Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Care sunt cele mai mari regrete a...

Alfa Romeo Stelvio 2.2 jtd

Intrebari srl nou

La multi ani @AndReW99!
 Alegere masina £15000 uk

TVR vrea sa lanseze o platforma d...

Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...
 orange cablu f.o. - internet fara...

Robinet care comuta traseul

A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus
 Imi iau un Dell? (Vostro vs others)

Abonati Qobuz?

transport -tren

Platforma electronica de eviden&#...
 

Golf mk7 GTD vs BMW 320d E92

- - - - -
  • Please log in to reply
18 replies to this topic

#1
Cosminnn99987

Cosminnn99987

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 25.08.2018
Salut! Intentionez sa-mi achizitionez o masina in urmatorele luni, insa nu ma pot decide intre BMW Seria 3 E92 320d/318d si Golf mk7 2.0 tdi 150cp/Gtd de 184.Discutia despre design este pur subiectiva,personal prefer exteriorul e92-ului si interiorul golfului. Performantele nu pot spune ca ma intereseaza foarte tare, deci nu constituie un factor decisiv. Ce ma intereseaza cel mai tare este diferenta intre costurile de intretinere dintre cele 2 modele.

#2
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
Golful se intretine mai ieftin, e la mintea cocosului...

#3
Cosminnn99987

Cosminnn99987

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 25.08.2018
Uita-te la intrebarea mea; voiam sa aflu diferenta intre preturile de intretinere ale celor 2.. stiu si eu ca un model nonpremium se intretine mai ieftin decat unul premium:))

#4
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
Si crezi ca vine cineva cu cifre exacte ? Pune mana pe mouse si intra pe siteuri de piese si vezi diferente. Apoi ar mai fi suspensia care e cu mai multe brate la BMW.
+ ca e92-ul are probleme cu distributia (318-320d) si ar mai fi de adaugat 1000e pt schimb.

Edited by TruculMagic, 25 August 2018 - 16:46.


#5
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
Nici măcar nu-i o comparație corectă...

Eu aș alege Golf-ul, dar asta numai pentru ca-i mai nou.
La BMW fugi de N47.
Sunt cunoscute problemele specifice acelui motor.

 TruculMagic, on 25 august 2018 - 16:45, said:

Si crezi ca vine cineva cu cifre exacte ? Pune mana pe mouse si intra pe siteuri de piese si vezi diferente. Apoi ar mai fi suspensia care e cu mai multe brate la bmw.
+ ca e92-ul are probleme cu distributia (318-320d) si ar mai fi de adaugat 1000e pt schimb.
Știi ce-i ciudat?
Eu nu găsesc 318d pe E92.
E92 e coupe-ul, nu?

#6
Cosminnn99987

Cosminnn99987

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 25.08.2018

 TruculMagic, on 25 august 2018 - 16:45, said:

Si crezi ca vine cineva cu cifre exacte ? Pune mana pe mouse si intra pe siteuri de piese si vezi diferente. Apoi ar mai fi suspensia care e cu mai multe brate la BMW.
+ ca e92-ul are probleme cu distributia (318-320d) si ar mai fi de adaugat 1000e pt schimb.

La 320d LCI de 184 cp au rezolvat problema cu distributia? Parca asa citisem undeva dar nu sunt sigur..

 ericmario, on 25 august 2018 - 16:49, said:

Nici măcar nu-i o comparație corectă...

Eu aș alege Golf-ul, dar asta numai pentru ca-i mai nou.
La BMW fugi de N47.
Sunt cunoscute problemele specifice acelui motor.


Știi ce-i ciudat?
Eu nu găsesc 318d pe E92.
E92 e coupe-ul, nu?

Da, coupe-ul e.. si aparent nu exista 318d. Ma gandeam ca din moment ce e pe E90 ar trebui sa fie si pe e92 :D

#7
_-livio-_

_-livio-_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,352
  • Înscris: 22.10.2007
nu, nu s-a rezolvat nici macar la cele noi, e92 e o masina frumoasa dar motoarele cu 4 pistoane de pe generatia asta nu sunt cele mai bune din ce a scos BMW, in cazul asta as merge pe golf sau as mai pune un ban gramada (in special la impozit si rca) pana la 325d.
are un vecin un e92 330d de care mi s-au lipit de mult ochii dar cam greu cu 2 copii mici in coupe :)

#8
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,780
  • Înscris: 01.12.2007
Multa isterie cu N47-le, dar el este un motor f fiabil.

Comparatia este putin nefericita, coupe de clasa medie vs hatchback de clasa compacta, unde mai pui ca GTD-ul va fi considerabil mai scump.

#9
Cosminnn99987

Cosminnn99987

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 25.08.2018

 ionut_ionut, on 27 august 2018 - 12:43, said:

Multa isterie cu N47-le, dar el este un motor f fiabil.

Comparatia este putin nefericita, coupe de clasa medie vs hatchback de clasa compacta, unde mai pui ca GTD-ul va fi considerabil mai scump.

Stiu ca nu este cea mai potrivita comparatie, sunt pur si simplu 2 masini care imi plac..
Un GTD decent e 15-16k, iar un 320d e92 LCI cu km putini e 14-15k...  ca nu m.as risca sa imi iau BMW cu prea multi km :D

 _-livio-_, on 25 august 2018 - 20:07, said:

nu, nu s-a rezolvat nici macar la cele noi, e92 e o masina frumoasa dar motoarele cu 4 pistoane de pe generatia asta nu sunt cele mai bune din ce a scos bmw, in cazul asta as merge pe golf sau as mai pune un ban gramada (in special la impozit si rca) pana la 325d.
are un vecin un e92 330d de care mi s-au lipit de mult ochii dar cam greu cu 2 copii mici in coupe :)
Mda... cred ca raman la Golf :))

Edited by Cosminnn99987, 27 August 2018 - 16:19.


#10
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,780
  • Înscris: 01.12.2007

 Cosminnn99987, on 27 august 2018 - 16:20, said:

Stiu ca nu este cea mai potrivita comparatie, sunt pur si simplu 2 masini care imi plac..
Un GTD decent e 15-16k, iar un 320d e92 LCI cu km putini e 14-15k...  ca nu m.as risca sa imi iau BMW cu prea multi km Posted Image

Nu te-ai risca sa iei un Bmw cu multi km dar in schimb preferi sa dai 15-16k euro pe un Golf cu 150-200k km ?

GTD-ul este o masina prea scumpa pt ce ofera. Un Golf VII, cu rulaj asemanator dar cu 2.0tdi 150cp il poti cumpara cu 8-9k euro. Din punctul meu de vedere, nu merita sa dai o suma aproape de doua ori mai mare pe GTD.

Daca tot accepti masini cu rulaj relativ mare, la 15-16k euro vezi A5 fl sau seria 4.

Si uita faptul ca de 2.0d (bmw) este un motor prost, este un motor f reusit (performante consum) si f fiabil. Singurul minus ar fi distributia atat. Pana sa te apuci sa o schimbi (32-3500ron in service dedicat bmw) poti merge la reprezentanta pt test, poti verifica istoricul pt a vedea daca a fost sau nu schimbata. Isterie mare, doar aici pe forum.

#11
Cosminnn99987

Cosminnn99987

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 25.08.2018

 ionut_ionut, on 28 august 2018 - 10:00, said:



Nu te-ai risca sa iei un BMW cu multi km dar in schimb preferi sa dai 15-16k euro pe un Golf cu 150-200k km ?

GTD-ul este o masina prea scumpa pt ce ofera. Un Golf VII, cu rulaj asemanator dar cu 2.0tdi 150cp il poti cumpara cu 8-9k euro. Din punctul meu de vedere, nu merita sa dai o suma aproape de doua ori mai mare pe GTD.

Daca tot accepti masini cu rulaj relativ mare, la 15-16k euro vezi A5 fl sau seria 4.

Si uita faptul ca de 2.0d (bmw) este un motor prost, este un motor f reusit (performante consum) si f fiabil. Singurul minus ar fi distributia atat. Pana sa te apuci sa o schimbi (32-3500ron in service dedicat bmw) poti merge la reprezentanta pt test, poti verifica istoricul pt a vedea daca a fost sau nu schimbata. Isterie mare, doar aici pe forum.

Nu cunosc preturile masinilor SH din Romania pentru ca nu caut in Romania, dar in Germania nu gasesc Golf 2.0 tdi Highline cu ceva dotari sub 13k.. asa ca nu stiu de unde ai gasit tu Golf 2.0 tdi cu 8-9k; poste doar cu 300k :D

La A5 din nou nu m-as risca, am un prieten cu un a4 B8 2.0 tdi ~ 180k km; de cand o are baga bani in ea ca sa mearga; foarte nemultumit omul de masina.

Seria 4 este  foarte misto, dar inca nu am un venit suficient pentru a-mi permite sa intretin o astfel de masina..

La e92 nu ma tem de distributie, o schimb cand o cumpar si aia e. Ma tem de anumite viitoare costuri de reparatie care ar putea fi prea costisitoare pentru mine. De asta intrebasem pe forum care ar fi costurile de intretinere ale unui e92:))


#12
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,780
  • Înscris: 01.12.2007
S-a mai discutat treaba cu masinile din Ro vs DE, la noi masinile sunt mai ietine pt ca se pierde tva-ul. Ca mai dau unii si km inapoi este partea a doua, dar pretul mic se datoreaza tva-ului neplatit catre statul roman.

In fine, spui ca ai prieten cu A4 2.0tdi si este nemultumit, spui ca fugi de A5 dar te uiti dupa Golf. Pai nu tot de 2.0tdi vb ??? Sau crezi ca 2.0tdi de pe VW este mai fiabil decat 2.0tdi de pe Audi ?

Cand in tara exista masini precum cea de mai jos, nu cred ca mai are rost sa vb de G7 2.0tdi cu 150-200k km la 13k euro si in Germania.
https://www.autovit....html#a0f46c3edb

Poti sa o cauti pe google dupa VIN, are 107k km iar la vanzare a avut daune evaluate la 577e.

Edited by ionutMembruAnonimut, 28 August 2018 - 10:52.


#13
Cosminnn99987

Cosminnn99987

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 25.08.2018

 ionut_ionut, on 28 august 2018 - 10:41, said:

S-a mai discutat treaba cu masinile din Ro vs DE, la noi masinile sunt mai ietine pt ca se pierde tva-ul. Ca mai dau unii si km inapoi este partea a doua, dar pretul mic se datoreaza tva-ului neplatit catre statul roman.

In fine, spui ca ai prieten cu A4 2.0tdi si este nemultumit, spui ca fugi de A5 dar te uiti dupa Golf. Pai nu tot de 2.0tdi vb ??? Sau crezi ca 2.0tdi de pe VW este mai fiabil decat 2.0tdi de pe Audi ?

Si eu o sa cumpar masina din Germania fara TVA, dar ca sa o revand in Romania va trebui sa platesc TVA-ul ala. In plus, cati "samsari" au firme care mai sunt si platitoare de TVA? Cand vinzi o masina si nu platesti Tva statului roman faci o ilegalitate, iar tu, cumparand o masina d.asta nu faci altceva decat sa incurajezi ilegalitatile.  Bine, asta e cu totul alta discutie, am deviat destul de la intrebarea pe care am pus-o pe forumul asta.

Golful are motor de generatie mai noua, plus ca majoritatea A5.urilor sunt cu S-tronic sau Multitronic sau ce dracu au, care banuiesc ca stii si tu ca pot deveni foarte costisitoare.
Si nu zic ca Golful e vreo minune inginereasca sau ceva indestructibil, dar in momentul in care se duce ceva la ea costurile de reparatie sunt mult mai mici decat la A5.


#14
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,780
  • Înscris: 01.12.2007
Pai si la VW nu ai dsg-ul, este ac cutie cu s-tronic-ul, ma rog tu stii. Decat sa dau 15-16k euro pe un Golf tdi 184cp cu 150-200k km prefer un Golf nou 1.5tsi sau new Civic 1.5 182cp etc, chiar daca pt acestea  mai trebuie marit bugetul.

#15
filipxxx

filipxxx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,920
  • Înscris: 25.04.2006
Golf GTD e doar un TDI de pe Passat pe pus pe o masina mai mica si mai prost facuta. Daca comparai cu GTI intelegeam, caci o masina inseamna mai mult decat motor+roti+caroserie. Asteptam primul Golf care poate lua curbele asa : [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/PzpUpAnATlI?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by filipxxx, 02 September 2018 - 14:36.


#16
_-livio-_

_-livio-_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,352
  • Înscris: 22.10.2007
de la 320d la m3 mai e o paine de mancat, niste pistoane in plus si alte maruntisuri.
la categoria aia ai golf r, iar ala vine cu 4x4.

#17
filipxxx

filipxxx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,920
  • Înscris: 25.04.2006
Daca e un pic ud pe jos pleaca si 320d tot asa cand opresti DSC-ul :) In fine, Golful GTD e o masina rapida pentru banii ei si mai noua, BMW-ul E92 e altceva ca senzatie desi mult mai stricacios ca e si mai complex :) Pentru initiator, mergi odata cu E92 si apoi vei vedea ca nu poti compara decat specificatiile tehnice cu un Golf GTD.

#18
Cosminnn99987

Cosminnn99987

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 25.08.2018
Dupa cum am spus si in prima postare, performantele nu prea ma intereseaza. Am 20 de ani si nu foarte multa experienta, asa ca nu am de ce sa ma uit la o masina foarte capabila pe sosea ca nu prea am de gand sa ma dau Schumacher :D. Peste cativa ani, cand poate o sa am atat banii cat si experienta necesare, o sa ma uit si eu la un M3, M4; deocamdata e92.ul a intrat in discutie doar datorita aspectului exterior.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate