Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Rea vointa sau nepasare RCS-RDS
Last Updated: Aug 28 2018 08:29, Started by
iulyk
, Aug 20 2018 23:35
·
0
#19
Posted 21 August 2018 - 08:26
super8, on 21 august 2018 - 07:14, said:
Ai bagat de seama ca @OP e din Iasi, nu ? Poate ca-n Iasi nu sunt multe locatii pt. predarea echipamentului, si din cate a zis nici nu se lucreaza Sambata, ci doar de Luni pana Vineri de la Practic el nu poate sa predea echipamentul deoarece: a] trebuie sa ajunga inainte de ora 16 (dar atunci scapa el de la munca); b] trebuie sa il predea personal, nu se accepta predarea de la alta personana. Nu cred ca nu se gasesc solutii sa predai niste echipamente la RDS. Locatiile alea unde se predau au program si sambata. biogood, on 21 august 2018 - 08:20, said:
In locul tau facem notificare scrisa trimisa prin e-mail, dupa care sa trimita pe cineva sa le predau echipamentele. Nu ma pui tu pe mine pe drumuri, pentru ca nu imi platesti tu ziua de lucru pierduta. Nu trimite nici drku... stai linistit.. ti le trec pe factura sa le platesti. Scrie in contract care e regimul lor. Nici ANPC nu poti sa faci ca sunt acoperiti de hartii. iulyk, on 21 august 2018 - 08:17, said:
Nu au program in zile nelucrătoare sau după 16.00...postarea ar fi fost de prisos daca aveau Ce sa va fac.. daca nu v-ati mutat la Bucuresti din timp... altii au facut-o si pot preda echipamente sambata. |
#20
Posted 21 August 2018 - 08:32
La Brasov, predarea cardului s-a putut realiza de o alta persoana si nu neaparat de catre titularul contractului. Practic eu, titularul, am reziliat contractul, m-au trimis la un alt punct pentru predare card. Nu puteam nici eu ajunge in timpul programului insa am rugat un prieten sa faca asta. Nu a fost nici o problema.
|
#21
Posted 21 August 2018 - 08:35
iulyk, on 21 august 2018 - 08:17, said:
.... Vorbea cu mine de parca eram vre-un cerșetor..... in fata ghiseului am sunat la relatii clienti si mi-au facut legatua cu nu-s ce sefulet, in cca 5min au sunat in agentie si le-au zis sa primeasca telefonul. la predare echipamente stiu ca au doar anuminte agentii in care le primesc (am predat si eu un decodor). Edited by arg, 21 August 2018 - 08:38. |
#22
Posted 21 August 2018 - 08:40
@ rosix
Mulțumesc pentru afirmația de la sfârșitul postării. 1 mi-a făcut ziua mai frumoasă 2 dovada că totuși nu sunt chiar absurd cerând ceea ce ei deja oferă în alt oraș. ...un program de lucru cu publicul, mai flexibil. Zi buna tuturor |
#23
Posted 21 August 2018 - 08:42
themis, on 21 august 2018 - 08:32, said:
La Brasov, predarea cardului s-a putut realiza de o alta persoana si nu neaparat de catre titularul contractului. Practic eu, titularul, am reziliat contractul, m-au trimis la un alt punct pentru predare card. Nu puteam nici eu ajunge in timpul programului insa am rugat un prieten sa faca asta. Nu a fost nici o problema. interesant totusi acel program 11-16; fiecare manager zonal decide pentru situatia locala. Edited by maistoru, 21 August 2018 - 08:54. |
#24
Posted 21 August 2018 - 09:30
II ameninti ca renunti COMPLET la serviciile lor, daca nu se prezinta la tine acasa sa ridice ce trebuie, la ora specificata de tine. Sa vezi cum isi misca fundul...
|
#26
Posted 21 August 2018 - 10:33
Nu mai sint in stare!
Sint depasiti de evenimente, la fel ca Telekom, ca s`a facut vorbire despre el in topic, nici ailalti nu`s mai buni, stati linistiti. Economie la singe, oameni putini, costuri reduse. Daca trag linia intre satisfactie client si costuri ramin pe plus. Asta`i si intereseaza, nu conteaza ca 0,5% din clienti sint nemultumiti, sa iasa banul, si asa cum s`a demonstrat iasa! Edited by Ion_Bumbu, 21 August 2018 - 10:34. |
#27
Posted 21 August 2018 - 11:05
La orice business la care te duci cu nemulțumiri sau cu despărțenie mai că nu te scuipă ăia.
Totuși, aia cu programul e românism. La bancă vă duceți la 9 seara ? Voi lucrați 08 - 16 și e bine. RDS lucrează 08-16 și sunt nesimțiți. |
#28
Posted 21 August 2018 - 17:10
Azi am fost si am predat minunatia de Card CI .. Operatiunea a durat 2 minute cu tot cu discutia avuta cu lucratorul de acolo si a constat in confruntarea seriilor de pe card cu cele din sistemul lor. Pentru asa ceva e nevoie de puncte de lucru speciale!!!
Putea veni oricine sa predea obiectul cu pricina... dar cum nu prea am rubedenii in acest minunat oras ... optiunile erau limitate .... @ waterman... nu am afirmat niciodata ca programul 8-16 pt rds ar fi nesimtire. 1 .. programul de perdare e 11-16 2. fiind o firma care in mare lucreaza cu publicul (clienti) e normal sa tii cont de nevoile clientilor (eu inca SUNT client Digi). 3. nici o banca nu are program pana la 16.00, sa nu exageram .. eu m-am prezentat la punctul de primire echipamente (Pacurari) la 16.20 maxim 16.30.. Din discutia avuta cu lucratorul de la celalalt punct (din Nicolina) am aflat ca ei au program de lucru pana la .. SURPRIZA.... 18.00 .. dar primesc echipamente doar in intervalul 11.00 - 16.00 cu pauza de masa in acest interval. Mai mult chiar.. lucratorul (om binevoitor si politicos) a afirmat ca nu o data s-a abatut de la acest program si a primit echipamente si in afara programului de predare... lucru pe care n-am avut de unde sa-l stiu.... dar ..poate altii vor afla inainte sa fie pusi in situatia mea. Ca si incheiere: - nu cred ca a cere un program de lucru accesibil oricui e o absurditate... oamenii din punctele de lucru oricum au program de lucru pana la 18.00; - s-a afirmat in acest topic faptul ca in Bucuresti exista program sambata pentru predat echipamente .... deci inca o dovada ca se poate si .. e necesar. - daca tot nu e nevoie de titular la predare .. de ce nu ofera posibilitatea trimiterii (chiar si contracost) din orice punct de lucru .. catre centrele speciale... as fi fost mai mult decat dispus sa platesc contravaloarea livrarii ... oricum cu taxi sau benzina consumata in trafic + nervi.. iesi mai scump. - atitudinea unor lucratori fata de clienti este inadmisibila si incompatibila cu fisa postului... dar asta e parerea mea. Multumesc tuturor pentru sfaturile.. ideile postate .... sper ca asta sa fie o lectie invatata atat pentru mine cat si pentru altii care ar urma sa ajunga in situatii similare. Numai bine. |
|
#29
Posted 21 August 2018 - 18:58
iulyk, on 21 august 2018 - 17:10, said:
Azi am fost si am predat minunatia de Card CI .. Operatiunea a durat 2 minute cu tot cu discutia avuta cu lucratorul de acolo si a constat in confruntarea seriilor de pe card cu cele din sistemul lor. Pentru asa ceva e nevoie de puncte de lucru speciale!!! E logica lor si logistica lor. Acolo au ei posibilitatea de a prelua echipamentele au depozit ceva. Încerc sa ghicesc doar. Putea veni oricine sa predea obiectul cu pricina... dar cum nu prea am rubedenii in acest minunat oras ... optiunile erau limitate .... Rugai un vecin, un prieten un coleg de servici orice, dacă e voința se poate. Nu e vina RDS ca ești singur acasă. @ waterman... nu am afirmat niciodata ca programul 8-16 pt rds ar fi nesimtire. Corect. Doar te plângi de niște situații normale de altfel. 1 .. programul de perdare e 11-16 dacă il știi care e problema atunci ? Nu cred ca se îngrămădesc toți sa renunțe la unele din cele mai ieftine si ok servicii din România 2. fiind o firma care in mare lucreaza cu publicul (clienti) e normal sa tii cont de nevoile clientilor (eu inca SUNT client Digi). Ei oferă cablu tv internet etc nu sunt specializați pe relații cu clienții. 3. nici o banca nu are program pana la 16.00, sa nu exageram .. eu m-am prezentat la punctul de primire echipamente (Pacurari) la 16.20 maxim 16.30.. Bun. Banca deschide la 9 si inchide la 17. Bate la banca la usa la 17:20 ca ai avut treaba si nu ai ajuns la timp sa vezi ce surpriza ai. Din discutia avuta cu lucratorul de la celalalt punct (din Nicolina) am aflat ca ei au program de lucru pana la .. SURPRIZA.... 18.00 .. dar primesc echipamente doar in intervalul 11.00 - 16.00 cu pauza de masa in acest interval. Eu termin la unul din joburi programul la 5. Adică 17. Daaaaar avem consens de la patron ca de la 16 la 17 sa mergem la sala de forța a firmei. Crezi tu ca se mai lucrează ceva la 16 si 20 ? E dreptul lor sa primească si doar in sâmbetele cu cruce roșie. Dacă respecta legislația in vigoare e ok. Mai mult chiar.. lucratorul (om binevoitor si politicos) a afirmat ca nu o data s-a abatut de la acest program si a primit echipamente si in afara programului de predare... lucru pe care n-am avut de unde sa-l stiu.... dar ..poate altii vor afla inainte sa fie pusi in situatia mea. Ca si incheiere: - nu cred ca a cere un program de lucru accesibil oricui e o absurditate... oamenii din punctele de lucru oricum au program de lucru pana la 18.00; Ceri un program mărit de la o firma uriașa care ar presupune eventuale costuri mari pentru ei PENTRU CA NU APUCAI TU SA AJUNGI PANA LA 16 cu cardul ăla???? - s-a afirmat in acest topic faptul ca in Bucuresti exista program sambata pentru predat echipamente .... deci inca o dovada ca se poate si .. e necesar. Ce are Bucureștiul cu urbea matale ? Acum sa bage RDS si metrou dacă la București este, nu? - daca tot nu e nevoie de titular la predare .. de ce nu ofera posibilitatea trimiterii (chiar si contracost) din orice punct de lucru .. catre centrele speciale... as fi fost mai mult decat dispus sa platesc contravaloarea livrarii ... oricum cu taxi sau benzina consumata in trafic + nervi.. iesi mai scump. Logistica in plus inutila pentru 3 clienți care renunța pe an. - atitudinea unor lucratori fata de clienti este inadmisibila si incompatibila cu fisa postului... dar asta e parerea mea. Au ecusoane cu numele si funcția, dacă au fost nesimțiți reclamație la șefi. Multumesc tuturor pentru sfaturile.. ideile postate .... sper ca asta sa fie o lectie invatata atat pentru mine cat si pentru altii care ar urma sa ajunga in situatii similare. Numai bine. Nu ma cert cu tine, mi am permis doar sa exprim un punct de vedere logic pentru mine si diferit de al tău. |
#30
Posted 21 August 2018 - 22:00
"E logica lor si logistica lor. Acolo au ei posibilitatea de a prelua echipamentele au depozit ceva. Încerc sa ghicesc doar."
Simti nevoia sa justifici o logica a celor de la RDS-RCS... .. ok nimic partinitor. Rugai un vecin, un prieten un coleg de servici orice, dacă e voința se poate. Nu e vina RDS ca ești singur acasă. 1. AM fost in 3 zile diferite in 4 locatii diferite .. din timpul meu pentru a preda un card.... un nenorocit de card.. a dracului logistica iti mai trebuie pentru cei 2-3 clienti pe an care reziliaza (ce citez pe tine) au nevoie de hale industriale pentru a depozita 2-3 echipamente pe an de la cei ce renunta la RDS. 2. "Rugai un vecin, un prieten un coleg de servici orice" exact ... am rugat.. pe cei de la RDS .. sau orice inseamna orice numai RDS nu .. ca nu se incadreaza in logica RDS. @ waterman... nu am afirmat niciodata ca programul 8-16 pt rds ar fi nesimtire. Corect. Doar te plângi de niște situații normale de altfel. Ce este normal pentru Iasi se pare ca e anormal in Bucuresti... or fi bucurestenii mai speciali ?!? 1 .. programul de perdare e 11-16 dacă il știi care e problema atunci ? Nu cred ca se îngrămădesc toți sa renunțe la unele din cele mai ieftine si ok servicii din România Problema sau problemele le-am expus in prima postare.. nu le mai reiau.. si din nou .. nimic partinitor in afirmatia ta "Nu cred ca se îngrămădesc toți sa renunțe la unele din cele mai ieftine si ok servicii din România" 2. fiind o firma care in mare lucreaza cu publicul (......... Ei oferă cablu tv internet etc nu sunt specializați pe relații cu clienții. Asa e .. sarmanii Digi nici nu au un intreg departament de relatii cu clientii, o armata de specialisti in comunicare, marketing .. cam orice tine de relatia cu clientii... doar ei fabrica saibe... 3. nici o banca nu are program pana la 16.00,..... Bun. Banca deschide la 9 si inchide la 17. Bate la banca la usa la 17:20 ca ai avut treaba si nu ai ajuns la timp sa vezi ce surpriza ai. Eu am ajuns in timpul programului de lucru al celor din punctele de predare...16.30 maxim.... cumva am fortat intrarea sau...? din nou simti nevoia sa justifici ceva ce nu ar trebui justificat. Ma intreb cum te-ai simti daca te duci la spital vizibil bolnav la ora 13.30 si nevenind cu ambulanta .. te trimite acasa ca medicul executa investigatii medicale doar pentru urgente dupa ora 13.00... si mai rau .. prezent fiind medicul isi bea cafeaua la 1 metru de tine si mai si comenteaza ca.. uite-l si pe amaratul asta.. vrea consultatie.... respecta programul si regulamentul ?!? (Da... investigatii medicale se fac numai daca esti internat de urgenta ... daca inca n-ai murit .. poti pleca asa cum ai venit ... ). Dramatizez .. dar e comparabila situatia... cei ce trebuiau sa primeasca cardul CI .. erau la 1 m distanta de mine, erau prezenti acolo caci aveau program pana la 18.00 dar nu mai aveau program de primire echipamente... asa ca .. au respectat regulamentul .. Logica RDS!!! Din discutia avuta c.... Eu termin la unul din joburi programul la 5. Adică 17. Daaaaar avem consens de la patron ca de la 16 la 17 sa mergem la sala de forța a firmei. Crezi tu ca se mai lucrează ceva la 16 si 20 ? E dreptul lor sa primească si doar in sâmbetele cu cruce roșie Din nou simti nevoia sa justifici o actiune nejustificabila si compari cu situatia ta... extinzant rationamentul catre angajatii RDS... poate oamenii de la RDS pleaca si ei la Fotbal de la 16.00 la 18.00. cine stie... Dacă respecta legislația in vigoare e ok. Si nazistii cand exterminau evrei si comunistii cand omorau elita romaneasca in lagare de reeducare respectau legislatia in vigoare... deci "e ok". Mai mult chiar.. lucratorul (om ...... Ca si incheiere: - nu cred ca a cere un program de lucru accesibil o...; Ceri un program mărit de la o firma uriașa care ar presupune eventuale costuri mari pentru ei PENTRU CA NU APUCAI TU SA AJUNGI PANA LA 16 cu cardul ăla... Programul lor de munca pentru care sunt platiti e pana la 18.00 .. ceream ca un mare domn sau doamna de la maretele si costisitoarele puncte de predare echipamente sa intinda mana si sa primeasca o enormitate de card de 100 de grame. Asa-i .. absurd... - s-a afirmat in acest topic faptul ca in Bucuresti ...... Ce are Bucureștiul cu urbea matale ? Acum sa bage RDS si metrou dacă la București este, nu? Am cerut eu metrou? Atitudinea asta agresiv pasiva .. e de inteles doar daca esti angajat DIGI sau ai anumite interese pentru a lua apararea Digi... de la un card CI la Metrou e cale lunga... - daca tot nu e nevoie de titular...... Logistica in plus inutila pentru 3 clienți care renunța pe an. Asta m-a dat pe spate... pai daca sunt doar 3 clienti care renunta .. de ce 2 puncte de predare speciale pentru cei ce reziliaza .. cu lucratori care au program de lucru pana la 18.00 dar program cu clientii doar intre anumite ore.. asta nu e logistica inutila?? pai la 3 clienti n-ai nevoie de hala industriala pentru depozitarea celor 3 echipamente predate... n-ai nevoie de lucratori care sa faca special primirea.. in toata tara... mai degraba ar econmisi daca clientul plateste o suma modica in orice punct Digi... vine curierul si preia coletul... si-l trimite in imensul depozit construit/cumparat/inchiriat special pentru cei ce reziliaza... Logic.. asa-i si total nepartinitor. - atitudinea unor lucratori fata de clienti este inadmisibila si incompatibila cu fisa postului... dar asta e parerea mea. Au ecusoane cu numele si funcția, dacă au fost nesimțiți reclamație la șefi. Eu n-am timp sa predau un amarat de card dar am timp sa ma duc sa cer audienta la nu stiu ce sef sa depun o plangere pentru o duduie angajata din cine stie ce interese ale nu stiu carui sef... logic... Nu ma cert cu tine, mi am permis doar sa exprim un punct de vedere logic pentru mine si diferit de al tău. asa-i .. din toata postarea ta a reiesit ca .. nu te certi cu mine .. ci doar ma certi pe mine.. si absurditatile mele ilogice. Numai bine. Edited by iulyk, 21 August 2018 - 22:07. |
#31
Posted 21 August 2018 - 23:58
La faza cu banca va contrazic.
Exista sucursale in mall-uri care au program pana la ora 21:00. Si am intrat in banca la ora 20:50 si am rezolvat hartiile pentru care ne-am dus acolo (mai era si sambata). Edited by arg, 21 August 2018 - 23:59. |
#32
Posted 27 August 2018 - 20:03
Sa vedeți ce mi s-a întâmplat mie, acum aproximativ 1 luna și jumătate am comandat un Smartcard Digi de pe site-ul rds, eu fiind abonat de 7 ani la toate serviciile, televiziune, internet, telefonie mobila. După aproximativ 2 zile am primit un mesaj de la o firma de curierat că în decursul respectivei zile am să primesc produsul comandat, dar produsul nu a mai ajuns deloc. Nu am dat importanță, fiind o perioada foarte ocupata pentru mine, dar, ce sa vedeți, când am primit factura de la rds, am observat că sunt taxat pentru smartcardul comandat care nu a ajuns niciodată la mine, iar de atunci, de aproximativ 2-3 săptămâni mă chinui sa vorbesc cu diferiti operatori de la Digi și cu Digi helper de aici de pe forum și nimeni nu poate rezolva aceasta problema, eu urmând să fiu taxat in continuare pentru un produs care nu îl am...
|
#33
Posted 27 August 2018 - 20:07
|
#34
Posted 27 August 2018 - 20:07
Cosmin9104, on 27 august 2018 - 20:03, said:
După aproximativ 2 zile am primit un mesaj de la o firma de curierat că în decursul respectivei zile am să primesc produsul comandat, dar produsul nu a mai ajuns deloc. Nu am dat importanță, fiind o perioada foarte ocupata pentru mine Era greu sa dai un telefon la curier sa vezi de ce nu a venit? Daca produsul nu s-a intors la ei, au tot dreptul sa te taxeze. |
#35
Posted 27 August 2018 - 20:43
#36
Posted 28 August 2018 - 08:29
Au dreptul să mă taxeze când semnez pentru primirea lui...eu nu l-am primit, nu exista semnătura mea, că și cum ți-ar mai baga anumite servicii in cont fara sa semnezi vreun contract pentru ele, dar tu sa le plătești.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users