Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Probleme returnare credit Vodafone
#1
Posted 22 August 2018 - 08:59
Buna ziua,
Doresc returnarea a 10euro credit, corespunzatori unei extraoptiuni de 10 euro care nu a fost folosita. Am plecat in concediu in afara tarii (Spania) in perioada 11-18 August, avand 20euro credit si extraoptiunea Oferta 10 activa, care la momentul respectiv includea si beneficii in spatiul European. Pe data de 14 August oferta a expirat si a fost reinnoita automat, consumand 10e din cei 20e disponibili. In acelasi timp, optiunea nu mai includea beneficii in roaming (aparent Vodafone s-a decis iar sa schimbe iar politica de roaming), drept urmare nu am avut access la internet si minute la inceputul zilei. Urmatorul pas pentru mine a fost sa incarc inca 10e pe cartela folosind telefonul sotiei si sa activez extraoptiunea de 15e care includea beneficii in roaming, ramanand cu 5e credit in cont. Am citit pe site ca acest lucru va duce la dezactivarea optiunii de 10e - pana aici toate bune. Dupa activarea optiunii de 15e si dezactivarea celei de 10e am incercat sa obtin inapoi cei 10e credit corespunzatori contravalorii ofertei 10, extraoptiune care a fost activa pe numarul meu doar cateva ore si din care nu s-a consumat nimic, dat fiind faptul ca eu ma aflam in afara tarii iar oferta nu mai includea beneficii in roaming. Primul pas a fost sa trimit mesaj la 579 cu textul CREDIT, insa am primit inapoi o notificare ca "Serviciul nu este disponibil pe numarul tau. O zi buna!". Am dovada pe telefon ca s-a incercat trimiterea mesajului pe aceasta data. Urmatorul pas a fost sa incerc sa sun la *222, unde am fost intampinat de ghidul Andreea care imi povestea despre extraoptiunea '4' si '15', despre care deja citisem pe internet toate detaliile inainte de activare, insa nu am reusit sa obtin un apel catre un operator uman care sa ma poata ajuta cu problema. Am incercat apoi sa sun la numarul cu plata (*555) insa nu am reusit sa il apelez din roaming. In cele din urma, am vrut sa folosesc serviciul de chat de pe site care insa nu functiona nici el. Mentionez ca am incercat sa utilizez atat numarul local cat si cel prefixat pentru trimiterea mesajului si pentru apelurile telefonice. Dupa aproximativ o ora pierduta in concediu in incercarea de a contacta un operator al vodafone Romania m-am hotarat ca voi amana aceasta operatiune pentru cand voi ajunge in tara. Asadar, luni, pe data de 20, am trimis un mail explicand aceasta problema folosind formularul de pe site-ul vodafone. Cum nu a raspuns nimeni pana ieri, am mers personal la sediul vodafone din zona Apaca, unde am fost informat de domnisoara de la ghiseu ca trebuie sa sun la un numar de telefon (0372.026.426), deoarece ea nu poate sa ma ajute ca si utilizator de cartela. Dupa aproximativ 15 minute petrecute in asteptare a raspuns o alta domnisoara care insa se ocupa de abonamente, insa m-a redirectionat catre colega ei de la cartela. Am expus intreaga poveste domnisoarei de la telefon, iar ea mi-a raspuns cu nonsalanta ca nu ma poate ajuta deoarece au trecut mai mult de 24 de ore de la eveniment, iar creditul se poate returna doar in interval de 24h. Tot aceasta domnisoara mi-a spus ca am incercat abia ieri sa trimit mesajul la 579, ceea ce nu este adevarat - am trimis si ieri acest mesaj sperand ca poate s-a remediat problema anterioara, insa dupa cum am mentionat mai devreme am incercat sa trimit acest mesaj si pe data de 14 August fara succes. In primul rand, nu este normal ca Vodafone sa schimbe serviciile fara o notificare corespunzatoare a utilizatorilor. Nu este normal ca eu sa ma trezesc intr-o dimineata in afara tarii fara sa pot folosi telefonul sau internetul. Aparent a fost trimis un SMS pe data de 8 August (cu doar 6 zile inainte de reinnoire), insa nu consider ca este un mijloc suficient de clar de informare - in special la cate SMS-uri spam sunt trimise inclusiv de vodafone. Poate ca eram plecat intr-o zona de munte cu cortul si nu aveam semnal telefonic timp de o saptamana. In al doilea rand, consider ca am facut tot ce era posibil in conditiile date pentru a intra in contact cu un operator vodafone. Nu pot sa inteleg cum este posibil sa fie atat de greu sa intrii in contact cu un operator al unei companii de telefonie. Pana si aprozarul de la coltul blocului are un numar de telefon unde se poate suna. Dificulatatea de a contacta un operator a fost motivul principal pentru care cu ani in urma am inchis abonamentul vodafone si am trecut la cartela, se pare ca va fi si motivul pentru care voi schimba complet operatorul. In al treilea rand, doresc restituirea celor 10e pierduti. Oferta de 10e s-a activat automat cat timp eram in roaming, desi nu mai includea nici un beneficiu in roaming si nu a putut fi utilizata. Am dezactivat in aceiasi zi extraoptiunea si am activat-o in locul ei pe cea de 15e, insa contravaloarea de 10e nu mi-a fost restituita. Dupa cum am explicat mai sus, consider ca am facut tot ce se putea pentru a contacta vodafone in termen de 24h, insa acest lucru nu a fost posibil din motive ce tin in mare parte de vodafone. Din punctul meu de vedere, refuzul de a returna acest credit poate fi considerat furt si voi contacta protectia consumatorului sau alte mijloace legale pentru a remedia acest lucru. Va multumesc pentru intelegere, Alex |
#3
Posted 22 August 2018 - 09:14
Dupa cum am mentionat, am fost la vodafone ieri dar nu a ajutat cu nimic. Pare ca nu sunt in stare sa isi gestioneze propriile servicii.
FreemanG1, on 22 august 2018 - 09:03, said:
Mai bine mergeai la vodafone si erai rezolvat deja ! alexqaws, on 22 august 2018 - 08:59, said:
Cum nu a raspuns nimeni pana ieri, am mers personal la sediul vodafone din zona Apaca, unde am fost informat de domnisoara de la ghiseu ca trebuie sa sun la un numar de telefon (0372.026.426), deoarece ea nu poate sa ma ajute ca si utilizator de cartela. Dupa aproximativ 15 minute petrecute in asteptare a raspuns o alta domnisoara care insa se ocupa de abonamente, insa m-a redirectionat catre colega ei de la cartela. Am expus intreaga poveste domnisoarei de la telefon, iar ea mi-a raspuns cu nonsalanta ca nu ma poate ajuta deoarece au trecut mai mult de 24 de ore de la eveniment, iar creditul se poate returna doar in interval de 24h. |
#4
Posted 22 August 2018 - 09:21
Daca vrei suport, iti iei abonament, nu stai pe cartela.
|
#5
Posted 22 August 2018 - 09:24
alexqaws, on 22 august 2018 - 08:59, said: Buna ziua, Nu trebuia sa incarci iar cartela sa cumperi alta extraoptiune (cea cu 15Euro mentionata), ci trebuia sa insisti la Relatii Clienti pana reuseai sa vorbesti cu cineva Sau sa te introci in Romania sa te prezinti personal la un Centru Vodafone pt o rezolvare. Nu vreau sa te descurajez, dar nu cred ca mai poti recupera cei 10Euro. Plus de asta, Vodafone si-a facut datoria informandu-te vizavi de modificarea Extraoptiunii cu SMS-ul informativ trimis pe 8 August. Daca gresesc ce am zis, accept ca am gresit; dar asta e parerea mea |
#6
Posted 22 August 2018 - 09:24
Am trecut pe cartela in urma cu vreo 5 ani pentru ca si la abonament suportul era inexistent. Momentan nu vreau 'suport', vreau doar sa le functioneze serviciile si sa nu mai fure bani/credit de la clienti.
|
#7
Posted 22 August 2018 - 09:25
Quote Pare ca nu sunt in stare sa isi gestioneze propriile servicii. Din ce vad eu acolo tu nu ai incercat singura optiune cu sanse de succes ptr cazul tau - in alea 24 de ore sa trimiti sesizarea pe mail - reclamatie. |
#8
Posted 22 August 2018 - 09:32
Ce vreau sa fac e fix in prima linie si in ultimul paragraf: Doresc returnarea a 10euro credit, corespunzatori unei extraoptiuni de 10 euro care nu a fost folosita.
Daca nu reusesc asta, macar sa afle si alte persoane ce bine functioneaza sistemul vodafone. super8, on 22 august 2018 - 09:24, said:
Cand ai vazut ca nu ai minute si date mobile la extraoptiunea cu 10Euro, nu ai incercat imediat sa trimiti mesaj la 579 pt. recuperarea creditului ? Dupa cum am mentionat, dupa mesajul la 579 am primit urmatorul mesaj: "Serviciul nu este disponibil pe numarul tau. O zi buna!" super8, on 22 august 2018 - 09:24, said:
Nu trebuia sa incarci iar cartela sa cumperi alta extraoptiune (cea cu 15Euro mentionata), ci trebuia sa insisti la Relatii Clienti pana reuseai sa vorbesti cu cineva Eram intr-un oras strain si aveam nevoie de google maps pentru serviciul de transport, pentru care este necesar accesul la internet. Am petrecut aproape o ora incercand sa contactez vodafone, dar nu le mergea nimic - nici chat-ul online, nici numarul de telefon cu plata. super8, on 22 august 2018 - 09:24, said:
Sau sa te introci in Romania sa te prezinti personal la un Centru Vodafone pt o rezolvare. Am facut asta ieri, dar serviciile lor sunt atat de bine puse la punct incat aparent nici cei de la centru nu au ce sa faca. super8, on 22 august 2018 - 09:24, said:
Plus de asta, Vodafone si-a facut datoria informandu-te vizavi de modificarea Extraoptiunii cu SMS-ul informativ trimis pe 8 August. Super, bine ca nu mi-au trimis o scrisoare pe 13 August. |
#9
Posted 22 August 2018 - 09:34
Depune reclamatia asta in scris, cu numar de inregistrare si sa-ti dea un raspuns oficial. Daca nu rezolvi nimic asa, incerci la OPC si vei rezolva acolo. Dar cred ca rezolvi si amiabil cu ei, chiar helperul de pe forum s-ar putea sa te ajute.
Edited by sergiu_psc, 22 August 2018 - 09:35. |
#10
Posted 22 August 2018 - 09:35
eiffel, on 22 august 2018 - 09:25, said:
Din ce vad eu acolo tu nu ai incercat singura optiune cu sanse de succes ptr cazul tau - in alea 24 de ore sa trimiti sesizarea pe mail - reclamatie. Asa este, nu eram dispus sa scriu un mail imens de pe telefon in concediu pentru simplul motiv ca lor nu le functioneaza numerele de telefon si chat-ul. Aici a fost greseala mea. sergiu_psc, on 22 august 2018 - 09:34, said:
Depune reclamatia asta in scris, cu numar de inregistrare si sa-ti dea un raspuns oficial. Daca nu rezolvi nimic asa, incerci la OPC si vei rezolva acolo. Dar cred ca rezolvi si amiabila cu ei, chiar helperul de pe forum s-ar putea sa te ajute. Am mai dat un mail similar si luni dimineata, inca nu au raspuns. Am zis sa incerc si pe forum/facebook, poate am mai mult 'noroc'. LE: poate o sa incerc si cu ANPC, dar chiar acum verificam mail-ul si observ ca nici ANPC-ul nu mi-a raspuns inca la o reclamatie din ianuarie pentru o problema de garantie la o alta firma, deci nu ma astept sa fie prea seriosi. Edited by alexqaws, 22 August 2018 - 09:39. |
|
#11
Posted 22 August 2018 - 09:45
cu optiunea de 10 euro activa nu aveai cum trimite sms la 578,nu aveai semnal
|
#12
Posted 22 August 2018 - 09:46
Asteapta raspunsul cerut pe mail. Nu iti face iluzii prea mari ca ii vei avea returnati. Daca au schimbat beneficiile extraoptiunilor si nu ai verificat, nu vad cum ar putea fi restituita suma.
Daca la momentul activarii pe site figura extraoptiunea cu beneficii de roaming si nu ai mai beneficiat, ar trebui sa-i primesti (banii) inapoi. Sper ca vei casca ochii (si cam toti sa invete din asta) data viitoare, in special cand ai nevoie de roaming. Poate pe site apare cu roaming, dar sa aiba steluta cu data limita pentru folosire (poate a fost pana in 10.08 cu roaming si cu 11, ziua cand ai plecat din tara, sa nu mai beneficieze de serviciul respectiv). |
#13
Posted 22 August 2018 - 09:56
ceanu1980, on 22 august 2018 - 09:45, said:
cu optiunea de 10 euro activa nu aveai cum trimite sms la 578,nu aveai semnal Exact! Si dupa activarea celei de 15e nu a functionat, am primit mesajul de mai sus. Pololica, on 22 august 2018 - 09:46, said:
Sper ca vei casca ochii (si cam toti sa invete din asta) data viitoare, in special cand ai nevoie de roaming. Poate pe site apare cu roaming, dar sa aiba steluta cu data limita pentru folosire (poate a fost pana in 10.08 cu roaming si cu 11, ziua cand ai plecat din tara, sa nu mai beneficieze de serviciul respectiv). Nu avea steluta. Au tot schimbat optiunile in ultimele luni. Mai intai aveai beneficii in SEE si la cea de 5e sau 6e, apoi de la cea de 8e in sus, apoi de la 10e in sus. Momentan au beneficii in roaming doar la optiunile de 4e si 15e. Le schimba la fiecare 2 luni sa ne tina in priza, poate mai fura cativa euro de pe la clienti. |
#14
Posted 22 August 2018 - 10:12
Optiunea de 10 euro a fost folosita.
Activata + trecut 24 de ore = folosita. Folosirea nu inseamna efectuarea unui apel/sms, folosirea inseamna activare + 24 de ore. Nu inteleg cum a fost activata automat fara instiintarea ta optiunea de 10 euro. Cumva in acest moment: "sa incarc inca 10e pe cartela folosind telefonul sotiei si sa activez extraoptiunea de 15e" ? Adica, atunci cind ai incarcat 10 euro, s-a activat optiunea de 10 euro ? Pai, nu era normal asa ? Adica, aceasta optiune nu se re-inoieste automat ? Trebuia intii sa dezactivezi, apoi incarci, apoi activezi optiunea de 15 euro. Nu stiu exact, nu mai folosesc demult cartele si nu ma chinui sa inteleg mecanismul exact de functionare. Eu cred ca vodafone te-au servit [relativ] ireprosabil. Poate cu mici scapari, care tin stict de angajatii respectivi, nu de politica generala a firmei. Poate si din cauza unei polologhii ca cea de mai sus (fara suparare, dar pe cine crezi tu ca intereseaza daca "Nu este normal ca eu sa ma trezesc intr-o dimineata in afara tarii fara sa pot folosi telefonul sau internetul." ??????? Iti spun eu: PE NIMENI) Da, la magazin nu deserversc cartele prepay. Sau n-a vrut sa te deserveasca pe tine. Da, acel numar telefon este pentru abonamente, te-au redirijat. Poate ti-a dat alt numar din greseala. Sau nu, vezi rindul anterior. Da, la numarul pentru cartele ti-au explicat ca se putea returna fara probleme, in primele 24 de ore. Chiar si mai mult, cred ca returnarea aceasta este strict din bunavointa vodafone, legea nu-i obliga la asa ceva (returnare produse cumparate la distanta / online, doar ca astea sint servicii). |
#15
Posted 22 August 2018 - 10:14
eu la toti le spun,inainte sa plecati,va ia 1 MINUT verificati roamingul(activ sau nu)
dupa ce pleci,belesti ochii buzunarul,scandal,nervi,concediu piz,,,, si pt ce 1 MINUT!! |
|
#16
Posted 22 August 2018 - 10:23
Eventual si sunat la * si asigurat ca ai o luna, doua, sau cat stai, lnistite.
Edited by MembruAnonim, 22 August 2018 - 10:23. |
#17
Posted 22 August 2018 - 10:43
alexqaws, on 22 august 2018 - 09:56, said: Exact! Si dupa activarea celei de 15e nu a functionat, am primit mesajul de mai sus. Nu avea steluta. Au tot schimbat optiunile in ultimele luni. Mai intai aveai beneficii in SEE si la cea de 5e sau 6e, apoi de la cea de 8e in sus, apoi de la 10e in sus. Momentan au beneficii in roaming doar la optiunile de 4e si 15e. Le schimba la fiecare 2 luni sa ne tina in priza, poate mai fura cativa euro de pe la clienti. Am verificat si eu site-ul si de la 15E in sus (plus cea de 4E, care nu este afisata ca beneficii). Si nu te fura, alea sunt conditiile de utilizare. Chestia cu furatul ar fi daca nu ar afisa restrictiile optiunilor (dar cam e o magarie sa anunte de azi pe maine ca se modifica). |
#18
Posted 22 August 2018 - 10:50
trollerul_de_serviciu, on 22 august 2018 - 10:12, said:
Optiunea de 10 euro a fost folosita. Activata + trecut 24 de ore = folosita. Folosirea nu inseamna efectuarea unui apel/sms, folosirea inseamna activare + 24 de ore. Te rog sa citesti cu atentie inainte sa iti exprimi punctul de vedere. Optiunea de 10e a fost activa pe contul meu cateva ore maxim (mult sub cele 24h mentionate), pentru ca in aceiasi zi am activat optiunea de 15e cu roaming care, conform Vodafone, duce la dezactivarea optiunii de 10e. In cele cateva ore cat a fost activa optiunea nu am folosit nimic din ea deoarece beneficiile nu mai erau disponibile in roaming. LE: Conform site-ului vodafone, mentiunile pentru activarea unei oferte cu roaming inclus: - Activarea unei oferte cu Roaming duce automat la dezactivarea ofertei naţionale existentă pe contul tău şi pierderea beneficiilor incluse. - Dacă ai activă o ofertă naţională (fără acces Roaming) și ești plecat în roaming, vei putea folosi *100# pentru dezactivarea ofertei naţionale și pentru activarea unei opţiuni cu acces Roaming. In cazul meu, dupa dezactivarea ofertei nationale nu am putut solicita inapoi creditul folosit pentru activarea ei automata (10e). trollerul_de_serviciu, on 22 august 2018 - 10:12, said:
Eu cred ca vodafone te-au servit [relativ] ireprosabil. Este vina lor ca nu le functioneaza serviciile (de ex. chat online, contact operator, mesajul la 579), ar trebui sa isi asume acest lucru. Problema nu consta neaparat in cei 10e, ci in respectul fata de clienti si modul cum gestioneaza interactiunea cu clientii. Momentan se comporta ca un bisnitar de cartier care se bucura ca a dat o teapa la kg de castraveti. ceanu1980, on 22 august 2018 - 10:14, said:
eu la toti le spun,inainte sa plecati,va ia 1 MINUT verificati roamingul(activ sau nu) dupa ce pleci,belesti ochii buzunarul,scandal,nervi,concediu piz,,,, si pt ce 1 MINUT!! Roaming-ul il am activ de ani de zile, problema a fost ca tot modifica (a se citi: 'reduc') beneficiile ofertelor fara instiintarea corespunzatoare. Asa cum primesc apeluri de la Vodafone periodic sa activez un amarat de ringtone personalizat sau notificari pe telefon in aplicatia MyVodafone pentru toate serviciile Pololica, on 22 august 2018 - 10:43, said:
Am verificat si eu site-ul si de la 15E in sus (plus cea de 4E, care nu este afisata ca beneficii). Si nu te fura, alea sunt conditiile de utilizare. Chestia cu furatul ar fi daca nu ar afisa restrictiile optiunilor (dar cam e o magarie sa anunte de azi pe maine ca se modifica). Prin 'furt' ma refer strict la faptul ca refuza sa returneze contravaloarea unei optiuni care a fost activata doar cateva ore si din care nu s-a utilizat nimic. Edited by alexqaws, 22 August 2018 - 10:55. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users