Fum negru BMW
Last Updated: Aug 20 2018 12:05, Started by
Eddummx
, Aug 17 2018 14:44
·
0
#1
Posted 17 August 2018 - 14:44
Salutare tuturor.
Posesor de BMW 320 d/2005/163cp/automat. Am o nelămurire. Am recondiționat turbina acum o luna,service autorizat,curățat EGR,schimbat filtre,etc. Garanție,service autorizat. Toate bune și frumoase. Cam de doua săptămâni la accelerare mai puternica( nu brutala/kik down) scoate fum negru ca o locomotiva. Dacă o accelerez ușor ,f.usor nu se observa gram de fum. Menționez ca nu am pierderi de putere,nu trepideaza nici la rece nici la cald,trage bine. Am fost la service și mi-au zis ca este din injectoare. (Unde am recondiționat turbo) Am fost la alt service și mi-a zis ca este turbina 😡😡 Și la al treilea service mi-a zis ca e normal așa. Și sa-i dau gaz pe autostrada. 🤔🤔 Voi ce părere aveți, v-ați lovit de problema asta? Va multumesc |
#2
Posted 17 August 2018 - 14:50
mai dai, asa se scutura de cenusa adunata de la mersul subturat
dai o talpa cu maxim legal si invata sa megi mai turat (macar din cand in cand). mai lasa si tu motorul ala sa sara de 2500ture. Edited by arg, 17 August 2018 - 14:51. |
#3
Posted 17 August 2018 - 14:58
Nu cumva consuma ulei? stiu ca asa se intampla la daciile vechi
|
#4
Posted 17 August 2018 - 15:03
De turat merg cu ea turata,cât permite cutia,( automata).
Probabil este cazan cum zice crocodilul,dar pot sa spun ca am văzut altele( nu zic marca), noi sau relativ noi cu probleme grave... direcție,fum,trepidații,etc. Am pus doar o intrebare pentru ca de la trei mecanici am primit trei răspunsuri diferite. Și mă deranjaza sa știu ca la o depășire îl acum pe cel din spate mi rău ca un jambon. Poate are omul geamul deschis și nu este ok. P.S. Nu sunt teribilist sau mi-am luat “bemweu” sa agat pi..le. Îmi place mașina. Iara pana in Iunie anul următor sunt “obligat” sa o folosesc. Atunci voi face un upgrade de ani și model. |
#5
Posted 17 August 2018 - 15:04
N-ai ceva furtun de la intercooler fisurat ? Injectoarele sunt in parametrii ? Nu-i baga in seama pe toti... de aici. Orice km ar avea, daca e in parametrii nu ar trebui sa scoata mult fum negru. Ai cumva soft schimbat ?
|
#6
Posted 17 August 2018 - 15:10
Nu,ulei nu consuma. Am verificat.
Ciudata isteria asta cu motoarele diesel. Atunci de ce se fabrica in continuare? 🤔 Doar intreb. Nu am soft schimbat, tot ce am am schimbat am pus de la magazin(original) și la service. Pt ca fac f.multi km și nu vreau sa mă lase in drum. Singura piesa recondiționată este turbo. EGR-ul îl am nou,mecanicul a zis ca nu are rost sa-l pun. Injectoarelor nu le-am verificat pe tester. TruculMagic ai idee ce injectoare sunt? Merci! |
#7
Posted 17 August 2018 - 15:18
bun, numa oameni cu bani pe aici care urasc cazanele ... am si eu un cazan e39 530D , manual
E normal daca mergi cu ea subturata sa iti scoata fum cand vrei sa o calci. Eu patesc asta dupa ce merg constant pe autostrada (130km/h la 3000turatii) Vezi ca nu e chiar sanatos pentru masina sa o fortezi si sa mergi cu ea subturata. Eu nu am obiceiul asta dar din cand in cand ies cu ea din oras doar pentru a o "curata". Cu a doua ii dau pana in 5000 de turatii si se elimina calamina care se depunde... in rest nu am treaba Edited by Andreysc7, 17 August 2018 - 15:19. |
#8
Posted 17 August 2018 - 15:56
Nu stiu ce e, dar iti spun ce nu e. Nu e normal sa dea fum ca locomotiva orice i-ai face. Daca ai avut probleme cu turbina si inca scoate fum e posibil sa mai ai ulei ars pe la tobe si il mai da afara. Oricum e bine sa cauti un service specializat pe BMW, ca mai citesti o eroare mai investighezi ceva, nu e ca la Logan cand da cu fum Referitor la hateriii care "urasc cazanele" ei sunt in general de doua feluri: cei care conduc doar masina lu tata si cei care au o racheta cu motor 1.2 de pana in 110 cai putere dar sunt ecologisti ca nu au avut bani de motor adevarat.
|
#10
Posted 17 August 2018 - 16:14
Am avut si eu problema ta si am avut 2 cauze:
- EGR blocat pe deschis, dar aici aveam vizibil lipsa de putere pana la 2500 rpm - furtun de la intercooler la admisie fisurat; aveam impresia ca trage OK-ish, dar in realitate tragea din ce in ce mai rau pe zi ce trecea ( se marea fisura ) Mai cerceteaza pana sa dai banii la vreun service. bossake, on 17 august 2018 - 16:11, said:
masina ta are filtru de particule sau nu? Eu zic ca nu are, mai ales daca are teava de evacuare indreptata spre jos. Ar trebui sa stie daca a umblat la turbina, poate s-au uitat baietii la butoiasu de langa ea: are 4 sau 1 sonda infipta in el ? La mine pana si pe VIN decoder zice ca am optiune de DPF, la fel si pe diagnoze triste Bosch, dar pana nu am desfacut sa dam jos butoiasul, n-am stiut ca e un simplu CAT. |
|
#12
Posted 17 August 2018 - 16:42
Fara dpf "din fabrica", vrei sa zici. Opreste 1000 jafuri din astea pe sosea si o sa vezi ca aia cu dpf se incadreaza in acelasi procentaj ca alcoolemia legala.
Adica ZERO. |
#13
Posted 17 August 2018 - 17:31
Fumul negru este carburant nears integral ( prea mult de obicei ) . Fumul albastru este ulei ars . Ai ceva injectoare puturoase care nu pulverizeaza bine ...
Da-le jos si curata-le cu ultrasunete , regleaza-le si poate scapi de fumul in exces. Conteaza si cum este reglat avansul ( nu stiu daca tu ai pompa rotativa sau pompa injector , dar oricum avansul se regleaza cu tester . Edited by JurasikMan, 17 August 2018 - 17:31. |
#14
Posted 17 August 2018 - 17:44
Îl are din fabrica.
Referitor la testere. Am fost la trei diagnoze. Nimic. Toate trei mi-au dat o singura eroare,la farul dreapta. Știu cauza, am remediato. Far matuit. Schimbat și acum nici o eroare. Asta e ciudat. Chiar nu știu ce sa zic. O sa o duc iarăși la service,nu este normal ca sa scoată fum in halul asta. Cu riscul de a mă repeta, îmi place mașina/modelul acesta. Am luat-o pe banii mei, nu furați/dați de părinți,etc. Vreau sa o am in ordine din toate punctele de vedere pentru ca o folosesc foarte mult in și inafara localității. Sa nu uit, motorina bag doar de la doua benzinarii(nu dau nume),doar motorina premium. Și sunt benzinării cu flux destul de ok. |
#16
Posted 17 August 2018 - 18:03
Eu nu inteleg cum poate merge cu ea subturata daca este cu cutie automata ?!
|
#17
Posted 17 August 2018 - 18:18
Recapitulez.
Nepornita de doua zile. Cheie,start,pornește perfect. Nu trepideaza,nu zgomote suspecte,nimic. Fum obișnuit de mașina diesel la relanti. Pun in D și plec. La fel,nici o schimbare de fum. Dacă o accelerez progresiv nu se observa nici o diferența la eșapament între 50 in oraș și 120-125 pe centura. Dacă o accelerez mai tare puțin,( nu bruscată sau kik down cum mai fac unii), fie ca este vb de la 50 km/h sau fie 110km/h efectul este același. Un nor de fum negru,și când mă refer la nor,chiar e nor. Repet. Am fost și la trei testere,( nu știu cât de performante sunt),nu am avut decât eroarea de far dreapta. Și ce mă enervează ca nu știu cauza. Și sa o iau pe ghicite... Am întrebat la un service,cel care a zis de injectoare: Ok,le iau, dar dacă face tot așa? Cine suporta costurile? Aaa...nu noi. De asta am zis sa intreb aici. Poate sunt persoane care s-au lovit de problema asta. Offftopic. Nu toți posesorii de “bemweuri” suntem ignoranți,prosti,cocalari și ascultam manele. Nu toți ne luam orice mașina cu sigla BMW și nu ne interesează cum merge,doar sa aibă cai mulți și sa o înmatriculat pe BG. Nu toți ne luam doar de dragul de a zice “ ai văzut frate cum trage?” Și cred ca la un anumit moment am avut fiecare dintre noi un “cazan”.( excepție făcând cei care au avut o anumită “conjunctura” favorabilă). Poate mașina care o am eu este “cazan” in ochii lu X și poate in ochii lui Y este o supermașina. Îmi cer scuze dacă s-a simțit cineva lezat prin cele scrise de mine. Va multumesc. |
#18
Posted 17 August 2018 - 18:48
Colegule , injectoarele nu se vad la tester ca eroare , in nici un caz cat sunt de eficiente. Deasemenea , reglarea avansului ( din pompa daca are pompa rotativa sau din axele cu came daca este Pompa Injector ) se face cu ajutorul testerului dar nu apare ca eroare ci ca pozitie +/- , daca se merge pe meniul potrivit . Exista trei feluri de fum ...sau combinatii intre ele :
- fum negru , carburant prea mult ..si nears integral. Asta se poate sa fie din mai multe cauze dar de cele mai multe ori este oboseala injectoarelor - fum albastru , indica consum de ulei ..deasemenea sunt mai multe motive , gen , segmenti dusi , semeringuri de supapa , turbine ce necesita reconditionare , etc - fum albicios , care apare cand antigelul din circuitul de racire intra in cilindru si este ars impreuna cu carburantul . Deasemnea , daca s-a facut vreo incercare de tuning de catre fostul/fostii proprietari , si nu a fost facuta bine , se poate ca la accelarare sa ii dea prea mult carburant . Tu nu ai de unde sa stii asta pentru ca se modifica/ inlocuieste harta graficului de amestec si atunci nimic din valorile setate de producator nu mai este relevant . Edited by JurasikMan, 17 August 2018 - 18:49. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users