Megane 3,opel astra j sau golf 6
Last Updated: Sep 03 2018 22:16, Started by
Vasi1995
, Aug 19 2018 12:24
·
0
#1
Posted 19 August 2018 - 12:24
Salut! Doresc sa achiziționez o masina SH din cele enumerate in titlu,bugetul este de 7000 de euro. As opta pentru un diesel deoarece fac peste 20000 de km anual in special extra urbani iar ca spatiu un hatchback este suficient pentru mine. Ce imi recomandati? Care ar fi cea mai fiabil varianta? astept si alte sugestii.
|
#3
Posted 19 August 2018 - 12:49
Renault sau Opel, alege masina cu km mai putini si istoric complet, sa aiba reviziile facute toate! sa nu lipseasca nici una.
Desfa capacul de umplere motor cu ulei, baga o lumina si uita-te in interior, daca e curat, nu sunt depuneri deloc, pe la buson sa nu fie crusta, inseamna ca s-au facut reviziile la timp. Golf 6 sunt proasta, stricacioase, arata bine si cam atat. Nu recomand. |
#4
Posted 19 August 2018 - 13:36
Nici Reno nu prea recomand.Sunt faine,ieftine la achizitie dar scumpe la intretinere.
Si unde mai pui faptul ca din pct de vedere mecanic nu sunt gandite prea bine.....gen trebuie sa desfaci multe piese ptr a putea sa schimbi ceva banal. |
#5
Posted 19 August 2018 - 14:34
Eu, de exemplu, ti-as recomanda Golf 6, in aprilie mi-am luat unul, diesel, 2.0 tdi 140 cai, an 2012.
Nicio problema nu am avut pana acum, ce-i drept, am fost personal dupa el in Germania, nu am fost zgarcit la bani, am depasit cu mult bugetul de care dispui tu! |
#6
Posted 19 August 2018 - 14:40
Pai eu nu imi permit sa il depășesc:) Megane pare sa fie cea mai ok optiune,modelul facelift
https://www.olx.ro/o...02-IDbe5ZN.html ceva de genu |
#7
Posted 19 August 2018 - 14:46
Stai linistit, eu am depasit bugetul, pentru ca am ales o masina cu ceva optiuni pe ea. In 7000 gasesti Golf 6 bun! Spor la cautat.
In final, alege ceva care sa-ti placa, apoi inainte de cumparare, verific-o temeinic la un service ! |
#10
Posted 19 August 2018 - 18:21
Golf 6. Dacă nu, Opel. Megane, ultima opțiune.
Renault te înnebunește cu piesele. Pt aceeași mașină,același an,același model au 2-3 repere. Basca și scumpe. Opel e o mașină cinstită. De atâția bani atâta peste. Vw e supraevaluat, dar și la vânzare va fi tot supraevaluat, i ar în rest e ok,la fel ca opelul. |
|
#11
Posted 19 August 2018 - 18:47
missionnad, on 19 august 2018 - 13:36, said:
Nici Reno nu prea recomand.Sunt faine,ieftine la achizitie dar scumpe la intretinere. Si unde mai pui faptul ca din pct de vedere mecanic nu sunt gandite prea bine.....gen trebuie sa desfaci multe piese ptr a putea sa schimbi ceva banal. Vezi ca motoarul de 1.5 dci gasesti pe Mercedes B-Klasse,A-Klasse,Citan.Cel de 1.6 dci pe C-Klasse 2015,etc.Daca masina a fost servisata conform producatorului la timp si are 200k nu are nici pe dracu.Totul tine de servisare,sa fie cu istoric complet. Initiator:la 7000 euro iti gasesti un megane 2014+ foarte misto,doar trebuie sa cauti. |
#12
Posted 19 August 2018 - 19:01
Cumpara Megane! e cel mai fiabil dintre toate de acolo. La 160.000km se face distributia, majoritatea care vin la noi au 150-160.000km pt ca neamtul nu schimba distributia, il costa prea mult.
Pentru cei care traiesc in epoca masinile franceze sunt scumpe de intretinut: Discuri frana Megane 3 hatchback 1.5 dci. producator TRW: fata: 148 ron bucatax2=300ron spate: 150 ron bucatax2=300ron. placute TRW: fata:150 ron perechea spate: 150 ron perechea. rulment roti: SKF: 150 ron fata LA VW un rulment SKF e 350-400ron. amortizoare Sachs: 230 ron bucata spate Bilstein : 200 ron puntea fata. Volant : 2000 ron - la vag e mai ieftin. Rulment, placa presiune, furca, suruburi: 500 ron. KIt distributie GATES/Dayco : 200 ron - (fara pompa de apa) Cu pompa de apa e 400 ron. La vag e 600 ron. Deci sa mai aiba unu tupeu sa scrie ca masinile frantuzesti sunt scumpe la piese ca il mananc cu fulgi cu tot. Avantajele masinile Renault fata de VW: - sunt mai fiabile, au motorizari mai fiabile. - suspensiile sunt mai moi, amortizeaza mult mai bine gropile, canalele si denivelarile. La VW suspensia e sport, primitiva, simti orice crapaturi in asfalt. - consuma mai putin 1.5 dci poate consuma si 4.5% afara. - sunt mai ieftine de intretinut, DPF-ul e mai fiabil pe termen lung, nu se regenereaza asa de des ca si la VW. - Motorul de 1.5 dci are dinamica mai buna decat 1.6 tdi si are taxe mai mici. - de 7000euro cumperi un renault megane putin rulat, cu optiuni, cumperi masina mai multa la Renault, pe cand la VW cumperi o ghena rulata cu peste 200.000km. 1.6 si 2.0 tdi la Vw are niste probleme de proiectare, si daca apar sunt foarte scump de reparat, o reparatie la pompa de inalte e 6000-8000ron, daca e sa schimbi si toate 4 injectoarele e mai mult de atat. Eu nu le recomand! Edited by Deenman, 19 August 2018 - 19:05. |
#13
Posted 19 August 2018 - 19:54
#14
Posted 19 August 2018 - 20:34
Atentie mare de tot la ce masini cumperi, de exemplu eu am cautat acum pe niste site-uri Megane 2013+ si am gasit abia 4 masini, toate break intre 110-230.000km. 2 masini din 4 au fost de firma, au gratii la geamurile spate, si geamurile spate sunt colantate alb.
Asta in Austria. In Germania am gasit masini, dar trebuie triat cu atentie, multe au fost pe firma, iti cam dai seama dupa dotari, sau dupa nr de kilometraj, daca sunt tocmai iesite din garantie de 6 luni, si au inspre 160.000km sa stii ca sunt masini de flote in general, pe firma. La km aia se schimba niste piese si eu nu vor sa mai investeasca in ele, isi reinoiesc flota. Am gasit masina asta spre exemplu, totul ok mai putin faptul ca are carlig. Am fost recent prin multe campinguri din Austria, si cateva din Croatia si am vazut suficient nemti, olandezi, italniei cu rulote. Unii trageau rulote mici de 400-500kg altii mai mari. Acu, daca s-a tras rulota cu ea, nu e problema ca se pot schimba arcurile si amortizoarele spate, doar ca a mers motorul mai stresat si cutia de viteze a cam suferit putin. As evita sa iau o masina care a tractat mult, mult inseamna peste 10.000km. https://suchen.mobil...db-a968346a41a0 Daca as fi in locul tau, mi-as aduce masina de afara personal. Nu as cumpara de la samsarii din Romania. M-as uita si la alte masini, Mazda 3 mai noua 2011 gasesti cu pana in 80.000km. |
#15
Posted 21 August 2018 - 01:10
|
#16
Posted 21 August 2018 - 07:05
Vasi1995, on 21 august 2018 - 01:10, said:
https://webcache.goo...o&ct=clnk&gl=ro O simpla cautare. Merita?Marea majoritate a masinilor din Franta au istoric la zi.Mai ales cele de la Alcopa.Masina este foarte ok(in afara faptului ca are ceva km dati inapoi),iar daca nu te deranjeaza numarul de km si o iei la un pret bun eu zic da.Este 10/2015.EURO-6 si cu optiuni. La Renault 1.5dci in Franta schimburile de distributie,pompa de apa,etc se fac in jurul a 150-160k km. Edited by C63AMG, 21 August 2018 - 07:06. |
#17
Posted 21 August 2018 - 07:34
Ce v am zis că așa se procedează? Daca vrei mașină corecta mergi tu după ea, nu face profit samsarilor care aduc maisinile ieftine
7000euro pe o mașină cu 200.000km e mult. Cu atât și a luat un prieten anul trecut Logan prestige 0.9 tce cu 8000km.la bord. Edited by Deenman, 21 August 2018 - 07:36. |
#18
Posted 21 August 2018 - 09:16
Daca te impaci cu ideea de masina cu 150-200k km nu merita sa te duci in Germania, o iei de aici. Samsarii fac profit din neplata tva-ului.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users