Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Intrebari srl nou

Amenintat cu moartea de un numar ...

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk
 TVR vrea sa lanseze o platforma d...

Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...
 Robinet care comuta traseul

A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)
 Abonati Qobuz?

transport -tren

Platforma electronica de eviden&#...

Cot cu talpa montat stramb in per...
 

Customer service penibil - Orange Romania

- - - - -
  • Please log in to reply
33 replies to this topic

#19
UlrichVans

UlrichVans

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,091
  • Înscris: 28.06.2018

View PostRedDev, on 28 august 2018 - 10:01, said:

E simplu, aveți dovezi, prezentați-le.[[..]Și știu că 5% marjă de profit e mare chestie. De obicei e pe la 2 - 3%.
Dar tu, ce dovezi ai pentru afirmatiile tale? Ala-i adaos de supermarket pt. produse cu rulaj mare. Vrei sa zici ca firme precum iStyle ce vand prin malluri si alte locuri scumpe, se rezuma la 5% adaos? Si cum explici diferentele de preturi pe comparatoarele de preturi? Ca-s de peste 20%.

#20
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,279
  • Înscris: 16.08.2016
Inițiator poți pune o poza a contractului? În general Orange și Vodafone știu de ofertele competiției și ce se da.
Eu nu cred ca ai primit asemenea oferta deoarece persoana respectiva nu face totul de capul ei, pentru o oferta de genul are nevoie de aprobare de la superior și asta durează.  De obicei oferte asemănătoare se fac la cei cu arpu mare sau persoane juridice :)

#21
TheRipper

TheRipper

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 657
  • Înscris: 07.12.2014

View PostMicroEdge, on 04 septembrie 2018 - 17:51, said:

Inițiator poți pune o poza a contractului? În general Orange și Vodafone știu de ofertele competiției și ce se da.
Eu nu cred ca ai primit asemenea oferta deoarece persoana respectiva nu face totul de capul ei,
Sa inteleg ca se pune problema daca ma crezi sau nu ca situatia e adevarata?
Este, iti zic eu.




Intre timp, eu inca astept. M-au sunat vineri seara la 21:30 ( ora tarzie denota faptul ca ei iau situatia in serios, ceea ce si trebuie sa se intample ) pentru a re-evalua toata situatia, si au zis ca au transmis departamentului abilitat pentru a aplica corectiile.
Tare imi e ca facuta asta e ireparabila, si nu mai au cum s-o rezolve ( mai ales ca numarul meu avea doar 6 luni vechime, si nu era fidelizabil ), dar asta tine de ei.

Edited by TheRipper, 04 September 2018 - 18:40.


#22
biogood

biogood

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,609
  • Înscris: 22.01.2011

View PostTheRipper, on 28 august 2018 - 08:16, said:

Ce imi recomandati sa fac? La opc nu ma duc inca,
Calitatea suportului Orange tot scade, si asta din cauze cunoscute - reduceri aiuritoare ale costurilor cu forta de munca, externalizari, personal din ce in ce mai slab pregatit, si asa mai departe. Sunt sanse foarte mici sa o scoti la capat apeland la ei. Cred ca la final va trebui sa apelezi la ANPC.

#23
emanu900

emanu900

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,352
  • Înscris: 03.04.2004
De undeva trebuie sa mai taie costurile, cele cu resursa umana sunt primele care se 'optimizeaza', iar cum profitul trebe tinut cat mai sus pt ca France Telecom sa fie 'happy' asta e.
Am vazut si eu la ultimele apeluri la 300 ca nu mai e ce a fost serviciul dpdv al calitatii (mai ales daca dai de consultanti din outsourcing), dar ce sa le faci. Totul costa, mai mentenanta si extinderea retelei cere multi euroi pentru ca orgoliile de No. 1 sunt mari... oricum stiti si voi lucrurile astea care-s valabile mai la toti operatorii (Digi l-as exclude ca acolo pare-se ca se opereaza altfel business-ul).
Cel mai safe, faceti cerere/sesizari prin My Orange iar ticketul care se creeaza ajunge mult mai bine si mai rapid decat prin 300, v-o spun din experienta proprie.

#24
biogood

biogood

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,609
  • Înscris: 22.01.2011

View Postemanu900, on 05 septembrie 2018 - 13:37, said:

De undeva trebuie sa mai taie costurile, cele cu resursa umana sunt primele care se 'optimizeaza', iar cum profitul trebe tinut cat mai sus pt ca France Telecom sa fie 'happy' asta e.
E cea mai mare greseala sa 'optimizezi' din punct de vedere salarial cel mai important asset al unei companii - resursa umana.

View Postemanu900, on 05 septembrie 2018 - 13:37, said:

Am vazut si eu la ultimele apeluri la 300 ca nu mai e ce a fost serviciul dpdv al calitatii (mai ales daca dai de consultanti din outsourcing), dar ce sa le faci. Totul costa, mai mentenanta si extinderea retelei cere multi euroi pentru ca orgoliile de No. 1 sunt mari... oricum stiti si voi lucrurile astea care-s valabile mai la toti operatorii
Nu asta duce la caderea in beci a calitatii, ci foamea nestapanita dupa profit cu orice pret, chiar cu pretul scaderii dramatice a calitatii operatiunilor companiei, in final a valorii companiei insasi. Ce conteaza, menegerii sa ia banii, cand compania incepe sa gafaie astia se muta la alta si tot asa.

Edited by biogood, 05 September 2018 - 16:22.


#25
Mosotti

Mosotti

    Geniu umil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 33,295
  • Înscris: 21.04.2004
No ce s-o mai intimplat, ca io tatatat tremur aicishia de la telenovela asta telecomunicativa??

#26
biogood

biogood

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,609
  • Înscris: 22.01.2011
S-a intamplat ca s-a bagat unul in conversatie si face misto ca la el in colonie.

Edited by biogood, 05 September 2018 - 16:56.


#27
emanu900

emanu900

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,352
  • Înscris: 03.04.2004
Tot timpul sunt niste flacai nesatui care cu asta se ocupa, tu esti doar o 'resursa', nothing more.
Se cheama capitalism 'pe paine'.

Ce conteaza ca iti distrugi calitatea serviciului oferit cand tot ce vrei e sa te bucuri si sa-i bucuri pe unii (cativa de obicei) cu cifrele faine si profitul gras?

#28
biogood

biogood

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,609
  • Înscris: 22.01.2011
@emanu900, foarte corect numai ca nu-i capitalism, ci faza post coitum, adica neoliberalism. Un fel de neosclavagism cu fatza pretins si fals umana. As scrie mai mult, nu este insa locul. Scuze de off-topic, @Real.

Edited by biogood, 05 September 2018 - 19:44.


#29
emanu900

emanu900

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,352
  • Înscris: 03.04.2004
Nu cred ca se supara prea tare moderatorul, pana la urma de aici pleaca problemele cu care se confrunta userii cand suna la suport si sunt ori tratati ca fraierii ori 'pieptanati' cu explicatii puerile pe care consultantii chiar le cred cand le spun (cel mai grav de altfel).
In fine..  noroc ca ne mai sfatuim pe aici unii cu altii si mai aflam ce si cum se mai intampla pe la operatorii si gasim solutii.

#30
AlexEn

AlexEn

    Spoiled brat

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,964
  • Înscris: 18.12.2007
Consultantii zic ce au voie sa zica, nu spune fiecare ce vrea, au scenariu cu raspunsuri pentru situatiile principale.

#31
Gif2D

Gif2D

    💯 Coffee addicted!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,882
  • Înscris: 21.02.2005
Dacă orange are scenariu, noi ce suntem? Figuranți?

#32
AlexEn

AlexEn

    Spoiled brat

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,964
  • Înscris: 18.12.2007
Daca te faci ca nu intelegi ce am spus mai sus, atunci da, figurant.

#33
GPR88

GPR88

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 07.09.2018
O varianta pentru viitor cred sunt soluții de genul chatbot. Am dat întâmplător peste el (în engleza I as fi zis it) pe site: www.orange.ro/chatbot

#34
Gif2D

Gif2D

    💯 Coffee addicted!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,882
  • Înscris: 21.02.2005
Da, acel Alex este preferabil de cele mai mute ori. ;)

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate