Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Probleme marketonline.ro - Corsar Online SRL
#1
Posted 20 August 2018 - 14:17
Am comandat de la marketonline.ro un stabilizator gimbal Feiyu Tech FY-G6 (in valoare de 959 RON) pentru camere de actiune (sport) GoPro Hero 5/ 6, dar mi-au livrat in locul acestuia un stabilizator gimbal Feyiu Tech SPG pentru iPhone (in valoare de 599 RON).
Din pacate, nu am putut despacheta coletul fara sa achit suma (nu a existat optiunea de "deschidere a coletului inainte de livrare"). Curierul nu a vrut sa intocmeasca proces-verbal (desi eu asa stiam ca se procedeaza) in care sa constate livrarea altui produs decat cel mentionat in factura emisa de Cel.ro (nici nu stiam ca marketonline apartine acum de cel.ro) si mi-a spus ca tot ce pot face este sa iau legatura cu magazinul. Iar la telefonul de contact al magazinului nu mi-a raspuns nimeni decat dupa foarte multe incercari si mi-au comunicat ca procedura este sa completez un forumular de retur si ca voi primi "un raspuns in cel mult 48 de ore". Intre timp deja completasem un formular de reclamatie si o cerere de retur. Formularul de pe site permite atasarea unor poze cu o marime maxima de 2 MB (asa ca a fost necesar sa redimensionez poza cu produsul livrat de ei) si are, de asemenea (despre formularul electronic vorbesc), o limita la numarul de caractere introduse, plus protectie antispam care obliga la completarea unui chestionar la trimiterea fiecarui mesaj. Produsul mi-a fost livrat intr-un carton lipit cu banda adeziva (o parte din ea aplicata direct peste cutia produsului), dar nu am desigilat cutia (este invelita intr-o folie de plastic, mai putin partea care a ramas prinsa de banda adeziva). Mie nu mi-a luat mai mult de o secunda ca sa vad ca in loc de "G6" scris mare pe cutie scrie "SPG" si "iPhone". Oare cum se face ca angajatul lor nu a observat diferenta? Evident ca am solicitat inlocuirea produsului cu cel corect. Din pacate, am mai avut doua astfel de experiente neplacute si cu magazine mai serioase, insa imediat ce am sesizat situatia, mi-au livrat produsul corect chiar a doua zi, simultan cu predarea produsului gresit (in urma comunicarii cu un reprezentant al magazinului si a trimiterii pozelor pe care le-am facut). Insa "market online" nu procedeaza asa. Cica te contacteaza "in 48 de ore" dupa ce faci "cerere de retur". Nici vorba sa se grabeasca sa rezolve "gafa" care, din discutia telefonica pe care am avut-o, pare ca la ei sa fie ceva obisnuit. Adica va trebui sa le returnez produsul livrat gresit, sa constate ca a fost livrat gresit si apoi sa-mi restituie banii in contul bancar pe care li l-am comunicat (in 30 de zile parca), posibil si cu retragerea unui comision bancar din suma respectiva, platit de catre mine, nu de catre ei. De aceea, in situatia de fata nu prea vad alta solutie decat sa ma adresez la ANPC, macar pentru urmarirea situatiei si verificarea daca despagubirea a fost acoperita integral. Presupun ca daca nu primesc banii integral, eventual daca le solicit dobanzi pentru perioada in care nu am beneficiat de acesti bani nu exista alta solutie decat sa fie actionati in judecata. Si chiar ar merita, daca am in vedere cum te trateaza la telefon. Si poate chiar o voi face. Niciodata nu am mai avut de-a face cu genul acesta de "comercianti". Ca sa nu mai prelungesc discutia, voi atasa imagini relevante: comanda1.PNG 14.94K 43 downloads comanda2.PNG 395.2K 70 downloads WP_20180820_12_58_58_Pro_resized.jpg 467.62K 90 downloads Mesajele pe care le-am trimis in urma convorbirii telefonice pe care persoana care mi-a raspuns s-a grabit sa o inchida (trebuie cititie de jos in sus): retur1.PNG 48.25K 101 downloads Prin acestea atrag atentia viitorilor clienti ai acestui comerciant (corsar onine srl) si va solicit sfaturi (celor care v-ati confruntat cu astfel de situatii). De fapt, orice opinie este binevenita. Va voi tine la curent cu evolutia situatiei. Edited by _-_, 28 August 2018 - 08:51. |
#2
Posted 20 August 2018 - 14:24
Singura ta solutie este sa pleci la lupta impotriva lor cu ajutorul ANPC. Altfel te duc cu vorba.
|
#4
Posted 20 August 2018 - 14:26
Liniuta, daca stiai ca tre sa dai 10 milioane, de ce ai luat coletul de 5? Era clar ca nu e ce trebuie....
E bine ca informezi despre situatie dar trebuia sa nu iei coletul deloc mai ales ca nu ai facut plata online. |
#5
Posted 20 August 2018 - 14:27
Marketonline, cel.ro, domo, mediadot - acelasi cel.ro. Verificati tot timpul informatiile despre firma pe site, ca de cand cu globalizarea asta nu mai stii de unde sa cumperi.
|
#6
Posted 20 August 2018 - 14:27
_-_, on 20 august 2018 - 14:17, said:
Am comandat de la marketonline.ro un Edited by gumball3000, 20 August 2018 - 14:28. |
#7
Posted 20 August 2018 - 14:28
December, on 20 august 2018 - 14:26, said:
trebuia sa nu iei coletul deloc mai ales ca nu ai facut plata online. Trebuie sa achiti inainte de a desigila coletul. Sunt putine magazine care ofera posibilitatea deschiderii coletului inaintea achitarii sumei. Curierul trebuia sa completeze PV (eu asa stiam), dar nu a facut-o. A zis ca tot ce pot face este sa iau legatura cu magazinul. A refuzat sa incheie PV. Edited by _-_, 20 August 2018 - 14:30. |
#8
Posted 20 August 2018 - 14:29
_-_, on 20 august 2018 - 14:17, said:
De aceea, in situatia de fata nu prea vad alta solutie decat sa ma adresez la ANPC, macar pentru urmarirea situatiei si verificarea daca despagubirea a fost acoperita integral. Presupun ca daca nu primesc banii integral, eventual daca le solicit dobanzi pentru perioada in care nu am beneficiat de acesti bani nu exista alta solutie decat sa fie actionati in judecata. Si chiar ar merita, daca am in vedere cum te trateaza la telefon. Si poate chiar o voi face. Niciodata nu am mai avut de-a face cu genul acesta de "comercianti". Despre ce despagubire vorbesti? Contravaloarea produsului se returneaza in cont. Nu ai ce sa faci cu ANPC-ul in cazul de fata. Le dai retur la produs si ai terminat povestea. |
#9
Posted 20 August 2018 - 14:30
Nu ai inteles.... ai comandat ceva de aproape 1000 de lei si curierul iti cere 599. Tu stii ca trebuie sa dai 1000, clar e ceva in neregula.
|
#10
Posted 20 August 2018 - 14:31
rosix, on 20 august 2018 - 14:29, said:
Despre ce despagubire vorbesti? Contravaloarea produsului se returneaza in cont. Nu ai ce sa faci cu ANPC-ul in cazul de fata. Le dai retur la produs si ai terminat povestea. Banii pe care i-am platit. Fara comisioane de transfer interbancar sau mai stiu eu ce... Sau produsul pe care l-am comandat, cum era si firesc. |
|
#11
Posted 20 August 2018 - 14:33
_-_, on 20 august 2018 - 14:31, said:
Banii pe care i-am platit. Fara comisioane de transfer interbancar sau mai stiu eu ce... Sau produsul pe care l-am comandat, cum era si firesc. Nu ai platit cu cardul pe net, cu ce ai platit? Returul banilor pe card nu se comisioneaza. In momentul in care ai platit 600 lei in loc de 1000 lei (sau cat naiba costa) nu ti-ai dat seama de eroare, sau te-ai bucurat la bani? Suna cusuta cu ata alba.. Cand a venit curierul tu cati bani aveai in buzunar sa platesti si cat a cerut ala? Nu ti s-a aprins niciun beculetz, nimic? N-ai ce ANPC sa faci.. Le faci retur ii umpli de caca pe toate forumurile si alta data nu mai cumperi de la ei.. daca nu-si in stare sa puna in cutie ce scrie pe comanda. Edited by rosix, 20 August 2018 - 14:37. |
#12
Posted 20 August 2018 - 14:35
December, on 20 august 2018 - 14:30, said:
Nu ai inteles.... ai comandat ceva de aproape 1000 de lei si curierul iti cere 599. Tu stii ca trebuie sa dai 1000, clar e ceva in neregula. Nu. Am platit 960 lei la curier. Adica contravaloarea produsului comandat (959 RON) si pentru care am primit chitanta, plus 1 leu la curier (rest pe care nu l-am cerut si pe care nu mi l-a dat). Am scris ca produsul pe care mi l-au trimis in locul celui comandat este un produs in valoare de 599 RON (am vazut produsul primit in oferta de pe site abia dupa ce am desigilat coletul). Nu stiu cum se face ca "gresesc" intotdeauna in defavoarea clientului. Nu am auzit sa livreze vreodata din "greseala" un produs mai scump... Ca daca era mai scump, atunci cu siguranta s-ar fi grabit sa rezolve eroarea. rosix, on 20 august 2018 - 14:33, said:
Nu ai platit cu cardul pe net, cu ce ai platit? Returul banilor pe card nu se comisioneaza. In momentul in care ai platit 600 lei in loc de 1100 lei (sau cat naiba costa) nu ti-ai dat seama de eroare, sau te-ai bucurat la bani? Citeste ce am scris mai sus! Nu am achitat cu cardul, ci ramburs, cu bani cash. Edited by _-_, 20 August 2018 - 14:37. |
#13
Posted 20 August 2018 - 14:36
Minunile comertului online.
Hai totusi sa nu exageram, e parfum vs ce s-a mai povestit pe aici despre cel.ro Da, e frustrant ca toata procedura dureaza enorm, iar romanul vrea ieri! Iti vei primi banii inapoi, cu mult inainte de a se seziza ANPC. |
#14
Posted 20 August 2018 - 14:37
_-_, on 20 august 2018 - 14:35, said:
Nu. Am platit 960 lei la curier. Adica contravaloarea produsului comandat (959 RON) si pentru care am primit chitanta, plus 1 leu la curier (rest pe care nu l-am cerut si pe care nu mi l-a dat). |
#15
Posted 20 August 2018 - 14:57
_-_, on 20 august 2018 - 14:35, said:
Nu. Am platit 960 lei la curier. Adica contravaloarea produsului comandat (959 RON) si pentru care am primit chitanta, In aceasta situatie retur... si asta e... poti sa incerci si ANPC dar... e vorba de o eroare de impachetare pe care comerciantul s-a aratat dispus sa o rezolve, returnand contravaloarea produsului asa ca aia n-or sa faca nimic in acest sens. |
|
#16
Posted 20 August 2018 - 15:00
de asta filmez eu toate unboxingurile la produsele comandate on-line ( din tara sau strainatate )
ca sa am si dovada ca intr-adevar mi-au trimis produsul gresit/spart daca ei zic acum ca ti-au trimis produsul bun si tu ai luat gimball de iphone din alta parte si vrei sa il dai inapoi la ei ca sa ii tepuiesti ? |
#17
Posted 20 August 2018 - 15:02
Chiar astazi am primit prin curier un invertor de sudura pe care-l comandasem vineri on-line.
Acesta: http://www.marketonline.ro/aparate-de-sudura/invertor-sudura-telwin-force-145-plus_-valiza-pNSIyNj0v-l/ Nici eu nu stiam, dar am vazut acum pe acte ca e livrat de Corsar. Abia l-am despachetat. Toate in regula mai putin masca de sudura care apare in reclama lor, in spatele valizei din plastic. Colet lipit cu scoci. Nici vorba de masca de sudura de mana in colet, asa cum vedeti ca este in descriere. Este doar o sticla obisnuita, single si un suport ciudat din plastic, o rama care nu stiu inca la ce foloseste, departe de a fi o masca. Nu tin cu ursul, insa avand in vedere cele de mai sus, in afara de masca aia care costa o nimica toata prin bazare, nu am ce le reprosa. In cazul meu. In alta ordine de idei, poate ca marketonline se vrea un Emag in devenire. Edited by Topp, 20 August 2018 - 15:17. |
#18
Posted 20 August 2018 - 15:21
Mi-au scris sa fac eu comanda la curier ca sa le returnez produsul (ca numar de telefon l-am trecut eu pe cel de pe site, pentru comenzi, ca altul nu este publicat):
retur3.PNG 18.61K 23 downloads Am facut comanda, dar firma de curierat a spus ca va veni maine ca sa ridice coletul. Magazinele serioase fac ele comanda la curier, dar exista si "Corsar srl"... Edited by _-_, 20 August 2018 - 15:22. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users