Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Masina noua 8000 euro + prima de casare
Last Updated: Nov 04 2018 13:12, Started by
monolite
, Aug 23 2018 15:02
·
0
#1
Posted 23 August 2018 - 15:02
Care a fi cea mai buna alegere la 8000 euro + prima de casare pentru o masina noua ?
Ma intereseaza DOAR benzina ( nu ca as gasii pe motorina la banii aia ) in principal pentru oras si 2-3 drumuri afara Nu vrea Dacia Sandero/Logan etc daca se poate sa nu fie in 3 cilindri .si sa aibe neaparat AC . Am sanse sa cumpar ceva OK gen Ford Fiesta / Polo / Clio ?? sau astept recomandarile voastre |
#2
Posted 23 August 2018 - 15:10
Hyundai i20 1.25 l, 75 CP, 5DR, benzina, manual, Comfort la 8.322 € plus o rabla e bine?
|
#3
Posted 23 August 2018 - 15:17
#4
Posted 23 August 2018 - 15:18
#5
Posted 23 August 2018 - 15:33
#6
Posted 23 August 2018 - 15:34
Eu as lua VW e-up, electric.
AS da 8000euro avans si pt restul as face credit pe 3-4 ani, cu rata lunara mica (cu tot cu casco). Masina ajunge undeva sub 15.000euro cu prima de stat. Avantajele fata de o masina clasica mica fugarita prin oras sunt ca economisesti pe an la un rulaj de 10.000km aproape 1000euro/an. In 4 -5 ani scutesti 5000euro pentru combustibil, iar peste 4-5 ani daca vrei sa schimbi masina o sa se caute modele electrice din cauza taxelor care o sa se puna. Si acum exista o tendinta de a cumpara masini pe benzina, lumea nu prea mai cumpara doar diesel. Sa-ti explic, tu cumperi masina cu 15.000euro. Peste 5 ani o vinzi cu 5000euro, dar ai economisit 5000euro deja. Este ca si cum ai lua inapoi 10.000euro ep ea. E economie buna, cu un mic dezavantaj, drumul extern. Dezavantajul daca doresti, este ca nu prea poti sa mergi cu ea in vacante lungi, deci va trebui ori sa inchiriezi o masina, ori sa mergi cu avionul. Masina este foarte mare la interior, este mai spatioasa decat o Fabia, insa portbagajul este mic, dar suficient pentru oras. avantaj ca are 4 usi, deci fara probleme poti pune copilul in scaun in spate. Edited by Deenman, 23 August 2018 - 15:39. |
#7
Posted 23 August 2018 - 15:46
monolite, on 23 august 2018 - 15:02, said:
Care a fi cea mai buna alegere la 8000 euro + prima de casare pentru o masina noua ? Ma intereseaza DOAR benzina ( nu ca as gasii pe motorina la banii aia ) in principal pentru oras si 2-3 drumuri afara Nu vrea Dacia Sandero/Logan etc daca se poate sa nu fie in 3 cilindri .si sa aibe neaparat AC . Am sanse sa cumpar ceva OK gen Ford Fiesta / Polo / Clio ?? sau astept recomandarile voastre Aud pareri cum ca un VW up! e mai spatios ca o Fabia. Nimic mai fals! Doar ce m-am dat jos din asa ceva... E ca si cum ai zice ca Fabia [Ibiza sau Polo] e mai spatioasa ca un Golf. Up! e "de calibrul" Mii sau CitiGo. |
#9
Posted 23 August 2018 - 15:54
Din cauza geamurilor taiate drept (masinile de obicei au body-ul in partea de jos lat, si in partea de sus spre plafon se ingusteaza si asta inseamna spatiu redus in partea de sus inspre cap, si senzatia de claustrofobie).
Spre deliciul tau te las sa compari datele astea: UP in 5 usi: fabia 2018 in 5 usi: Head Room, Front 993 mm Head Room, Front 1021 mm Head Room, Rear 947 mm Head Room, Rear 963 mm Hip Room, Front 1369 mm Shoulder Room, Front 1401 mm Hip Room, Rear 1388 mm Shoulder Room, Rear 1386 mm Diferente de cm, deci despre ce vorbim? e vorba de diferente de sub 5 cm!!!!!!! Edited by Deenman, 23 August 2018 - 15:54. |
#11
Posted 23 August 2018 - 16:41
Deenman, on 23 august 2018 - 15:54, said:
Din cauza geamurilor taiate drept (masinile de obicei au body-ul in partea de jos lat, si in partea de sus spre plafon se ingusteaza si asta inseamna spatiu redus in partea de sus inspre cap, si senzatia de claustrofobie). Spre deliciul tau te las sa compari datele astea: UP in 5 usi: fabia 2018 in 5 usi: Head Room, Front 993 mm Head Room, Front 1021 mm Head Room, Rear 947 mm Head Room, Rear 963 mm Hip Room, Front 1369 mm Shoulder Room, Front 1401 mm Hip Room, Rear 1388 mm Shoulder Room, Rear 1386 mm Diferente de cm, deci despre ce vorbim? e vorba de diferente de sub 5 cm!!!!!!! |
#12
Posted 23 August 2018 - 16:43
#14
Posted 23 August 2018 - 17:06
arab, on 23 august 2018 - 16:43, said:
...in parcare...? In pat. Mihaialex intelege doar ce vrea el. Daca ai sa te urci intr-un seria 1 si dupa aia intr-o masina patrata, o sa vezi ca ai impresia ca e mult mai mult loc intr-o masina patrata decat intr-o seria 1 unde ai impresia ca toate se rastoarna pe tine. Fabia are geamurile puse la unghi, plafonul ingust mai sus, si se lasa spre spate. VW up are forma unei cutii, de aici la interior ai impresia ca ai mai mult spatiu, cu toate ca la dimensiuni e la fel. Exemplu concret, la seat leon geamurile spate sunt foarte mici, si din cauza asta cei care merg in spate vomita, li se face rau. Cam asa e si la Fabia vs UP, up are geamurile mai mari, si partea de sus mai aerisita. Edited by Deenman, 23 August 2018 - 17:07. |
#16
Posted 23 August 2018 - 17:36
#17
Posted 23 August 2018 - 17:46
Cu toate ca o excluzi din start, cea mai avantajoasa oferta tot Dacia o are.
Dar pentru ca nu place, trecem mai departe: 1. Clio serie limitata Life Evo 73 CP. Dupa mine este de departe cea mai buna alegere non-Dacia; 2. Fabia cu motorul de 60 CP (din stoc); 3. Suzuki (Swift, Ignis sau Celerio); 4. Citroen (C3, C-Elysee); 5. Ford Ka+. De mers la dealer, de multe ori au reduceri mari. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users