Posted 05 September 2018 - 16:20
emanu900, on 05 septembrie 2018 - 13:37, said:
De undeva trebuie sa mai taie costurile, cele cu resursa umana sunt primele care se 'optimizeaza', iar cum profitul trebe tinut cat mai sus pt ca France Telecom sa fie 'happy' asta e. emanu900, on 05 septembrie 2018 - 13:37, said:
Am vazut si eu la ultimele apeluri la 300 ca nu mai e ce a fost serviciul dpdv al calitatii (mai ales daca dai de consultanti din outsourcing), dar ce sa le faci. Totul costa, mai mentenanta si extinderea retelei cere multi euroi pentru ca orgoliile de No. 1 sunt mari... oricum stiti si voi lucrurile astea care-s valabile mai la toti operatorii Edited by biogood, 05 September 2018 - 16:22. |
#25
Posted 05 September 2018 - 16:54
No ce s-o mai intimplat, ca io tatatat tremur aicishia de la telenovela asta telecomunicativa??
|
#26
Posted 05 September 2018 - 16:56
S-a intamplat ca s-a bagat unul in conversatie si face misto ca la el in colonie.
Edited by biogood, 05 September 2018 - 16:56. |
#27
Posted 05 September 2018 - 19:40
Tot timpul sunt niste flacai nesatui care cu asta se ocupa, tu esti doar o 'resursa', nothing more.
Se cheama capitalism 'pe paine'. Ce conteaza ca iti distrugi calitatea serviciului oferit cand tot ce vrei e sa te bucuri si sa-i bucuri pe unii (cativa de obicei) cu cifrele faine si profitul gras? |
#28
Posted 05 September 2018 - 19:42
@emanu900, foarte corect numai ca nu-i capitalism, ci faza post coitum, adica neoliberalism. Un fel de neosclavagism cu fatza pretins si fals umana. As scrie mai mult, nu este insa locul. Scuze de off-topic, @Real.
Edited by biogood, 05 September 2018 - 19:44. |
|
#29
Posted 05 September 2018 - 19:50
Nu cred ca se supara prea tare moderatorul, pana la urma de aici pleaca problemele cu care se confrunta userii cand suna la suport si sunt ori tratati ca fraierii ori 'pieptanati' cu explicatii puerile pe care consultantii chiar le cred cand le spun (cel mai grav de altfel).
In fine.. noroc ca ne mai sfatuim pe aici unii cu altii si mai aflam ce si cum se mai intampla pe la operatorii si gasim solutii. |
#30
Posted 06 September 2018 - 11:53
Consultantii zic ce au voie sa zica, nu spune fiecare ce vrea, au scenariu cu raspunsuri pentru situatiile principale.
|
#31
Posted 07 September 2018 - 13:02
Dacă orange are scenariu, noi ce suntem? Figuranți?
|
#32
Posted 07 September 2018 - 13:19
Daca te faci ca nu intelegi ce am spus mai sus, atunci da, figurant.
|
#33
Posted 07 September 2018 - 22:04
O varianta pentru viitor cred sunt soluții de genul chatbot. Am dat întâmplător peste el (în engleza I as fi zis it) pe site: www.orange.ro/chatbot
|
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users