Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Sfat achizitie suport biciclete
Last Updated: Feb 17 2020 17:29, Started by
Remicade
, Aug 27 2018 12:52
·
0
#1
Posted 27 August 2018 - 12:52
Masina e un crossover, as dori sa transport 2 biciclete pe distante relativ scurte (sub 50 km), biciclete de aluminiu, cam 30 kg ambele.
Pe plafon nu mai vreau ca masina e mai inalta si cere efort. Pe carlig ar fi cel mai elegant dar e mai mult de lucru, trebuie sa caut firma care sa-mi monteze asa ceva. Pe haion ar fi cel mai simplu dar nu stiu cat de sigur este. Poate ma ajutati cu niste pareri. Attached Files |
#2
Posted 27 August 2018 - 12:57
Ai ditamai GICU și ți-e că scoate limba motorul dacă pui 2 bicle pe plafon ?
Cârlig + suport dedicat, timp să ai că banii nu e problemă ... |
#3
Posted 27 August 2018 - 13:00
eu nu am pus pe haion pentru ca in timp se slabesc balamalele
si ca sa pun si sa dau jos bicicletele pe acoperis trebuie sa ma sui pe scara (masina mea e mai inalta) am ales pe carlig, si am fost cu 3 biciclete de adulti pana pe insule in Grecia pentru suport pe carlig - pentru ca va obtura numarul - poti sa iei de la politie al 3-lea numar sau sa il muti pe cel din spate pe suport eu am asta -> ca avantaj se lasa in jos si poti sa deschizi haionul fara sa dai biclele jos, mai ales ca pe drum le leg si cu lantul, mai opresti intr-o parcare, un restaurant... http://www.peruzzosr...iena-3-bici.php Edited by Oxigen1234, 27 August 2018 - 13:28. |
#4
Posted 27 August 2018 - 13:01
Am pus eu bicicleta pe haion la un X3. Am mers destul de stresat la inceput (Snagov - Herestrau ~25 km) dar nu am avut probleme. Pe distante scurte si drumuri relativ ok (fara serpentine si depasiri excesive) este mult mai usor/rapid/comod sa pui si sa scoti suportul de pe haion decat sa instalezi pe barele de pe acoperis toata "constructia".
|
#5
Posted 27 August 2018 - 13:02
Eu am https://www.emag.ro/...1/pd/D36VZBBBM/ si 3 bicle stau super-bine pe haion.
Numai ca nu stiu cum s-ar impaca suportul asta cu streasina aia de o vad la haionul Kadjarului, banda metalica de la prinderile de sus s-ar putea sa iti lase niste urme urite pe muchia stresinii. Altfel, cred ca cea mai buna solutie e suportul pe cirlig. Edited by Taxon, 27 August 2018 - 13:03. |
#6
Posted 27 August 2018 - 13:04
Remicade, on 27 august 2018 - 12:52, said:
Pe carlig ar fi cel mai elegant dar e mai mult de lucru, trebuie sa caut firma care sa-mi monteze asa ceva. Uite, asa am umblat eu vara asta, vreo 2000 km. De ce ai nevoie de firma, tu nu ai doua maini, ca tot omu'? Edited by Karhu, 27 August 2018 - 13:05. |
#9
Posted 27 August 2018 - 13:14
Sunt tutoriale pe net, suni un prieten etc
Acum am , deci cel din poza, Thule HangOn 9708. Mai demult, la un Opel Zafira (care e o masina si ea destul de inaltuta) am avut suport pe acoperis, pt 3 biciclete. Dar intr-adevar e mai comod cu asta pe carlig. waterman, on 27 august 2018 - 13:11, said:
El n-are nici cârlig... |
#10
Posted 27 August 2018 - 13:16
Stii cum e omul, vrea 'eftin....Sunt seducatoare astea pe haion da nu stiu cum se comporta in timp asupra haionului.
|
|
#11
Posted 27 August 2018 - 13:18
Ia boss un cârlig.
E păcat de mașina aia să strici ceva pe la ea. |
#12
Posted 27 August 2018 - 13:21
Remicade, on 27 august 2018 - 13:16, said:
nu stiu cum se comporta in timp asupra haionului. Eu aici nu am prea vazut din alea, ci doar pe carlig sau pe acoperis. Dar daca zici ca e vorba de distante mici, nah, poate ca nu-i nicio problema... |
#13
Posted 27 August 2018 - 13:30
Da nu au quick release, dai jos toate rotille, bagi in porkbagaj si gata...
|
#14
Posted 27 August 2018 - 13:48
Pai mi ca se murdareste masina de la lanturi si roti, mai e o chestie ar trebui juniorul sa stea in dreapta si are "decat" 11 ani
De marca Peruzzo stiti ceva ? https://portbagajeau...95|4815/l/26891 Edited by Remicade, 27 August 2018 - 13:49. |
#15
Posted 27 August 2018 - 13:58
Remicade, on 27 august 2018 - 12:52, said:
Pe plafon nu mai vreau ca masina e mai inalta si cere efort. Am fost in aceasi situatie, masina asemanatoare insa ce-i drept un pic mai mica fata de Kadjar (Suzuki S-Cross). Cralig -> Si-a pus un coleg cu putin timp in urma: destul de scump 600-800 RON plus montaj. Nu cred ca este fezabila ideea de a-l monta singur, nu zic ca-i imposibil dar personal nu as recomanda. Haion -> Risc mare de posibile stricaciuni: balamalele haionului, zgarieturi, etc. Pentru ambele variante de mai sus trebuie avut in vedere si urmatorul lucru (mai ales pentru distante lungi): Nu ai acces la portbagaj. Asa ca am optat pentru suportul de plafon. Dupa prima iesire m-am bosumflat... Insa la recomandarea unui prieten am rezolvat cu 29 RON. Eu l-am luat din JUMBO. Il tin in masina, se pliaza si ocupa extrem de putin loc, dupa pliere devine o "foaie" de vreo 2-3 cm grosime. Este rezistent, in specificati zice ceva de 100 kg cred. Chiar daca in poza nu pare repet este foarte rezistent. Il pun langa masina ma urc pe el si operatiunea devine muuuult mai simpla. Eu zic ca merita sa incerci inainte de a trece la achizitionarea altui tip de suport. Attached Files |
|
#16
Posted 27 August 2018 - 14:14
exista suporturi pe carlig care se rabateaza exact pentru ca sa ai acces la portbagaj
peruzzo pe carlig am de cativa ani, e ok, http://www.peruzzosr...iena-3-bici.php am un VW Transporter, nu imi ajunge un taburet ca sa ajung la acoperis daca masina are 1.7 metri si biccleta inca 1.5 metri - cu bicicleta pe acoperis nu poti sa intri in nici o parcare etajata, stai cu grija pana si sub poduri Edited by Oxigen1234, 27 August 2018 - 14:19. |
#17
Posted 27 August 2018 - 14:16
Cumatrul umbla cu Thule ClipOn pe Sx4, de la el am invatat de suportul asta. E drept, accesul in portbagaj il facem rabatind spatarul 1/3 al banchetei din spate.
In ceea ce priveste suportul de cirlig, cumatrul cumatrului are unul care se poate inclina spre spate si permite astfel deschiderea portbagajului (aici vorbim de A Klasse) - dar nu stiu exact ce marca si model de suport are. Asta vad ca stie de rabatare. LE: cumatrul cumatrului are unul similar ca in postarea lui Oxigen1234. Mi se pare foarte fain. Edited by Taxon, 27 August 2018 - 14:19. |
#18
Posted 27 August 2018 - 14:17
Anunturi
▶ 2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users