Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Recomandare aparat de ras electric

Lant clinici dentare vs cabinete ...

Site-uri bune pentru cumparat Sma...

Debit centrala pe circuitul de in...
 Sticle de bere

Identificare accidentare

Termopane vechi si rulouri noi sa...

17964- Regulator de presiune de s...
 Unelte schimb baterii la Motorola...

Invazie de "cadre militare...

Sfat achizitie masina 4x4, buget ...

Instalatii termice/electrice pent...
 Reziliere contract provider TV/in...

Despre ghiseul.ro

Buget 12.000 euro - ce mașin...

Se trage apa singur wc - picura
 

Probleme returnare credit Vodafone

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
31 replies to this topic

#19
Pololica

Pololica

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,806
  • Înscris: 04.01.2015
Nu este furt daca ai respectat termenii si conditiile optiuni (nu ai cerut creditul inapoi, conform regulilor). Nu stau sa ma uit ce zice la conditiile de utilizare ale optiunilor. Asta era treaba ta sa verifici. Nu tin cu ursul din padure (am reclamat si eu Vodafone la OPC, si mi s-a dat dreptate). Daca te crezi neindreptatit, asteapta raspunsul si, daca nu-ti convine, apelezi la OPC.

Pana atunci, astepti si citesti conditiile de returnare credit.

#20
alexqaws

alexqaws

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 74
  • Înscris: 18.03.2008

View PostPololica, on 22 august 2018 - 11:17, said:

Nu este furt daca ai respectat termenii si conditiile optiuni (nu ai cerut creditul inapoi, conform regulilor). Nu stau sa ma uit ce zice la conditiile de utilizare ale optiunilor. Asta era treaba ta sa verifici. Nu tin cu ursul din padure (am reclamat si eu Vodafone la OPC, si mi s-a dat dreptate). Daca te crezi neindreptatit, asteapta raspunsul si, daca nu-ti convine, apelezi la OPC.

Pana atunci, astepti si citesti conditiile de returnare credit.

Pai exact asta e problema. Am incercat sa cer creditul inapoi conform regulilor, doar ca mecanismul lor nu functioneaza. SMS-ul a dat eroare, chat-ul nu merge, nici numarul cu plata pentru contact operator nu era functional. Practic te impiedica sa iti ceri creditul inapoi, evident ca in conditiile astea e vina lor.

LE: Asta scrie pe site-ul vodafone si asta am facut si eu, ba chiar mai mult de atat. Daca nu a functionat e vina lor, ei singuri au scris ghid-ul de pe site si e responsabilitatea lor sa se asigure ca serviciile lor sunt functionale, chiar si din roaming din moment ce nu exista pasi speciali pentru roaming.

"Dacă nu vrei să o păstrezi, trimite în 24 de ore de la activare un SMS gratuit la numărul 579, cu textul CREDIT înainte de a folosi beneficiile. Automat, îți vom returna creditul consumat la activarea ofertei."

Edited by alexqaws, 22 August 2018 - 12:15.


#21
Pololica

Pololica

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,806
  • Înscris: 04.01.2015
Pai erai in roaming, cum vrei sa utilizezi o retea straina fara sa ai acces? Trebuia sa verifici inainte sa vezi ce zice la oferta. Parca tot tu ai zis ca le schimba la 2 luni extraoptiunile...

Deci asteapta raspunsul.

Edited by Pololica, 22 August 2018 - 12:39.


#22
alexqaws

alexqaws

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 74
  • Înscris: 18.03.2008

View PostPololica, on 22 august 2018 - 12:38, said:

Pai erai in roaming, cum vrei sa utilizezi o retea straina fara sa ai acces? Trebuia sa verifici inainte sa vezi ce zice la oferta. Parca tot tu ai zis ca le schimba la 2 luni extraoptiunile...

Deci asteapta raspunsul.

Pare o situatie la care nu s-au gandit nici ei cand au facut sistemul de retur credit, dar nici nu vor sa recunoasca asta. Tot astept raspunsul de luni, macar sa afle si altii ce bine e la vodafone.

#23
JustARandomGuy

JustARandomGuy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 562
  • Înscris: 13.02.2018
@ initiator:
"Pana si aprozarul de la coltul blocului are un numar de telefon unde se poate suna.":

1. Nu poti intra usor in legatura directa cu magazine online (vezi cel.ro si asociatii), cu siguranta nu vei gasi numarul de telefon al "aprozarului de la coltul blocului".
2. Un coleg pe forum se plangea ca da numai de oligofreni (daca da), la telefon, cand dorea achizitia unui scuter electric.

Concluziv, nasol ce s-a intamplat, insa, MAI ALES cand esti plecat in alta tara, pui bani deoparte pentru situatii de genul, si te astepti intr-o mai mica sau mai mare masura sa nu ii mai poti recupera vreodata. Crezi ca la Orange ar fi fost altfel? sau la Digi ai fi avut semnal? :)

#24
alexqaws

alexqaws

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 74
  • Înscris: 18.03.2008

View PostJustARandomGuy, on 22 august 2018 - 12:55, said:

@ initiator:
"Pana si aprozarul de la coltul blocului are un numar de telefon unde se poate suna.":

1. Nu poti intra usor in legatura directa cu magazine online (vezi cel.ro si asociatii), cu siguranta nu vei gasi numarul de telefon al "aprozarului de la coltul blocului".
2. Un coleg pe forum se plangea ca da numai de oligofreni (daca da), la telefon, cand dorea achizitia unui scuter electric.

Concluziv, nasol ce s-a intamplat, insa, MAI ALES cand esti plecat in alta tara, pui bani deoparte pentru situatii de genul, si te astepti intr-o mai mica sau mai mare masura sa nu ii mai poti recupera vreodata. Crezi ca la Orange ar fi fost altfel? sau la Digi ai fi avut semnal? Posted Image

De acord cu tine, insa e o problema de principiu. Datorita mentalitatii de "merge si asa" si "sunt doar X euro" am si ajuns in situatia asta. Daca nimeni nu zice nimic normal ca nici <orice companie> nu o sa faca nimic pentru a imbunatati lucrurile.

#25
Vodafone

Vodafone

    Official Vodafone Support

  • Grup: Helper
  • Posts: 4,467
  • Înscris: 06.07.2010
alexqaws, asteptam pe adresa de email comunicata numarul si detaliile de aici, urmand a te ajuta cat mai repede.

#26
alexqaws

alexqaws

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 74
  • Înscris: 18.03.2008

View PostVodafone, on 22 august 2018 - 14:02, said:

alexqaws, asteptam pe adresa de email comunicata numarul si detaliile de aici, urmand a te ajuta cat mai repede.

Salut, am semnalat aceasta problema pe site-ul vodafone utilizand formularul de contact, pe mail-ul [email protected] (dupa cum am fost informat pe facebook) cat si pe forum-ul vodafone. Te rog sa imi spui daca mai este nevoie sa trimit mesajul si pe alta adresa de email.

Astept cu interes solutionarea problemei. Multumesc.

#27
trollerul_de_serviciu

trollerul_de_serviciu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,987
  • Înscris: 23.03.2018

View Postalexqaws, on 22 august 2018 - 10:50, said:

Te rog sa citesti cu atentie inainte sa iti exprimi punctul de vedere. Optiunea de 10e a fost activa pe contul meu cateva ore maxim (mult sub cele 24h mentionate), pentru ca in aceiasi zi am activat optiunea de 15e cu roaming care, conform Vodafone, duce la dezactivarea optiunii de 10e. In cele cateva ore cat a fost activa optiunea nu am folosit nimic din ea deoarece beneficiile nu mai erau disponibile in roaming.
Tu n-ai inteles, cred, conditiile de utilizare ale optiunilor.
Ai activat optiune 10 euro, citeva ore.
AI folosit, n-ai folosit minute/sms, asta nu conteaza.
Apoi ai activat 15 euro, care dezactiveaza 10.
Dar nu dezactiveaza retroactiv.
Dezactiveaza doar re-inoirea ulterioara, dupa termenul de expirare (1 luna sau ciet este...)
Corect ?!

Ia uite aici - Activare, reînnoire și dezactivare oferte: https://www.vodafone...onale/index.htm
REÎNNOIRE - automat
Extraopțiunile se reînnoiesc automat dupa expirarea perioadei lor de valabilitate, cât timp ai credit suficient pe cont. Dacă nu ai credit suficient pe Cartelă, reînnoirea se amână până când ai în cont credit suficient, dar nu mai mult de 30 de zile.
Deci, cind ai incarcat acei euro, automat s-a re-inoit optiunea 10, asta e lamurita, da?!

Mai departe:
DEZACTIVARE – la alegerea ta
La dezactivarea extraopțiunii vei primi mesaj de confirmare, iar aceasta nu se va mai reînnoi.
Deci, exact ce ziceam mai sus: se dezactiveaza re-inoirea, nu retroactiv optiunea deja activata.

Daca vrei creditul inapoi, este si asta explicat acolo foarte clar si precis:
ACTIVARE – automată
Dacă nu vrei să păstrezi extraopţiunea activată automat, trimite în maximum 24 de ore de la activare un SMS gratuit cu textul CREDIT la numărul 579 şi îţi vom returna creditul. Dacă ești în roaming și vrei să îți returnăm creditul, intră în maximum 24 de ore de la activare în contul tău My Vodafone, secțiunea "Contul meu" și cere creditul înapoi.
Deci, exact cum ziceam, ai avut 24 de ore la dispozitie.

#28
alexqaws

alexqaws

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 74
  • Înscris: 18.03.2008

View Posttrollerul_de_serviciu, on 22 august 2018 - 15:08, said:

Tu n-ai inteles, cred, conditiile de utilizare ale optiunilor.

Pare ca tot nu ai inteles. Mai citeste odata. Posted Image

#29
trollerul_de_serviciu

trollerul_de_serviciu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,987
  • Înscris: 23.03.2018
Deja ti-am spus: este o polologhie atit de mare si lunga... incit nu stau sa descifrez fiecare rindulet.
Mai ales ca o mare parte nu are nici o legatura cu problema.
Tu ai inteles conditiile tehnice de mai sus ?
Concret, ce te deranjeaza la acele conditii de utilizare ???

#30
alexqaws

alexqaws

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 74
  • Înscris: 18.03.2008
Update pentru cei interesati, s-a rezolvat problema, am primit diferenta de credit. Multumesc tuturor pentru participarea la discutie si pentru sugestii.

Thread closed.

#31
trollerul_de_serviciu

trollerul_de_serviciu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,987
  • Înscris: 23.03.2018
MMMMMMMUUUUUHHHHHHHHHAAAAAAAAHHHHHHHHHHHAAAAAAAAA !!!!!!
Felicitari! Posted Image
Nu vreau sa fiu rau, dar ai freza vreuna din astea ?!
Attached File  id-like-to-talk-to-the-manager-019-i-need-to-speak-with-the-regional-director-i-demand-a-parley-with-the-chief-executive-officer-3-EA2QY.jpg   41.76K   14 downloads

#32
andupustiu

andupustiu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,575
  • Înscris: 26.06.2010
Am pățit și eu în 2015 , mi s-a activat o opțiune la care deja era dezactivata reactivarea automată și nu am putut primi creditul înapoi , și când i-am contactat au băgat vrajeli că nu am nici o opțiune activa și nu poate să-mi returneze creditul , macar eu am folosit-o după aceea.

Edited by andupustiu, 23 August 2018 - 17:38.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate