Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
joc idem Half Life gratis

PC game stream catre Nvidia Shiel...

Pompa de apa HEPU ?!

Vreau o masina electrica de tocat...
 Cum ajunge remorca de tir inapoi ...

Alt "Utilizator nou" pe T...

ULBS INFORMATICA

Index preturi
 Boxa membrana tweeter infundata

Am nevoie de poze cu un curcubeu

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay
 Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...
 

Rea vointa sau nepasare RCS-RDS

- - - - -
  • Please log in to reply
35 replies to this topic

#1
iulyk

iulyk

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 30
  • Înscris: 14.08.2005
Intamplare din Iasi.
Dupa vreo 10 ani de buna convietuire cu serviciile RDS m-am vazut nevoit sa renunt la internet si TV intrucat la noua adresa nu exista retea RDS.
Prind cateva ore libere  si ma prezint la un punct de lucru digi unde se pot rezilia contracte, in timpul programului specificat pe site si ... surpriza .. pauza de masa ?!? Spun ok.. omul mai si mananca ... dar afiseaza si tu un program real sa nu il astept pe Domnu`Gigi sa-si termine pachetul de mancat.
In fine.. avand de asteptat nu mai putin de FIX 1 ora... purced catre alt punct de lucru unde  spre mirarea mea gasesc oamenii la birouri... Dupa 20 de minute unul din lucratori pleaca... (Pauza de masa ).... insa macar celalalt ramane sa gestioneze grupul de clienti care asteptau spasiti sa le vina randul la "vorbitor".
Dupa nu mai putin de 1 ora de asteptat imi vine randul si mie... ii spun problema ... lucratorul spune .. "OK" facem dregem ... semnam etc.. dar surpriza ...  la final, cand sa predau echipamentul(era vorba de un card CI+)...nu puteti preda echipamentele in acest punct de lucru. II spun ..ok dar aici scrie ca se fac rezilieri .. etc.. lucratorul.. da .. se fac dar nu noi primim echipamente... Ii spun din nou ok.. dar celuilalt client dinaintea mea i-ati spus ca poate sa predea echipamentele in acest punct de lucru..(omul cu pricina vroia sa isi schimbe un receiver cu un altul mai performant). Apoi ii spun cum lui ii puteti lua echipamentul si mie nu... pai... stiti.. ca avem 2 puncte de primire echipamente special pentru cei care fac rezilieri.
Bun zic.. de ce nu m-ai trimis direct acolo... decat sa semnez intr-un loc si sa predau echipamente in celalalt capat de oras. Pai....
Ok... ce program au acolo? ... 11.00 - 16.00 cu pauza de masa pe la 12.00 sau 12.30. .. Hmm pai ... n-am cum sa ajung pana la ora 16.00 pentru ca lucrez 08.00 - 16.00.... Lucratorul ridica din umeri... Fiind contra cronometru .. las ca romanul .. pe alta data cu predatul... poate rezolv cumva.
Dupa cateva zile de purtat cardul CI dupa mine... imi fac drum pe la unul din punctele de predare echipamente pentru tradatorii care reziliaza contracte... Insa... dupa ora 16.00 ca .. munca... program .. sefi. In drum spre locatie sun la Digi sa-mi confirme ca acolo se predau si programul... sperand ca lucratorul cu care "am facut actele" nu stia exact ce program au ceilalti ... Dupa 12 minute de asteptat si ascultat muzica aia infecta .. ma preia un operator... ii spun ce si cum.. iar ma pune sa astept 2 minute.. apoi imi spune ca .. alta varianta n-am decat sa ma incadrez in programul lor... Ok.. ajung la punctul de predare echipamente... Acolo .. un alt client .. cu aceeasi problema.. 2 lucratori, o duduie intepata si un baiat cu cei 7 ani de acasa... facuti .. acasa.
II spun problema baiatului ... la care duduia... ce dom`le ca oricum DIGI va da prea multe .. acum vreti sa facem si program pana la 18.00.
II spun Tantei ca eu vreau o zi in care sa fie programul accesibil si celor ce lucreaza pana la 16.00 ca in mai toate institutiile (stiu, RDS nu e institutie).
Baiatul imi spune ca .. desi fix in acel loc trebuie sa predau echipamentul .. el nu-l poate lua .. pentru ca nu-i treaba lui. ..Ok .. dar imposibil sa nu fie si altii ca mine care chiar nu pot veni cand vrea Digi .. unde vrea Digi.. (dealtfel chiar in acel moment duduia se certa cu celalalt client care vroia acelasi lucru).. la care lucratorul zice... pai.. asta e .. ori veniti dvs ori trimiteti pe cineva... intre orele specificate.
Ok.. un sef ceva aveti.. da zice... dar e in alta locatie.. si persoanele fizice au acces numai daca solicita audienta!
Am plecat multumindu-le pentru nimic.
Concluzie... RDS are aceasta atitudine ostila fata de cei care renunta (de voie de nevoie) la serviciile lor sau poate e doar nepasare presarata cu putina nesimtire si dispret?

#2
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,120
  • Înscris: 22.05.2003
Dezorganizare romaneasca, nimic nou.
N hartii in triplu exemplar, air dupa un an te cauta sa le predai echipamentul, ca a disparut :)

#3
ccdsah

ccdsah

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,581
  • Înscris: 16.03.2013
Rea vointa sau nepasare

Attached Files



#4
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,141
  • Înscris: 19.09.2005
@ iulyk
trebuia sa faci un pic de tambalau... (un scandal mai mare)
aia din punctele de lucru au obieiul sa abureasca la greu.

suni la steluta si le faci reclamatie.... cu ei de fata.

Edited by arg, 20 August 2018 - 23:45.


#5
super8

super8

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 10,000
  • Înscris: 14.04.2016

 iulyk, on 20 august 2018 - 23:35, said:

Intamplare din Iasi.
=============
Am reziliat contractul dar n-au vrut sa-mi ia si echipamentul.
Cica tre' sa-l duc in alt punct; acolo au program pana la ora 16, exact cand ies eu de la munca si nu am timp sa ajung niciodata.
============
Concluzie... RDS are aceasta atitudine ostila fata de cei care renunta (de voie de nevoie) la serviciile lor sau poate e doar nepasare presarata cu putina nesimtire si dispret?
D.p.meu.d.v. ai doua solutii:
1. te invoiesti mai devreme de la munca sa predai echipamentul la RDS;
2. pastrezi echipamentul in siguranta acasa, iar cand te trezesti peste un an cu ei la usa ca ai de inapoiat ceva al lor, il scoti din casa, semnezi procesul verbal si termini balciul.
3. Posibil sa mai existe si alte solutii, dar nu stiu eu   Posted Image

#6
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,546
  • Înscris: 07.02.2003

 arg, on 20 august 2018 - 23:44, said:

@ iulyk
trebuia sa faci un pic de tambalau... (un scandal mai mare)
Pana vine BGS-ul ca jandarmii Posted Image

Edited by andreic, 21 August 2018 - 01:53.


#7
altuser09

altuser09

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,467
  • Înscris: 25.08.2009

 ccdsah, on 20 august 2018 - 23:42, said:

Rea vointa sau nepasare
Cred ca ambele.
Aceleasi probleme sunt si in alte parti, cand e sa ti se ia niste bani (in cazul de fata, abonament), esti luat in brate. Deh, exista "target". Cand e sa scapi de plati (reziliere), procedura e mai complicata, poate te face sa renunti. Si aici exista "target".
Cunosc pe cineva care a amanat aproape 2 ani rezilierea unui contract telekom (abonament la telefonie fixa vechi de zeci de ani pe care nu il mai folosea, avea deja alt furnizor, etc). Telekom, ca si alti furnizori de utilitati, a redus punctele de lucru cu publicul si omului ii era foarte greu sa ajunga la unul din ele. Trebuie sa fie prezent titularul.
Aceeasi problema se regaseste si in situatiile urmatoare: inchei un nou contract prin telefon, usor, iti ia cateva minute; vrei reziliere, trebuie sa te duci personal.

#8
OPEDI

OPEDI

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,729
  • Înscris: 16.11.2017
Tu ce program de lucru ai?
Vorbesti la firma ca minim de 3 ori pe luna sa vi la ora 5:00.
Te voi vizita personal pentru a discuta ceva important.
Asteapta-ma joi, de preferinta cu o cafea fara zahar.

#9
sags

sags

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,939
  • Înscris: 24.04.2013

 super8, on 20 august 2018 - 23:59, said:

2. pastrezi echipamentul in siguranta acasa, iar cand te trezesti peste un an cu ei la usa ca ai de inapoiat ceva al lor, il scoti din casa, semnezi procesul verbal si termini balciul. …
NU, pentru ca daca nu predai echipamenrul intr-un anumit timp il factureaza si trebuie sa il platesti de nou. Nu vin ei dupa device…

#10
super8

super8

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 10,000
  • Înscris: 14.04.2016
@sags, personal iti spun ca la mine au venit dupa doi-trei ani (si ceva) sa recupereze echipamentul TV si nu l-am platit iar, doar l-am predat.
Mi-au zis ca daca nu era in stare buna plateam daune; insa l-am pastrat in conditii bune.

Daca s-a schimbat politica, poate ca acum va fi cum ai zis tu..
Dar sunt curios, daca e reziliat contractul si echipamentul e inca in posesia fostului client, de ce se mai factureaza ?

#11
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,851
  • Înscris: 25.01.2007
Nu știu dacă facturează, io am un echipament de satelit de vreo 5 ani. Anul trecut am vrut să-l predau, dar cică îmi lipseau ceva cabluri, mufe, si aveau preț premium. Asa ca la recomandarea celui de la RDS, am carat echipamentele acasă înapoi și rămâne în continuare ca'n tren.

#12
rosix

rosix

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,873
  • Înscris: 01.02.2008
Da, la RDS, echipamentele nu se predau decat in anumite locatii care sunt precizate pe site, desi rezilierea poti s-o faci in mai multe locuri.  Insa, din cate stiu, termenul limita de predare e destul de larg (vreo 2 saptamani daca ma insel) iar unele locatii RDS unde se poate preda au program si sambata pana la pranz.   Eu am predat ceva la RDS Pallady sambata in program 9-14

#13
super8

super8

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 10,000
  • Înscris: 14.04.2016

 slai, on 21 august 2018 - 07:06, said:

Nu știu dacă facturează,
Asta stiam si eu ! echipamentul nu se mai factureaza; dar daca lipseste si un capacel, acesta va fi platit scump de fostul client.
Asa mai fac si ei rost de bani  Posted Image
Oricum, RDS-ul au cea mai proasta interactiune cu clientii, indiferent ca e cleint nou s-au vrea sa rezilieze contractul.
=================

 rosix, on 21 august 2018 - 07:13, said:

Eu am predat ceva la RDS Pallady sambata in program 9-14
Ai bagat de seama ca @OP e din Iasi, nu ?
Poate ca-n Iasi nu sunt multe locatii pt. predarea echipamentului, si din cate a zis nici nu se lucreaza Sambata, ci doar de Luni pana Vineri de la 9 11 la 16, exact cand iese @initiatorul de la munca.
Practic el nu poate sa predea echipamentul deoarece:
a] trebuie sa ajunga inainte de ora 16 (dar atunci scapa el de la munca);
b] trebuie sa il predea personal, nu se accepta predarea de la alta personana.

Solutia e sa se invoiasca de la munca sa ajunga la aia sa le dea ce mai are  Posted Image

Edited by super8, 21 August 2018 - 07:19.


#14
Hider141

Hider141

    trolling here since 2008

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,851
  • Înscris: 06.01.2008
Macar gandeste-te ca la altii e mai rau. La Telekom platesti aproape 2 luni un abonament de TV nefunctional, abonament de internet cu ametitoarea viteza de 0,6MB/s, depui sesizari scrise si nu te baga absolut nimeni in seama.

#15
Manasu

Manasu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,877
  • Înscris: 25.12.2016
Cei care lucreaza in centrele Digi, desi tineri, au mentalitate si purtari de functionar comunist, sictirit, plictisit, de parca are face lumii vreo mare favoare. Se cearta multi clienti cu ei, am vazut odata un nene foarte suparat care i-a facut "prosti" in gura mare.

#16
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,141
  • Înscris: 19.09.2005

 andreic, on 21 august 2018 - 01:49, said:


Pana vine BGS-ul ca jandarmii Posted Image
Daca nu urli la ei, trantesti sau injuri nu au motiv sa cheme paza.

#17
iulyk

iulyk

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 30
  • Înscris: 14.08.2005
Pt cei care au postat anterior..
Daca nu predau cardul CI .. o să apară facturat pe următoarea factura.
Am rămas abonat Digi mobil pentru că e ok pentru nevoile familiei mele.. deci voi mai relaționa cu digi... Aparent lucrul asta nu contează în relația client firma ...
Nu au program in zile nelucrătoare sau după 16.00...postarea ar fi fost de prisos daca aveau
M-a susprins neplăcut atitudinea duduii de la punctul de lucru din Păcurari... Vorbea cu mine de parca eram vre-un cerșetor.
Și mai neplăcut m-a surprins duplicitatea celor de la Digi întrucât în același punct de lucru (Gara) poți preda echipamente daca nu reziliezi dar nu și invers.
Prefer sa fac ce pot in timpul meu liber .. fara sa cer învoiri etc..
Reticenta celor de la Digi mă obligă totuși să mă conformez regulilor lor...
Cel mai probabil voi pleca mai devreme de la serviciu pentru a preda personal echipamentul.
Probabil e tot vina mea .. uneori uit că trăiesc în România.
Fin.

Edited by iulyk, 21 August 2018 - 08:27.


#18
biogood

biogood

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,609
  • Înscris: 22.01.2011
In locul tau facem notificare scrisa trimisa prin e-mail, dupa care sa trimita pe cineva sa le predau echipamentele. Nu ma pui tu pe mine pe drumuri, pentru ca nu imi platesti tu ziua de lucru pierduta.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate