Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Mail Thunderbird
Last Updated: Dec 17 2023 15:42, Started by
remus43
, Aug 24 2018 11:34
·
1
#1
Posted 24 August 2018 - 11:34
Salut, folosesc Mozilla Thunderbird ca am mai multe adrese de la lucru si sa nu mai intru pe fiecare, dar am o problema, nu imi intra la timp mailurile, uneori daca nu ii dau refresh sau nu il inchid si deschid din nou, nu imi intra la timp, apar si dupa o ora, cand pe web deja le-am primit ...Si alta problema, cum fac sa nu imi mai ceara de fiecare data parola al fiecare cont cand deschid Mozilla Thunderbird ? Multumesc
|
#2
Posted 24 August 2018 - 11:45
Save password, e o mare bifa pe care trebuie sa o pui. Si la cat timp verifica balaria de Thunderbird daca ai mail-uri noi? Eu l-am pus 1 minut. La 100K mail-uri nu aveam probleme. Acasa am 5 adrese de gmail confiurate in el de test si imi intra fara probleme mail-urile.
|
#3
Posted 24 August 2018 - 11:46
Poți seta perioada de timp după care se va verifica dacă ai primit mailuri: Edit> account settings> server settings> check for new messages every... Pune și tu 5-10 minute. In windows mi se pare că-i în meniul Tools, nu în Edit ca la Linux.
Cred c-ai bifat Master Password. Edit (sau Tools, io-s user de Linux)> Preference (Options)> Security> Passwords. |
#4
Posted 24 August 2018 - 11:53
Pot fi mai multe cauze.
Eu folosesc, la birou, o aplicaţie client-server care are delay de vreo 15 minute la transferul datelor. Cele două calculatoare - al meu (clientul) şi serverul sunt la 100 m distanţă. De ce este delay-ul ăsta? Nici măcar dezvoltatorul aplicaţiei nu ştie. Dar bănuiesc: comunicarea se face prin fibra optică RDS, pe unde mai trec n-şpe mii de pachete de date în afară de ale noastre, cu alte cuvinte conexiunea între cele 2 calculatoare este Internet, nu Intranet. Cu Outlook ai încercat? Dacă foloseşti programe de genul CCleaner, ai grijă să nu bifezi opţiunea de ştergere a următoarelor date: - istoricul de completare a formularelor web, - autentificări (username, password), - datele proprii ale clientului de e-mail (Thunderbird, în cazul tău), - cookies de pe site-urile web cu care lucrezi. Evident, îţi protejezi aplicaţia de cleaning cu o parolă master (dacă se poate). |
#5
Posted 24 August 2018 - 11:54
Hahaha. Outlook versus Thunderbird, Il aleg pe ultimul fara ezitare. Apine versus Thunderbird. Alpine nici nu se pune problema.
Aici inrebarile sunt: - Cate adrese si ce furnizori; - Cate mail-uri; - Atasamente, antispam, antivirus; - Dimnsiune mail-uri; - Protocol utilizat. |
#6
Posted 24 August 2018 - 11:59
MembruAnonim, on 24 august 2018 - 11:54, said:
... Cel mai probabil e vorba de setările privind perioada dintre verificări și bifarea Master Passwords, asta cere parola la fiecare sesiune. Attached FilesEdited by shogun1, 24 August 2018 - 11:59. |
#7
Posted 24 August 2018 - 12:14
Buna, nu am master passwords, folosesc Thunderbird Mozilla, la inceput nu au fost probleme, am pus sa isi faca update la mesaje la 1 minute, dar tot apar si dupa jumatate de ora mesajele, sau in alta ordine imi intra, am cam 6 mail-uri si nu fac spam, adica nu primesc sute de mailuri pe zi, sa spunem doar 3 pe fiecare mail, dar nu sunt anuntat, in sensul ca le primesc cu mare intarziere. Nu am folosit Outlook ca nu ma pricep, nu as mai dori sa schimb clientul, iar daca era perioada, trebuia atunci toate sa fie exact dupa acea perioada, ori mie imi intra unul acum, apoi altul peste 10 minute, cand nu mai pot raspunde la mesaj.
|
#8
Posted 24 August 2018 - 12:22
Conexiunea la Internet e okay. Ai si alte probleme sau doar cu clientul de mail? Casutele sunt configurate POP3 sau IMAP? Thunderbird download-eaza doar head-erele sau si body-ul?
PS: @shogun, parca pc-alpine are / a avut si versiune de ferestre, mutt nu stiu sa zic. |
#9
Posted 24 August 2018 - 12:26
Salut, pai nu am alte problema, nu prea folosesc multe aplicatii, este buna viteza la internet, digi folosesc, fibra optica, nu mai stiu exact daca sunt Pop3 sau IMAP, nu stiu unde sa verific, iar la ultima intrebare din nou nu stiu ce sa iti spun, care este diferenta si unde sa ma uit ? Nu sunt expert decat basic in Thunderbird.
|
#10
Posted 24 August 2018 - 12:35
click pe o casuta de mail, click pe "View settings for this account" apoi in fereastra care apare alegi "Server settings" si in dreaapta sus scrie POP3 sau IMAP, la fel daca te uiti mai jos un pic o sa vezi portul, 110 POP3 sau 143 IMAP sau 993 IMAPS sau 995 POP3S. Click dreapta pe inbox-ul unei casute de mail si alegi properties apoi quota o sa iti arate cat spatiu ai disponibil pentru respectiva adresa si cat din el e folosit.
|
|
#11
Posted 24 August 2018 - 13:11
Deci sunt IMAP, la port apare doar numarul 993, nu si denumirea, posibil sa am alta versiunea de Thunderbird, la Quata scrie " Quata information is not available because the folder is not open". Cum stiu daca sunt doar body-urile sau head-urile si care este diferenta ?
|
#12
Posted 24 August 2018 - 13:20
Click dreapta pe inbox -> properties -> penuntimul tab parca e (cel cu synchronization shit) vezi daca ai o bifa acolo, daca ai scoate-o, daca nu ai e okay. Un client de mail adevarat cand are setat un cont de mail pe IMAP va descarca doar headere, adica informatiile legate de sender, destinatar, subiect, server sursa si destinatie, marime mail, daca are sau nu atasamente, etc, adica un fel de plic. Body e continutul mail-ului adica ce scrie in el, plus atasamente si etc, adica scrisoarea in sine. Clientii cei mai destepti, cei de mail, nu descarca nimic daca ai contul setat pe IMAP. Daca se sincronizeaza contul din TBird local si ai mailuri mari poate nevoie sa dai Compact pe directoare. Poate ocupa spatiu mare pe disc, poate, poate.
|
#13
Posted 24 August 2018 - 13:34
Exista doar casuta pentru "Select this folder for use offline", dar nu este bifata. Dar daca este bifata, sau daca imi citeste body sau head, poate sa imi intre greu mail-urile, sa fie din cauza asta ? Nu am multe mailuri, nu primesc atasamente. Doar scris, mesaje cu raspunsuri sau cererei. Multumesc frumos pentru timp. Daca tot asa se prezinta, si primesc greu mesajele, ce imi recomanzi ? Ce client este mai bun ? Doresc cat mai in timp real sa primesc informatiile
|
#14
Posted 24 August 2018 - 14:15
Cel mai bun client de mail e cel care te multumeste pe tine in primul rand. Pentru mine e alpine, apoi mutt, abia apoi Thunderbird, kmail. Spre exemplu la mine nu exista optiunea outlook, chiar daca as folosi ferestre tot nu as folosi outlook. Eu as testa sa vad ce se petrece. Eventual as incerca cu un al doilea profil al thunderbird-ului. As crea un profil nou, as adauga casutele de mail pe rand si as verifica daca se comporta la fel.
|
#15
Posted 24 August 2018 - 14:26
Hmmm, se poate face alt profil in acelasi program, aceeasi fereastra, sau trebuie instalat din nou ? La ce te referi, cu fereastra la Outlook ? Cu ce ajuta si ce sunt aceste ferestre in Outlook ? Am sa arunc un ochi spre Alpine, desi marturisesc ca e prima oara cand aud de el, primesti in timp real mesaje ? Are optiune de alarma, notificari, add-on-uri ? Stima
|
|
#16
Posted 24 August 2018 - 15:49
Lasa Alpine, era doar un exemplu, eu nu folosesc ferestre (winblows - wingoz - windowz) asa ca sub GNU/Linux folosesc cel mai tare client de mail posibil, alpine.
Legat de profil fie copiezi profilul de Thunderbird in alta parte si apoi il recreezi, e ca si cum ai crea unul nou. Fie cauti in meniuri cum se face asta. Nu am mai folosit TBird de 3 ani cred, Edited by MembruAnonim, 24 August 2018 - 15:51. |
#17
Posted 24 August 2018 - 21:47
Oh, eu nu folosesc Linux, doar Windows, ma gandesc ca este pentru Linux acest Alpine, deci iese din discutie
|
#18
Posted 14 January 2020 - 10:40
De aproape o lună Thunderbird nu mai face actualizarea IMAP pe un eMail Yahoo!.
Pot accesa pe WebMail (mail.yahoo.com), însă nu și din Thunderbird. Am recurs la ștergerea profilului din Thunderbird și apoi recreearea acestuia. Acum primesc eroare de utilizator/parolă, deși sunt corect introduse. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users